eitaa logo
پایگاه بسیج ایتا
1.2هزار دنبال‌کننده
11.7هزار عکس
10.1هزار ویدیو
102 فایل
دورهمی،بصیرت افزایی ارتباط با شورای فرماندهی پایگاه @ma_melate_emamhoseinim
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸 تهدید شورای نگهبان!/ ما را تأیید صلاحیت نکنید؛ مردم به خیابان می‌آیند! 🔹 مجید فراهانی عضو اصلاح‌طلب شورای شهر تهران گفته است: از جمله تبعاتی که حذف یک تفکر و دیدگاه سیاسی از مجلس در پی دارد این است که بسیاری از مردم تصور می‌کنند نمایندگان همفکر خود را در مجلس ندارند و سلیقه آنها از مجلس حذف شده است، پس سعی می‌کنند حرف‌شان را کف خیابان و جاهای دیگر بزنند. از این رو باید اجازه دهیم از همه سلیقه‌ها و طیف‌های سیاسی در مجلس حضور داشته باشند! **** 🔸 حضور ۳۰ ساله اصلاح‌طلبان در اکثریت مناصب انتخابی کشور و خاصّه حضور همزمان و اکثریتی سال‌های اخیر آنها در دولت، مجلس و شورای شهر؛ عیار ادعای آقای فراهانی مبنی بر بررسی سلیقه‌ای صلاحیت‌ها در شورای نگهبان را روشن می‌کند! 🔸مسئله مهمتر اما اشاره این فعال اصلاح‌طلب به گزینه «کف خیابان» و ادعای این است که اگر مردم احساس کنند سلیقه آنها در مجلس نیست؛ حرفشان را در کف خیابان می‌زنند. 🔸 تأکید بر "سیاست خیابانی" چیزی جز اجرای اوامر ستاد اصلاحات برای ایجاد فتنه اقتصادی در کشور به بهانه مشکلات دولت خودشان نیست. 🔸 درباره اظهارات فراهانی لازم به اشاره است که اولا اصلاح‌طلبان زیادی توسط شورای نگهبان تأیید صلاحیت شده‌اند و این گناه مردم و شورای نگهبان نیست که آقایان فقط امثال تاجزاده و حجاریان را بعنوان اصلاح‌طلب می‌شناسند. 🔸 ثانیا فرض بر صحّت مدعای اصلاح‌طلبان مبنی بر تأیید صلاحیت نشدن هیچیک از اصلاح‌طلبان؛ گناه اصلی متوجه ستاد اصلاحات است که چرا نتوانسته نامزدهایی بدون سوء پیشینه و فاقد معارضه با نظام و انقلاب و ولایت فقیه به مردم ارائه کند. 🔸 در هر دو حالت هیچ جایی برای خیابان نیست بلکه این معاریف و رجال اصلاحات هستند که باید مؤاخذه سیاسی شوند. @basirat283
لطفا مطالب سنجاق شده را هرشب ملاحظه بفرمایید. باتشکر.فرماندهی پایگاه
دو قطبی سازی یکی از این تکنیکهاست. احساساتی کردن جامعه با دلبری و دیو نمایاندن رقیب یا جناح مقابل از جمله از تکنیک هایی است که در ایام انتخابات فضای مجازی ، سایت ها و مطبوعات، با آن مواجه خواهید شد. 🇮🇷آموزش پایگاه🇮🇷
🔻تبلیغات انتخاباتی در فرایند انتخابات، تبلیغات لازمه‌ی مبارزه و رقابت است و بدون وجود تبلیغات، مبارزه معنا ندارد، اما تبلیغات هم هزار روش دارد. همان‌قدر که «زنده باد» تبلیغ است، «مرده باد» هم تبلیغ است. خرج کردن، هدیه دادن، پوستر زدن و‌… هم تبلیغات اند، اما آن‌چه در کشورهای جهان سوم وجود دارد، روش‌های بسیار ساده و ابتدایی اند که در دنیای مدرن کهنه شده، زیرا در این کشورها معنا ندارد که نامزدها خیابان‌ها را با عکس‌های خود تزیین کنند. زیرا وسایل و امکانات دنیای جدید ایجاب می‌کند که یک کاندیدا به‌جای تبلیغات کاغذی و پارچه‌ای، روی به تبلیغات الکترونیکی آورد که هم هزینه‌ی کمتری دارد و هم پوشش نامحدودی دارد و هم بیش‌تر جلب توجه می‌کند
🔻اصل اولیه‌ی تبلیغات 🔹️اصل اولیه در تبلیغات، معرفی و مثبت نشان دادن یک قالب است و در انتخابات جلب نظر مردم به سوی یک چهره‌ی سیاسی، اولین هدف تبلیغات می‌باشد. دومین اصل در تبلیغات، جذب مردم به سوی فرد مورد نظر است و آن‌چه که در این قسمت ارزش دارد، فهماندن این نکته به مردم است که کاندیدای مورد نظر هم ایده‌آل‌ترین و مناسب‌ترین شخصیت برای قرار گرفتن در موقعیت مورد نظر است و هم بهترین فرد برای تضمین منافع مردم یا سرمایه‌داران یا اقوام و گروه‌های خاص که تبلیغ آنان را هدف قرار داده است. در تبلیغ اهمیتی ندارد که یک ستاد چگونه به این هدف دست می‌یابد؛ آن‌چه که اهمیت دارد، رسیدن به این مرحله است که بسیار ارزش دارد و البته این در کشورهای توسعه یافته یا در حال توسعه معنا دارد که رای فردی است و هرکس با توجه به درک و فهم خود ‌یا منافع شخصی و فردی خودش به کسی رای می‌دهد. در این کشورهاست که ممکن است زن به یکی و مرد به دیگری و فرزند دختر به نامزد دیگر و فرزند پسر به یکی دیگر رای دهد. در این نوع کشورها جلب نظر و اقناع افکار عمومی مهم و حیاتی است، اما در کشورهای بدوی که حاکمیت با قوم و قبیله است، مردم تابع اراده‌ی رییس قبیله اند و او با منافع قومی یا مادی خود گله‌اش را به یک سمت هدایت می‌کند و نتیجه‌ای هم که از قبیله او به دست می‌آید، نشانه‌ی اراده‌ی فردی یک ریش‌سفید و رییس قبیله است و نه اراده‌ی مسلم اشخاص و منافع کلان آن‌ها. 🔹️طبیعی است، وقتی در این نوع کشورها جلب نظر رییس موجب می‌شود که رای قبیله به دست آید، دیگر نیازی به تبلیغ نیست و تبلیغ کاغذی در جوامع قبیله‌ای ارزشی ندارد، زیرا انجام آن موجب جلب رای نمی‌شود و عدم آن هم باعث از دست رفتن آرا نخواهد شد. تبلیغ یا جلب رای در این نوع کشورها سهل و ممتنع است. سهل از آن جهت که جلب مشارکت یک ریش‌سفید موجب می‌شود تا رای قبیله‌ی او به دست آید، اما ممتنع از آن جهت که برای جلب رییس قبایل‌، انگیزه‌های زیادی لازم است که انگیزه‌ی مادی کمترین آن به حساب می‌آید. قبیله وابسته به افکار قدیمی و بدوی است که پیوند قومی، نژادی، خونی و… برخی از اساسات دیگر آن را تشکیل می‌دهند و این نوع مسایل است که به ریش‌سفید انگیزه می‌دهد تا رای قبیله را سازمان‌دهی کند.
741.6K
تکنیک دوقطبی سازی (دیو و دلبر) 👇👇👇
این آموزش ادامه دارد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ 🔸تو عمرتان وام صفر درصد شنیده اید..؟ برادر روحانی ۲۹۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان وام صفر درصد گرفته و سپرده کرده و ۲۴ درصد سود میگیره حالا صبح تا شب جون بکن برای ۸۰۰ تومان در ماه...