با یک سلام زائر آقا شوید✋
اللّهُمَّ صَلِّ عَلى عَلِیِّ بْنِ مُوسَى الرِّضا الْمُرْتَضَى🤲
الاِمامِ التَّقِیِّ النَّقِیِّ
وَ حُجَّتِکَ عَلى مَنْ فَوْقَ الاَرْضِ
وَ مَنْ تَحْتَ الثَّرى
الصِّدّیقِ الشَّهید✨
صَلاةً کَثیرَةً تامَّةً زاکِیَةً
مُتَواصِلَةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَةً
کَاَفْضَلِ ما صَلَّیْتَ عَلى اَحَدٍ مِنْ اَوْلِیائِکَ
#چهارشنبه_های_امام_رضایی
22.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻نفوذی ها در مراکز حساس چه ویژگیهایی دارند؟
#نفوذ
هدایت شده از قرارگاه رسانه ای استان تهران
7.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔘حقیقت کی پاپ #بی_تی_اس
▫️روزانه بیست هزار نوجوان ایرانی برای کیپاپها تولید محتوا میکند
▪️مستندی کوتاه درباره ی #موج_کرهای
#تربیت_رسانه_ای_کودک
پ.ن:
خانواده های گرامی؛ این هشدار را جدی بگیرین !
✍دشمن غدّار در جنگ شناختی
🧠⚔،کودکان، نوجوانان و جوانان ما را هدف جدی خود کرده است 🤔😔
📌این یک تحلیل نیست، خبری است کاملا واقعی!
11.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥رئیس مرکز تحقیقات صداوسیما: تلویزیون در بازه سنی ۱۸ تا ۳۰ سال با کاهش مخاطب روبرو شده
🔹سبد مصرف نسل زد به سمت شبکههای اجتماعی حرکت کرده است.
#تربیت_رسانه_ای_کودک
#خبر|#باز_نشر
🔘«کودکان و موبایل»
▪️وجود برخی از ویژگیها و نیازهای روان شناختی مانند حس نوگرایی هیجان طلبی خودنمایی و مدگرایی در کودکان و نوجوانان از دلایل توجه آنان به تلفن همراه است. این فناوری ارتباطی جدید به خوبی توانسته است، این نیاز را پوشش دهد.
▪️با رشد جسمی و روحی کودکان و افزایش روابط اجتماعی شان برخورداری از تلفن همراه به نوعی موجب اعتبار بخشی در عرصه اجتماعی خواهد شد؛ بنابراین دانش آموزانی که گوشی های به روز تر و پیشرفته تری دارند ضمن احساس روی خط مد بودن احساس اعتبار اجتماعی بیشتری میکنند و در مقابل دانش آموزانی که تلفن همراه ندارند بعضاً ممکن است نزد دوستانشان احساس حقارت کنند.
▪️با توجه به پژوهشهای انجام شده بیشترین کاربرد تلفن همراه در بین کاربران کودک و دانش آموز به ترتیب در زمینه های ارتباطی تفریحی بازی و سرگرمی، آموزشی علمی - تحقیقاتی و خدماتی است .
▪️کودکان برای ارضای حس نوگرایی هیجان طلبی خودنمایی و مدگرایی به تلفن همراه روی می آورند.
#تربیت_رسانه_ای_کودک
💬رشد پنج برابری پهنای باند پیامرسانهای داخلی.
🔸بر اساس آخرین آمارها تا نیمه مهرماه امسال پیک کاربران فعال روزانه نسبت به شهریور ۱۴۰۰، در روبیکا ۴ برابر، در ایتا ۱۴ برابر، در بله ۶ برابر، در سروش پلاس ۸ برابر و در آی گپ ۲ برابر و پهنای باند مصرفی در این پلتفرمها در قیاس با شهریور ۱۴۰۰ حدود پنج برابر رشد داشته است.