eitaa logo
خبرگزاری بسیج پیربکران شهرستان فلاورجان
255 دنبال‌کننده
35هزار عکس
9هزار ویدیو
321 فایل
تنها کانال رسمی خبرگزاری بسیج پیربکران در ایتا - اطلاع رسانی خبر های بسیج و فعالیت های شهرستان استان،مناسبت های حلقه های صالحین شهر وبخش پیربکران زیر نظر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران ارتباط با ما @FAGHATAHLBIT1399
مشاهده در ایتا
دانلود
📸گزارش تصویری/ نشست تخصصی مدیران مراکز استانی بسیج مهندسین عمران 🔹نشست تخصصی مدیران مراکز استانی بسیج مهندسین عمران با حضور غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و فرماندهان مراکز بسیج وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.
امیر سرتیپ آشتیانی: ⭕️بنیه دفاعی نیروهای مسلح باید ارتقا پیدا کند 🔹وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دستیابی به اهداف مزبور و موفقیت در انجام وظایف و مأموریت ها را نیازمند داشتن ایمان راسخ به خداوند و تکلیف محوری بر اساس اصول و ضوابط دانست و بر بهینه سازی امور در زمینه ارتقای بنیه دفاعی نیروهای مسلح تأکید کرد. 🔹 امیر سرتیپ "مهدی خواجه امیری" در حکمی از سوی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به عنوان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع منصوب شد. 🔹امیر سرتیپ آشتیانی نیز در حکمی امیر سرتیپ "شعبانیان" معاون سابق هماهنگ کننده این وزارتخانه را به عنوان دستیار وزیر در امور راهبردی منصوب کرد.
کشف محموله ۷۰۰ میلیونی لوازم جانبی تلفن همراه 🔹فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان: مأموران موفق به کشف ۲ هزار و ۶۶۰ قطعه انواع لوازم جانبی تلفن همراه شدند، کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را ۷ میلیارد ریال تعیین کردند. 🔹 در این خصوص ۸ نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.
⭕️ حجت الاسلام خطیب: رژیم صهیونیستی هر روز یک حادثه را تجربه می‌کند 🔹 وزیر اطلاعات گفت: رژیم صهیونیستی هر روز یک حادثه را تجربه می‌کند و این از توفیقات جبهه مقاومت و برکاتی است که از مکتب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به جای مانده است.
إِنَّ رَبَّک لَبِالْمِرْصَادِ 📆 5 مرداد ماه سالروز عملیات افتخار آفرین مرصاد گرامی باد 🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 موشن گرافیک | عملیات مرصاد 🔰 روایت کمتر شنیده شده از نقش شهید سلیمانی در علمیات غرور آفرین مرصاد 📆 به مناسبت ۵ مردادماه سالروز عملیات مرصاد در سال ۱۳۶۷ 🌷 هر جمعه، حوالی ساعت 1:20 بامداد به یاد سردار دلها⚘شهید . 🌸الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم🌸 🍃به نیت تعجیل در ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و شادی روح سردار اسلام و چهره فراموش‌نشدنی جبهه مقاومت «شهید قاسم سلیمانی»🍃 •┈┈••••✾•🌿🌹🌿•✾•••┈┈•‌
⭕️ احساس هویّت، جوان را از انحراف، خیانت و تنبلی دور میکند 🔹 رهبر انقلاب: دانش‌آموز ما بایستی با احساس هویّت ملّی رشد کند و تربیت پیدا کند و بزرگ بشود و پیش برود. 🔹 وقتی یک جوان احساس هویّت کرد، از انحراف، از خیانت، از سستی و تنبلی پرهیز خواهد کرد. 🔹 عمده‌ی این اشکالاتی که گاهی پیش می‌آید به‌خاطر این است که آن احساس هویّت حقیقی، احساس هویّت ملّی در یک انسان وجود ندارد. وقتی احساس هویّت وجود نداشت، دیگران میتوانند او را به این سمت و آن سمت [بکشند]: میکشد از هرطرف چون پَر کاهی مرا وسوسه‌ی این و آن، دمدمه‌ی خویشتن 🔹 احساسات هست، غرایز هست، انگیزه‌های درونی هست، شیطانِ هوای نفس ما هست؛ از بیرون هم ده‌ها دست ما را به این سمت و آن سمت میکشد؛ آن چیزی که نمیگذارد ما منحرف بشویم، پایبندی ما است، احساس هویّت ما است.۱۳۹۷/۰۲/۱۹
⭕️ مردانی: دانشگاه تراز جمهوری اسلامی باید خاکریز جهاد تبیین باشد 🔹 مسئول سازمان بسیج اساتید با بیان اینکه دانشگاه تراز جمهوری اسلامی باید خاکریز جهاد تبیین باشد، تاکید کرد: دانشگاه‌ها و مسئولین دانشگاه‌ها باید ویژگی‌هایی را مد نظر قراردهند، تا بتوانند نقش مؤثرتری در حرکت به سوی تمدن نوین اسلامی ایفا کنند.
⭕️ برگزاری دوسالانه ی ملی عکس نور با هدف عکاسی از خانواده‌های باشکوه 🔹 آیین رونمایی از نشان، اعلان و تشریح جزییات و اهداف پنجمین دوسالانه ملی عکس نور با موضوع «خانواده باشکوه ایرانی من» در مجموعه فرهنگی سرچشمه تهران برگزار شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رئیسی: رفع تحریم‌ها را عزت‌مندانه دنبال می‌کنیم/ شرایط را به نفع ملت ایران تغییر خواهیم داد 🔹رئیس‌جمهور در گردهمایی سراسری ائمه‌جمعه: به رئیس‌جمهور فرانسه گفتم شما بحران ایجاد کردید. هرگز با زبان زور با جمهوری‌اسلامی صحبت نکنید. 🔹رفع تحریم‌ها را با قوت دنبال می‌کنیم. اجازه نمی‌دهیم تحریم‌ها برای کشور مانع ایجاد کند. 🔹با همه وجود شرایط را به نفع ملت ایران تغییر می‌دهیم. 🔹با نگاه به داشته‌های ملت، شرایط را به نفع مردم تغییر خواهیم‌داد نه با اخم و لبخند دیگران!
⭕️ فراخوان پنجمین دوسالانه‎ی ملی عکس نور ۱۴۰۱ 🔹 پنجمین دوسالانه سراسری عکس نور، به همت انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان ایران و مشارکت مجمع فعالان جمعیت و دیگر نهادهای مسئول با هدف بازنمایی هنرمندانه از «خانواده باشکوه ایرانی» با محوریت «خانواده شاد و با نشاط ایرانی من» و مضامین «خانواده من» در سه بخش مردمی، حرفه‌ای (پروژه محور) و آزاد، در سال ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار می‌شود.
نمازجمعه قلب فرهنگی هرشهر است امام خامنه ای ۵مرداد سالروز اقامه اولین نمازجماعت کشور و روز نمازجمعه گرامی باد
⭕️هشدار قرمز درباره تشدید بارش‌ها در ۵ استان 🌧 برای امروز در سیستان و بلوچستان، کرمان، فارس، یزد و هرمزگان هشدار سطح قرمز درباره تشدید بارش ها صادر شده است. ⛈ جنوب یزد دچار بارش‌های شدید و خطرناک خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود این وضعیت در جنوب سیستان و بلوچستان متمرکز شود.
فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان مطرح کرد: ⭕️اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در مناطق محروم خوزستان 🔹سردار حسن شاهوارپورفرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان، از اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در مناطق محروم این استان خبر داد. 🔹براساس توافق‌های انجام شده با کمیته امداد خوزستان، با تلاش اعضای سپاه و بسیج به ساکنان سایر مناطق محروم استان نیز خدمات رسانی می‌شود. 🔹تلاش برای رفع محرومیت با همراهی و همکاری دولت و مردم که میدان دار خدمت رسانی به محرومان روزافزون است. 🔹هیچ عاملی نمی‌تواند خللی در خدمت به هموطنان و هم استانی ایجاد کند و سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان نیز در این زمینه پیشتاز است.
فرمانده قرارگاه "تابان" ستاد کل نیروهای مسلح، مطرح کرد: ⭕️ساماندهی خدمات به بازنشستگان نیروهای مسلح 🔹سردار تمیزی ساماندهی خدمات به بازنشستگان نیروهای مسلح را از برنامه‌های اصلی قرارگاه تابان برشمرد. 🔹فرمانده قرارگاه "تابان" ستاد کل نیروهای مسلح از گسترش تشکل‌های بازنشستگان نیروهای مسلح خبر داد. 🔹جامعه بازنشستگان نیروهای مسلح، جامعه با ارزشی هستند. 🔹فرمانده قرارگاه "تابان" ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد: جمع کثیری در بین بازنشستگان نیروهای مسلح ایثار گر داریم، گفت: در هیچ‌یک از نیروها و اقشار جامعه به اندازه بازنشستگان نیروهای مسلح ایثارگر نداریم. 🔹تعدادی از منتخبان ملت از میان بازنشستگان نیروهای مسلح در هر دوره از مجلس در خانه ملت حضور دارند.
⭕️ انتشار جزئیاتی جدید از دستگیری تیم تروریستی توسط وزارت اطلاعات 🔹هدف تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی، انفجار یک مرکز صنایع حساس دفاعی کشور بود. 🔹صهیونیست‌های تبهکار، متناسب با اهمیت و حساسیت مرکز مورد نظر، پیچیده‌ترین شیوه‌های ترکیبی برای شناسایی جغرافیای هدف و تخریب وسیع آن را طراحی کرده بودند. 🔹عناصر عملیاتی تیم عمل کننده از اعضای گروهک تروریستی و مزدور کومله هستند که مستقیماً توسط عبدالله مهتدی، سرکرده‌ی آن گروهک برای این مأموریت انتخاب و به افسران موساد معرفی شده بودند. 🔹مزدوری گروهک کومله برای رژیم صهیونیستی از گذشته کشف و مستند شده بود اما این ارتباط در سال‌های اخیر کاملاً نزدیک و نیمه علنی شده است 🔹سربازان گمنام امام زمان ارواحنافداه پس از بازداشت تروریست‌ها، و در مرحله‌ی اول با هدفِ حفظ ارتباط آنها با افسرانِ عملیاتی موساد، دستگیری‌ها را به صورت کاملاً سفید انجام دادند. 🔹این وزارت خانه در روزهای آینده و با برطرف شدن برخی ملاحظات اطلاعاتی و حفاظتی، تعداد و هویت عواملِ عملیاتی بازداشت شده و نیز عناصرِ مرتبطِ مقیم خارج از کشور را اعلام خواهد نمود. 🔹گستردگی و تعدد تجهیزاتِ همراه تروریست‌ها در حدی بوده که امکان حمل مستقیم آنها توسط اعضای تیم عملیاتی وجود نداشته است. 🔹بخشی از تسلیحات و تجهیزاتِ کشف و ضبط شده از تروریست‌ها: تعداد ۸ بمب بسیار قوی برای انفجار هدف اصلی و ۸ بمب کوچک مخصوص تخریب تجهیزات همراه تیم پس از اجرای عملیات اصلی. 🔹۴قبضه سلاح کمری ویژه همراه با صدا خفه کن و تعداد زیادی فشنگ مربوطه. آخرین نسخه‌های سیستم‌های ارتبا
گزارش خبرگزاری بسیج به مناسبت سالروز عملیات مرصاد؛ ⭕️ضرب شست جمهوری اسلامی به منافقین در دفاع مقدس/ خباثت ها ادامه دارد 🔹"عملیات مرصاد" در پنجم مرداد ۱۳۶۷ سال با رمز "یا صاحب‌الزمانالزمان (عج) ادرکنی" به فرماندهی سپاه پاسداران و با پشتیبانی هوانیروز ارتش در سه محور "چهارزبر، اسلام‌آباد و جاده قلاجه" آغاز شد. 🔹وحدت ارتش و سپاه، استخوان‌های پوسیده استکبار جهانی پشت نقاب گروهک تروریستی منافقین را در فصول مختلف گنجینه دفاع مقدس به ویژه عملیات مرصاد، خُرد کرد. 🔹سردار "محمد جواد قهرمانی" معاون پیشین فرهنگی سپاه با اشاره به اینکه عملیات مرصاد، یک ذلت و خواری بزرگ برای استکبار جهانی در تاریخ رقم زد،دادگاه "حمید نوری"، را یکی دیگر از تلاش‌های ضد ایرانی منافقین دانست. 🔹امیر سرتیپ دوم خلبان بازنشسته حسین خلیلی مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش "عملیات مرصاد"، را اوج افتخار شهید سپهبد علی صیادشیرازی در کارنامه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد. 🔹امیر سرتیپ دوم خلبان بازنشسته مشیری مشاور فرمانده نیروی هوایی ارتش عملیات مرصاد را نشان افتخار از جنس استکبارستیزی و ولایت‌مداری و میهن دوستی بر سینه شهید سپهبد علی صیادشیرازی دانست و بر وحدت بین سپاه و ارتش به عنوان هنر ماندگار شهید صیادشیرازی، تأکید کرد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان: ⭕️عملکرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مصداق جهاد تبیین است 🔹سردار مرادحاجتی گفت: رویکرد جهادی و انقلابی سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» در طول دوران مسئولیت شان که الهام گرفته از همین فرهنگ غنی و ارزشی است، مصداق واقعی جهاد تبیین در مقام عمل و اجراست. 🔹مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان به موضوع تشویق رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در فرمان همگانی فرماندهی معظم کل قوا اشاره کرد و افزود: چه سعادتی بالاتر از این که عنایت رهبر معظم انقلاب اسلامی انگیزه و پشتوانه معنوی یک مجموعه باشد. 🔹تحول بنیادین و راهبردی در انجام مأموریت‌ها و رسالت بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و توجه به مخاطب‌شناسی و همچنین جلوگیری از تحریف رخدادهای این دوران پرافتخار تنها گوشه‌ای از تحولاتی است.
🍃در محضر نهج البلاغه حضرت امیرالمومنین علی (ع) می‌فرمایند: هر كه عنان مركب آرزو را رها كند و در پى آن بشتابد مرگش بلغزاند و بر زمين زند. حکمت نوزدهم
⭕️ رهبر انقلاب: اساس کار، حضور مردم است/ اگر چنانچه نماز جمعه‌ی این هفته‌تان از نماز جمعه‌ی ماه قبل جمعیت کمتری دارد باید احساس نگرانی کنید 🔹 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، صبح امروز در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: اجتماع و حضور مردمی یک چیز مهمی است. اینجاست که شما باید حسّاس باشید. اگر چنانچه نماز جمعه‌ی این هفته‌تان از نماز جمعه‌ی مثلاً یک ماه قبلتان جمعیت کمتری دارد باید احساس نگرانی کنید. اصلاً اساس کار حضور مردم است. وقتی دسته‌جمعی ذکر گفتیم آثار و برکات ذکر بر دسته‌جمعی نازل میشود. بر جمع نازل میشود. در قرآن دارد: «‌فَإِنَّ الذِّكْرَىٰ تَنفَعُ الْمُؤْمِنِينَ» این نفع میشود برای همه. بله، شما تنهایی هم که خودتان نماز شب میخوانید در اتاق تنها خدای متعال نفع میدهد به شما، اما اینجا این نفع، نفع عمومی است. همه‌ی مجموعه نفع میبرند.
⭕️ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر انقلاب دیدار کردند 🔹ائمه‌ جمعه‌ سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه‌‌ امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار کردند. 🔹در سالروز برگزاری اولین نماز جمعه پس از انقلاب اسلامی در پنجم مردادماه ۱۳۵۸، ائمه‌ جمعه‌ی سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه‌‌ امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
⭕️رهبر انقلاب: نماز جمعه یک فریضه استثنایی است آیت‌الله خامنه‌ای، در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: 🔹نماز جمعه بخاطر خصوصیاتی که دارد یک فریضه‌ صددرصد استثنائی است. 🔹ما هیچ چیزی شبیه نماز جمعه نداریم. وقتی در عمق کار نماز جمعه وارد می‌شویم می‌بینیم با مجموع این خصوصیات، حتی استثنائی‌تر از حج است. 🔹یک خصوصیت این است که دو عامل اساسی حیات طیبه را به هم وصل کرده و گره زده؛ این دو عامل چیست؟ یکی ذکراللّه، یکی حضور مردمی.
⭕️انتشار بسته رسانه‌ای «از تبیین تا قیام» در آستانه‌ ایام محرم‌الحرام؛ پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، در آستانه‌ فرارسیدن ایام عزای حسینی با شعار "از تبیین تا قیام" به استقبال ماه محرم می‌رود. 🔹پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب، در آستانه‌ فرارسیدن ایام عزای حسینی با شعار از تبیین تا قیام به استقبال ماه محرم می رود. 🔹این شعار برگرفته از بیانات رهبر انقلاب اسلامی درباره قیام سیدالشهداء علیه‌السلام و تبیین مکتب عاشوراست و ایشان در سخنان مختلفی در این باره فرموده بودند: «کسی مثل حسین‌بن‌علی علیه‌السّلام که خودش تجسّم ارزشهاست، قیام میکند، برای این‌که جلوی انحطاط را بگیرد؛ چون این انحطاط میرفت تا به آن‌جا برسد که هیچ چیز باقی نماند برای اینکه کسی بخواهد مسلمان زندگی کند. ... امام حسین می‌ایستد، قیام میکند، حرکت میکند و یک تنه در مقابل این سرعت سراشیب سقوط قرار می‌گیرد. ۱۳۷۷/۰۲/۱۸»؛ و «امام حسین را فقط به جنگِ روز عاشورا نباید شناخت؛ آن یک بخش از جهاد امام حسین است. به تبیین او، امر به معروف او، نهی از منکر او ... باید شناخت. ۱۳۸۸/۰۵/۰۵» 🔹تشویق به حضور تبلیغی و تبیینی برای انتقال فرهنگ عاشورا در کنار یادآوری الزامات برپایی عزای حسینی و یادآوری اهداف قیام سیدالشهدا از جمله موضوعات این بسته رسانه‌ای خواهد بود
📸بازدید فرمانده کل سپاه از پایگاه امنیتی حاشیه شهر مشهد مقدس 🔹سرلشکر حسین سلامی ضمن بازدید از یک پایگاه امنیتی در حاشیه شهر مشهد مقدس، درجریان آخرین کشفیات آن ها قرار گرفت.