هدایت شده از حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان
هدایت شده از حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان
#درکلام_ولایت
#معاونت_رسانه
《مقام معظم رهبری: بدنه آموزش و پرورش باید با سند تحول آشنا شود.》
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
⭕️ گوش به #کلام_ولایت تا پای شهادت...⭕️
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
♦️حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان
🌐 بله | ایتا | تلگرام
🆔 http://zil.ink/bsofisf
📸#گزارش_تصویری
🔘نشست صمیمانه شورای حوزه و پایگاه های بسیج دانشجویی دانشگاه های فرهنگیان استان اصفهان با جناب آقای دکتر صدیقی مسئول سازمان بسیج فرهنگیان و مسئول مرکز بسیج دانشجویی دانشگاه های فرهنگیان کشور.
🔰به گزارش معاونت رسانه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان:
در روز سه شنبه مورخ ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۲جلسه ای با حضور دکتر صدیقی و شوراهای بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.
در این جلسه مسئولین معاونت های پایگاه ها و حوزه در مورد تعامل با مرکز بسیج دانشگاه فرهنگیان صحبت کردند.
دکتر صدیقی در این جلسه بر اهمیت دانشگاه فرهنگیان و ماموریت ویژه دانشجومعلمان در این دوران تاکید کردند.
♦️حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان
🌐 بله | ایتا | تلگرام
🆔 http://zil.ink/bsofisf
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی اصفهان
|بِه نامِ خُدای آنانکِه عَطرشهادَت دروجودِشان دَویده ست...🌱| وامروز،گلزار شهدای کرمان میزبان مردی س
سلام و عرض ادب🌹
ظرفیت ثبت نام راهیان مقاومت تکمیل شده است!
دوستان عزیزی که در لینک ثبت نام کردن سریعا هزینه را پرداخت کنند تا اسمشان در لیست ثبت نامی قطعی وارد بشود.
چون افراد زیادی در لیست ذخیره هستند اگر سریعا هزینه را پرداخت نکنید افراد دیگر جایگزین میشوند.
آیدی جهت کسب اطلاعات بیشتر:
@ZeinabMobasheri
💠بسیج دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی اصفهان
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
https://zil.ink/bsrajaii
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حضرت زهرا (س):
هرکس سه روز بر پدرم و برمن درود بفرستد خدا بهشت را بر او واجب میکند ..《 تهذیب الاحکام ج⁶ ص⁹》
اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُکَ🖤🥀
💠بسیج دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی اصفهان
•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~
https://zil.ink/bsrajaii