eitaa logo
بصیر
335 دنبال‌کننده
8.9هزار عکس
5.9هزار ویدیو
375 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴انتقاد شدید زاکانی به لاریجانی ♦️زاکانی هم‌اکنون:تصمیم من تا دیروز برای نیامدن بود اما آرایش جدیدی در صحنه رقابت شکل گرفته است ♦️تمام نمادهای فساد، اشرافیت سیاسی و ناکارامدی به هم به میدان آمده اند و سودای دولت سوم روحانی را دارند ♦️منطق وحدت را پذیرفتم؛ آمده‌ام که شبکه فساد و نفوذ را به زمین بزنم ♦️مشکلات کشور با تصمیمات ۲۰دقیقه‌ای حل نخواهد شد ♦️مسببین وضع اسفبار فعلی و حامیان آنان طلباکارانه به میدان آمدند و سودای دولت سوم روحانی را در سر می‌پرورانند.
♨️الیس الصبح بقریب♨️ ✍ احمد بنافی 🔵🔵رئووین ریولین رئیس رژیم صهیونیستی با اشاره به درگیری‌های داخلی در اراضی اشغالی گفت جنگ در خیابان‌های اسرائیل آغاز شده است، بیشتر افراد غافلگیر شده‌اند و آنچه را که می‌بینند باور نمی‌کنند. به همه التماس می‌کنم تمام تلاش خود را کنند تا از وقوع این اتفاق وحشتناک که مقابل چشمان ما در حال رخ دادن است جلوگیری کنند. در این خصوص بخوانید:  1⃣شک نباید کرد که فوران موشکی مقاومت همه را غافلگیر کرده و راهبرد جدیدی را نمایان ساخته است. بخش مهم ماجرا این است که مقاومت با توسعه کمی و کیفی توان موشکی خود اولاً با شلیک‌های پرحجم و متمرکز بر نقاط حیاتی سامانه های پدافندی این رژیم را ناکارآمد کرده و ثانیاً افزایش برد موشک‌های مقاومت باعث شده است که تقریباً تمامی سرزمین‌های اشغالی را زیر آتش خود قرار دهد. 2⃣ از همه مهمتر اینکه اکنون مقاومت دست به معادله جدیدی زده و در حال ایجاد موازنه وحشت است. تولید ناامنی که پاشنه آشیل رژیم صهیونیستی می‌باشد، دقیقاً همان بخشی است که مقاومت به شدت برروی آن متمرکز شده است. بر مبنای همین ابتکار مقاومت در حال حاضر وحشت تمامی سرزمین‌های اشغالی را فرا گرفته و صهیونیست‌ها را بیش از هر زمان به هراس انداخته است.  3⃣اکنون ابتکار عمل در اختیار مقاومت است. رونمایی از سلاح‌های جدید از جمله موشک‌های برد بلند و نقطه‌زن، موشک‌های ضد تانک و پهپاد، موازنه قدرت را به هم زده، تا جائیکه مقاومت هر لحظه اراده نماید هر نقطه‌ای را می‌تواند آماج حملات خود قرار دهد. 4⃣تا این لحظه تنها پاسخ صهیونیست‌ها بیش از این نبوده که به جان مردم بی‌گناه بیافتد و این دقیقاً همان حماقتی است که بزودی گریبان آنان را توسط جهان اسلام و جامعه بین‌المللی خواهند گرفت و رها نخواهند کرد. اکنون جز چند حاکم جائر آنهم صرفاً در حد بیان هیچ کس حاضر نشده است که کنار رژیم بایستند. 5⃣ نکته دیگر اینکه پاسخگویی بی‌سابقه مقاومت در کنار مظلومیت مردم غزه باعث واکنش فلسطینیان در بخش کرانه باختری شده،به طوریکه عرصه شهرهای این رژیم را تبدیل به جنگ داخلی نموده و اکنون انتفاضه دیگری در حال خلق شدن است. 🔚مقاومت اکنون دقیقاً بر حوزه‌هایی متمرکز شده که رژیم در همان جا آسیب‌پذیر و از آن هراس دارد. آن هم درگیری متنوع، پرشدت با دامنه گسترده و نامحدود که تولیدکننده وحشت و ناامنی در سرزمین‌های اشغالی است. حال این رژیم در پرتو وحشی‌گری و ماجراجویی‌های گستاخانه در بد مخمصه‌ای گرفتار شده، نه توافق آبرهام توانسته برای آنان تولید اعتبار نماید و نه عضویت در سنتکام توانسته برای آنان تولید امنیت نماید و آنها را از انسداد راهبردی نجات دهد. این‌ها همه گواهی برای داشتن باور به وعده‌های صادق داده شده مبنی بر آزادی قدس شریف و تحقق آیه الیس الصبح بقریب است.
✳️ کار اسرائیل تمام شده است، باور کنیم✳️ 📌امروز همه سؤال می‌کنند بالاخره وضعیت فلسطین و سرنوشت مقاومت فلسطین چه می‌شود؟ 🔸آنچه در این روزها مشاهده شد قدرت فلسطینی‌ها را به نمایش گذاشت؛ وقتی محمود عباس- ابو مازن- که چهره شاخص سازشکار فلسطین به حساب می‌آید هم خطاب به آمریکایی‌ها می‌گوید صلح جز در سایه سلاح برقرار نمی‌شود، روند فلسطین را به خوبی نشان می‌دهد. فلسطینی‌های از هم جدا هم اینک بهم پیوستگی‌ خود و اعتقاد به مبارزه مسلحانه برای آزادی کامل فلسطین را به نمایش گذاشتند. 🔸اگر به مسایل فلسطین از سال ۱۳۶۶ که انتفاضه اول فلسطین موسوم به انتفاضه سنگ به وقوع پیوست تا امروز نگاه کنیم، می‌بینیم حرکت فلسطینی‌ها روندی تکاملی و رو به رشد را سپری کرده و قطعاً طی ماه‌ها و سال‌های آینده این روند برای تحقق آرمان آزادی کامل فلسطین ادامه خواهد داشت. 🔸از سوی دیگر آنچه این روزها مشاهده شد، بهم ریختگی کامل سیاسی، امنیتی و اجتماعی رژیم صهیونیستی بود. اسرائیل در این صحنه ضعف مدیریت خود و ناتوانی ارتش و سیستم امنیتی خود را به نمایش گذاشت. سامانه‌های دفاعی پرهزینه آن فرو پاشیدند و حوادث پی‌درپی امنیتی از حیفا و نهاریا در شمال تا صحرای نقب در جنوب، رژیم صهیونیستی را با تهدید جدی مواجه کردند. 🔸این رژیم که در این روزها نتوانست از ابزارهای نو برای مهار حرکت توفنده فلسطینی‌ها سودی ببرد، در شرایط توفنده‌تر آینده چگونه می‌تواند با مشکلات بزرگتر مواجه شود؟ قطعاً پس از این، روند فرار یهودی‌های غاصب از فلسطین تشدید شده و ناامیدی مطلق همه زوایا و ارکان رژیم صهیونیستی را دربر می‌گیرد. ✳️ کار اسرائیل تمام شده است، باور کنیم✳️
رضایی به لاریجانی: اقتصاد جای فلسفه‌بافی نیست! محسن رضایی بعد از ثبت‌نام: 🔹اقتصاد پادگان یا دادگاه نیست اما جای فلسفه‌بافی هم نیست؛ اقتصاد از فلسفه بافی آسیب جدی دیده است. 🔹یک عده اینجا زیر گریه زدند؛ یک عده گفتند نه چکش نه کلید! پس شما کجا بودید؟ 🔹شما عامل بدبختی مردم بودید؛ اگر مجلس و دولت گذشته درست عمل می‌کردند آیا امروز گرفتار می‌شدیم؟ 🔹بسیاری از افرادی که اینجا آمدند تراژدی همراه با اجرای یک نمایشنامه کمدی بودند. 🔹آقایانی که این چند روز آمدند از فساد گفتند، ولی چرا سهم خودشان از این فساد و تبعیض را نگفتند؟ 🔹امروز روز شعار دادن نیست، روز عمل کردن است.
🖼 تمام چهره‌هایی که در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت‌نام کردند افرادی که اسامی‌شان رنگ شده سابقه حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارند و فهرست اسامی نیز به ترتیب زمان ثبت‌نام است.
# شبهه: روزی نیرو های انقلابی به سر احمدی نژاد قسم میخوردند حتی خود رهبری فرمودند مواضعش به من نزدیک تر است پس چرا اکنون ... جواب: در یک کلمه دوستی برای خدا و دشمنی برای خدا این یک اصل قرآنی است که همیشه در زندگی، ما را از سردرگمی ها نجات می‌دهد. مثال ها از اول خلقت تا اکنون ۱_ابلیس ۶۰۰۰ سال عبادت کرد با یک نافرمانی شد شیطان رجیم. ۲_بلعم باعورا بعضی از کرامات هم به او داده شد سپس دنیا پرستی او باعث شد بشود سگی که له له می‌زند. (مثال قرانی ) ۳_حسّان بن ثابت اول شاعری بود که در غدیر کلمات پیامبر را در مدح مولا به شعر در آورد و پیامبر (ص) به او فرمود روح القدس به تو کمک میکند تا وقتی که از ما دفاع میکنی ، همین شخص بعد ها منحرف شد و با علی (ع) بیعت نکرد. ۴_زبیر یکی از کسانی بود که افتخار تشییع مخفیانه ی حضرت زهرا (س) نصیبش شد اما ۲۵ سال بعد در مقابل علی (ع) شمشیر کشید. در انقلاب ما هم مثال فراوان دارد مرحوم اقای منتظری را امام (ره) روزی فقیه عالی قدر خطاب کردند اما روزی هم فرمودند حلقوم شما بلندگوی منافقین شده و من با کسی عقد اخوت تا آخر نبسته ام و خدا مرگ مرا برساند که شاهد خیانت دوستانم نباشم. اما وظیفه ی ما : اگر ما در صدر اسلام بودیم با کمال افتخار زمانی لب و دندان حسّان بن ثابت را میبوسیدیم و زمانی بر دهانش لجن میزدیم. با کمال افتخار زمانی دست و بازوی زبیر را میبوسیدیم و ۲۵ سال بعد با کمال افتخار قلب او را نشانه میرفتیم. و اکنون هم با کمال افتخار روزی از احمدی نژاد دفاع میکردیم که حامی محرومان و اهداف انقلاب بود و اکنون با کمال افتخار کاه هم بارش نمی‌کنیم. پس به دنبال تکلیف و وظیفه ی شرعی باشیم تا دچار سردگمی در آینده هم نشویم. زیرا به قول مولوی: رگ رگ است این آب شیرین آب شور بر خلایق میرود تا نفخ صور.
# مدتی است که رفتار احمدی نژاد موجب شده است که عده ای او را منحرف بدانند و عده‌ای دیگر از او حمایت کنند. حال سوال این است آیا احمدی نژاد خوب است یا منحرف است؟ برای پاسخ به این سوال خدمات احمدی نژاد را نباید نادیده گرفت، واقعا در مسکن مهر و امثالهم خدمات زیادی کردند و هر کسی منکر آنها شود به نوعی نمی خواهد حقایق را ببیند و سخت در اشتباه است، اما نباید چون آقای احمدی نژاد خدمات زیادی کرده است و قشر زیادی از مردم از آن بهره مند شده اند چشم بر انحرافات او بست. عزیزان تصور کنید اگر یک راننده از اصفهان تا شاهرود خوب رانندگی کرد ولی در شاهرود به دلیلی تصادف کرد نه رانندگی خوب او را باید منکر شد و نه منکر تصادف او شد که هر دو کتمان حقیقت است. آقای احمدی نژاد علاوه بر دوستی با مشايي و دولت خود را خط قرمز دانستن آیا فراموش کرده ايد که مبلغ چند میلیارد تومان برای دانشگاهی که وجود نداشت برداشته بودند و حساب بانکی آنان مسدود شد تا پول را عودت دادند. علاوه بر اینها، رفتار فعلی احمدی نژاد مورد پسند دشمنان مثل آمریکا و اسرائیل و منافقین و ضد انقلاب است یا مورد پسند مومنین و ولایت فقیه؟ آیا رفتار او موجب تقویت نظام است یا تضعیف نظام؟ حضرت امام خمینی ره فرمودند : حفظ نظام از اوجب واجبات است. اگر رفتارش شیطان پسند است نباید از او حمایت شود تا موجبات تضعیف نظام فراهم گردد. فاعتبروا یا اولی الابصار.
⭕️ شباهت عجیب اظهارات انتخاباتی روحانی و لاریجانی یا دولت سوم روحانی؟! 💢 لاریجانی (سال 1400): 🔺حوزه اقتصاد، نه پادگان است و نه دادگاه که با تشر و دستور اداره شود! 💢 روحانی (سال 1392) : 🔺 من سرهنگ نیستم، حقوقدان هستم و هیچ‌وقت پادگانی فکر و عمل نکردم!
🔺 جهانگیری در سال ۹۶ چه وعده‌هایی داده بود که به تحقق نپیوستند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از عین‌الاسد تا عین‌الجسد این پویانمایی زیبا رو از دست ندین سوگند به خون سلیمانی ...
امروز خیلی ها برای ثبت نام آمدند؛ اما پدیده روز آخر ثبت نام در وزارت کشور جهانگیری بود. صاحب برند خانمان سوز ، قهرمان بیرون کشیدن ماشین اقتصاد ایران از ته دره، برادر رکورد دار وثیقه ایران، مدعی هیچ‌کاره بودن در دولت و درعین حال مدعی ... بعد از ۸ سال فرصت برای بروز هرآنچه در چنته داشته، با اعتماد به نفس کامل آمده و ثبت نام کرده و بدون اینکه خنده اش بگیرد گفته اول تحریم ها رو با تدبیر برمیدارم بعد هم آواربرداری میکنم!
⛔️ پایانی بر اشرافیت خانوادگی 💢 علی لاریجانی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری با حمله به آیت الله و کاندیداهای نظامی جبهه انقلاب از جمله دکتر ، محسن رضایی و رستم قاسمی و... بیان کرد: «حوزه اقتصاد، نه پادگان است و نه دادگاه که با تشر و دستور اداره شود». 💢 روشن است با توجه به تعدد کاندیداهای جبهه اصلاحات ازجمله ، ، پزشکیان، مطهری، کواکبیان و ... برای اینکه قطب اصلی جبهه اصلاحات شود از همین ابتدا با دست زدن به انتحار سیاسی بازی خود را آغاز کرده است. 💢 او می خواهد از همین ابتدا مسیر خود را با بقیه کاندیداهای اصلاح طلب جدا کرده و تعیین کننده زمین بازی باشد که این امر حاکی از این است که تیم جنگ روانی-رسانه ای دولت و اصلاح طلبان از همین ابتدا پشت سر او قرار گرفته است. 💢 البته لاریجانی خوب می داند که به شدت هم او و هم خاندانش در بین ملت ایران منفور هستند. او عامل تصویب 20 دقیقه ای و تحمیل آن به ملت ایران است و یکی از مقصران اصلی وضعیت اسفناک فعلی در کنار دولت روحانی است. 💢 به نظر می رسد حضور لاریجانی در این انتخابات، پایانی بر کنشگری سیاسی او در فضای سیاسی ایران و همچنین پایانی بر خاندان لاریجانی است. ✍️
🔰فصل پاسخگویی است! ✅در روزهای اخیر که مقطع ثبت‌نام داوطلبین انتخابات ریاست جمهوری است، برخی عناصر و گروه‌های سیاسی جریان اصلاحات به‌گونه‌ای از خود و برنامه‌هایشان برای اداره کشور سخن می‌گویند، گویی اینکه تاکنون در انزوا و انفعال بوده‌اند و نظام سیاسی مجالی برای حضور آنان در قدرت فراهم نکرده است. ✅ نکات تحلیلی:  1⃣ واقعیت اما این است که عناصر و افراد منسوب به این جریان سیاسی، در رده‌های مختلف اداره کشور حضور داشته‌اند و هم ایده‌ها و برنامه‌های آن‌ها در عرصه‌های مختلف اثرگذار بوده و به‌نوعی مبنایی برای بخش اجرایی کشور بوده است. 2⃣ این افراد به نحوی از ایده‌های خود در سیاست خارجی و تعامل سازنده با دنیا حرف می‌زنند که انگار سیاست اعلامی و اعمالی آن‌ها در 8 سال گذشته چیز دیگری بوده است! البته باید جوانمردانه رفتار کنند و نباید مدعی شوند که در این زمینه با موانع روبه‌رو بوده‌اند؛ بگذریم که در سال ۹۷ و پس از خروج آمریکا از برجام گفتند که آمریکا موجود مزاحمی بود، همان بهتر که رفت! اما در سال ۹۲ گفتند که آمریکا کدخداست و برای حل مسئله هسته‌ای باید رفت و با آمریکا بست. پس‌ازآن رفتند و با آمریکا مذاکره مستقیم کردند و به توافق نیز رسیدند و آخرالامر نتیجه آن شد که می‌دانیم. 3⃣ عناصر و گروه‌هایی که این روزها صدایشان برای حل مسائل اقتصادی بلند شده و مشغول خواندن بیانیه حتی علیه نظام هستند، گویی آن‌ها نبوده‌اند که سرنوشت اقتصاد کشور در 8 سال اخیر دستشان بوده است! هم‌اینک می‌گویند آمده‌ایم که خصوصی‌سازي کنیم؛ اشتغال را حل کرده و تولید را رونق دهیم، ارزش را به پول ملی بازگردانیم! اما برای این جریان سیاسی و عناصر و بازیگران آن اکنون موسم ارائه برنامه نیست، بلکه زمان، زمانِ گزارش کار و فصل پاسخگویی است. باید پاسخ دهند که با بازار سرمایه، مسکن، خودرو و ارز چه کرده‌اند. اینکه بگویند اگر ما نبودیم و تدبیرهای ما در کار نبود، قحطی کشور را فراگرفته بود، عین مسئولیت‌ناپذیری و وقاحت سیاسی است. اینکه خرید کالاهای موردنیاز مردم به امری دشوار تبدیل‌شده و در ماه‌های پایانی دولت ادعا می‌شود، مسئله مرغ و تخم‌مرغ به دلیل تحریم‌هاست و بایستی رفت و مذاکره کرد تا این معضل رفع شود، نشانه ناکارآمدی این تفکر و سوء مدیریت عناصر آن است. ✅ نکته پایانی: 🌀به نظر می‌رسد در انتخابات پیش‌رو شاهد نمایان شدن مجدد تفکر و ایده‌هایی تکراری (مشابه آنچه 8 سال پیش مطرح شد) باشیم که ناکارآمدی آن اثبات شده است. ✍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐تحقق وعده الهی💐 🎥 حاج قاسم سلیمانی: این وعده الهی حتما تحقق پیدا خواهد کرد، و ما اطمینان داریم به وعده الهی، و صدق آن را در عرصه های گوناگون بارها دیده ایم 🔹 و در این وعده الهی، در قصاص خون این شهدای ارزشمند خواهیم دید...
📌ستیز دولت سوم روحانی برای حفظ وضع موجود! 📌 📚 آرایش رقیبان انتخابات ریاست‌جمهوری کامل شد. به نظر می‌رسد دو گروه اصلی شکل گرفته است و بقیه با توجه با سابقه حضورشان و نسبت‌شان با مردم و جایگاه ریاست‌جمهوری، حضوری تفننی دارند. 🔹 البته به غیر از تفنن، شهرت و کسب عنوان افتخاری «نامزد ریاست‌جمهوری» برای ادامه حیات سیاسی هم کم آورده‌ای نیست! و این از همان ضعف قانون و سیستم است. برخی نیز فراتر از تفنن و شهرت از همین حالا گفته‌اند به نفع فلانی کنار می‌روند و لابد یک پست وزارت برای خود تضمین کرده‌اند! 📎از تفننی‌ها که بگذریم، دو گروه اصلی حول «وضع موجود» و «تغییر وضع موجود» شکل گرفته است. 1️⃣ جهانگیری به عنوان معاون اول وضع موجود هرچند در طول هشت سال مسئولیت سنگین خود وقتی درباره گرانی‌ها به او گله می‌کردند، با خنده می‌گفت «دعا کنید»، اما در روز ثبت‌نام تلاش کرد نشان دهد برای وضعی که به‌وجود آورده حاضر است در مقاطع خاص بغض و گریه هم بکند! 2️⃣لاریجانی که در نظر ناظران، پشتیبان و همراه و مؤید وضع موجود بود، از همان اول نشان داد این یکی‌بودن با روحانی را از زبان عام و خاص شنیده، زیرا با ذکر اینکه «دولت من هیچ ارتباطی به دولت آقای روحانی ندارد» تلاش کرد چسبندگی میان خود و روحانی را در اذهان عمومی و در نظرسنجی‌ها و مناسبات و مراودات انکار و تکذیب کند. او البته با توپ پر وارد شد و گفت که نه با کلید (روحانی)، نه با چکش (رئیسی) نه با پادگان (نظامی‌ها) و نه با پوپولیسم و مردم‌فریبی (احمدی‌نژاد) نمی‌توان کشور را اداره کرد. البته برخی رقبا نیز بلافاصله به او یادآور شدند که «بانیان و شرکای وضع موجود نمی‌توانند موجب تغییر در وضع موجود بشوند» و برخی دیگر از رقبا سابقه پادگانی و حضور یک دهه‌ای او را در جایگاه نظامی یادآور شدند و برخی نسبت او را با دادگاه روایت کردند و البته آنچه را کسی نگفت، ولی مشهود بود اینکه «همین که عیب رقبا را بگویی و نیکویی خود را نگویی، عین پوپولیسم است». رضایی هم درجوابش گفت: «اقتصاد نه دادگاه است نه پادگان، اما محل فلسفه بافی هم نیست» و ادامه داد: «آقایانی که این چند روز آمدند از فساد گفتند، ولی چرا سهم خودشان از این فساد و تبعیض را نگفتند؟» 3️⃣محسن هاشمی نیز نفر سوم گروه وضع موجود بود که گفت «جهانگیری از من خواست نامزد شوم» و این‌گونه پوششی بودن خود را یادآور شد. البته خود جهانگیری که چهار سال پیش پوششی روحانی بود و به آن رویه خلاف اخلاق و عرف افتخار هم می‌کرد، دیروز گفت که اصلاح‌طلبان از او خواسته‌اند ثبت‌نام کند! نوعی درخواست زنجیره‌ای که آن از این می‌خواهد و این از آن و عاقبت کار نامعلوم است! 4️⃣ پزشکیان نیز همین چسبندگی خود با دولت روحانی و وضع موجود آزارش می‌داد. او هم هنگام ثبت‌نام گفت «من کاندیدای پوششی جهانگیری نیستم و با قدرت در صحنه خواهم بود». ✳️ گروه دوم که با شعار و پرچم «تغییر وضع موجود» آمدند، بیشتر ذیل آیت الله سید ابراهیم رئیسی تعریف می‌شوند. رئیسی خود را «رقیب فساد و ناکارآمدی» نامید و در بیانیه خود گفت نه از کسی می‌خواهد به نفع او کنار برود و نه حاضر است به پروپای جناح‌ها بپیچد. البته رئیسی در دوره قبل هم به‌رغم آنکه خیلی رقیب‌ستیزی نکرد، از هجمه جناح‌ها و رقیب‌ها در امان نبود و در مناظره‌ها و محافل با زخمه سخنان ضخیم رقیبان مثل دیوارکشی در خیابان‌ها روبه رو شد. از جمله تاج‌زاده مردم را کراراً می‌ترساند که اگر رئیسی بیاید دلار ۱۲ هزارتومان، سکه ۳ میلیون تومان و پراید ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان می‌شود و بقیه اقلام نیز سر به فلک می‌گذارد! ⚠️⚠️⚠️ با این حال منادیان تغییر وضع موجود کار آسانی ندارند و قطعاً شعار‌ها و راه‌حل‌های تکراری رقیب که به‌ظاهر آسان و سهل‌الوصول است، کار را برای پذیرش تغییر وضع موجود سخت می‌کند؛ شعار‌هایی مثل رفع تحریم‌ها، آوردن نفت بر سر سفره مردم، تقسیم یارانه‌های سوخت میان همه بالسویه و شعار‌های گل‌وبلبلی دیگر. این شعار‌های آسان‌نما در مقابل ندای «روی پای خودمان می‌ایستیم» و «اقتصاد را از درون و با تکیه بر داخل شکوفا می‌کنیم» همواره مورد توجه نامزد‌های تفننی و قدرت‌طلبان بی‌غیرت بوده است.
⭕️ انتخابات ١۴٠٠ و جنگ روانی ✍ دکتر محمد صادق کوشکی : 🔹 کانون قدرت طلب اصلاحات، «خبیث» هست اما آن قدر «احمق» نیست که افرادی «سوخته و مردود» مانند جهانگیری یا.... را به عنوان نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری معرفی کند. اصلاح طلبان بهتر از همه می دانند که حتی یک چهره موجه و توانمند برای انتخابات در میانشان پیدا نمی شود و چاره ای جز پناه بردن به لاریجانی ندارند. 🔹لاریجانی هم می‌داند که برای ورود به پاستور و عدم تکرار شکست وحشتناک سال ٨۴، نیازمند دستگاه «رای ساز» اصلاح‌طلبان است. 🔹اصلاحات در پی تکرار تجربه سال‌های ٩٢ و ٩۶ است و می داند نگرش لاریجانی در بسیاری از موضوعات، اصلاح طلبانه است و سوابق ضد اصلاحات لاریجانی در مدیریت رسانه ملی، مسئله ای تاریخی و تمام شده محسوب می شود. 🔹اصلاح‌طلبان برای راضی کردن حامیان خود به قبول ریاست جمهوری لاریجانی، به صورتی عمل خواهند کرد که بدنه اصلاحات احساس کند در دوراهی میان یک دولت انقلابی یا علی لاریجانی، چاره ای جز رای به لاریجانی ندارد و مانند سال‌های ٩٢ و ٩۶ برای روی کار آمدن فرد نچسبی مثل لاریجانی، خود را به آب و آتش بزند. ❇️ اما مشکل اینجاست که اصلاح‌طلبان بواسطه حمایت از ورشکسته ترین رئیس جمهور تاریخ جمهوری اسلامی( روحانی)، رو سیاه و بی آبرو شده اند و باید برای به قدرت رسیدن لاریجانی، به هر خفتی تن بدهند و به گدایی رای بیافتند و البته تنها امیدشان، حمایت شبکه های فارسی زبان لندنی ( bbc ، من و تو، سعودی اینترنشنال و....) از نامزد نهایی اصلاحات و تکرار معجزه اینستاگرام و سلبریتی ها در قالب کردن«رحم اجاره ای جدید» به مردم است. ❇️ اما نیروهای انقلابی برای کسب رای مردم و پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ١۴٠٠، باید بتوانند بر موج دروغ و تهمت اصلاح‌طلبان علیه نامزد جریان انقلابی غلبه کنند( اتفاقی که در سال ٩۶ رخ نداد!) و بدون غلبه بر جنگ روانی قدرتمند و مخرب اصلاحات، پیروزی نیروهای انقلاب در انتخابات ١۴٠٠، سخت و ناممکن می نماید. 🔹 نامزد اصلی نیروهای انقلاب برای حضور قدرتمند در انتخابات، باید «اتاق فکر مقابله با جنگ روانی» را در ستاد خود تشکیل دهد چرا که عنصر تعیین کننده نتیجه انتخابات این دوره «برتری در عملیات روانی» است. ✳️ هشدار: مبادا نیروهایی که تا آخرین لحظات دولت دهم، پادویی احمدی نژاد را کرده و درک درستی از ارزش‌های انقلاب اسلامی نداشته و ندارند و برای حضور در قدرت، بازی در هر نقشی را می پذیرند، ستاد نامزد اصلی جریان انقلابی را تسخیر کنند! چون وجود این عده برای زمین زدن خوشنام ترین نامزدها کفایت می کند!!
اینقدر که از اومدن اعصابش داغون شده مفسدین اقتصادی داغون نشدند ظهر تا حالا یکسره مشغول است.منافقین را آورده به استدیو چه جری می زنند.بابا۴۵شخصیت شناخته شده ثبت نام کردند نه یک نفر!
🛑‏ بسیار مهم | شنیده می شود که در حادثه آتش‌زدن هتل عکا چند روز پیش توسط فلسطینیان، رئیس سابق شرکت تسلیحاتی و دانشمند موشکی اسرائیل و پدر رئیس فعلی شرکت رافائل در آتش سوخته اند‌. 🛑
🔴کدام رئیس جمهور بیشترین درصد رای را در تاریخ انتخابات جمهوری اسلامی کسب کرده است؟
🔴 خدا رحمت کند آقای مشکینی را؛ یکبار قبل از انتخاباتی در خطبه هایش انتخابات را تشبیه می کرد به کربلا و می فرمود: 🔻صحنه انتخابات صحنه_کربلا است. ▪️کسی که در انتخابات شرکت نمی کند گویا دارد یزید را یاری می کند. ▫️کسی که در انتخابات شرکت می کند ولی رای سفید می دهد انگار در کربلا است ولی تیر به سوی هدف خاصی نمی اندازد. 🔸کسی که به غیر صالح رأی می دهد گویا دارد علیه امام حسین شمشیر می زند. 🔹کسی که می گردد و اصلح را انتخاب می کند گویا دارد از امام حسین دفاع می کند. *رأی مسئولیت آور است. با دقت و بصیرت رأی دهیم.*