eitaa logo
قرارگاه رسانه ای استان تهران
798 دنبال‌کننده
27.2هزار عکس
12.5هزار ویدیو
193 فایل
افسران جنگ نرم گوش به فرمان سید علی ... رسانه و فضای مجازی تراز انقلاب اسلامی برای تحققش تلاش کنیم ، باید قوی شویم #جنگ_رسانه #جنگ_شناختی •┈┈••✾••┈┈• ارتباط با ادمین ، انتقادات و پیشنهادات و ارسال مطالب ارزشمند 👇👇 https://eitaa.com/M2711313
مشاهده در ایتا
دانلود
این بده ک سخنان مداح اهل بیت بشه تیتر شبکه انگلیسی و حرفاش مورد استقبال دشمنان اسلام و مسلمین قرار بگیره کاش می فهمیدی ما نگفتیم تمام معترضین معاویه هستند! گفتیم اتاق مهندسی و‌ اجرای آشوب ها در قلب تکفیر و الحاد تشکیل شده است و مدیریت میدانی به اوباش رجوی سپرده شده است، پس لطفا در پازل همچین دشمنی بازی نکن مشکلات اقتصادی از سال ۹۲ اوج گرفته، چرا امروز که بهایی ها و تکفیری های سعودی و صهیونیست ها همه به خط شده‌ اند شما هم همزمان و یهویی دغدغه مند مردم معترض شده ای و طی ۱۰ سال گذشته روزه سکوت گرفته بودی؟ واقعا فهمیدن اینقدر سخت است؟
انتقام می‌گیریم 🔹در سومین سالروز ترور حاج قاسم سلیمانی در مقابل تعدادی از سفارت خانه‌های کشورهای متحد نظامی ایالات متحده آمریکا و عضو ناتو بنرهایی با شعار «انتقام می‌گیریم» نصب شده است. ✅ کانال‌جامع خبری، تحلیلی، آموزشی سواد رسانه ای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روایت وزیر ورزش از نقشه دشمنان برای فوتبالیست‌های ایرانی در جام جهانی ٢٠٢٢ سجادی: اوج آشوب و دشمنان قسم خورده انقلاب که تمام نرم افزار و سخت افزار خود را در جنگ نرم و نیمه سخت به کار گرفتند تا از جامعه با شرف و غیور ورزش و ورزشکاران به نفع جبهه باطل سوء استفاده نمایند در این نبرد ترکیبی وشناختی به خیال واهی پیروز میدان گردند. 🔹طراحی پیچیده روباه پیر برای پناهنده شدن ورزشکاران، نقشه خروج بازیکنان در زمین بازی آن حین انجام مسابقه از تلاش همه جانبه برای فروپاشی تیم ملی از درون تا توطئه هدفمند برای جنجال آفرینی در سکوها بر ای متوقف کردن بازی، از اعزام صدها نفر از منافقین با هواپیمای اختصاصی به قطر تا ساخت شعارها ، نمادها و ابزارهای ساختارشکنانه و فراگیری برای انزوای جمهوری اسلامی از نقشه های بود که در این دوره ناکام ماند. ✅ کانال‌جامع خبری، تحلیلی، آموزشی سواد رسانه‌ای
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 دکتر وحید شقاقی شهری، رئیس دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران: اغتشاشات سه ماه اخیر در بهم بخوردن بازار ارز تاثیر داشت. 🔹 نماینده اتحادیه اروپا در بحث هسته‌ای و نماینده آمریکا در امور ایران برای رسیدن دلار به بالای ۴۰ هزار تومان برنامه داشتند!
9.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◾️ مردی با خالکوبی عکس حاج قاسم روی سینه که فریاد میزند: چون او دیگر نخواهد آمد، از ترامپ حرامزاده انتقام میگیریم... روایتی از روزِ شهادت حاج قاسم / فیلم هایی که آن زمان خیلی دیده نشد... 😞😭😔سردار دلها یعنی این
🔻سازمان اف‌بی‌آی آمریکا درباره سردار سلیمانی چه می‌گوید؟!
9.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بهادری جهرمی: ۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز از سوی وزارت اطلاعات شناسایی شده و با آن‌ها برخورد شده است 🔸سخنگوی دولت در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان: 🔹نرخ های غیر واقعی ارز که باعث نا آرامی در بازار شده بود کار دشمن و بخشی از جنگ ترکیبی آن ها است. 🔹۴۰ کانال تلگرامی نرخ‌ساز از سوی وزارت اطلاعات شناسایی و با آن‌ها برخورد شده است 🔹ارز نیمایی فقط به حوزه‌های کالاهای اساسی، مواد اولیه و ماشین آلات اختصاص داده شده است. 🔹در سامانه نیما تا ده برابر تقاضا، عرضه صورت گرفته است.
واکنش اصحاب رسانه استان تهران به(بایکوت) بازداری پوشش رسانه ای سالگرد شهید سلیمانی توسط برخی رسانه‌ها جمعی از اصحاب رسانه استان تهران با صدور بیانیه‌ای نسبت به بازداری همزمان با سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی علی‌رغم برگزاری عزتمند و باشکوه مراسمات بزرگداشت سردار دل‌ها در سراسر ایران اسلامی، برخی رسانه‌ها از پوشش این حرکت عظیم مردمی خودداری کردند. جمعی از اصحاب رسانه استان تهران با صدور بیانیه‌ای انزجار خود را از این خود سانسوری برخی رسانه‌ها نسبت به دلدادگی ملت ایران به جبهه مقاومت و بزرگداشت شهدای مقاومت را اعلام کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم شهید سلیمانی نمونه برجسته‌ای از تربیت‌شدگان اسلام و مکتب امام خمینی (ره) بود. رهبر معظم انقلاب 13/10/98 سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به‌واسطه ایمان، اخلاص، انگیزه، اراده، شجاعت، عمل انقلابی و باورهای عمیق و راستین نسبت به قدرت الهی و نهراسیدن از دشمن در میدان‌های دفاع از امت اسلامی، اسوه و اسطوره ماندگار برای ایران و ایرانی و بلکه جبهه مقاومت ضداستکباری و ضد صهیونیستی جهان است. کارنامه و اندیشه‌های او به‌عنوان «مکتب شهید سلیمانی» هم‌اینک راهگشا است. امروز با گذشت سه سال از شهادت مظلومانه سردار عالیقدر سیدالشهداء مقاومت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، نام و یاد، آرمان‌ها و حماسه آفرینی‌های افتخار آمیز فرمانده مقاومت در منطقه غرب آسیا که کانون توجه افکار عمومی جهانیان به‌ویژه نسل‌های جوان و مجاهدان مومن، حق‌طلب و ظلم‌ستیز ملل و جوامع بشری است، نضج گرفتن گفتمان مقاومت و استکبارستیزی در اقصی نقاط عالم را رقم زده است. اصحاب رسانه استان تهران ضمن پاسداشت سومین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرماندهان عالیقدر مقاومت اسلامی و یاران فداکارشان در جنایت تروریستی رژیم جنایتکار و تروریست امریکا در بامداد ۱۳ دی‌ماه سال ۱۳۹۸ در بغداد و تاکید بر برافراشته نگه‌داشتن پرچم پرافتخار مقاومت و پیش‌روی میراث ماندگار سردار دل‌ها و اهتمام همه‌جانبه ملی برای تربیت و پرورش حاج قاسم‌های جدید در ایران عزیز؛ انتقام از عاملان و قاتلان شهید سلیمانی در زمان ممکن را امری قطعی و تخلف ناپذیر و تکثیر سردار سلیمانی‌ها و ترویج مکتب حاج قاسم در ایران و جغرافیای مقاومت را راهبرد کتمان ناشدنی می‌دانند و در قامت «فدائیان ملت ایران» در دفاع از «خیمه ولایت و حرم جمهوری اسلامی» با اقتدا به سیدالشهدای جبهه مقاومت اسلامی هزاران بار جان خود را فدا کرده و انزجار خودمان را از خود سانسوری برخی رسانه‌ها نسبت به دلدادگی ملت ایران به جبهه مقاومت و بزرگداشت شهدای مقاومت را اعلام می‌کنیم. 🌐@basijresanehPak
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
آینه در آینه تکثیر شد آینه خندید وجهانگیر شد خواستند نور ی ما را خاموش کنند اما نور حقیقت عالمگیر شد...
🔎 سه لایه جنگ شناختی و تحلیل تغییرات اجتماعی 🔹شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که تغییرات اجتماعی چگونه اتفاق می‌افتد. چگونه ذهنیت مردم جامعه عوض می‌شود و با تغییر نسلی، یک نگاه و و از واقعیت ها و تاریخ و جغرافیا پیدا می‌کنند. باید اذعان نمود که در ساحت های مختلف به عوامل مختلف بستگی دارد و به اصطلاح، چندعاملی و(multifactorial) است. اما اگر از زاویه دید و جنگ های سایبری بخواهیم نگاهی به تغییرات نرم اجتماعی داشته باشیم، چنین فرایند سه گانه‌ای را می توان متصور بود: 1️⃣ لایه اطلاعات(information): این سطح از جنگ شناختی با تکیه بر بمباران خبری، شایعات و فضاسازی و با هدف (public opinion) شکل می‌گیرد. در واقع دامنه و پهنای داده ها افزایش پیدا می‌کند و عمق داده‌ها در سطح پایینی قرار می‌گیرد و با تلاش در ، وضعیت شناختی جامعه هدف را مختل یا وارونه می کند و در حالت ناپایدار و هیجانی قرار می‌دهد.(نفوذ در جریان مطبوعات و شبکه های اجتماعی و خبری) 2️⃣ لایه ذهنیت‌ها(common sense): این سطح از جنگ شناختی، مربوط به اطلاعات سطحی جامعه نیست. بلکه متوجه اطلاعات پایدار و به اصطلاح و عقل عرفی جامعه می‌شود. در جامعه شناسی از این سطح با عنوان شعور مشترک(common sense) یاد می‌شود. در روانشناسی نیز مفهوم با این واژه قرابت دارد که به داده‌ها و اطلاعات درونی‌سازی شده و رسوب‌یافته در ذهن اطلاق می‌شود. جنگ شناختی در این سطح با هدف فرهنگ سازی و و الگوی های شناختی جامعه هدف سر و کار دارد.(نفوذ در جریان فرهنگ و هویت و فیلم سازی و سبک زندگی) 3️⃣ لایه معرفت‌ها(knowledge): ایستگاه مبنایی جنگ شناختی، الگوهای بنیادین و معرفت‌شناسی جامعه هدف است. مثلا و اندیشکده ها و دانشگاه‌های یک جامعه را بلخاظ پارادایمی، از عقل‌گرایی به تجربه گرایی و از هستی‌شناسی به زبان‌شناسی تنزل می‌دهند. یا از طریق تکنولوژی و تلویزیون و رسانه و با غلبه تصویر به تعبیر مارشال مک لوهان، را بر جامعه مسلط می‌کنند.(نفوذ در جریان تولید باور و علم و دانش) 🔸اهداف لایه‌های شناختی ▫️در لایه اول، مامور جنگ شناختی به دنبال است و در لایه دوم جنگ شناختی در پی است و لایه سوم نیز با هدف یا و خلق واقعیت طراحی و تدوین و راهبری می‌شود. 🔸ابزار لایه‌های شناختی ▫️لایه اول، است و با مطبوعات و شبکه های اجتماعی، دستکاری و مهندسی می‌شود. لایه دوم بوده و بتدریج از طریق فیلم و سریال و سبک زندگی، ذهنیت جامعه هدف و ناخودآگاه اجتماعی و به تعبیری دیگر (common sense)، تغییر پیدا می‌کند. ▫️لایه سوم نیز بوده و بتدریج در ساحت تخصصی، از عقل گرایی و محوریت وحی‌ به سمت تجربه گرایی و شبه علم‌ها و نامعرفت‌ها تغییر وضعیت می‌دهد. در سطح عمومی نیز معرفت شبکه‌ای و داده‌بنیاد و و پرتکرار و تعمیم یافته مجازی، اعتبار پیدا می کند و جایگزین معرفت و باورهای مستدل و معقول(باور صادق موجه) می‌شود. •┈┈┈••✾••┈┈┈•