eitaa logo
🇵🇸بصیر🇮🇷
1.3هزار دنبال‌کننده
13.7هزار عکس
5.1هزار ویدیو
633 فایل
امیرالمومنین علی «علیه السلام»: {..اين پرچم مبارزه را جز افراد آگاه و بااستقامت و عالم به جايگاه حق بدوش نمی‌كشند..} ویراستی👇 https://virasty.com/r/1mt 📚کتابخانه 🇮🇷بــصـیر🇮🇷👇👇👇 eitaa.com/basir110213/19500 خادم کانال:✍( #عمّار ) @ammar1395
مشاهده در ایتا
دانلود
10.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امید دانا: تدبیرهای ایزدنشان(آیت الله) خامنه‌ای در طول تاریخ برای حفظ ایران 🆔 @basir110213
4.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📛 شما هنوز هیچی نشده وسط اغتشاشات داری مردمو آزار جسمی میدی! ♨️وای به حال روزی که همین نیم‌بند هم بره! 🕸 و چقدر ساده لوحن اون دخترایی که خیال میکنن اگر بی‌حجاب بشن، آزادتر و راحتتر تو جامعه رفت و آمد می‌کنن!😒 ✔الکی نیست که اصلی‌ترین مطالبه‌گران عریانی، مردان هوس باز هستند! 🔹 پیامهای متعددی درباره آزاررسانی به دختران جوان وسط اغتشاشات داره مخابره میشه.
🔴 خلایق هر چه لایق... ✍ فردای برداشتن حجاب تجاوزات افزایش پیدا می کند و بعد شما خانم های بی حجاب حق شکایت ندارید چون خود کرده را تدبیر نیست... 🆔 @basir110213
🔴‍ منافقین و سازمان‌یافته‌ها وارد تجمعات شدند ▪️تکرار تبدیل اعتراض به آشوب و اغتشاش توسط حامیان تروریسم و ضرورت هشیاری مردم 🔹در حالیکه جمع زیادی از مردم از درگذشت مرحوم مهسا امینی متاثر بوده و منتظر اعلام نتایج تحقیقات پزشکی در این باره هستند، برخی تجمعات اعتراضی نیز طی روزهای گذشته در بعضی شهرها و دانشگاه‌ها از جمله تهران برگزار شد. 🔹با این حال طبق یک روال مسبوق به سابقه، با تحریک رسانه‌های خارج نشین و ورود عناصر سازمان یافته این تجمعات بویژه از شب گذشته وارد فاز رادیکالی شده و در نقاط متعددی اقدامات آشوبگرانه توسط عده‌ای دیده می‌شود که با روح اعتراض مدنی کاملاً در تعارض است. 🔹در برخی نمونه‌ها مثلاً در‌ مشهد یک فرد پلیس توسط افراد مشکوکی به آتش کشیده شد و این درحالی بود که عده دیگری از مردم معترض بلافاصله تلاش کردند لباسهای مشتعل او‌ را خاموش کنند. بدن این پلیس با سوختگی‌های جدی مواجه شده است. 🔹در شهر رشت نیز تصاویری از به آتش کشیدن یک مسجد منتشر شده که به هیچ‌وجه با فرهنگ مردم ایران نسبتی ندارد و از نشانه‌های روشنی برای ورود عناصر سازمان یافته حکایت می‌کند. همچنین یک امامزاده در همدان با آتش مورد تعرض قرار گرفته است. 🔹در مناطق متعددی نیز چندین پلیس به نحو ناجوانمردانه‌ای با ضرب و شتم‌های سنگین مواجه شده‌اند که حال جسمی برخی از آنها مناسب گزارش نشده است. 🔹جسارت غم انگیز‌ به پرچم ایران، حمله عجیب و آشوبگرانه به برخی آمبولانس‌های بیمارستان‌ها و تعرض به خانمهای محجبه از موضوعات دیگری است که غیرمردمی بودن این تحرکات و بی‌ربط بودن آنها به سوگواری برای مهسا امینی را روشنتر می‌کند. 🔹برخی افراد که امشب در مناطقی از تهران حاضر بودند اعلام می‌کنند که بعضی هسته‌ها در این تجمعات به صورت هماهنگ، با تخریب هدفمند و گسترده و به شکل سامان یافته‌ای عمل می‌کنند و بعضاً روشهایی را در نبردهای خیابانی به کار می‌برند که کم سابقه بوده و از هماهنگی و آموزشهای پیشینی آنها حکایت می‌کند. 🔹استاندار کردستان نیز امشب از کشته شدن سه نفر در این شهر خبر داد و گفت که این افراد با گلوله اسلحه هایی کشته شده اند که در اسلحه های سازمانی نیروهای ایرانی وجود ندارد. 🔹در پوشش و تحریک تبدیل اعتراض و تاثر به اغتشاش و آشوب و اقدامات ضد ایرانی و اسلامی، رسانه سعودی اینترنشنال، زیر نظر بن سلمان، که از حامیان اصلی تروریسم داعشی است، میدان‌داری می‌کند. 🔹بی‌بی‌سی فارسی وابسته به دولت انگلیس نیز همچون همیشه از صحنه‌گردانان این ماجراست. برخی کانالهای وابسته به منافقین نیز به صورت گسترده فیلمهایی از آتش‌زدنها و ضرب و شتمهای پلیس و افراد محجبه منتشر و حاضرین در تجمعات را به گسترش این مسائل تحریک می‌کنند. 🆔 @basir110213
🔰 ملت ایران همه هدفهای دشمن در جنگ تحمیلی را خنثی کرد 🔸رهبر انقلاب، در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس: باید ببینیم هدفهای حمله صدام به ما چه بود؟ در مرحله اول هدف صدام تجزیه کشور و جدا کردن خوزستان از کشور بود. که خب مردم خوزستان یکی از بهترین دفاعها را خودشان انجام دادند. بله مردم از همه کشور به خوزستان رفتند اما در خود خوزستان شخصیت‌های برجسته مجاهد و مبارزی مثل علی هاشمی جزو شخصیتهای درجه یک دفاع قرار دارند. 🔸یکی از اهداف بعدی به زانو درآوردن ملت ایران بود. میخواستند جمهوری اسلامی را براندازی کنند و سرنوشت ایران را عوض کنند. میخواستند صدای ملت ایران را در گلو خفه کنند؛ ملت ایران حرف نویی برای دنیا داشت. میخواستند این پیام نرسد؛ پیام مقاومت و ایستادگی و عدم تسلیم دربرابر زورگویی و تبعیض بین‌المللی. 🔸میخواستند ملتهای دیگر عبرت بگیرند که اگر کسی مقابل آمریکا قیام کرد مثل ملت ایران سرکوب میشود و هدف نهایی و اساسی این بود که باب مقاومت بسته شود. 🔸پاسخ ملت ایران این بود که همه این هدفها را خنثی کرد و درست نقطه مقابل هدف آنها اتفاق افتاد. ۱۴۰۱/۰۶/۳۰ 🆔 @basir110213
Khamenei.ir14010630_42772_64k.mp3
زمان: حجم: 26.7M
🔊 صوت کامل بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس. ۱۴۰۱/۶/۳۰ 🆔 @basir110213
📣اغتشاشگران را شناسایی کنید و به سازمان‌های اطلاعاتی مربوطه گزارش دهید ♦با توجه به برنامه ریزی شدید و گروه های ضدانقلاب برای ایجاد ناامنی در سطح کشور، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت خرابکارانه در سطح شهر سریعا گزارش آن را به نهادهای امنیتی و اطلاعاتی اطلاع دهید. وزارت اطلاعات: ۱۱۳ سازمان اطلاعات سپاه: ۱۱۴ سازمان اطلاعات فراجا: ۱۱۶ 🆔 @basir110213
📸روایت اعتراضات اغتشاشگران تا اینجای کار❗️ 🆔 @basir110213
🇵🇸بصیر🇮🇷
🔊 صوت کامل بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار جمعی از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس. ۱۴۰۱/۶/۳۰ 🆔 @b
⚠️"حذف عامدانه" یا "اشاره در لفافه"⁉️ ۱. رهبر انقلاب در سخنرانی امروز خویش، با وجود همۀ برجستگی‌های روانی و گستردگی‌های رسانه‌ایِ حادثۀ درگذشت و شکل‌گیری موج اغتشاش‌ها در برخی از شهرها، حتّی "کمترین اشاره"‌ای نیز به این واقعه نداشتند! چرا؟ بسیاری از ما انتظار داشتیم که در این باره، سخنی و خطی و جهتی از ایشان بشنویم و موضع ایشان را بدانیم، امّا تا پایان سخنرانی، ایشان به این مسأله نپرداختند. این "حذف آگاهانه" به چه دلیل بوده است؟ ۲. فرضیۀ اوّل این است که ایشان بر این باور هستند که مسأله از "مجرای قانونی" در حال پیگیری هست و نیازی به موضع‌گیری ایشان نیست. یعنی از یک سو، مسأله در درون حاکمیّت از طریق نهادهای قانونی، در حال رسیدگی است و باید در انتظار نشست تا نتایج، مشخص شوند و از فضای ابهام، خارج شویم. از سوی دیگر، در خیابان‌ها نیز نیروهای نظامی و امنیتی در حال مواجهه با جریان آشوب و اغتشاش هستند. بنابراین، باید همین مسیر "امتداد" یابد. ۳. فرضیۀ دوّم این است که رهبر انقلاب، موضع‌گیری آشکارِ خود را متوقف بر "مشخص‌شدن نتیجۀ تحقیقات" دربارۀ این مرگ کرده‌اند و نمی‌خواهند "پیشاپیش"، سخنی بگویند که به "روند طبیعی و تخصصی تحقیقات"، ناخواسته جهت بدهد یا بهانه‌ای در اختیار جریان رواییِ دشمن قرار بگیرد تا مدّعی شوند که تحقیقات به گونه‌ای رقم خواهد خورد که ایشان به صورت پیشینی، مطرح کرده است. ۴. امّا فرضیۀ سوّم بر این تصوّر تکیه دارد که از نظر ایشان، مسأله در "حد"ی نیست که "ایشان" به آن وارد شود و ورود مسئولانِ لایه‌های فروتر، کافی است. به‌بیان‌دیگر، لازم نیست همۀ سطوح حاکمیّت، درگیر مسأله شوند و آشکارا و علنی دربارۀ آن موضع‌گیری کنند، چراکه در این صورت، جبهۀ رواییِ دشمن القاء خواهد کرد که مسأله، بسیار "بزرگ" و "جدّی" انگاشته شده و نظام جمهوری اسلامی، خود را در برابر آن ناچار به واکنش دیده است. گاهی ندیدن و نگفتن ونپرداختن، بر کوچکی و کم‌اهمّیّت دلالت دارد و در مقابل، مطرح‌کردن به برجستگیِ هرچه بیشتر آن خواهد انجامید. ۵. فرضیۀ چهارم که جالب است، این است که ایشان در قالب "استعارۀ دفاع مقدّس"، به صورت غیرمستقیم به این مسأله پرداختند و و رویکرد کلّی و اساسی و خویش را عرضه داشتند، از جمله اوّلاً، در جایی‌که "دوگانۀ مقاومت/ تسلیم" را مطرح و راه پیشرفت را مقاومت دانستند؛ ثانیاً در آنجا که به تعیین‌کنندگی "روایت حقیقت" پرداختند و "روایت‌های مخدوش و غلط و دروغ" را ملامت نمودند، ثالثاً، در آن جمله که به آفت "خضوع و خودکمتربینی در میدان فرهنگی در برابر دشمن" اشاره کردند. این درس‌آموخته‌های دفاع مقدس باید در امروز و اکنون ما نیز به‌کار گرفته شوند تا به همان فتوحات و توفیقات دست یابیم. ۶. البتّه این مواجهۀ رهبر انقلاب، به‌طور ضروری، "قابل‌اقتباس" برای ما نیست؛ یعنی نباید نتیجه گرفت که چون ایشان در این "مورد خاص"، چنین کردند، و ما نیز باید همین منطق را به کار ببندیم. ازآنجاکه "موقعیّت‌های اجتماعی" در زمینۀ اصل و نوع "موضع‌گیری‌ها" مؤثّر هست و نباید "برداشت یکسان و یکنواخت" از کنشگری داشت و برای همه، یک "الگو و قالب واحد" را توصیه کرد، در اینجا ما باید به وظیفۀ قطعی و حتمی خود که دفاع از "نظام جمهوری اسلامی" و "کلّیّت عملکرد نیروی انتظامی" و "حجاب الزامی و قانونی" است، عمل نماییم و آشکارا و صریح، با "جریان غیرانقلابی" و "نیروهای معتقد به اسلام رحمانی"، مرزبندی کنیم. ✍مهدی جمشیدی 🆔 @basir110213
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌷امام صادق عليه السلام: ✅ هر اهل فنی برای اینکه کارش بگیرد به سه چیز نیازمند است: ۱- در کار خود مهارت داشته باشد. ۲- امین باشد و در کار و مال مردم، امانت و درستی را حفظ کند. ۳- دل صاحب کار و مراجعه کننده‌اش را به دست آورد. 📗تحف العقول، جلد۵، ص ۳۲۲ 🆔 @basir110213