فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وندی شرمن: تیم ایرانی برجام فرق lift و remove را نمیدانستند، خیال کردند تحریم رفع میشود! Lift تعلیق (suspension) است نه رفع و پایان یافتن. تعلیق هم فقط محدود به تحریمهای هسته ای بود، نه تحریمهای دیگر. 😒😔😔😐
#جنگ_شناختی
#جنگ_ترکیبی
13.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✋
بهانهی سلاح هستهای دروغ است
🔺رهبر انقلاب در دیدار دانشمندان و مسئولان صنعت هستهای کشور:
🔹دشمنان بیست سال است برای ما چالش هستهای درست کردهاند چون میدانند که حرکت در صنعت هستهای در حکم کلید برای پیشرفتهای علمی کشور است.
🔹بهانهی سلاح هستهای دروغ است و خودشان هم میدانند.
🔹ما روی مبنای اسلامیمان نمیخواهیم طرف سلاح برویم و الا اگر این نبود جلویش را نمیتوانستند بگیرند؛ همچنانی که جلوی پیشرفتهای هستهای ما را تا الان نتوانستند بگیرند.
✅ کانالجامع #خبری، #تحلیلی، #آموزشی سواد رسانهای
11.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 نبویان: 20 حق هستهای ایران بر اساس برجام، تا ابد ممنوع شده است که آن جمله میتوان به ارسال دائمی سوخت مصرف شده در همه رآکتورهای اتمی اشاره کرد. این موضوع را به ظریف گفتم، تعجب کرد!
😳😱🙈🙊😔🤔🧐🤨😡
📱ایرانی ها چقدر در شبکه های اجتماعی خارجی فعال هستند؟
📱تعداد حساب های کاربری ایجاد شده ایرانیان در اینستا، تلگرام و توئیتر
#سواد_رسانه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: اگر میخواهید توافقی کنید عیب ندارد، اما زیرساختهای صنعت هستهای به هیچ وجه نباید دست بخورد.
11.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌خط قرمز نشریات الکترونیکی و اینترنتی کجاست؟
🔸️مطبوعات و نشریات در هر کشوری باید از قوانین آن کشور تبعیت کنند؛ حال این نشریات میخواهند کاغذی باشند یا الکترونیکی. همانطور که نشریات در کشور آزادی بیان دارند و لازم است که جامعه را نقد کنند اما قوانینی هم وجود دارد که تخطی از آن جرم محسوب میشود و مجازات دارد. اگر میخواهید با جرائم نشریات آشنا شوید این ویدئو را از ببینید.
#فضای_مجازی
#سواد_رسانه_ای
#شبکه_های_اجتماعی
#جرائم_رسانه_ای
•┈•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•
12.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌در مواجهه با پیامهای تبلیغاتی چه واکنشی نشان میدهید؟
🔸متقاعدسازی و اقناع مخاطب از اهداف مهم رسانهای خصوصاً در فضای مجازی است. برای اقناع مخاطب روشهای مختلفی مانند استفاده از تصاویر و نقلقول شخصیتهای مشهور، فنون طنز، ترس و همراهی با جماعت وجود دارد که بیشتر در پیامهای تبلیغاتی به چشم میخورد. شما در مواجهه با پیامهای تبلیغاتی چه واکنشی نشان میدهید؟ بهتر است در مقابل اینگونه پیامها و فنون اقناعی با هوشمندی، به دنبال سندی برای صحت و درستی آن پیام باشید.
#فضای_مجازی
#سواد_رسانه_ای
#شبکه_های_اجتماعی
#فنون_اقناع
•┈•••✾•🌾🌼🌾•✾••┈•