18.57M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘برشی از فیلم سینمایی مصلحت
▪️حاج آقا من عمل به وظیفه کردم
دستور اولیه شما هم غیر از این نبوده
▫️من امر به ظلم کردم؟!
▪️امر به مصلحت فرموده بودین حاج آقا
▫️مصلحت یعنی چی آقای لشکری؟!
#سواد_رسانه #جنگ_شناختی
🇮🇷https://eitaa.com/basijresanehTEH
سنگ تمام مردم اسلامشهر برای استقبال از فرزند شهیدشان
صحن حرم مطهر امامزاده عقیل علیه السلام
تشییع پیکر مطهر شهید آقا مصطفی صادقی
🔴 انصارالله یمن: ما کشتی های شما را غرق خواهیم کرد.💪
#طوفان_الاقصی
استفاده از #قدرت_رسانه برای#کنترل_ذهن کودکان و نوجوانان
این قسمت: #نمادهای_شیطان_پرستی در #برنامه_کودکان
🔞 نماد #تک_چشم_جهان_بین که به چشم دجال ، ضد مسیح، شیطان و لوسیفر شهرت دارد و در عرفان های شیطان پرستی مثل کابالا یک نماد برجسته است.
🔰 امیرالمومنین علی علیه السلام درباره ویژگیهای دجال به صعصعه بن صوحان فرمود:
چشم راست دجال از بین رفته و تباه گشته است و چشم دیگرش در میان پیشانیاش چنان ستاره درخشان و گذرای صبح میدرخشد.
(شیخ صدوق. کمال الدین. ج۲.ص۵۲۵)
❌ عادی سازی نماد های همچون نماد های شیطان پرستی در برنامه های کودکان خیلی نرم و با ظرافت انجام میشود.
⚠️ به صورتی که بیشتر از #ضمیر_ناخودآگاه کودکان برای درک و عادی سازی آن استفاده میشود.
⚠️ تبلیغ مستقیم این نوع نمادها در برنامه کودکان مطمئنا با موضع گیری والدین مواجه خواهد شد و طراحان پشت پرده به اهداف خود یعنی:
نهادینه کردن نماد های شیطان پرستی در #ذهن_کودکان و
عادی سازی رابطه با شیطان
و...
نخواهند رسید.
#کودک_رسانه
#تربیت_کودک
#رسانه_کودک
#بدرقه شهیدان
مراسم بدرقه هفت شهید مدافع حرم
دوشنبه ۱۳ آذر از ساعت ۱۵:۳۰
میدان آیینی امام حسین ع
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🔻 طرح لباس -تاثیر غیر مستقیم بر ناخودآگاه انسان(شیطان پرستی)
🔸 عکس، فیلم، موسیقی، پوشاک و … به مثابهی رسانههایی هستند که خواه ناخواه، آگاهانه یا ناآگاهانه بر مصرفکنندهی خود تاثیر میگذارند. گاهی بعضی از مصرف کنندگان بر اثرات مستقیم و غیر مستقیم این رسانهها واقف هستند و گاهی تعدادی از افراد ناخواسته و ناآگاهانه طعمهی تاثیرات غیر مستقیم آنها میشوند.
در پژوهش انجام شده در ایران با موضوع تبلیغات رسانهای شیطان پرستی با تاکید بر رسانهی پوشاک، با توجه به مشاهدات و مصاحبههای صورت گرفته، میتوان چنین نتیجه گرفت که متاسفانه در ایران افراد (چه مصرف کنندگان و چه فروشندگان لباس) اطلاعات کم و ناقصی از نمادهای مندرج بر پوشاک داشته و افرادی که اطلاعات کافی و مناسبی از این نمادها دارند نیز صرفا برای جذاب بودن و یا سود بیشتر (بدون اعتقاد به شیطان پرستی) اقدام به مصرف یا فروش این پوشاک میکنند. درحالی که ذات این رسانه (لباس) این گونه است که در وهلهی اول و با برخوردی کوتاه و گذرا از سوی مخاطبان و رهگذران، سعی دارد اعتقادات و باورهای مصرف کنندهی خود را به نمایش بگذارد، ولی متاسفانه مصرف کنندگان تا حد زیادی نسبت به تاثیراتی که این نوع از رسانه بر خودآگاه و ناخودآگاه ذهن آدمی میگذارد، غافل اند.
#شیطان_پرستی
#جنگ_شناختی
#سواد_رسانه_ای
📌چگونه ورود اخبار دروغ به ذهنها، دوست را تبدیل به دشمن خونی میکند؟!🤔
⭕اخبار جعلی شاید بیآزار به نظر بیاید اما وقتی گسترده و مدام به گردش درمیآید، بیرحمانه توان شرارت مییابد؛ هم ناامیدی ایجاد میکند، هم یاس، چراکه فضای مطالب صحیح و امیدآفرین را اشغال میکند، استرس ایجاد میکند و استرس ناشی از این اخبار در زمان حال= کاهش ایمنی بدن = استرس جمعی بیشتر و کاهش تاب آوری
🔴 وقتی صدها خبر کذب بشنویم، چه اتفاقی در قوۀ شناخت ما رخ میدهد؟🤔
اگر دلمان را راحت در اختیار هر خبری گذاشتیم، باید منتظر هر نوع تأثیرات و عواقبی باشیم…😐
🔺مراقب ورودیها باشیم
🔺دادهها را کنترل کنیم
🔺ریزش در دوران ظهور #امام_زمان بسیار فراوان است
#فیک_نیوزها
#سواد_رسانه_ای
•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•