eitaa logo
خبرگزاری بسیج پیربکران شهرستان فلاورجان
255 دنبال‌کننده
35هزار عکس
9هزار ویدیو
321 فایل
تنها کانال رسمی خبرگزاری بسیج پیربکران در ایتا - اطلاع رسانی خبر های بسیج و فعالیت های شهرستان استان،مناسبت های حلقه های صالحین شهر وبخش پیربکران زیر نظر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران ارتباط با ما @FAGHATAHLBIT1399
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ حضور وحیدی وزیر کشور و محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس جمهور در محل ریزش ساختمان متروپل در آبادان
با صدور پیامی صورت گرفت؛ ⭕️دستور دادستان کل کشور درباره حادثه ریزش ساختمانی در آبادان 🔹دادستان کل کشور با صدور پیامی ضمن عرض تسلیت به جانباختگان حادثه ریزش ساختمانی در آبادان، بر نظارت ویژه بر پرونده و برخورد قاطع با متخلفان تاکید کرد.
سفیر اسبق ایران در کویت در گفتگو با خبرگزاری بسیج: ⭕️سفر رئیسی به عمان پیام‌های گسترده ای برای همسایگان دارد 🔹سفیر اسبق ایران در کویت گفت: سفر آیت الله رئیسی به کشور عمان را دارای پیام‌های گسترده‌ای برای همسایگان و دوستان ایران اسلامی است. 🔹 رئیس جمهور کشورمان به عمان را نقطه عطفی در گسترش روابط دو کشور در ابعاد مختلف است 🔹دست جمهوری اسلامی ایران برای دوستی و گسترش همکاری‌ها مبتنی بر احترام متقابل همواره باز است 🔹کشور‌هایی که تحت فشار‌های سیاسی و امنیتی آمریکا و استکبار جهانی قرار نگیرند شرایط برای همکاری و گسترش ارتباطات با ایران همواره برای آنان فراهم است.
⭕️حمله راکتی به پایگاه نظامی آمریکا در عراق 🔹بامداد امروز صدای چند انفجار در پایگاه نظامی «ویکتوریا» آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد شنیده شده است. 🔹منابع عراقی می‌گویند که آژیرهای هشدار فعال شده و نیروهای حاضر در این پایگاه به حالت آماده‌باش در آمده‌اند. 🔹فعالان توئیتری عراق اعلام کردند که سامانه دفاع موشکی نصب شده در پایگاه در هدف قرار دادن این راکت‌ها موفق عمل نکرده است.
⭕️شاخص آلودگی هوای تهران به ۲۰۰ رسید 😷 کیفیت هوای تهران با شاخص ۲۱۲ در شرایط خیلی ناسالم برای همه گروه‌های سنی قرار دارد. Basijnews.ir @Basijnewsir
⭕️دستور قالیباف برای رسیدگی به سانحه ریزش ساختمان متروپل در آبادان/متخلفین به دستگاه قضا معرفی شوند 🔹رییس‌ مجلس‌ با اشاره به فرو ریختن ساختمان اداری - تجاری متروپل در شهر آبادان، بر لزوم شناسایی متخلفین تاکید کرد و در ماموریتی از کمیسیون عمران مجلس خواست که گزارش بررسی ابعاد مختلف این حادثه را تهیه و ارائه کند.
⭕️ خطیب زاده: همکاری ایران با سوریه و عراق برای حل معضل ریزگردها 🔹خطیب‌زاده سخنگوی وزارت خارجه: 🔹در كمتر از دو ماه گذشته با تشديد بحران ريزگردها در كشور، وزارت خارجه همكاری با كشورهای همسايه را برای پياده كردن ترتيبات منطقه اي براي مقابله با گرد و غبار در دستوركار خود قرار داد. 🔹 ما اين مسير را با عراق شروع كرده ايم و درنظر داریم در گام بعدي سوريه و تدريجا ساير كشورهاي منطقه را در ترتيبات منطقه اي ترغيب کنیم. 🔹به طرف عراقي پيشنهاد شده است در قالب همكاريهاي دوجانبه براي كنترل كانون هاي غبارخيز، ميزبان هيئت ايران باشد .
📸 حضور سرلشکر سلامی، فرمانده سپاه پاسداران و سردار قاآنی، فرمانده سپاه قدس در مراسم تشییع پیکر شهید حسن صیاد خدایی
⭕️درخواست وزارت بهداشت برای تعطیلی ادارات تهران 🔹رئیس گروه سلامت و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به احتمال ورود به شرایط خطرناک وضعیت هوا از بعدازظهر، گفت: وزارت بهداشت پیشنهاد می‌کند امروز ساعت کار ادارات تقلیل یافته و زودتر تعطیل شوند تا در بدو ورود به شرایط خطرناک مواجهه مردم و کارکنان با این شرایط کاهش یابد.
⭕️سقوط یک فروند جنگنده در شرق اصفهان 🔹معاون سباسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان از سقوط یک فروند جنگنده f7 در اطراف انارک از توابع شهرستان نایین در ساعت ٨:٣٠ دقیقه امروز خبر داد. 🔹محمدرضا جان نثاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افرود ماموریت این جنگنده تیراندازی تمرینی بوده است 🔹وی چگونگی سقوط و تعداد شهدا را منوط به بررسی های بعدی کرد 🔹گفته می‎شود خلبان و کمک خلبان به نام‌های سرگرد قاسم زمانی و ستوانیکم محمدجواد بای در این جنگنده به شهادت رسیده‎اند
⭕️ تا آبان ماه قانون اتصال به درگاه ملی مجوزها باید اجرا شود/ قانون روی زمین بماند استیضاح می‌کنیم 🔹قالیباف رئیس مجلس در نشست علنی: 🔹مسئولان وزارت اقتصاد توجه کنند که درگاه ملی مجوزهای کشور اشکالات فنی و کنترلی دارد و باید رفع شود. 🔹دستگاه های مانند شهرداری ها، کانون کارشناسان، سازمان نظام پزشکی، اتاق های ایران و تعاون و فراجا به درگاه ملی مجوزها وارد شدند. 🔹جلسه بعدی برای اجرای این قانون آبان ماه امسال است و معاونت نظارت و کمیسیون جدید تولید مجلس باید اجرای آن را بررسی کنند. 🔹اگر تا آبان ماه قانون زمین مانده باشد، مجلس از همه ابزارهای نظارتی مانند شکایت قوه قضائیه تا استیضاح استفاده می کند.
⭕️ طرح ترافیک از ساعت ۱۲ امروز برداشته می‎شود/ دانشگاه‌های پایتخت در نوبت عصر تعطیل است 🔹عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران : 🔹باتوجه به افزایش شدید آلودگی هوا و اعلام کمیته اضطرار در تعطیلی ادارات تهران از ساعت ۱۲، طرح ترافیک در مبادی ورودی و خروجی از همان ساعت متوقف شده و شهروندان بدون محدودیت می‎توانند از طرح خارج شوند. 🔹دانشگاه‌های پایتخت در نوبت عصر تعطیل است.
⭕️ساعات کاری ادارات استان تهران امروز ۱۲ اعلام شد عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران :ساعات کاری ادارات استان تهران امروز ۱۲ اعلام شد کلیه فعالیت های ورزشی در فضای باز لغو شد
📸 تصاویر شهید سرگرد قاسم زمانی و ستوان‌یکم محمدجواد بای که هواپیمایشان امروز در اصفهان سقوط کرد. 🔹صبح امروز یک فروند جنگنده F7 در اطراف انارک از توابع شهرستان نایین حین تمرینات تیراندازی و بر اثر نقص فنی سقوط کرد.
⭕️ تیراندازی در پتروشیمی دهلران 🔹در نخستین دقایق بامداد امروز سوم خرداد ماه نیروهای حراست پتروشیمی دهلران در محیط کار در حال گشت زنی بودند که به خودروی آنها توسط افرادی ناشناس تیراندازی شد و در این حادثه یک نفر از نیرو های حراست از ناحیه فک و صورت دچار مصدومیت شد و از طریق نیروهای امدادی به مرکز درمانی منتقل شد. 🔹با حضور نیروهای انتظامی و امنیتی در محل حادثه، امنیت برقرار شد.
⭕️همچنان ۵۰ نفر در زیر آوار ساختمان متروپل حبس هستند 🔹سخنگوی اورژانس کشور: طبق مشاهدات عینی همچنان ۵۰ نفر زیر آوار گرفتار‌ند که تلاش برای نجات آنها ادامه دارد.
⭕️امارات: انصارالله به سلاح هوشمند مجهز شده است 🔹نماینده امارات در سازمان ملل: سلاح‌های صنعاء در حال توسعه است و در آینده‌ای نزدیک ممکن است از فناوری شناسایی چهره و دیگر ویژگی‌های هوش مصنوعی برخوردار باشند.
📸 آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز 🔹 آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان البرز روز سه‌شنبه به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر درآستان مقدس امام زاده محمد کرج برگزار شد.
⭕️معاون وزیر دفاع: وحدت و هماهنگی بین نیروهای مسلح ویژگی بارز عملیات بیت‌المقدس بود 🔹معاون هماهنگ کننده حفاظت اطلاعات وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: ویژگی بارز عملیات بیت‌المقدس که با هدف آزادسازی خرمشهر آغاز شد، هماهنگی و وحدت بین نیروهای مسلح بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌺سالروز حماسه فتح خرمشهر مبارک 🌹صوت کمتر شنیده شده از نخستین پیام بی‌سیم شهید حاج احمد کاظمی به قرارگاه فتح، هنگام ورود رزمندگان به خرمشهر
چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول است شهری که با وجود موشک باران ها ایستاد و مقاومت کرد. روز دزفول و مقاومت بی نظیرش گرامی باد. ┄┅┅❅💠❅┅┅┄
⭕️فوت ۷ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته
⭕️شاخص ذرات PM10 در تهران به ۴۸۸ واحد رسید 🔹شاخص ذرات PM2.5 در تهران روی عدد ۳۲۰ واحد و در وضعیت خطرناک است. 🔹ذرات PM2.5 چهار برابر کوچکتر از ذرات PM10 هستند و به همین دلیل امکان نفوذ آنها به مجاری تنفسی بیشتر است و آسیب بیشتری برای سلامتی دارند. 🔹پیش از این و طی ماه‌های گذشته ذرات PM10 به این حد از شاخص رسیده بودند.