eitaa logo
خبرگزاری بسیج پیربکران شهرستان فلاورجان
255 دنبال‌کننده
35هزار عکس
9هزار ویدیو
321 فایل
تنها کانال رسمی خبرگزاری بسیج پیربکران در ایتا - اطلاع رسانی خبر های بسیج و فعالیت های شهرستان استان،مناسبت های حلقه های صالحین شهر وبخش پیربکران زیر نظر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران ارتباط با ما @FAGHATAHLBIT1399
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دشمنان هر چه علیه ملت ایران توانستند انجام دادند 🔹حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «سؤال من از آمریکایی‌ها این است که شما در این چهار دهه‌ای که از انقلاب گذشته، چه ‌کار میتوانستید علیه ملّت ایران بکنید که نکردید؟ هر کاری نکرده‌اند، چون نمیتوانستند، چون برایشان صرفه نداشته؛ اگر میتوانستند، میکردند.»
🔸جلسه مشترک مجلس و دولت به مناسبت هفته مجلس، صبح فردا یکشنبه ۱۳ آذر ماه در صحن مجلس برگزار می‌شود.
🔸حجت‌الاسلام آقاجان‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج: 🔹بسیج باید به طور همه‌جانبه مورد حمایت دستگاه‌های مختلف قرار بگیرد 🔸رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، گفت: خیرات و برکات بسیج را در عرصه‌های مختلف از دفاع مقدس تا مقابله با توطئه ها‌ی دشمن به ویژه فتنه‌های اخیر، می‌بینیم. بسیج باید مورد حمایت قرار بگیرد.
📸 برگزاری اردوی جهادی با موضوع سمپاشی محل نگهداری احشام و حیوانات عشایرین بخش گرمادوز در قالب رزمایش جهادگران فاطمی ۲
🔹وزیر علوم در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج: 🔸لازم است «بسیج فناوران» تاسیس شود/بسیج، افراد صاحب ایده را جذب کند 🔸وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از لزوم تاسیس «بسیج فناوران» سخن گفت و بر جذب افراد صاحب ایده، تاکید کرد.
🔸حجت‌الاسلام عاملی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج: 🔹دهه پیش‌رو باید دهه‌ شرکت‌های دانش‌بنیان بسیج باشد/مسئولیت‌ علمی بسیج، حیاتی است 🔸دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: بسیج برای تولید دانش‌بنیان، ظرفیت‌های بسیار بزرگی را ایجاد کرده است. فکر می‌کنم که دهه پیش‌رو، باید دهه‌ شرکت‌های دانش‌بنیان بسیج باشد.
🔸لایحه برنامه هفتم ‌‌تا پایان هفته تحویل دولت می‌‌شود 🔹قرار است لایحه برنامه پنج ساله هفتم توسعه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران، تا پایان هفته جاری در سازمان برنامه و بودجه نهایی شده و برای جمع‌بندی و تصویب در دولت ارائه شود و پس از آن، در قالب لایحه برنامه هفتم از سوی دولت به مجلس شورای اسلامی ارائه خواهد شد.
🔸سردار نقدی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج: 🔹هیچ بن‌بستی در مسیر پیشرفت دانش و فناوری کشور وجود ندارد 🔸معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: هیچ بن‌بستی در مسیر پیشرفت دانش و فناوری در کشور وجود ندارد. ظرفیت نخبگان بسیجی در شرکت‌های دانش‌بنیان، باید نشان داده شوند.
رئیس سازمان بسیج عشایری کشور: ⭕️بسیج و سپاه در کنار دولت برای رفع مشکلات عشایر کشور همت جدی دارند 🔹رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: بسیج و سپاه نه به عنوان مجری بلکه در کنار دولت برای حل مسائل و مشکلات عشایر کشور با تمام توان تلاش می‌کند.
رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان: ⭕️احداث ۵٠٠ واحد مسکونی توسط بسیج سازندگی گیلان در دستور کار است 🔹رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان گفت: عملیات اجرایی ۲۵۰ واحد آغاز شده و ۲۵۰ واحد دوم نیز در هفته بسیج آغاز عملیات اجرایی آن اعلام شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال ۱۴۰۱، صد واحد از این واحدهای مسکونی تحویل داده شود.
اله بداشتی: ⭕️بنیاد مستضعفان الگوی قابل تکثیر در حوزه تکریم کارگران است/ طراحی نشان اقتصاد مقاومتی برای نخستین بار در کشور 🔹مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور با تقدیر از عملکرد بنیاد مستضعفان در حوزه کارگری گفت: خوشبختانه بنیاد مستضعفان نیز در حوضه تکریم کار و کارگران اقدامات خوبی داشته و امروز ما شاهد تحول خوبی در این حوزه ستیم و یک الگوی قابل تکثیر در بنیاد مستضعفان ارائه شده است.
سردار حزنی ؛ ⭕️عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند 🔹معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: عشایر سربازان واقعی اقتصاد مقاومتی هستند و با تمام توان برای رفع مشکلات این قشر تلاش خواهد شد.
سردار دامغانی: ⭕️امروز کشور در قله پیشرفت و تکنولوژی/رمز موفقیت تنها بصیرت و دشمن شناسی است 🔹فرمانده سپاه استان سمنان گفت: امروز کشور در قله پیشرفت و تکنولوژی قرار دارد و رمز موفقیت در مسیر پیش رو تنها بصیرت و دشمن شناسی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 بر اساس آمار، ۹۹/۵ درصد از اهانت‌ها و حرمت‌شکنی‌ها در فتنه اخیر متوجه شخص رهبر انقلاب بود! عاقبت اهانت به ولیّ خدا چیست؟! 🎙حجت‌الاسلام حاج احمد پناهیان
❇️همکاری و مشارکت با اداره بهزیستی شهرستان دربرگزاری مراسم تقدیر و تجلیل از معلولان عزیز به مناسبت دوازدهم آذرماه روز جهانی معلولان در سالن اجتماعات شهرداری❇️ 🔹روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر پیربکران 📨 @pir_bakran 🌺✍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷 پیروزی قاطع امیر علی اکبری - مشت زن عزیز کشورمان بر حریف آمریکایی " برندون ور " رو تبریک عرض میکنیم. دقایقی پیش حریفش رو ناک اوت کرد و سربند یا حیدر کرار (ع) رو بر پیشانی زد
ده شب شور و عزا در محفل بسیجیان و رزمندگان اسلام/همراه با سخنرانی و مداحی مداحان اهلبیت زمان: پانزدهم الی بیست و چهارم آذرماه از ساعت ۱۹ مکان: خیمه حسینی گلستان شهدا اصفهان التماس دعا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستان چاقویی که با آن سید روح الله عجمیان را به شهادت رساندند 🌹شادی روح پرفتوح شهید عجمیان صلوات🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدیوی جدید منتشرشده از اعترافات متهمان به شهادت رساندن سید روح‌الله عجمیان/حاوی جزئیات تکان‌دهنده‌❌️ متهم: یه ناکسی با یک بلوک سیمانی بزرگ کوبید روی سینه شهید... صحنه سنگسار کردن این آدم به قدری ناراحت‌کننده بود که رومو برگردوندم تا نبینم! متهم بعدی: آمدم برگردم برم، یکی از پشت دستم را گرفت و گفت یالا یه حرکتی بزن وگرنه دهنتو سرویس می‌کنیم اینجا!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥«حفظ نظام» 🔹ویدئویی کمتر دیده شده از شهید حاج قاسم سلیمانی درباره دفاع از حریم دین مبین اسلام 🔹امام حسین "علیه‌السلام" برای حریم و حرم بزرگتری جان داد و شهید شد. آن حریم بزرگتر، اسلام است. ☑️کانال شهید سلیمانی👇 http://eitaa.com/joinchat/640811030C1457b2a299
هدایت شده از 
50.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مرکز نیکوکاری خیریه شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان سخرانی بصیرتی راوی دفاع مقدس جناب آقای اسحاقیان در جشن ولادت حضرت زینب در اردوگاه شهدای درچه برای خانواده خادمان خیریه شهدای شهدا ومسئولین و مهمانان خط شکن
هدایت شده از 
50.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مرکز نیکوکاری خیریه شهدای خط شکن شهرستان فلاورجان سخرانی بصیرتی راوی دفاع مقدس جناب آقای اسحاقیان در جشن ولادت حضرت زینب در اردوگاه شهدای درچه برای خانواده خادمان خیریه شهدای شهدا ومسئولین و مهمانان خط شکن
🔸اعضای شبکه اراذل مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، به دار مجازات آویخته شدند 🔹خردادماه سال جاری بود که روابط عمومی کل سپاه ، از دستگیری شبکه‌ا‌ی از اراذل و اوباش مرتبط با سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی خبر داد. 🔹این شبکه با هدایت سرویس اطلاعاتی رژیم صهیونیستی، اقدام به سرقت و تخریب اموال شخصی و عمومی، آدم‌ربایی و اخذ اعترافات ساختگی از طریق شبکه اراذل و اوباش می‌کرد که در نهایت اعضای آن با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت اطلاعات دستگیر شدند. 🔹اعضای این باند، با هدایت افسران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی با تهیه سلاح جنگی اقدام به آدم‌ربایی کرده و دستمزد خود را به‌صورت ارز دیجیتال دریافت می‌کردند.
🔸سرلشکر باقری: آمریکایی‌ها در ایجاد نظام‌ تک‌قطبی موفق نبوده‌اند 🔹سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در دیدار با سپهبد «فومین» معاون بین‌الملل وزیر دفاع روسیه بر توسعه همکاری‌های دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی در چارچوب اهداف و منافع ملی دو کشور و ‌نیز صلح و ثبات و امنیت منطقه تأکید و اظهار کرد: آمریکایی‌ها هم امروز اذعان می‌کنند که در رویکرد یک‌جانبه‌گرایی و ایجاد نظام‌ جدید تک‌قطبی‌ موفق نبوده‌اند و قطب قدرت جهانی در شرق شکل می‌گیرد. 🔹وی افزود: مقابله با تهدیدهای مشترک و همکاری در حوزه منافع مشترک نیازمند رایزنی‌های بیشتر است که باید در تداوم روند رو به توسعه همکاری‌ها مورد توجه قرار گیرد. 🔹سرلشکر باقری ادامه داد: دو کشور همکاری موفقی در مقابله با تروریست‌ها در سوریه داشته‌اند؛ البته هنوز کشور سوریه نیازمند تداوم این حمایت‌هاست. 🔸در این دیدار، معاون بین‌الملل وزیر دفاع روسیه دعوت وزیر دفاع کشورش از سرلشکر باقری برای حضور در نشست رؤسای نهادهای دفاعی کشورهای عضو پیمان شانگهای در مسکو را به رئیس ستادکل نیروهای مسلح، ابلاغ و ابراز امیدواری کرد امکان حضور سرلشکر باقری در این نشست فراهم شود. 🔺گفتنی است، سپهبد «فومین» در رأس یک هیأت عالیرتبه نظامی برای شرکت در چهارمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی در کشور، روز شنبه وارد تهران شده است‌.