eitaa logo
بصیرت عمار۳۱۳
19 دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
665 ویدیو
183 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از معیار
اطلاعیه جهت اطلاع روزانه از شرایط و نحوه دریافت وام های اشتغالزایی 150 میلیونی ،4 درصد با بازپرداخت 84 ماه لطفا از طریق لینک زیر عضو کانال بسیج سازندگی کشور در روبیکا بشوید https://campaign.onroute.ir/ca/9cb11c91-a8e5-4c72-b610-a3ec5a972e06 حوزه مقاومت بسیج فتح
⭕️ چرا به سوریه کمک کردیم؟ 🔸 جهت دریافت فایل با کیفیت مجموعه پوسترهای چرایی کمک به محور مقاومت کلیک کنید 💠 اندیشکده راهبردی سعداء 🆔 @soada_ir
♦️ برگزاری جلسات هفتگی حلقه تربیتی صالحین پایگاه مقاومت شهید قبلوی حوزه فتح با حضور حاج آقا حسینی و بسیجیان و فرمانده پایگاه شهید قبلوی ◀️ پایگاه مقاومت شهید قبلوی 🗓 ۵ دیماه ۱۴۰۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💥 شنیدید بازی در رشد شخصیت بچه‌ها موثره باور نمی‌کنید ببینید: بازی بچه‌های یمنی! شیرجه در چاه عمیق و بعد بالا آمدن از دیواره چاه! این تازه بازی بچه‌هاشونه. بیخود نیست که این ملت از چیزی نمی‌ترسه 😄😄 🌸یک مربی مرجع محتوایی مربیان ومبلغان.👇 @yekmorabbi برای دوستان خودفورواردکنید🙏 •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
هدایت شده از pedarefetneh | پدر فتنه
6.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‏⭕️آخرین تبریک و آخرین آغوش روز مادر یکی از سربازانی که در حادثه سقوط اتوبوس سربازان به دره در محور اندیمشک - پلدختر در ۱ دی به رحمت خدا رفت خدا به خانواده اش صبر بده... 🆔 @pedarefetneh 🔜
هدایت شده از جهاد تبیین ✌️
می دانید چرا وات ساپ؟ 💢نمودار بالا وضعیت آخرین پیمایش مرکز افکار سنجی ایسپا در شهریور ماه سالجاری است که نشان دهنده اقبال عمومی و اعتماد مردم به سکوی های داخلی خصوصا ایتا و روبیکا و مرگ تدریجی وات ساپ است. در حالیکه وات ساپ تنها پلتفرمی بود که پس از اغتشاشات 1401 روبه افول رفت و هرگز نتوانست دوباره جایگاه خود را احیا کند. 🔹پس از فیلترینگ موفق پلتفرم وات ساپ در مهر 1401 در حالیکه در آن زمان بیش از 70 درصد ضریب نفوذ وات ساپ در بین ایرانی ها بود این پلتفرم در طول دو سال گذشته با افت شدید بیش از 40 درصدی به یک پلتفرم فراموش شده در بین ایرانی ها تبدیل شده بود و هرگز نتوانست جایگاه خود را بازآفرینی کند. 🔹عدم رشد این پلتفرم پیام رسان در مقایسه با شبکه اجتماعی اینستاگرام پس از فیلترینگ، نشان می دهد که پلتفرم پیام رسان ایرانی توانسته اند بخشی از اعتماد جامعه ایرانی را با عملکردشان بدست آوردند. 🔹در این بین پیام رسان های ایرانی ضریب نفوذ خود را از 5 درصد به حدود 30 درصد افزایش داده بودند و در حال خدمات رسانی بهتر در این زمینه بودند. 🔹 اکنون اما خط نفوذ همه تلاش خود را برای احیای دوباره پلتفرم وات ساپ با تنفس مصنوعی به عهده گرفته است. باتوجه به اینکه دو شرکت وات ساپ و اینستاگرام متعلق به برند متا می باشند، رشد وات ساپ به رشد سریع تر اینستاگرام خواهد انجامید . 🔹و این به معنای تلاش برای به خاک نشاندن پلتفرم های داخلی است.... – کارشناس فضای مجازی ┏━━ °•🖌•°━━┓ @jahad_tabein ┗━━ °•🖌•°━━┛