eitaa logo
سنگر جنگ رسانه
29 دنبال‌کننده
133 عکس
67 ویدیو
1 فایل
پایگاه توزیع «مهمات جنگ رسانه‌ای» آموزش «سواد رسانه» و «تبلیغ در فضای مجازی»
مشاهده در ایتا
دانلود
«همين فضای مجازی يک ابزار است؛ يک ابزار بسيار کارآمد برای اينکه شما بتوانيد پيامتان را به اقصی‌ نقاط دنيا برسانيد؛ به گوش همه برسانيد. اين [امکان] ديروز نبود؛ امروز هست. يکی از امتيازات اين است». ۹۶/۶/۶ از ظرفیت بین المللی فضای مجازی برای تبلیغ جهانی و تأثیرگذاری در دنیا غافل نباشیم.....
از انتخابات دوره قبل بگیریم: سال ۹۴ بعد از انتخابات مجلس آماری دادند و گفتند: از نمایندگانی که وارد مجلس شدند، ٪۵۰ اصول‌گرا و ٪۵۰ اصلاح‌طلب هستند. اما پس از چندی ورق برگشت و غیر از حدود ۳۰ نماینده، مابقی نقاب اصول‌گرایی را از چهره برداشته و اعلام کردند که اصلاح‌طلب بوده‌اند! این اقدام منافقانه از سوی نمایندگانی صورت گرفت که مستقل وارد مجلس شده بودند. حال گویا باز هم کاندیداهای بسیاری با ادعای اصول‌گرایی به صورت مستقل و بدون وابستگی به ائتلاف‌ها قصد ورود به مجلس دارند. مراقب باشید بدون شناخت از پیشینه این کاندیداها و به صرف ادعای اصول‌گرایی و یا انقلابی‌گری، به آنها رأی ندهید. چرا که مؤمن از ۱ سوراخ ۲ بار گزیده نمی‌شود!
اعتبار حبرگزاریها.mp3
1.42M
. صدا و سیما و خبرگزاریهای معتبر هم با شایعات کرونا بازی خوردن! اینکه چجوری میشه اینها هم بازی بخورن، فرایندشو تو این فایل صوتی دنبال کنید.
. آیا می‌دونید اخبار نگران کننده درباره کرونا که تو فضای مجازی منتشر میشه، از شبکه بی‌بی‌سی داره هدایت میشه؟! بنابراین هر جواب ایجابی به کرونا تأیید تبلیغات بی‌بی‌سی در این باره هست و برای کرونا فقط باید تبلیغات سلبی انجام بدیم.
توجه توجه با توجه به اعتراف صهیونیستها مبنی بر آزمایشگاهی بودن و‌ صنعتی بودن ویروس کرونا جهت جنگ بیولوژیک توسط اسراییل، می‌توان گفت: عامل انتشار ویروس کرونا در منطقه، سگهای ولگرد حلقه به گوش صهیونیست یعنی سربازان آمریکایی هستند. لذا مهمترین کار برای زدن ریشه این ویروس و جلوگیری از پیشرفت بیش از پیش آن، این است که آمریکایی‌ها سریعاً از منطقه خارج شوند.
اهداف دشمن از جنگ روانی کرونا و مانور رسانه‌ای روی بیماری کرونا: ۱. ضربه به چین در جنگ اقصادی با چین ۲. به انفعال کشوندن انتخابات ایران ۳. انتقام از مردم به خاطر نتیجه انتخابات ۴. واتیکان کردن قم به صورت عملی طبق شعار روزنامه‌‌های دوره دوم خرداد ۵. تخریب و تقبیح چهره مردم قم بخصوص روحانیون و حوزه و ترساندن دیگر شهرها از آن ۶. به تعطیلی کشودن مرکز دینی و تجمعات معنوی از جمله اعتکاف ۷. بستن مرزهای ایران و ضربه اقتصادی به ایران ۸. جنگ روانی در بازی‌های سیاسی و فرصت سازی برای استعفای مظلوم نمایانه رئیس جمهور جهت فرار از چنگ استیضاح مجلس یازدهم ۹. ایران هراسی در سطح داخلی و جهانی ۱۰. رو دست زدن طب مدرن به طب اسلامی در تلاش برای سبقت گرفتن از آن ۱۱. اغفال از دیگر اتفاقات این روزها همچون حملات میان غزه و صهیونیستها ۱۲. استحاله عواطف اجتماعی ۱۳. به حاشیه کشوندن موج مطالبه‌گری و....
توجه توجه با توجه به اعتراف صهیونیستها[ ۱ ] مبنی بر آزمایشگاهی بودن و‌ صنعتی بودن ویروس کرونا جهت جنگ بیولوژیک توسط اسراییل، می‌توان گفت: عامل انتشار ویروس کرونا در منطقه، سگهای ولگرد حلقه به گوش صهیونیست یعنی سربازان آمریکایی هستند. لذا مهمترین کار برای زدن ریشه این ویروس و جلوگیری از پیشرفت بیش از پیش آن، این است که آمریکایی‌ها سریعاً از منطقه خارج شوند. [ ۱ ] https://hawzahnews.com/news/888379
«جهاد تبيين» يعنی افشای نفوذ زير سازی شده در دولت يازدهم ودوازدهم می‌دانید که «فریدون» به قصد براندازی نامزد ریاست جمهوری شده بود. بر اساس اسناد افشاء شده توسط دکتر حسن عباسی[۱]، «فریدون» در سال ۶۵ جهت براندازی جمهور اسلامی از درون، در جلسه صهیونیست‌ها در پاریس شرکت کرده و بنا به اعترافات معدوم «روح‌الله زم» مدیر کانال «آمدنیوز»، مأمور به ناراضی کردن مردم از نظام با روی کار آمدن خود بوده است![۲] با این توصیف و با توجه به اینکه طبق افشاگری‌های مستند کریمی قدوسی نماینده مجلس[۳] «فریدون» در آستانه انتخابات سال ۹۶ نظام را تهدید کرد که در صورت عدم تأیید صلاحیتش انتخابات برگزار نمی‌کند، این نکته به دست می‌آید که او قصد نداشت بعد از ۸ سال نظام را دوباره به دست انقلابیون سپرده و از براندازی دست بکشد؛ کما اینکه قصد ادعای مجدد تقلب و دیگر فتنه‌های انتخاباتی در سال ۴۰۰ را نیز داشته و چه بسا به همین منظور بود که امام خامنه‌ای اهمیت بالا بودن رأی رئیس جمهور منتخب را متذکر شدند.[۴]. حال جای این سؤال است که فریدون که قصد نداشت نظام را به انقلابیون برگرداند، برای بعد از خودش چه نقشه‌ای کشیده تا بتواند راحت ریاست جمهوری را به شخص بعدی واگذار کند؟! دو قرینه از فرمایشات امام خامنه‌ای در ایام شروع به کار دولت آقای رئیسی، می‌تواند پاسخ این سؤال باشد؛ یکی تعیین ضرب الأجل برای واردات واکسن[۵] علی‌رغم تأکیدی که ایشان قبلاً روی واکسن ایرانی داشته که احتمال می‌رود تصمیمی از روی اکراه و جهت ملاحظه مصلحتی مهم‌تر باشد‌ و دیگری دستور مجدد و مؤکد جهاد تبیین در جنگ تبلیغاتی[۶] و توأم شدن این دستور با ایام تصمیم فوق؛ این در حالی است که ایشان باز هم در فرمایشات خود، جنگ رسانه‌ای را هشدار داده است![۷] همه اینها در شرایطی است که دیده می‌شود «رئیسی» در تعویض و جایگزینی عوامل دولتی تعلل داشته، با ذکر اینکه از همه جناح‌ها استفاده می‌کند، همان نیروهای اصلاحاتی دولت «فریدون» را ابقاء می‌کند و حتی کابینه وزرا نیز از این جهت محل بحث است! با جمع بندی آنچه ذکر شد، می‌توان فهمید که «فریدون» شاکله نفوذ را آنقدر گسترانده و در طول ۸ سال ریاستش طوری نفوذ را زیرسازی نموده که استحاله آن به این راحتی‌ها ممکن نیست و اگر «رئیسی» بخواهد دست به هر شاخه‌ای از جریان نفوذ بزند، شاخه‌های دیگر مملکت را با جنگ رسانه‌ای به آشوب می‌کشند! اینجاست که اهمیت جهاد تبیین به عنوان واجب فوری روشن می‌شود و فهمیده می‌شود که تا وسعت این غائله نفوذ برای مردم تبیین نشود، رئیسی مجبور به ملاحظه جنگ رسانه‌ای دشمن خواهد بود و این وظیفه ما است که با جهاد تبیین در جنگ رسانه‌ای، فضا را از مشت دشمن گرفته، دست رئیسی را برای جابجایی نیرو و گماشتن نیروهای انقلابی در دولتش باز کنیم. امام خامنه‌ای نفوذ خطرناک دشمن در بین مسئولین، نحبگان، دستگاه‌ها و حتی بین مردم را در قالب دو نوع نفوذ فردی و نفوذ گسترده شبکه‌ای، جریانی و موریانه‌وار تعریف کردند[۸]. که می‌بایست به همه این شاخه‌ها توجه شده، تمامی ابعاد برای مردم روشن و شفاف گردد. این یعنی «جهاد تبیین» به آن معنا که ولی ما از امتش توقع دارد. حمیدی‌زاده ۱) https://www.rajanews.com/news/227876 ۲) https://www.roshangari.ir/video/54135 ۳) https://www.aparat.com/v/evknR/%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C_%D8%AA%D9%87%D8%AF%DB%8C%D8%AF%DA%A9%D8%B1%D8%AF_%D8%B1%D8%AF_%D8%B5%D9%84%D8%A7%D8%AD%DB%8C%D8%AA_%D8%B4%D9%88%D9%85_%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8%D8%A7%D8%AA_%D8%B1%D8%A7_%D8%A8%D8%B1%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1_%D9%86%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86%D9%85 ۴) ۴۰۰/۳/۲۶ ۵) ۴۰۰/۵/۲۰ ۶) ۴۰۰/۵/۱۲ ۷) ۴۰۰/۵/۱۲ ۸) ۹۴/۹/۴
تحلیل سریال «نون‌خ» ۱ (بهار ۹۸) فاجعهٔ رسانه‌ای: تغییر نام یک ایرانی کرد نژاد به بنیامین در فیلمی که بنیامین نتانیاهو بر سر هواپیما در آن سوژه شده، افتضاح‌ترین روش برای دادن امتیاز سیاسی به دشمن از طریق رسانه است! این در حالی است که این نام توسط همسر شخص مد نظر در فیلم برای او انتخاب شده و لذا پیام آن ناموس فروشی به دشمن است! نکته دیگر اینکه «زن» در الفبای رسانه به معنی «سرزمین» بوده و با توجه به کرد نژاد بودن قهرمانان بازی، پیام تجزیه کردستان از ایران و همدستی کردها با صهیونیسم را در بر دارد! جالب اینکه مدتها است مسأله تفرقه بین کرد و فارس در دستور کار دشمن بوده و در فضای مجازی نیز در سناریوهای صهیونیستها رجزخوانی می‌شود! در این میان اینکه بازیگر روحانی در فیلم در چنین شرایطی در ماجرا دخالت داده نشده و در حین این غائله او برای خودش مشغول داوری بازی فوتبال است و نیز ضربه خوردن سر این روحانی و تلاش برای کنار کشیدن او از جدال به خاطر سردرد و زبان به نفربن باز کردن او نیز بی‌معنی نیست و پیامش این است که در قصهٔ تجزیه، روحانیت ضربه‌فنی شده، کار از دستش خارج می‌شود! در لابلای این فاجعهٔ رسانه‌ای، تاکتیکهای دیگر دشمن نیز در فیلم دیده شده که عبارتند از: ۱. ترساندن دختران مجرد از شوهر و انصراف دادن روانی از ازدواج! ۲. تحقیر مرد در برابر زن (توطئه فمینیسمی)! ۳. تلقین خوی عاجزانه و خیانتکارانه در ذات مرد! ۴. سنت گذاری و آموزش عملی به انزوا کشاندن روحانیت با الگو دادن نمونه رفتارها! ۵. تأیید حجاب بدون چادر و مانتو و با لباس خانگی در حضور روحانیت در جلسات مهمانی متعدد! ۶. روانگردانی جنسیتی با ایجاد اختلالات هورمونی توسط شگردهای معکوس تربیتی (تلقین طبع خشن و قاطع مردانه در زنان و طبع لطیف و احساسی زنانه در مردان)! ۷. جابجایی جایگاه زن و مرد در زندگی! ۸. الگوسازی فرمانروایی زن! ۹. دهن‌کجی به توصیهٔ رهبری درباره ورزش بومی با تأیید و میانداری رسمی روحانیت در پستهای بالای ورزش فوتبال؛ بدون انعکاس مشغله‌های راهبردی نهفته در وظائف روحانیون! ۱۰. اجرای تکنیکهای جنگ الفاظ دشمن در دو بخش «تلقین افسردگی» و «توهین ملی» در مکالمات محاوره‌ای بازیگران فیلم! ۱۱. تبلیغ استقلال مالی و طلبکارانهٔ زن به نحوی که موجب استحالهٔ وابستگی فطری زن و زمینه‌ساز از هم پاشیدن خانواده است! ۱۲. کودن وانمود کردن مردم ایران در پوشش طنز بخصوص در عرصهٔ سیاست! و.... حمیدی‌زاده
تحلیل سریال «نون‌خ» ۲ (بهار ۹۹) الف) نقد راهبردی: سریال «نون‌خ» ۱ سریال سیاسی افتضاح است که پشت صحنه از طرف صهیونیستها خط دهی می‌شود و سیاست‌های ناهنجار زیادی را دنبال می‌کند؛ از جمله: ۱. فاصله انداختن بین نظام و روحانیت با مردم ۲. تجزیه کرمانشاه از ایران! ۱- تحقیر کردها توسط بازیگران فارس و .... (همان تمسخر قومیتها به شکل مدرن)! ۲- ترساندن از وصلت و ازدواج میان کرد و فارس! ۳- زیرسازی جنگ مسلحانه داخلی با تفرقه میان تهران و کرمانشاه! ۴- مسخره کردن و کودن پنداشتن کردها توسط صدا و سیما به نیابت از نظام به بهانه طنز پردازی! ب) نقد تاکتیکی ۱. براندازی خانواده (تکنیکهای فمینیسمی) - ایجاد حساسیت شدید نسبت به هوو در محوریت داستان - قلدری و خط و نشان کشیدن عروس در خواستگاری - سلب حق شوهر در توقع تمکین - تلقین بی‌تفاوتی عاطفی زن نسبت به شوهر - روبه وانمود کردن ذات مرد - توهین به جنسیت مرد (بخصوص شوهر) از نگاه زن در مقایسه مرد با حیوان ۲. روانی ۱- تلقین افسردگی با نماد قرار دادن افسردگی (پسرعموی نور الدین) ۲- روانگردانی جنسیتی (فمینیسم رادیکال) - تلقین خشونت به طبع زن - تبلیغ رفتارهای زنانه و تلقین حسادت زنانه در مرد در رقابت بر سر زیبایی - تشبه مرد به زن - تبلیغ غیرمستقیم و گام به گام فوت فیتیش (لیسیدن کف پا توسط خرس) - عقده ورزی مانور افراطی بر حقوق زن - تبلیغ متعصبانه و آرمان‌گرایانه اشتغال و مدیریت زن (در منطقه غیرتی و سنتی کردنشین) ۳. اخلاقی - راحتی مرد نامحرم در نگاه عاشقانه به عروس ضمن تبلیغ ازدواج سفید در لفافه - رواج و عادی سازی دروغگویی - ایجاد حساسیت شدید با تلقین حسادت نسبت به هوو در محوریت داستان (در بند ۱ هم آمد.) ۴. سیاسی - امنیتی - توهین به شوهر (در جایگزینی روابط عاطفی با حیوان) با تکنیک پیامهای سیاسی - رسانه‌ای (با مفهوم رویگردانی از حکومت) - کودن وانمود کردن نژاد کرد - تلقین کینه و کدورت بین مردم کرمانشاه و میهمانان تهرانی (فریبرز) - قبح شکنی از اسلحه کشی ۵. اعتقادی - براندازی پایگاه تربیتی ولایت در رابطه طولی (انکار جایگاه مرد) - تجری و قبح شکنی با طرح صریح شعائر فمینیسمی - کلید زدن تفکر شیطان پرستی از مجاری نمادهای فمینیسمی (زانو زدن‌ در برابر زن) حمیدی‌زاده
تحلیل بخش‌هایی از سریال «نون‌خ»۳ (سال ۴۰۰) الف) کافی است این قاعده که «زن در رسانه به معنی سرزمین است» را در قالب صحنه‌های زیر ارزیابی کنید تا پیام تجزیه کرمانشاه از ایران را بگیرید. ۱. گم شدن داماد و شبهه دزدیده شدن و یا به قتل رسیدن داماد! ۲. اعلام بدبختی عروس و انصرافش از وصلت و اعترافش به بحران هویت! ۳. نرسیدن داماد تهرانی به عروس کرمانشاهی در شب عروسی و بد آوردن داماد در این راه! ۴. ماندن داماد در طویله در شب عروسی به جای رفتن به حجله! ۵. جواب منفی عروس کرمانشاهی به داماد تهرانی که به منزله انصراف استان کرمانشاه از حکومت تهران است! ۶. نابود شدن داماد تهرانی با رعد و برق و ناکامی از وصلت با عروس کرمانشاهی در جواب معکوس گرفتن از طرف خدا! و در حاشیه: ۷. کینه و حسادت و زیرآب زدن و انتقام خواستگار کرمانشاهی از داماد تهرانی سر رقابت! ب) پیامهای فمینیستی از نوع رادیکال: ۱. عبارت «تو که شوهری نبودی که» در خطاب به عروس! ۲. توهین به غیرت ایرانی با ترجیح دامداری به شوهرداری با مشغول شدن معاشقه با گاو بدون صبحانه دادن به شوهر! ۳. ماندن داماد در طویله در شب عروسی به جای رفتن به حجله! (در قسمت الف هم آمد.) ۴. نور الدین برای موقع نبودنش در خانه، دخترش (خواهر زاده‌ش) که صدای پسرانه دارد را مرد خانه اعلام می‌کند! ۵. غصه دختر (که طبعاً بابایی هست) سر نبود مادر ضمن بیگانگی عاطفی نسبت به پدر و تلقین اینکه پدرش دوستش ندارد! ۶. فکر به فروش زمین و ترجیح این فکر به فکر کردن به زن در ابراز علاقه‌ها و مشغولیت ذهنی! ج) روانگردانی و جابجایی جنسیتی: ۱. عبارت «فرقی بین پدر و مادر نیست»! ۲. گریه مرد و سنگدلی زن! ۳. اعتراف مرد (سیروس) به احساسی بودن و در مقابل رفتار عاقلانه زن (همسرش)! د) تلقین یأس و افسردگی: ۱. اعتراف به اینکه مرگ بهترین چیز است! ۲. طلب مرگ در چندین صحنه فیلم! ۳. به صحنه کشیدن گریه و غصه‌های جانسوز! ه) موارد غیر اخلاقی: ۱. نظر دادن مرد نامحرم درباره چهره زن! ۲. قبح زدایی از دروغ (به صورت مکرر)! ۳. تصور دو داماد (شوهر) به طور همزمان در بیان خاطرات! و) پایه گذاری ضعف اعتقادی! - اجابت معکوس دعا با فرستادن رعد و برق در جواب علامت خواستن برای عدم بدشانسی! و...... حمیدی‌زاده
سنگر جنگ رسانه
تحلیل بخش‌هایی از سریال «نون‌خ»۳ (سال ۴۰۰) الف) کافی است این قاعده که «زن در رسانه به معنی سرزم
. موقعی که این مطلب تحلیلی رو نوشتم، به جز اسلحه کشی همه موارد دیگه محقق شده بود. موضوعی که اون روز موقع نوشتن این تحلیل نگرانم کرد، این بود که مسأله اسلحه کشی هم مثل بقیه موارد محقق بشه؛ این در حالیه که بعداً اخبار قاچاق اسلحه هم شنیده شد!! سؤال قابل تأمل: چرا سریال نون‌خ ۳ این شب‌ها دوباره داره بازپخش میشه؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دو درس برگرفته از فرمایشات امام خامنه‌ای: - در فضای رسانه استثنائات را بر فضای عمومی جامعه تعمیم ندهیم. - در جنگ رسانه‌ای مشغول به فضای داخلی نشویم و عقبه دشمن را هدف بگیریم.
هشدار: مواظب باشیم دچار خطای محاسباتی نشویم. می‌گویند: «روحانیت باید میان بدحجاب‌ها حضور داشته باشد و همین خودش نهی از منکر است. دیگر نیاز به تذکر نیست»! این ایده تصمیم سازان نفوذ است تا عادی بودن بدحجابی نزد روحانیون و بی‌تفاوتی آنها در حضور بدحجاب را در انظار عمومی به نمایش گذارند! بله ، حضور روحانی باید باشد تا این لباس مقدس را به انقراض نکشانند؛ اما هنگام حضور روحانیت در میان بدحجابها، باید انکار قلبی او نسبت به گناه به واسطه تذکر یا هر روش دیگر بروز پیدا کند و هنجارشکنان در حضور روحانیت، امنیت روانی نداشته باشند.
🔸افشای رد پای نفوذ در قانون گذاری: وقتی اسلام مجازات یک شخص هنجارشکن را بازدارنده‌ای برای دیگر شهروندان قرار داده، تذکر دفعه اول برای تک‌تک هنجارشکنان معنا ندارد و همین مقدار تذکرات داده شده و مجازاتهای انجام شده، جهت اتمام حجت کافی بوده، با بقیه افراد باید بلافاصله برخورد شود. تذکر دفعه اول بهانه‌ای هست از سوی تصمیم سازی عوامل نفوذ فردی جهت مهلت دادن به هنجارشکنان. تصور کنید اگر با این تذکرها به هر فرد هنجارشکن فقط یک بار مهلت ارتکاب جرم داده شود، با همین ایجاد امنیت فقط یک بار برای هر مجرم، چقدر آمار جرم بالا خواهد رفت! حال تصور کنید چند درصد هنجارشکنان برای تذکر بار اول به دام قانون می‌افتند و تا قبل از تذکر بار اول، چقدر تکرار جرم داشته‌اند؟!
قانون حمایت(!) از آمرین به معروف (مصوبه مجلس شورای اسلامی): + بندهای ۱ تا ۸: اولتیماتوم‌های هشتگانه به آمرین به معروف! + بند ۹: حمایتی جزئی و بی‌اثر از آمر به معروف! و بندهای زیر (که هنوز لایحه آن جهت تصویب در مجلس، ارائه نشده): - بند ۱۰: جرم انگاری نصیحت و توبیخ آمر به معروف قبل از تفهیم اتهام او! - بند ۱۱: جرم انگاری به کار بردن تعابیر تاکتیکی آموزش داده شده توسط دشمن در رسانه، در جواب سربالای فرد هنجار شکن به آمر به معروف! - بند ۱۲: تشریفات کارآمد، قاطع، کم هزینه و بدون حاشیه برای واگزاری فرد هنجارشکن به دستگاه قانونی برای مراحل بعدی امر به معروف! 🔺لطفاً در صورت عدم اصلاح قانون «حمایت از آمرین به معروف»، نام آن را عوض کنید و بگذارید مصوبه «جرم انگاری امر به معروف و نهی از منکر» در مجلس!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✓ کلاغ هم از جنود خداست. ✓ یک کلاغ پرچم اسراییل رو به زیر کشید! ✓ اینو ما نگفتیما؛ خبرش تو شبکه‌های اجتماعی عرب زبان موج افکنی شد. ✓ کلاغ‌ها هم می‌دونن کار اسراییل دیگه تمومه!
✅ استفاده صحیح از «هشتگ»: هشتگ ابزاری استراتژیک برای رقابت و رجزخوانی در جنگ سیاسی-رسانه‌ای است و کاربردش اثبات مقبولیت موضوع به واسطه ترند شدن و صدرنشین شدن در لیست است. بنابراین برای مقابله موفق با دشمن و‌ گرفتن دست برتر در برابر او، لازم است نکات زیر را رعایت کنید: ۱. در رابطه با امور داخلی هشتگ سلبی نزنید و از عبارات ایجابی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که هشتگ‌های سیاسی باید جهت رجزخوانی علیه دشمن، قالبی «مقتدرانه» و «تهاجمی» داشته باشد. ۲. از هشتگ‌های خنثی و دوپهلو که جنبه نفی یا اثبات ندارد و موجب مصادره دشمن و نیز اختلاط مباحث ‌جبهه خودی و غیرخودی می‌شود، پرهیز کنید. ۳. از هشتگ گذاری در مباحث بی‌ربط خودداری نمایید تا مباحث اهم و غیر اهم باهم مختلط نشود و از تعابیر تاکتیکی استفاده کنید. ۴. در انتخاب عنوان، اولویتهای روز را در درگیری با دشمن مد نظر داشته باشید. ۵. مراقب عملیات ایذائی دشمن باشید و خودجوش عمل کنید. در انتشار هشتگ جو زده نشوید و در کپی و ‌انتشار، از فضای میدانی خط نگیرید تا مبادا با دشمن مخرج مشترک پیدا کنید و به دشمن امتیاز دهید. ۶. در انتخاب هشتگ‌های شخصی جهت جستجو و یا دیده شدن، از عبارات شایع و پرمصرف که می‌تواند با آمار بالا با هشتگ‌های صدرنشین درگیر شود، اجتناب کنید. ۷. در مقابله با دشمن موازی و رودررو عمل نکنید و با شیوه نامتقارن، دست برتر بگیرید. چرا که مقابله موازی، موجب ایجاد فضای دوقطبی در جامعه می‌شود. ۸. اختصار همراه با شفافیت ضمن داشتن مفهوم جامع، موجب سرعت در ایجاد مقبولیت هشتگ و پر استفاده بودن آن می‌شود. ۹. برای صدرنشین شدن هشتگ، آن را در کانال‌ها استفاده کنید و از تعدد افراطی هشتگ در یک پست بپرهیزید. نکته: توصیه می‌شود در انتخاب هشتگ، جهت «حفظ اتحاد» و نیز تشخیص «اولویت‌ها» و «اهم مسائل روز»، از کانال امام خامنه‌ای الگو بگیرید. حمیدی‌زاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی امام جامعه کشف حجاب را جرم سیاسی می‌خواند، انسان‌های شجاع و وظیفه شناس اینگونه نهی از منکر می‌کنند....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸حجت بر تمام کسانی که با ایده‌ها و رفتارهای سلیقه‌ای احکام امر به معروف و نهی از منکر رو تحریف می‌کردن، تمام شد!
مدینه فاضله جامعه‌ای است که مؤمنین در امر به معروف و نهی از منکر پشتیبان یکدیگر و در مقابله با هنجارشکنان باهم متحد هستند.
سواد رسانه.mp3
6.01M
قابلیتهای راهبردی فضای مجازی حمیدی‌زاده
تهدید امنیت ملی در قم توسط عوامل نفوذی امام خامنه‌ای: «انگیزه‌هایی وجود دارد برای اینکه فضای انقلابی قم را تغییر دهند!.... عواملی را می‌فرستند؛ باید به این توجه کرد! بزرگان قم، جوانان قم، باید نگذارند دستهای خائن، قم را از مرکزیت انقلاب، از کانون انقلاب بودن بیرون آورند»! ۹۷/۱۰/۱۹ مطلبی با عنوان «تهدید امنیت ملی در قم توسط عوامل نفوذی» در خبرگزاری حوزه به آدرس ( http://hawzahnews.com/news/864592 ) منتشر شده که جا دارد مجدداً به نکاتی درباره آن اشاره شود تا تعمق در فرموده امام خامنه‌ای، حجت و راه‌نشانی برای اجرای فرامین ایشان باشد: ۱. به جای عبارت «نباید بگذارند»، آمده: «باید نگذارند». در واقع در اینجا دستور امر است و نه نهی و لذا محل دفاع نبوده و هجومی است. یعنی صرفاً سلبی و بازدارنده نیست؛ بلکه ایجابی است و توقع اقدامی تمام و کامل در پاک سازی، از آن می‌رود. ۲. روی سخن حضرت آقا دفع فتنه است. فرمود: «باید به این توجه شود که عواملی را می‌فرستند»! پس با پرداختن به حجاب، غرض محقق نشده، اقدامی در تراز مقابله با نفوذ می‌طلبد و تا وقتی رویکرد جوانان قم رویارویی با دستهای خائن نباشد، دستور حضرتش اجرا نشده است! ۳. قید «بیرون آوردن از کانون انقلاب» می‌رساند که غایت امر مسأله فرهنگی نبوده و تهدید امنیت ملی در کار است. ۴. از آنجا که رهبری در امور جزئی ورود نمی‌کند و وظائفش راهبردی است، اهمیت و مرتبه مسأله روشن شده، در مسأله امنیت ملی، آمار این معضل نیز جدیت پیدا می‌کند. زیرا ایشان درباره دستهای خائن، به عوامل فرستاده شده اشاره داشتند. در واقع کسانی که آمار پیاده نظام نفوذ در قم را به درصد تک رقمی تنزل داده و به جای پرداختن به خائنین، دعوت به حجاب می‌کنند، دچار اشتباه محاسباتی ناشی از تصمیم‌سازی جریان نفوذ شده، چه بسا برخی خود دست در دست عوامل نفوذی دارند! در اثبات نفوذی بودن هنجارشکنان در قم، چند نکته قابل تأمل است: ۱. فرهنگ یکباره از این رو به آن رو نمی‌شود. لذا تغییر ناگهانی اوضاع فرهنگی قم، نشانه اجرای سناریو توسط عوامل سازماندهی شده است و نه مردم قم. ۲. دشمن دنبال «تحصیل حاصل» نیست تا با مشکلی که خود شهر قم دارد، همراهی کند؛ بلکه آنچه دیده می‌شود، سناریوی عوامل نفوذی است تا صحنه شهر را عوض کنند! ۳. تاکتیک دشمن نفی مقبولیت دین و نظام است که راه آن موج افکنی آماری توسط پیاده نظام نفوذی است. ۴. قرائن حکایت از اقامت تاکتیکی عوامل نفوذی در قم دارد و اینطور نیست که همه آنها روزانه از تهران گسیل شوند. ۵. هنجارشکنان نفوذی تکنیکهای رفتاری آموزش دیده‌اند و در مواردی گروه‌هایی برای حمایت از آنها سازماندهی شده تا وانمود کنند طیف هنجارشکن، مورد حمایت مردم هستند. ۶. نمونه‌های اینگونه نفوذ شبکه‌ای، در فتنه‌های ۷۸ و ۸۸ و ۹۶ هم تجربه شده و کثرت آمار عوامل نفوذی و شبکه‌ای بودن آن، دور از ذهن نیست. شواهد و ادله دیگری هم هست که به دلیل استراتژیک بودنش در اینجا ذکر نمی‌شود. همه می‌دانند که بانوان قمی به واسطه مزاج رفتاری و فرهنگ دیرینه‌ای که دارند، شریف و با حیا هستند. قم به بزرگی تهران نیست و با مرکزیت حرم در قم، بافت این شهر مانند تهران جزیره به جزیره نبوده، سر و کار همه به مرکز شهر می‌افتد. لذا ضمن اینکه بانوان قمی فرهیخته و دارای فرهنگ دینی هستند، حتی اگر خانم بدحجابی قمی باشد، با حیثیت خود بازی نکرده، دریدگی نشان نمی‌دهد! بنابراین ناهنجاریهای قم سناریوهای عواملی است که به قم فرستاده می‌شوند. البته تاکتیک‌شان فقط حجاب نیست و کیدهای دیگری هم در کار است و حتی سناریوهایی هم توسط اراذل و اوباش جهت تلقین فاصله بین مردم و روحانیت اجرا می‌شود تا دست حوزه از مردم کوتاه و قم از مرکزیت انقلاب خارج شود! با این توصیف صرف پرداختن به حجاب و غفلت از دیگر کیدها، ظاهربینی و عدم بصیرت است و دشمن می‌خواهد با سناریوهای خود، مردم بومی قم را در دو دسته انقلابی و غیر انقلابی جلوه دهد تا زمینه دو دستگی در این شهر مقدس فراهم کند! عدم تحول مثبت در سطح شهر از روز هشدار رهبری تا کنون می‌رساند که مسئولین مربوطه، در این باره به شدت کوتاهی کرده‌اند. لذا بزرگان و جوانان قم وظیفه دارند با عنایت به محور کلام رهبری، آتش به اختیار برای پاک سازی شهر از دستهای خائن تدبیر کنند. چرا که هر کار فرهنگی در شهر بدون قطع دستهای خائن، مانند خاموش کردن آتش ناشی از گاز بدون جلوگیری از نشت گاز است! البته در کنار این کار آتش به اختیار، می‌بایست بابت کوتاهی مسئولین هم از طریق مراجع قضایی مطالبه‌گری شود. خبرگزاری حوزه http://hawzahnews.com/news/865171
جای موارد زیر در قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر خالی است! - جرم انگاری نصیحت و توبیخ آمر به معروف قبل از تفهیم اتهام او! - جرم انگاری به کار بردن تعابیر تاکتیکی آموزش داده شده توسط دشمن در رسانه، در جواب سربالای فرد هنجار شکن به آمر به معروف! - جرم انگاری هر گونه کوتاهی مأموران انتظامی در حمایت از آمرین و ناهین! - هزینه سازی برای قضات متخلف در حمایت از آمرین و ناهین! - تشریفات کارآمد، قاطع، کم هزینه و بدون حاشیه برای واگزاری فرد هنجارشکن به دستگاه قانونی برای مراحل بعدی امر به معروف! در صورت عدم درج موارد فوق در قانون «حمایت از آمرین به معروف»، نام آن را عوض کنید و بگذارید مصوبه «جرم انگاری امر به معروف و نهی از منکر» در مجلس!!
🔺هشدار!! خطر! خطر! خطر! این متن بخشی از طرح‌نامه ارائه شده از سوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر هست که در اون، بدحجابی دیگه جرم حساب نمیشه و به عنوان تخلف باهاش برخورد میشه! لازم به ذکره که حجاب از ضروریات دین و از محکمات قرآن هست و لذا تبدیل بدحجابی از جرم به تخلف، بدعت در دین و به منزله ارتداده! اینکه در صورت جرم بودن بدحجابی امکان برخورد منتفی میشه، توجیه مزخرفی بیش نیست و نتیجه حاصل از این فتنه که در راستای توطئه «جرم انگاری امر به معروف و نهی از منکر» داره دنبال میشه، شکسته شدن قبح بدحجابی و تجری بدحجابها و بسته شدن دست آمرین به معروف خواهد بود و با چنین مصوبه‌ای زنان در رعایت یا عدم رعایت حجاب، بین خوب و بهتر مخیّر میشن! شک نکنید که چنین تصمیم‌سازی در این طرح، از سوی مهره‌های نفوذ فردی صورت گرفته و این مصوّبه هیچ مشروعیتی نداره؛ چرا که «حلال محمد حلال إلی یوم القیامة و حرامه حرام إلی یوم القیامة».