eitaa logo
خبرگزاری بسیج پیربکران شهرستان فلاورجان
255 دنبال‌کننده
35هزار عکس
9هزار ویدیو
321 فایل
تنها کانال رسمی خبرگزاری بسیج پیربکران در ایتا - اطلاع رسانی خبر های بسیج و فعالیت های شهرستان استان،مناسبت های حلقه های صالحین شهر وبخش پیربکران زیر نظر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران ارتباط با ما @FAGHATAHLBIT1399
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️توزیع پول‌‌های انتخاباتی برای تخریب مقاومت «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله: 🔹حزب‌الله همواره وجود داشته و هنوز هم وجود دارد و به عنوان یکی از نیروهای سیاسی بزرگ منطقه باقی خواهد ماند و این حق را دارد که هر کسی را برای انتخابات پارلمانی معرفی کند و در چارچوب دموکراتیک با دیگر احزاب رقابت داشته باشد. 🔹کسی که برای به دست آوردن کرسی پارلمانی اقدام به دروغ‌گویی و اتهام زنی و نشر اطلاعات نادرست و تحریک علیه حزب الله می‌کند به دنبال کشاندن مردم به نزاع و درگیری داخلی است. 🔹ما اکنون با یک چالش بزرگ و یک نبرد واقعی سیاسی روبرو هستیم که در آن مخالفان همه امکانات را برای ورود به این نبرد به کار گرفته‌اند و از طریق تبلیغات دروغین و نشر اکاذیب و توزیع پول‌های انتخاباتی تلاش دارند مردم را از مقاومت دور کنند.
⭕️ارسال کالا به مرز دوغارون تا اطلاع ثانوی ممنوع 🔹سرپرست حوزه نظارت گمرکات خراسان رضوی و مدیر کل گمرک مشهد در مکاتبه‌ای با معاون گمرک ایران، خواستاری عدم ارسال کالاهای ترانزیتی و صادراتی به مرز دوغارون شد.
⭕️مدارس فردا با ۲ ساعت تاخیر شروع می‌شود 🔹روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش: با توجه به مصوبه هیئت دولت و در راستای بهره‌مندی هرچه بیشتر دانش آموزان از فیوضات معنوی سومین شب از لیالی قدر، فردا فعالیت آموزشی مدارس، با دو ساعت تاخیر آغاز می‌شود.
⭕️همه ما در کاهش علاقه مخاطب به آثار تلویزیونی مقصریم 🔹جبلی، رئیس رسانه ملی در دیدار با هنرمندان: 🔹باید از خودمان بپرسیم چرا احساس علاقه‌ای که مخاطب به هنرمندان و آثارشان داشت، کاهش یافته است؟ همه ما مقصریم و نمی‌توانیم خودمان را تبرئه کنیم. 🔹برخی‌ گفته‌اند جبلی دستور توقف ساخت سریال‌ها را داده است؛ اما چنین چیزی نیست و من بار‌ها با حضور در پشت صحنه سریال ها، بر این نکته تاکید کردم که قصد ما اصلاح محتوا و فرآیند تولید است و نه متوقف کردن آنها.
⭕️ ریزش ۷ هزار واحدی شاخص بورس 🔹شاخص کل بورس امروز با ریزش ۷ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۵۰۴ هزار واحد رسید.
⭕️دریافت واکسن رایگان سرخک برای اتباع 🔹رئیس گروه پیشگیری دانشگاه علوم پزشکی مشهد: به‌دلیل طغیان بیماری سرخک در افغانستان، اتباع این کشور در گروه سنی ۹ ماهه تا ۳۰ ساله به‌صورت رایگان واکسن سرخک را دریافت می‌کنند.
⭕️راهپیمایی گسترده در آمریکا، هلند و کانادا در حمایت از فلسطین 🔹حامیان فلسطین در هلند، کانادا و چند ایالت آمریکا در اعتراض به یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و هتک حرمت آن راهپیمایی کردند.
ڪسی کہ از دنیا با وضو بمیرد است ... التماس دعا سردار دلها😭 🍃 🍃 🍃 🍃
⭕️ما محجوبیم از واقعیت 🔹قرآن سرّى است بين حق و ولىّ‌الله‌اعظم كه رسول خداست، به تبع او نازل مى‏شود تا مى‏رسد به اينجايى كه به صورت حروف و كتاب در مى‏آيد كه ما هم از آن استفاده ناقص مى‏كنيم. و اگر سرّ «ليلهًْ‌القدر» و سرّ «نزول ملائكه» در شبهاى قدر- كه الان هم براى ولىّ‌الله‌اعظم حضرت صاحب(سلام الله‌عليه) اين معنا امتداد دارد- سرّ اينها را ما بدانيم، همه مشكلات ما آسان مى‏شود. تمام مشكلاتى كه ما داريم براى اين است كه، ما محجوبيم از اينكه واقعيت را آن‏طور كه هست و نظام هستى را به آن‌طورى كه تنظيم شده است، مشاهده كنيم. 🌸صحیفه امام؛ ج19؛ ص285 | جماران؛ 30 خرداد 1364
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥تهیه کننده سریال امام علی(ع): تنها کسی که شجاعت حمایت از سریال امام علی را داشت شخص رهبری بودند. 🔹برخی ها معترضند که چرا سینمای هالیوود از قهرمانهای پوشالی خودشون سریال ها و فیلم ها می سازند اما در ایران در مورد امام علی(ع) فقط یک سریال ساخته شد! 🔹کافیست این مصاحبه تهیه کننده سریال امام علی(ع) رو گوش کنید تا دلیلش رو بفهمید.
⭕️فوت ۱۳ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته
⭕️با صدور پیامی صورت گرفت؛ 🔹تسلیت سردار سلیمانی در پی شهادت فرزند جانشین سپاه سلمان 🔹در پی شهادت فرزند سردار آبسالان جانشین فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان توسط اشرار و ضد انقلاب،سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین،پیامی صادر کرد.
⭕️ کارتون رسانه عربی KHAMENEI.IR درباره وضعیت سعودی در مساله یمن! 🔹 در این لوح، از بیانات درباره سوء استفاده‌ی از به عنوان «گاوه شیرده» و بیانات اخیر پیرامون وضعیت سعودی در یمن و نصحیتی برای خروج سریعتر آنها از این وضعیت، استفاده شده است. 🔹 رهبر انقلاب: این افتخاری نیست برای یک کشور مسلمان که رئیس‌جمهور آمریکا علناً بگوید «ما نگاه میکنیم به گاو شیرده»! رئیس‌جمهور آمریکا این حرف را گفت؛ گفت ما به سعودی‌ها به چشم گاو شیرده نگاه میکنیم! برای یک دولت، برای یک ملّت، ذلّت از این بالاتر؟ پولش را بگیرند، بعد به‌عنوان گاو شیرده او را خطاب بکنند، به او توهین بکنند. (۱۳۹۷/۰۱/۲۵) ... در مسئله‌ی یمن بنده یک حرف نصحیت‌آمیزی به آقایان سعودی دارم که این واقعاً از روی نصیحت و خیرخواهی است: چرا جنگی را که یقین دارید در آن پیروز نمیشوید ادامه میدهید؟ اصلاً احتمال پیروزی سعودی‌ها در هست؟ احتمالش هم نیست. خب جنگی که در آن احتمال پیروزی وجود ندارد، چرا ادامه پیدا میکند؟ یک راهی پیدا کنید خودتان را از این جنگ خارج کنید. (۱۴۰۱/۰۱/۲۳)
⭕️تهران تا ساعاتی دیگر بارانی می‌شود 🔹گودرزی، کارشناس هواشناسی: از ساعات پایانی امروز و امشب در تهران و ارتفاعات و همچنین برخی از شهرها از جمله آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل شاهد بارش پراکنده باران، وزش باد شدید موقتی و رگبار و رعد و برق خواهیم بود.
⭕️کشتی آزاد ایران قهرمان آسیا شد 🔹تیم ملی کشتی آزاد ایران با صعود ۴ آزادکار به فینال و یک مسابقه رده‌بندی و با وجود ادامه داشتن مسابقات، بالاتر از هند به مقام نخست مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان رسید.
⭕️دستور دادستان برای جلوگیری از دریافت سود مرکب توسط بانک ها 🔹 حجت الاسلام و المسلمین منتظری، دادستان کل کشور: گزارش‌هایی در خصوص اخذ سود مرکب که فعلی حرام است به دست ما میرسد که صحت دارد و باید جلوی این کار گرفته شود. 🔹نظارت در سیستم بانکی کشور یک نظارت ضعیف است و پاسخگوی مشکلات و انتقادات مردمی نیست.
⭕️خودروسازان سالیانه توان تولید ۴۳ هزار اتوبوس را دارند 🔹 نعمت بخش، دبیر انجمن خودروسازان : هم اکنون ۱۲ تولیدکننده اتوبوس در کشور داریم که توانایی تولید ۴۳ هزار دستگاه اتوبوس را دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ماکرون برای دومین بار رئیس جمهور فرانسه شد 🔹وزارت کشور فرانسه اعلام کرد؛ امانوئل ماکرون با کسب ۵۸ درصد آراء در مقابل ۴۱ درصد مارین لوپن پیروز انتخابات ریاست جمهوری شده است.
5 اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس و شهادت سردار شهید محمد منتظر قائم گرامی باد
⭕️اوباما: مردم به دلیل انتشار اطلاعات اشتباه در فضای مجازی جان خود را از دست می‌دهند 🔹رییس جمهور پیشین آمریکا در سخنرانی خود در دانشگاه استنفورد نسبت به انتشار مطالب نادرست در فضای مجازی و تهدید جان شهروندان آمریکایی به شدت اظهار نگرانی کرد و از شرکت‌های فناوری خواست تا هر چه سریعتر راه حلی عملی برای آن بیابند. 🔹باراک اوباما در این سخنرانی گفت: 🔹به نظر می‌رسد امروز پلتفرم‌های مجازی ما را به سمت اشتباهی هدایت می‌کنند. دانشمندان ما واکسن‌هایی منحصر به فرد در جهان برای مبارزه با کرونا ساخته اند و تا به امروز آزمایش بالینی این واکسن‌ها روی میلیون‌ها نفر آزمایش شده است. اما به دلیل انتشار اطلاعات و داده‌های اشتباه از این واکسن‌ها هنوز از هر ۵ آمریکایی یک نفر هیچ تمایلی برای دریافت واکسن کرونا ندارد و از این طریق هم خود و هم تمامی اطرافیان خود و در نتیجه جامعه را در معرض خطری جدی قرار می‌دهد. 🔹در چند سال اخیر به ویژه بسیاری از مردم آمریکا تنها به دلیل انتشار همین اطلاعات نادرست کشته شده اند. Basijnews.ir @Basijnewsir
⭕️رونمایی از لایه پنهان فهرست ابربدهکاران بانکی 🔹رانتی که از جیب ۸۰ میلیون ایرانی پرداخت می‌شود 🔹در سال‌های اخیر سیستم بانکی کشور، با نوع جدیدی از فضای توزیع رانت در موضوع پرداخت و بازپرداخت تسهیلات مواجه شده است. بر این اساس دولت، مجلس یا نهادهایی نیز که به هر نحو قصد حمایت از تولید داخلی را دارد، به اسم حمایت از واحد تولیدی، شراط بازپرداخت به نرخ‌های زمان دریافت وام و تسهیلات را فراهم می‌کنند. 🔹به عنوان مثال فرض کنید، یک واحد تولیدی بدهکار به شبکه بانکی، به اسم حمایت از تولید یک شورایی تشکیل می‌شود و می‌گویند که نگاه کنیم این فرد در چه مقطعی وام ارزی گرفته، براساس قیمت ارز در همان مقطع بیاید و معادل ریالی آن را به شبکه بانکی پرداخت کنند. 🔹در چنین شرایطی افراد به سرعت پرداخت وام را انجام می‌دهند چرا که به طور مثال از وام برای واردات ماشین آلات استفاده کرده‌اند و ارزش آنها چند برابر شده است. در چنین شرایطی حتی اگر جریمه دیرکرد پرداخت وام را در نظر بگیریم باز هم بازپرداخت وام از جهش نرخ ارز عقب‌تر است.
⭕️قدرت ايمان بر آنها غلبه كرد و غلبه مى‏كند 🔹آنها در طبس آمدند و گمان كردند كه مى‏توانند نيرو پياده كنند و مى‏توانند بيايند و به بهانه خارج كردن گروگان‌ها ايران را قبضه كنند و خداى تبارك و تعالى شن‌ها و بادها را فرستاد و آنها را شكست داد. اينها نمى‏توانند بفهمند و نخواهند توانست فهميد كه سربازهاى ايران از نظامى و پاسدار و ساير قواى مسلح با ايمان است كه دارند پيش مى‏روند. تمام قدرت‌ها يك طرف ايستادند و يك قدرت ايمان هم در مقابل آنها يك طرف و قدرت ايمان بر آنها غلبه كرد و غلبه مى‏كند. 🌸صحیفه امام؛ ج16؛ ص106 | جماران؛ 24 اسفند 1360 Basijnews.ir @Basijnewsir
⭕️اف‌بی‌آی: تهدیدهای سایبری اخیر چین بی‌سابقه است رئیس اف‌بی‌آی: 🔹میزان جاسوسی‌ها و تهدیدهای امنیتی اخیر چین، در تاریخ بی سابقه بوده است. 🔹چینی ها اطلاعات شخصی و گروهی بسیاری از آمریکایی ها را بیشتر از هر کشور دیگری دزدیده‌اند. گستردگی هدف آنها تقریبا شامل تمام بخش های اقتصاد آمریکاست. 🔹یک شرکت امنیتی خصوصی آمریکا ماه گذشته میلادی اعلام کرد چین دستکم ۶ ایالت آمریکا را سال گذشته هک کرده است.