eitaa logo
خبرگزاری بسیج پیربکران شهرستان فلاورجان
255 دنبال‌کننده
35هزار عکس
9هزار ویدیو
321 فایل
تنها کانال رسمی خبرگزاری بسیج پیربکران در ایتا - اطلاع رسانی خبر های بسیج و فعالیت های شهرستان استان،مناسبت های حلقه های صالحین شهر وبخش پیربکران زیر نظر روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی پیربکران ارتباط با ما @FAGHATAHLBIT1399
مشاهده در ایتا
دانلود
📍سرلشکر باقری: 🔻افزایش ۳۰ درصدی حضور ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ مردم با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲بهمن خط بطلانی بر توطئه‌های دشمنان کشیدند 🔹رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: ملت بصیر ما روز گذشته با حضور جانانه خودشان در راهپیمایی ۲۲ بهمن خط بطلانی بر همه توطئه‌ها، تحریک‌ها و طرح‌های شوم دشمنان کشیدند.
45.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 گروه سرود پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) روستای شیرآباد در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وفاداری مردم روستای غلامی به انقلاب 🔹مردم روستای غلامی بخش یانه سر شهرستان بهشهر در یک روز سرد برفی با راهپیمایی ۲۲ بهمن، دوباره وفاداری خود را به انقلاب و رهبری نشان دادند.
📍 سردار نقدی در روستای صاحب‌الزمان(عج)خرم‌آباد: 🔻روستائیان در پیروزی انقلاب نقشی مهم داشتند 🔸معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به ارسال نامه مردم روستای صاحب‌الزمان در سال ۱۳۴۲ به حضرت امام خمینی(ره) گفت: از خلال این چنین مکاتبات و ارتباطات مردم به حضرت امام به خوبی درک می شود که چقدر روستاییان ما در پیروزی انقلاب نقش داشتند. 🔹این امر نشان‌دهنده حضور فعال روستاییان و عشایر در پیروزی انقلاب اسلامی بوده است. 🔹علامت دیگری که روستائیان در انقلاب نقش داشتند شهدای زیادی تقدیم کردند و این نشان از فداکاری و ایثارگری مردم روستاییان دامداران و عشایران در عرصه های دفاع از انقلاب بودند. 🔹گفتنی است، روستای صاحب الزمان در ۳۰ کیلومتری شهر خرم‌آباد با اهدای ۷۶ شهید، ۳۵۰ جانباز ، ۴آزاده و ۷۰۰ رزمنده به‌نوعی قلب جغرافیای شهادت و دهکده نمونه ایثار و شهادت در لرستان و کشور است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥برگزاری جشن۴۴سال پیروزی انقلاب اسلامی درروستای امام زاده سید محمدبخش میداودشهرستان باغملک
🎥برگزاری مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی برای بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهید صوت داوودی در اردوی یک روزه روستای شرب العین و شور و اشتیاق نوجوانان برای شرکت در این مسابقه
34.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥گوشه ای از حماسه حضور مردم همیشه در صحنه سرایان در آغاز بهار چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی
حجت الاسلام والمسلمین رستگار: 🔻انقلاب اسلامی ایران دژی محکمی در مقابل دشمنان اسلام است 🔸مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان گفت:این انقلاب اسلامی دژی محکمی در برابر دشمنان است و دشمن و این فتنه گران کور دل همیشه شکست خورده هستند .
🔻آذریایجان شرقی قطب اول فولاد خصوصی کشور 🔸پرنیان رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه آذربایجان شرقی قطب اول فولاد خصوصی کشور است، گفت: تولید کالاهای صادرات محور در استان از جمله اولویت برنامه های سازمان صمت است.