eitaa logo
بصیر
334 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
6هزار ویدیو
377 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 ترامپیست ها و بایدِنیست ها ده سال است هم سفره شده اند ✍ محمد ایمانی : 🔹حمید رضا جلایی پور عضو حزب منحله مشارکت گفت "حاکمیت باید از خود سوال کند چه بر سر مردم ایران آورده که بخشی از آنها از شکست ترامپ ناراحت شده‌اند و حال آن که او کاراترین تحریم ها را تحمیل کرد؟ در یک نظر خواهی بیست هزار نفره در فضای آن‌ لاین، پنجاه و پنج درصد پاسخگویان خود را طرفدار ترامپ اعلام کرده بودند!". ♦️آقای جلایی پور! قاطبه ملت ایران از بانیان تحریم -چه دموکرات های آمریکا باشند و چه جمهوری خواهان- متنفرند. فرقی هم نمی کند نام تحریم ها، "فلج کننده" باشد، یا"فشار حداکثری". 🔹آنهایی که به ادعای شما در یک نظرسنجی محدود مجازی از ترامپ حمایت کرده اند، تیرانا نشین ها، ریاض نشین ها، پاریس نشین ها و لس آنجلس نشین های مفلوکی هستند که به تیم ترامپ باورانده بودند عددی هستند و نمی گذارند مردم ایران، چهل سالگی انقلاب خود را ببینند. ♦️آنها غریبه نیستند. همان هایی هستند که دوشادوش شما ها در فتنه سبز، مدعی تقلب در انتخابات شدند و کمک کردند تا زیر میز دموکراسی، انتخابات و قانون بزنید. 🔹آنها همان هایی هستند که به گزارش لس آنجلس تایمز، در کنار برخی "نمایندگان سران جنبش سبز" از دولت دموکرات اوباما خواستند "تحریم های فلج کننده" را دفعتا علیه ایران به کار ببندد تا با فشار به معیشت مردم، شما بتوانید فتنه سیاسی شکست خورده را تبدیل به فتنه و آشوب اقتصادی بکنید! ♦️این دو طیف یک دهه است به قیمت فشار بر مردم، هم سفره شده اند. ضمنا یادمان نرفته که ارگان حزب شما (اتحاد ملت) نوشت "از نگاه منتقدان، عکسی که ترامپ از مذاکره‌ کننده می‌پسندد، این است: همچون برّه‌ای در مذبح و برده‌ای در مسلخ. آيا اقداماتي از این جنس را بايد مايه شرمساري دانست؟ فرض كنيم سياستمدار صرب همچون متهمي در اتاق بازجويي و حتي يك برده نشسته؛ اگر منافع، چنین اقتضایی كند، بايد آن را تمسخر كرد، يا عقلانيتي سياسي خواند؟"
💠 انقلاب اسلامی تکثیر می شود. معاون وزیر خارجه ونزوئلا، به هنگام دور انداختن تصویر گوایدو (سرکرده مزدوران آشوب طلب)گفت "ما قصد داریم این عکس را در جایی که به او متعلق است قرار دهیم". ترامپ، گروه گوایدو را به راه انداخته و ۸۰۰ میلیون دلار به او داده بود اما او نتوانست کودتای مد نظر آمریکا را عملی کند. ♦️دقت کردید؟ جمهوری اسلامی ایران، از دولت قانونی و متخب ونزوئلا حمایت کرد، و آمریکا از مزدوران شورشی؛ دولت مورد حمایت ایران ماند؛ مزدوران وابسته با همه هیاهو ها و بزرگ نمایی ها شکست خوردند. 🔹همین اتفاق در سوریه و عراق و لبنان و یمن هم افتاده است؛ و این یعنی یک روند؛ یعنی زنجیره پیروزی ها پایدار است.
‏وضعیت آمریکا را قبل از حاج قاسم و بعد از حاج‌ قاسم باهم مقایسه کنید! اگر بگوییم آمریکا در خون حاج قاسم غرق شد، حتی بزرگنمایی هم نکردیم.
🔴ناکامی غربگرایان در فریب مردم/ ملت بیدارتر از همیشه این نتیجه نظرسنجی یک نهاد دولتی در تلگرام است! پروپاگاندای قوی دولت مدت هاست سعی داره که القا کنه، مردم هم مثل دولت بانی مشکلات رو ترامپ و تحریم ها می دونن اما همینطورکه می بینید اتفاقا برعکس مردم فهمیدن هرچه مشکل هست زیر سر روحانی و پاستور نشینان است نه واشنگتن دی سی!
☢ گمانه های امنیتی-سیاسی از اهداف یک جابه جایی نظامی ✍علی محمدی : 🔰ناو هواپیمابر نیمیتز CVN68 امریکا که در اوایل مهر ماه برای اهداف سیاسی (تاثیر گذاری بر تحولات سیاسی و امنیتی عراق و حمایت از اعراب برای عادی سازی روابط با اسراییل) وارد خلیج فارس شده بود، همزمان با خبر برکناری مارک اسپر، وزیر دفاع امریکا، از خلیج فارس خارج شده و اکنون روبروی راس الحد عمان قرار دارد. اگرچه نمی توان همزمانی این دو خبر با گزارش نیویورک تایمز مبنی بر احتمال تحرکات نظامی علیه ایران را نادیده گرفت، اما ارائه تحلیل قطعی از این تحرکات، نیازمندِ در نظر گرفتن موارد زیر است: 1⃣_حرکت ناوهای امریکایی میان خلیج فارس و دریای عمان امری معمول است و باید منتظر ماند که در روزهای آینده مسیر و مقصد این ناو به کدام سمت خواهد بود. 2⃣_مرحله دوم رزمایش چندجانبه مالابار۲۰۲۰ در محدوده اقیانوس هند که از مورخه ۲۷آبان شروع می شود را باید در نظر داشت. چه بسا که این ناو قصد شرکت در این رزمایش را دارد. 3⃣_می دانیم که اختلاف نظرهای اساسی مارک اسپر با ترامپ موجب شده بود تا چند بار آقای اسپر تا مرز استعفا پیش برود. این روزها که ترامپ در عصبانیت بوده ممکن است، اختلافات موجود منجر به کنار گذاشتن وزیر دفاع شده باشد. 3⃣_اوضاع امنیتی داخلی آمریکا چندان مناسب نیست و احتمال وقوع درگیری های خیابانی در این کشور وجود دارد. ممکن است این گمانه در پنتاگون باشد؛ که در صورت وقوع این ناامنی ها، ایران از فرصت مشغول شدن واشنگتن به اوضاع داخلی استفاده کند و انتقام سخت را بگیرد. مخصوصا که جمهوری اسلامی بارها بر گرفتن انتقام تاکید کرده و نشان داده به آنچه می گوید عمل می کند. این نکته ممکن است پنتاگون را به این جمع بندی رسانده باشد که فعلا ناوگان خود را برای امنیت بیشتر از خلیج فارس خارج کند. 🔶این تحلیل که ترامپ ممکن است با اقداماتی نظامی علیه ایران، برای دولت دمکرات بعدی هزینه سازی کند را نمی تواند به قاطع رد کرد ولکن با ابهامات جدی نیز مواجه است. علاوه بر موارد فوق که نگاشته شد، باید به این نکته نیز توجه کرد که نیروهای نظامی ایران امتحان خود را در مواجه با نظامیان امریکایی پس داده اند که آخرین آن عین الاسد بود. بنابراین ترس در پنتاگون مانع از عملی شدن طرح های نظامیِ ترامپی می شود که امیدها برای بقای او در چهار سال دیگر بسیار کم رنگ است.
🔴 نتیجه ی جنگ قره باغ در صورت تداوم آتش بس : پیروزی مطلق جمهوری آذربایجان ، شکست بزرگ ارمنستان پیروزی نسبی ترکیه در منطقه و قره باغ نقش آفرینی یک جانبه ی روسیه در قره باغ و خالی کردن پشت ارمنستان عدم شفافیت نقش ایران در تنش های قره باغ ، عدم رسیدن ایران به خواسته های خود و شکست دیپلماسی منفعلانه ی دولت پیر و نا امید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥قطب نما 157 | پیام ملت ایران به دولت جدید آمریکا 💢موسسه رند به عنوان یکی از اندیشکده های تاثیرگذار بر سیاست خارجی آمریکا، در سال 1395 سندی را منتشر کرد که با نام اختصاری (p2c) شهرت یافت . این سند به دلیل ناتوانی آمریکا در استفاده از ابزار نظامی و همچنین طولانی مدت بودن جنگ نرم، راهبرد اعمال فشار را به عنوان راهبرد سوم برای مواجهه با جمهوری اسلامی ایران، به دولت آمریکا پیشنهاد می دهد. ✅‌‌کانال بصیرت را به بهترین دوستان و همکاران خود  سفارش کنید.💐 ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷 @basirat_fa 🇮🇷www.basirat.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥قطب نما 157 | پیام ملت ایران به دولت جدید آمریکا 💢موسسه رند به عنوان یکی از اندیشکده های تاثیرگذار بر سیاست خارجی آمریکا، در سال 1395 سندی را منتشر کرد که با نام اختصاری (p2c) شهرت یافت . این سند به دلیل ناتوانی آمریکا در استفاده از ابزار نظامی و همچنین طولانی مدت بودن جنگ نرم، راهبرد اعمال فشار را به عنوان راهبرد سوم برای مواجهه با جمهوری اسلامی ایران، به دولت آمریکا پیشنهاد می دهد. ✅‌‌کانال بصیرت را به بهترین دوستان و همکاران خود  سفارش کنید.💐 ┄┅┅┅┅❀💠❀┅┅┅┅┄ 🇮🇷 @basirat_fa 🇮🇷www.basirat.ir
💠 مدیران قاجاری ! ✍ «محمدصادق کوشکی»، استاد گروه علوم سیاسی دانشگاه تهران در پاسخ به این پرسش که وزارت امور خارجه با وجود تحریم‌ها و مسائلی مانند FATF و پالرمو چگونه می‌تواند در امور اقتصادی بین‌المللی نقش فعالی را داشته باشد ؟ گفت: «این مسائلی که شما مطرح کردید برای زمانی است که ما بخواهیم از اروپا و آمریکای شمالی کالایی بخریم. دنیا که فقط این مناطق نیست. امروز کشورهای زیادی هستند که حاضرند در قالب‌های مختلف با ایران مبادله کالا و خدمات داشته باشند. ما امروز می‌توانیم به خیلی از کشورها دانش فنی و مهندسی صادر کنیم و از این کشورها کالاهای موردنیاز خودمان را وارد کنیم. ما وقتی در سریلانکا پروژه نیروگاه ایجاد می‌کنیم و موفق هستیم، آن‌هم در شرایطی که در گذشته باید نفت می‌فروختیم و چای می‌خریدیم، حالا با انجام پروژه می‌توانیم این خرید را انجام بدهیم. ما حتی در عرصه‌های مختلفی مانند برق و مهندسی در الجزایر همکاری‌های خوبی داشتیم و آورده‌های خوبی رقم زدیم. اگر قرار باشد کشوری مثل ایران بگوید که نمی‌تواند به خاطر FATF و پالرمو مشکلات اقتصادی خودش را حل کند، چون نمی‌تواند کالا از آمریکای شمالی و اروپا بخرد، اسمش را تغییر بدهیم و جیبوتی بگذاریم. آقایان سطح ایران را در حد قطر و عربستان سعودی تنزل دادند و این تصور را ایجاد کردند که فقط باید نفت بفروشیم و کالا بخریم. ما می‌توانیم از فرصت تحریم‌ها استفاده کنیم ولی نگاه آقایان مانند نگاه‌های دوران قاجار است».
🔵 تحلیل شرایط پیش رو با "بایدن" و ۷ نکته ✍️ دکتر محمد کهندل : 📌 بایدن به دنبال بدست "نیاورده های ترامپ در ایران" خواهد بود. ما باید نگذاریم از نظر روانی و عملی اهداف ترامپ توسط جو بایدن در ایران و منطقه محقق شود. 1️⃣ ایران به منابع ارزی خود نائل نمی شود. 2️⃣ منابع ارزی، ورود به برجام، FATF تحریم غذا و دارو، تحریم موسسات پولی و مالی هر کدام به صورت بسیار ماهرانه ای طرح خواهند شد. اما حل نخواهند شد. 3️⃣ تحقق هر کدام با مخالفت شدید لابی های اسرائیلی در آمریکا روبرو خواهد شد. ممکن است توافق هایی هم با این دولت بشود اما این توافق‌ها شبیه برجام هستند. 4️⃣ دولت و اصلاح طلبان برای انتخابات سناریوی توافق با غرب و آمریکا را دنبال می کنند. البته پیش بینی میشود این توافق یا توافق‌ها بر اساس سیاست "هر توافقی بهتر از عدم توافق است" می باشد و سرنوشت برجام را پیدا کند. لذا نقش مجلس در اینجا بسیار معنا دار می شود و رسالت مجلس شورای اسلامی سنگین و حیاتی است. 5️⃣ با روی کار آمدن بایدن احتمالا اقتصاد در ابتدا به سمت ثبات رود، ولی این روند موقتی و روانی است. روند رو به ثبات چون برای انتخابات طراحی خواهد شد تا انتخابات احتمالا ادامه می یابد. عوامل این روند بیشتر روانی است و اتفاق قابل ملاحظه ای در حوزه اقتصاد و تحریم‌ها نخواهد افتاد. 6️⃣ وظیفه ما تکیه به ظرفیت‌های داخلی و ایجاد ثبات و اعتماد به نفس ملی و برنامه ریزی با رویکرد اقتصاد مقاومتی در مدیریت اقتصاد کشور است. 7️⃣ پاشنه آشیل اثرات تحولات آمریکا در ج. ا. ایران نرخ ارز است. با توجه به تحریم اقتصادی طی سال‌های گذشته که منجر به تامین بسیاری از نیازهای وارداتی در داخل کشور شده است تقاضای واقعی ارز در کشور در سطح پایینی قرار دارد. بنابراین تقاضای سفته بازی ارز را باید از یک طرف کاهش و از طرف دیگر پیمان‌های ارزی با همسایگان و شرکای تجاری منعقد و بر آنها پایبند باشیم. این توافقات ارزی باید شفاف و اعلام شوند تا فعالین اقتصادی مبادلات خود را بر اساس آن انجام دهند. در این راستا لازم است مقررات و بخشنامه های ارزی بر این اساس اصلاح شوند. اعلام این سیاست و اقدامات جانبی از طریق اثرات روانی نیز به آرامش و ثبات اقتصادی کمک می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راز شلیک نشدن موشک و الطاف خفیه الهی از زبان طهرانی مقدم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 ایران با اسراییل هم مرز شد ! 🔹 جشن و شادی در باکو بعد از امضای توافقنامه پایان جنگ با پرچمهای ج.آذربایجان،ترکیه و اسرائیل!
✍ دکتر عبدالله گنجی : باید نگران باشیم وحدت و انسجامی که در مقابل آمریکای ترامب داشتیم در مقابل آمریکای بایدن از دست برود و آورده ای هم نداشته باشیم.روحانی دوباره دو پهلوگویی را شروع کرده.ممکن است رئیس جمهور محترم بفرمایند چه فرصتی از طرف مقابل در اختیار ما قرار داده شده که میفرمائید:"هیچ کس حق ندارد فرصت سوزی کند؟"
🛑 یکی از خدمات رضاشاه این بود که این قطعه استراتژیک از خاک ایران به‌نام «قره‌سو» معروف به «آرارات کوچک» رو به آتاترک هبه کرد، تا امروز این منطقه، پل ارتباطی ترکیه به آذربایجان و آسیای مرکزی باشه! 🔹 اصن خاندان پهلوی خیلی خدمت کردن!
⭕️ شهید طهرانی مقدم: فقط انسان های ضعیف به اندازه امکاناتشان کار میکنند.
🔴 آیا ایران ورود میکند؟ ✍ تقوی نیا : 🔻 منابع خبری از استقرار نزدیک به دو لشگر زرهی و پیاده ارتش ایران در مرز با آذربایجان خبر می دهند. برخی معتقد بودند ایران صرفا برای محکم کاری و امنیت مرزهایش ادوات و واحدهای نظامی را به مناطق نزدیک به محل درگیری منتقل کرده و بعضی دیگر هم بر جدی بودن نظامیان ایرانی برای حراست از سرحدات و احتمال عملیات در عمق خاک آذربایجان خبر می دهند. 🔻اما واقعیت جریان چیست ؟ 🔹ایران از ابتدای بحران قره باغ ضمن اعلام بی طرفی در درگیری ها ، خاک قره باغ را جزئی از آذربایجان دانست لکن نسبت به انتقال گروههای شبه نظامی تکفیری توسط ترکیه به مرزهایش شدیدا حساسیت داشت. 🔹در سفر عباس عراقچی معاون وزیر امور خارجه به باکو نیز ، جمهوری اسلامی پیغام تندی به طرف آذربایجانی نسبت به حضور گروههای تروریستی در منطقه قره باغ داد . 🔹ظاهرا دولت علی اف به توصیه اردوغان قصد دارد تکفیری های سوری را در شهرهای متصرفه اسکان داده و تابعیت جمهوری آذربایجان را به آنها عطا کند تا محافظت دائمی از آن مناطق را بر عهده بگیرند. 🔹مورد فوق خط قرمز قطعی جمهوری اسلامی بوده و به هیچ عنوان برای سران تهران حضور دائمی گروههای سلفی - تکفیری در نزدیکی مرزهای ایران پذیرفتنی نیست. 🔹البته ظاهرا الهام علی اف وعده خروج نیروهای تکفیری پس از پایان جنگ را به ایران داده و به همین دلیل مسئولان جمهوری اسلامی فعلا گزینه صبر را انتخاب کرده و منتظر اجرای وعده طرف آذری هستند.
⭕️ همین وجود نماینده‌هایی مثه سیدنظام موسوی، احمد نادری و علی خضریان و دیوان محاسباتی که با چند ماه پیگیری بتونن درخواست خلع ید مالک فاسد هفت تپه رو از سازمان خصوصی‌سازی بگیرن به کل مجلس امید می‌ارزه 👌 انتقادها سرجای خودش ولی یادمون نره چی دادیم و چی گرفتیم...
🔺 گزینه‌های احتمالی «دولت بایدن» از نگاه «نیویورک تایمز»
🔴 منافع مان تغییر نمی کند‼️ 🔻الیوت آبرامز، نماینده آمریکا در امور ایران: 🔹منافع، سیاست‌ها و هم‌پیمانان آمریکا با آمدن رئیس‌جمهور جدید تغییری نخواهد کرد. فشارها باعث تغییر رفتار ایران خواهد شد و اگر اینطور نشود، بر ثبات ایران تأثیر می‌گذارد.
📱هر فرد چقدر از عمرش را با موبایل می‌گذراند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 توانایی ایران در تولید موشک‌های قاره پیما؛ خبری خوش در سالروز شهادت شهید حسن طهرانی مقدم، پدر موشکی ایران😎
🔴با کسانی که دشمن را تزیین میکنند مماشات نکنید رهبر انقلاب: 🔹 با کسانی که مبانی انقلاب را قبول نمیکنند، ایجاد تردید میکنند و دشمن را تزیین میکنند، مماشات نکنید. ایجاد تردید، ستون فقرات کار دشمن است. امروز جامعه و نظام آمریکایی نه تنها جذّابیّت ندارد، بلکه به یک معنا در بخش مهمّی از دنیا منفور هم هست. 🔹عملکرد بلندمدّت آمریکا موجب منفور شدن این دولت در بخش مهمّی از دنیا شده است؛ جنگ‌افروزی، کمک به دولتهای بدنام، تروریست‌پروری‌ها، حمایت بی‌دریغ از ظلم و کارهایی مانند اینها. البتّه آمریکایی‌ها در عراق و سوریه ماندنی نیستند و اخراج خواهند شد. ۹۹/۲/۲۸
✍‏ دکتر عبدالله گنجی : کسانی که سال۸۸تقلب،تقلب میکردند اگر الان کسی بگوید ممکن است در انتخابات آمریکا تقلب شده باشد خواهند گفت :شما طرفدار ترامپ هستی.یا اگر کسی بگوید رئیس جمهور مستقر در آمریکا میگوید:"سیستم انتخاباتی ما فاسد است"جواب میشنود که شما طرفدار ترامپ هستی.حزب الله نباید مرعوب این فضا شود بلکه باید بر دموکراسی آمریکایی نور تابانی کند.
🔻پاسخ آیت‌الله بهجت(ره) به یک شبهه فراگیر 👈🏼 «چرا بعضی‌ها آسوده‌تر از ما زندگی می‌کنند و کمتر رنج می‌کشند؟ چرا زندگیِ عده‌ای سخت‌تر است؟!» ➖هر کسي کاسه‌اي از ابتلائات دارد که مطابق وجود و استعداد اوست و کاسه‌هاي اشخاص از بلايا پر شده است، ولي خدا که همه را دوست دارد؛ آيا در برابر طوفان‌هاي حوادث، ما را در وسط کشتي رها کرده است؟! و يا همواره به فكر ماست؟! ➖درست است که بعضي از افراد در ماديات و ثروت از تو بالاتر هستند، اما آيا عمر او، صحت او، توسعۀ او از لحاظ اولاد و... از تو بيشتر است يا اينکه تو در اين امور و ديگر نعمت‌هاي ظاهري و باطني از او برتر هستی؟! ➖ فقرا در کمبودها و فقر و ناداری باید صبر و شکیبایی داشته باشند و بدانند که آنها هم از نعمت‌های دیگری برخوردارند که اغنیا برخوردار نیستند. ثروتمندان بلاها و ابتلائات و گرفتاری‌هایی دارند که مستضعفان و محرومان ندارند. طاووس را می‌بینی، پایش را هم ببین! ➖خوبی و خوشیِ عیش، تنها به زیادی وسایل راحتی نیست؛ راحتی درونی و رفاه و خوشی و آرامش دل، به داشتن وسایل رفاه و راحتی نیست، بلکه چه‌بسا وسایل رفاه، اسباب نگرانی و ناراحتی و اضطراب درونی را فراهم کنند. ➖در کلمات امیرالمؤمنین(ع) آمده است: «أَلْمَصائِبُ بِالسوِیةِ مَقْسُومَةٌ بَینَ الْبَرِیةِ» (الدعوات، ص۲۸۸) گرفتاری‌ها به‌صورت مساوی و یکسان میان مردم تقسیم شده است. 🔻در محضر بهجت، ج۲، ص۳۸۰، نکته۱۲۱۴ 🔻در محضر بهجت، ج۱، ص۶۸، نکته۹۹
🔴 | جایگاه برجام در دولت بایدن ✍ خوش آیند : 🔻 در محافل سیاسی و رسانه‌ای و شبکه‌های مختلف داخلی و خارجی مدام از شرط و شروط دولت بایدن یا دولت ایران برای برجام سخن گفته می‌شود، طوری که آدم تصور می‌کند از همین فردا صبح قرار است دو‌طرف مذاکراتشان بر سر برجام را شروع کنند! این حرف‌ها همه در حد و بیشتر تراوشات ذهنی است: 🔹 ، هنوز دولت بایدن در آمریکا کلید کاخ سفید را دریافت نکرده و تا شروع عادی کار دولت جدید در آمریکا چند ماه باقی‌مانده است. 🔹 ، در ایران نیز وضعیت دولت با توجه به اینکه در ماه‌های پایانی قرار دارد مشخص نیست. دولت آمریکا معمولا با دولت‌هایی که دوره فعالیت‌شان رو به اتمام است و وضعیت دولت بعدی نیز هنوز مشخص نشده، وارد تعامل نمی‌شوند. 🔹 ، موضوعات و اولویت‌های به مراتب مهم‌تر از برجام برای دولت جدید آمریکا وجودارد که باید تکلیف خود را با آن‌ها مشخص کند از جمله وضعیت کرونا، توافق پاریس، چین، روسیه و سایر موضوعات مهم بین‌المللی. لذا بسیار بعید به نظر می‌رسد، حداقل در یک سال اول دولت جدید آمریکا توجه جدی به برجام داشته باشد. کمااینکه برجام با وجود خروج کاخ سفید از آن، به نحو مطلوبی برای دولت آمریکا در حال کار کردن است!