eitaa logo
قرارگاه رسانه ای استان تهران
807 دنبال‌کننده
27هزار عکس
12.4هزار ویدیو
193 فایل
افسران جنگ نرم گوش به فرمان سید علی ... رسانه و فضای مجازی تراز انقلاب اسلامی برای تحققش تلاش کنیم ، باید قوی شویم #جنگ_رسانه #جنگ_شناختی •┈┈••✾••┈┈• ارتباط با ادمین ، انتقادات و پیشنهادات و ارسال مطالب ارزشمند 👇👇 https://eitaa.com/M2711313
مشاهده در ایتا
دانلود
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رفقایی که با اضطراب این کلیپ را منتشر و مشاهده میکنن و مینویسن آینده کشور دست اهل سنته جدای از این که اهل سنت برادر دینی ما هستند یه ❌ رسانه ای در انتشار این ویدیو هست که لازمه به عرضتون برسونم اینجا جمعیت بسیار زیادی از مردم شریف زاهدان را میبینید که در صفوف نماز عید مصلای عید زاهدان به امام مولوی عبدالحمید(خدا هدایتش کنه ) قرار دارن اما آیا ویدیویی هم از مصلای عید شیعیان زاهدان منتشر شده که مقایسه کنید؟🤔 به اذعان یک فرد مطلع مصلای شیعیان زاهدان و تعداد مصلین نماز عید زاهدان تقریبا سه برابر این جمعیته لذا چیزی که دشمن مد نظرشه را با دست خودمون ایجاد نکنیم ، امنیت و آرامش جانی و روانی به راحتی بدست نمیاد که راحت بر بادش میدیم
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽 | مهم‌ترین مشکل مسئولان!! ♨️ توصیه امیرالمومنین به مسئولین ⁉️ آیا باید مردم را در جریان مشکلات و اقدامات مدیران قرار داد؟ ________________________ 🔹 برشی از سخنرانی مدیر اندیشکده راهبردی سُعَداء
4_6010129788071578247.pptx
21.87M
✅ صهیونیسم رسانه ای 🔻 بررسی عملکرد رژیم صهیونیستی در تبلیغات رسانه ای 💠کاری از نسرا (نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی) استان لرستان ✅بصیرت
19.93M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 چگونگی سقوط اقتصادی ایران با ارز ۴۲۰۰ و استفاده‌ی لاشخور گونه‌ی عده‌ای از لاشه‌ی مردار اقتصاد ایران برشی از مستند /قسمت اول
💢واکنش میثم مطیعی مداح معروف به موج گرانی‌های جدید گرچه دعوت نشدیم... با صف اول نشینان حرف‌هایی داشتیم مثل آه روزه‌داران، داغ‌تر، تب‌دارتر... قرص نانی بر سر این سفره بود و ناگهان شد هلالی، رؤیتش از ماه نو دشوارتر!
🚦مهارت مقابله با شایعه 📍شایعه در اصطلاح: شایعه، خبر یا اطلاعات تأیید نشده‌ای است که مورد توجه گروه یا جمعیت خاصی بوده و برای ایجاد باور نزد دیگران معمولاً از فردی به فرد دیگری به طور شفاهی بدون هیچ‌گونه اطمینان و دلیل و مدرک کافی انتقال می‌یابد. ▪️ در ارتباطات اجتماعی خواسته یا ناخواسته بخشی از محاوره‌های روزانه‌ی ما را شایعات یا چیزهای ساختگی تشکیل می‌دهد. ▪️ در جوامعی که فقر اطلاع‌رسانی حاکم باشد شایعات رواج دارد. ▪️ هم‌چنین در بین جمعیت‌هایی که به لحاظ سادگی و زودباوری و تأثیر‌پذیری آمادگی روانی بیشتری برای دریافت و انتقال شایعه دارند، شایعه رونق بیشتری دارد. ▪️ می گویند: شایعه چون آب دریاست یعنی هرچه نوشیده شود، بیشتر ایجاد عطش می کند. چرا که معمولا شایعه ایجاد ترس و نگرانی در جامعه می نماید و مردم به علت عدم دسترسی به اطلاعات دقیق به آن پناه می برند و آن را دهان به دهان نقل می کنند و گاه بر آن می افزایند. 🔹 ویژگیهای انسانهای شایعه گو: ▫️ ساده لوح هستند ▫️ ناامنی و زودبرانگیختگی خاصی دارند. ▫️ گزافه گویی می کنند. ▫️ ایستایی شخصیت دارند(دچار نوعی اختلال شخصیت هستند) ▫️ کژاندیشی انها بالا می باشد. ▫️ دروغ گویی در انها زیاد است. ▫️ دارای رشد اجتماعی بالایی نیستند. ▫️ انسان های فرصت طلبی هستند. ▫️ دنبال مقاصد و منافع شخصی و گاه غیرانسانی هستند. ▫️ دارای رشد اخلاقی بالایی نیستند. 🔹 در شرایط زیر شایعات انتشار می‌یابد: 1. اهمیت خبر 2.ابهام در جامعه 3.نگرانی و اضطراب شخصی و اجتماعی 4. استعداد شایعه پذیری: (افرادی که سلامت روان و اندیشه‌ی متعادل و خلاق داشته و هنگام مواجه شدن با سخن لغو، بدون تعییر وضعیت روانی و نشان دادن حالات احساسی و هیجانی و تأیید یا تکذیب آنی، با تأمل و تأنی ‌به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم در پی وارسی شواهد علمی و دلایل منطقی و مدارک بر ‌می‌آیند کمتر دچار پذیرش شایعات می‌شود.) 🔹 عواملی که در شایعه موثرند عبارتند از: الف) عوامل فردی🔻 1- بی خبر از خبرهای درست و مطمئن 2- پرکردن اوقات و انواع سرگرمی ها 3- جلب توجه دیگران که می توانند از اختلالات شخصیت هم نشات بگیرد. 4- ایجاد قدرت یا تسلط بر شنونده و غلبه بر آنها 5- وصول به منافع شخصی و مطامع شخصی و نفسی خود ب) عوامل اجتماعی🔻 1- خلاء خبری و تشنگی در شنیدن خبر و رویدادهای مهم 2- انواع ابهامات در خبر و رویدادها در موقعیت های مورد نظر 3- نیازمندی انسان ها به انواع تنوع ها 4- انواع ترس های اجتماعی 5- ارضای نیازهای کاذب 6- وجود انواع رخداد مهم اجتماعی در موقعیت های خاص 7- نوعی پرخاشگری نسبت به فرد، گروه یا قشری از جامعه (به معنای اعتراض اجتماعی) 8- ترور شخصیت و زیر سوال بردن برخی شخصیت های اجتماعی 9- ایجاد نوعی وجهه برای خود و گروه خود ✅ راهکارهای پیشگیری و مقابله ای 1) در مقابل شخص شایعه گو، این چند سوال لزوماً پرسیده شود: - آیا می‌توانید شخصاً صحت آن را ثابت کنید؟ - مستندات شما در ارتباط با این خبر چیست؟ - از کدام منبع شنیده‌اید؟ 2) آگاه نگه داشتن مردم نسبت به رویدادهای اجتماعی، اطلاع‌رسانی سریع و صحیح 3) تلاش در جهت زدودن اضطراب و نگرانی عمومی مانند رفع بعضی از نگرانی‌‌های عمومی، نظیر دسترسی به مراکز بهداشتی و خدمات درمانی، برخورداری از تصویری مثبت و روشن به آینده‌ی خود و.. 4) دانش‌افزایی عمومی و تعمیق بینش مردم در مورد شایعه 5) هماهنگی و استمرار در ارائه‌ی اطلاعات صحیح 6) بی ‌توجهی به شایعه‌ها و عدم تکرار آن 7) شناسایی منابع و افراد شایعه ساز و بی اعتبار کردن منبع آن 8) پرورش تفکر و اندیشه منطقی در مقابله با انواع افکار سطحی مانند شایعه و دروغ و .. 9) تقویت روح اخلاق محوری در امور فردی و اجتماعی ✍ در فضای مجازی حرفه‌ای زندگی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 مرحله بالاتر روزه‌داری ♦️رهبرمعظم انقلاب: مرحله‌ی بالاتر روزه‌داری، پرهیز از هرچیزی است که ذهن و ضمیر انسان را از یاد خدا غافل کند. آن وقت روزه سرچشمه‌های حکمت را در دل می‌جوشاند. ♦️وقتی که حکمت بر دل حاکم شد، آن معرفت نورانی و روشن به‌وجود می‌آید. معرفت که به‌وجود آمد، یقین به‌وجود می‌آید. ♦️وقتی کسی دارای یقین بود، همه‌ی دشواریهای زندگی بر او آسان می‌شود.
👆 ‏منظور از مین‌گذاری‌های دولت روحانی برای دولت بعد چیست؟! عباس عبدی تئوریسین اصلاحات پاسخ می‌دهد؛ 💬 سيد پویان حسین پور
202030_599519322.mp3
1.5M
💻روش مدیریت لپ‌تاپ یا کامپیوتر مشترک در خانه🔻 🛑استفاده نادرست از كامپیوتر و رفتن به سایت های غیر اخلاقی! اپلیکیشن پرسمان تربیت کودک و نوجوان: http://yon.ir/ZwyjL
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️ راه نجات از شر شیاطین اینترنتی ⭕️ سخنان آتشین استاد دانشمند در مورد شبکه‌های اجتماعی صهیونیستی! 🔺برنامه‌های مستهجن دشمن ❌ این‌ها مردم را دیوانه کردن! ✴️ به‌خدا دیگه هیچ راهی نیست این مردم را نجات بده 🆘 هیچ دکتری، هیچ طبیبی هیچ روانشناسی نمی‌تونه... جز... ♦️مردم❗️خودتونو نجات بدین❗️ #⃣