اما در طول سه دهه تاریخ انقلاب اسلامی ماسونها و دوستان ایشان کوشیدند تا اصول موضوعه "گفتمان لیبرال سرمایهداری "را از دل اسلام استخراج و استنتاج کنند و التقاطی از تئوریهای ماسونی با مستندات دینی بیافرینند تا تجدیدنظرطلبی ایدئولوژیک خود را به نام "اصلاحطلبی دینی" پیش ببرند.
به روایت یکی از تئوریسین های التقاط: «هیچ گفتمانی در ایران بدون اتکاء به ادبیات دینی رشد نخواهد کرد و حتی لائیکها نیز برای گسترش آراء خود راهی جز استفاده از ادبیات مذهبی ندارند».
تلاش برای نفوذ در دیگر كانونهای صوفیه، بویژه " نوربخشیه و نعمت اللهی گنابادی " از سوی فراماسونرها به نتیجه رسید كه در این زمان قابل لمس است.
این همان نقشه راهی است که میرزا ملکم خان نیز بر آن تاکید داشت.
راهبرد همیشگی فراماسون ها
فراماسونی همیشه کوشیده است اقلیت های مذهبی را تحریک کند تا در جوامع مختلف مسأله و تفرقه ایجاد نماید.حکومتهای استعماری انگلیس سعی بر این داشتند عوامل خود را به صورت مجریان صدیقی در پست های حساس قرار بدهند و گاهی هم ایشان را دربرنامه ای چندین ده ساله در چهره" مردان ملی" ذخیره نمایند.
سیاست فراماسونری هیچ گاه در مورد ایران نقش نیکخواهانه و اصلاح طلبانه نداشته بلکه فریب و تزویر، اساس کار بوده تا مردم را در عقب ماندگی و بی خبری نگه داشته و میوه ناآگاهی و کج فهمی در ملل را بچینند. بسیاری از ایرانیان که از همان دوران قاجار به انگلستان وارد شدند و آموزش های ماسونی یافتند و در جهت مخالف خواست توده های مردم قرار گرفتند. فراماسونری در ایران از تشکل های ذینفوذ و پیچیدهای بوده که در مسیر اغراض و اهداف استعمار و امپریالیسم طی مسیر نموده و در مقاطعی نیز بر نهادهای سیاسی و مراکز مطبوعاتی و فرهنگی و هنری ایران سلطه تام و تمام داشته است.
فرقه سازی و نیز بازسازی فرقههایی چون اسماعیلیه در دستور كار دشمنان مرجعیت شیعی قرار داشت، تقویت سلسلهی دراویش نیز می توانست مكمل این برنامه باشد.
تشکلها و جریان ها و مطبوعات و افراد وابسته به فراماسونری یا متمایل به آن از لحاظ فکری تلاش کرده و می کنند در هیأتی کاملاً نهان مروّج ایده ها و شعارهای لیبرالی و بازگشت سلطهی سرمایه داری در ایران پس از انقلاب باشند.(1)
پیوند فراماسونرها با دراویش
جریان های ماسونی و شبه روشنفكر وابسته به غرب كه برای محدود كردن نهاد مرجعیت و روحانیت در كشور شكل گرفته، در طول تاریخ، از حلقههای دراویش و خانقاه به عنوان یكی از نهادهای اجتماعی كه میتواند موازی با نهاد مرجعیت فعال شود، بهره جسته است.
در حالی كه در گذشته، فرقه سازی و نیز بازسازی فرقههایی چون اسماعیلیه در دستور كار دشمنان مرجعیت شیعی قرار داشت، تقویت سلسله های دراویش نیز می توانست مكمل این برنامه باشد. البته صوفیه ایران در سده های اخیر پیوندی جدی با تشیع داشتند، اما در دهههای اخیر كه امواج مدرنیزاسیون برای اصلاح هویت اسلامی مردم هجمه ای وسیع را طراحی و اجرا نموده اند، امتناع از نهاد مرجعیت در حلقه های دراویش شدت یافت. این امتناع، از خانقاه " ظهیرالدوله" كه محفلی پوششی برای یك " لژ فراماسونری " به نام " انجمن اخوت " بود، اداره میشد.
تلاش برای نفوذ در دیگر كانونهای صوفیه، بویژه " نوربخشیه و نعمت اللهی گنابادی " از سوی فراماسونرها به نتیجه رسید كه در این زمان قابل لمس است.
"تابنده"، مهره ممزوج از فراماسون و درویشی
نور علی تابنده فرزند محمد حسن تابنده صالح علیشاه، قطب دراویش گنابادی بوده که به عنوان قطب سی و نهم سلسله نعمت اللهی سلطانعلیشاهی گنابادی است. اوتحصیلات خود را با دریافت دكترای حقوق درخارج از كشور به پایان رساند و پس از بازگشت به كشور، گرایش شدید روشنفکری پیدا كرده وبا تفكرات لیبرالی به عضویت تشكیلات "جبهه ملی" (كه به دلیل مخالفت صریح با لایحه قصاص، توسط امام خمینی (ره) حكم به ارتداد آنها صادر شد) می شود.
چون گرایشات روشنفكری او، از طرف خانواده اش به نوعی مخالفت با رژیم شاه تعبیر می شد، مورد مخالفت خانواده تابنده و جریان تصوف كه پیوند تنگاتنگی با دربار پهلوی داشتند، واقع شد.
پس از پیروزی انقلاب، به دلیل همراهی با جبهه ملی و نهضت آزادی و تحت تأثیر تفکرات لیبرالی، با نظام اسلامی سر ستیز پیدا کرد، به طوری كه یک بار در اوایل دهه 70 دستگیر و به اتفاق بعضی از سران نهضت آزادی، مدت کوتاهی در زندان به سر برد.همچنان نور علی تا بعد از آزادی، هنوز مراحل صوفیانه را در سلسله خانوادگی خود شروع نكرده بود. زیرا به گواهی سوابق تحصیلاتی و خانوادگی و اقرار دروایش گنابادی، الان هم از سواد اولیه دینی برخوردار نیست.
@basiratemahdaviat
🔴 تجدید بیعت روزانه با امام زمان (عج)
🔵# دعای_عهد
🌹 بِسْمِ اللّٰهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحیمْ 🌹
🔹 اَللّهُمَّ رَبَّ النُّورِ الْعَظیمِ
🔹 وَ رَبَّ الْکُرْسِىِّ الرَّفیعِ
🔹 وَ رَبَّ الْبَحْرِ الْمَسْجُورِ
🔹 وَ مُنْزِلَ التَّوْراةِ وَالْإِنْجیلِ وَالزَّبُورِ
🔹 وَ رَبَّ الظِّلِّ وَالْحَرُورِ
🔹 وَ مُنْزِلَ الْقُرْآنِ الْعَظیمِ
🔹 وَ رَبَّ الْمَلائِکَةِ الْمُقَرَّبینَ
🔹 وَالْأَنْبِیاءِ وَالْمُرْسَلینَ
🔹 اَللّهُمَّ إِنّى أَسْأَلُکَ بوَجْهِکَ الْکَریمِ
🔹 وَ بِنُورِ وَجْهِکَ الْمُنیرِ
🔹 وَ مُلْکِکَ الْقَدیمِ
🔹 یا حَىُّ یا قَیُّومُ
🔹 أَسْأَلُکَ بِاسْمِکَ الَّذى
🔹 أَشْرَقَتْ بِهِ السَّمواتُ وَالْأَرَضُونَ
🔹 وَ بِاسْمِکَ الَّذى یَصْلَحُ بِهِ الْأَوَّلُونَ وَالْآخِرُونَ
🔹 یا حَیّاً قَبْلَ کُلِّ حَىٍّ
🔹 وَ یا حَیّاً بَعْدَ کُلِّ حَىٍّ
🔹 وَ یا حَیّاً حینَ لا حَىَّ
🔹 یا مُحْیِىَ الْمَوْتى
🔹 وَ مُمیتَ الْأَحْیاءِ
🔹 یا حَىُّ لا إِلهَ إِلّا أَنْتَ
🔹 اَللّهُمَّ بَلِّغْ مَوْلانَا الْإِمامَ الْهادِىَ الْمَهْدِىَّ
🔹 الْقائِمَ بِأَمْرِکَ
🔹 صَلَواتُ اللَّهِ عَلَیْهِ وَ عَلى آبائِهِ الطّاهِرینَ
🔹 عَنْ جَمیعِ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ
🔹 فى مَشارِقِ الْأَرْضِ وَ مَغارِبِها
🔹 سَهْلِها وَ جَبَلِها وَ بَرِّها وَ بَحْرِها
🔹 وَ عَنّى وَ عَنْ والِدَىَّ
🔹 مِنَ الصَّلَواتِ زِنَةَ عَرْشِ اللَّهِ
🔹 وَ مِدادَ کَلِماتِهِ
🔹 وَ ما أَحْصاهُ عِلْمُهُ
🔹 وَ أَحاطَ بِهِ کِتابُهُ
🔹 أَللّهُمِّ إِنّى أُجَدِّدُ لَهُ
🔹 فى صَبیحَةِ یَوْمى هذا
🔹 وَ ما عِشْتُ مِنْ أَیّامى
🔹 عَهْداً وَ عَقْداً وَ بَیْعَةً لَهُ فى عُنُقى
🔹 لا أَحُولُ عَنْها وَ لا أَزُولُ أَبَداً
🔹 اَللّهُمَّ اجْعَلْنى مِنْ أَنْصارِهِ وَ أَعَوانِهِ
🔹 وَالذّابّینَ عَنْهُ
🔹 وَالْمُسارِعینَ إِلَیْهِ فى قَضاءِ حَوائِجِهِ
🔹 وَالْمُمْتَثِلینَ لِأَوامِرِهِ
🔹 وَالْمُحامینَ عَنْهُ
🔹 وَالسّابِقینَ إِلى إِرادَتِهِ
🔹 وَالْمُسْتَشْهَدینَ بَیْنَ یَدَیْهِ
🔹 اَللّهُمَّ إِنْ حالَ بَیْنى وَ بَیْنَهُ الْمَوْتُ
🔹 الَّذى جَعَلْتَهُ عَلى عِبادِکَ حَتْماً مَقْضِیّاً
🔹 فَأَخْرِجْنى مِنْ قَبْرى
🔹 مُؤْتَزِراً کَفَنى
🔹 شاهِراً سَیْفى
🔹 مُجَرِّداً قَناتى
🔹 مُلَبِّیاً دَعْوَةَ الدّاعى
🔹 فِى الْحاضِرِ وَالْبادى
🔹 اَللّهُمَّ أَرِنِى الطَّلْعَةَ الرَّشیدَةَ
🔹 وَالْغُرَّةَ الْحَمیدَةَ
🔹 وَاکْحَُلْ ناظِرى بِنَظْرَةٍ مِنّى إِلَیْهِ
🔹 وَ عَجِّلْ فَرَجَهُ
🔹 وَ سَهِّلْ مَخْرَجَهُ
🔹 وَ أَوْسِعْ مَنْهَجَهُ
🔹 وَاسْلُکْ بى مَحَجَّتَهُ
🔹 وَ أَنْفِذْ أَمْرَهُ
🔹 وَاشْدُدْ أَزْرَهُ
🔹 وَاعْمُرِ اللّهُمَّ بِهِ بِلادَکَ
🔹 وَ أَحْىِ بِهِ عِبادَکَ
🔹 فَإِنَّکَ قُلْتَ وَ قَوْلُکَ الْحَقُّ
🔹 ظَهَرَ الْفَسادُ فِى الْبَرِّ وَالْبَحْرِ
🔹 بِما کَسَبَتْ أَیْدِى النّاسِ
🔹 فَأَظْهِرِ اللّهُمَّ لَنا وَلِیَّکَ
🔹 وَابْنَ بِنْتِ نَبِیِّکَ الْمُسَمّى بِاسْمِ رَسُولِک
🔹 َحَتّى لا یَظْفَرَ بِشَىْءٍ مِنَ الْباطِلِ إِلّا مَزَّقَهُ
🔹 وَ یُحِقَّ الْحَقَّ وَ یُحَقِّقَهُ
🔹 وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مَفْزَعاً لِمَظْلُومِ عِبادِکَ
🔹 وَ ناصِراً لِمَنْ لا یَجِدُ لَهُ ناصِراً غَیْرَکَ
🔹 وَ مُجَدِّداً لِما عُطِّلَ مِنْ أَحْکامِ کِتابِکَ
🔹 وَ مُشَیِّداً لِما وَرَدَ مِنْ أَعْلامِ دینِکَ
🔹 وَ سُنَنِ نَبِیِّکَ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ
🔹 وَاجْعَلْهُ اللّهُمَّ مِمَّنْ حَصَّنْتَهُ
🔹 مِنْ بَأْسِ الْمُعْتَدینَ
🔹 اَللّهُمَّ وَ سُرَّ نَبِیَّکَ مُحَمَّداً
🔹 صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ بِرُؤْیَتِهِ
🔹 وَ مَنْ تَبِعَهُ عَلى دَعْوَتِهِ
🔹 وَارْحَمِ اسْتِکانَتَنا بَعْدَهُ
🔹 اللّهُمَّ اکْشِفْ هذِهِ الْغُمَّةَ
🔹 عَنْ هذِهِ الْأُمَّةِ بِحُضُورِهِ
🔹 وَ عَجِّلْ لَنا ظُهُورَهُ
🔹 إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعیداً
🔹 وَ نَراهُ قَریباً
🔹 بِرَحْمَتِکَ یا أَرْحَمَ الرّاحِمینَ
🔺 آنگاه سه بار بر ران خود دست میزنی و در هر مرتبه میگویی:
🔹 اَلْعَجَلَ اَلْعَجَلَ ، یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان
🔹 اَلْعَجَلَ اَلْعَجَلَ ، یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان
🔹 اَلْعَجَلَ اَلْعَجَلَ ، یا مَولای یا صاحِبَ الزَّمان
#قرار_صبگاحی_منتظران_ظهور
#دعای_عهد
#لبیک_ياصاحب_الزمان
#عباسِ_حضرت_مهدی_باش
#امام_زمان_سرباز_میخواد
@basiratemahdaviat
🌷 آیت الله شهید دستغیب (ره) :
🔹 ﮔﺎﻫﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺩﺭ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﺭﻭﺩ ﺁﯾﺎ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺩﺍﺭﻡ ﯾﺎ ﻧﻪ؟
🔸ﺍﮔﺮ ﻣﺮﮔﻢ ﺭﺳﯿﺪ ﻣﺆﻣﻨﻢ ﯾﺎ ﻧﻪ؟
👌ﺳﺨﻦ ﺣﻀﺮﺕ ﺻﺎﺩﻕ (علیه السلام) ﻣﺤﮏ ﺧﻮﺑﯽ ﺍﺳﺖ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﯾﻦ ﮐﻪ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻔﻬﻤﺪ ﺍﺯ ﻧﺨﺴﺘﯿﻦ ﺩﺭﺟﻪ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺑﻬﺮﻩ ﺍﯼ ﺩﺍﺭﺩ ﯾﺎ ﻧﻪ.
✅ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﯽ ﻓﺮﻣﺎﯾﺪ : «ﻫﺮﮐﺲ ﮔﻨﺎﻫﺶ ﺍﻭ ﺭﺍ ﻧﺎﺭﺍﺣﺖ ﮐﺮﺩ ﻭ ﮐﺎﺭ ﻧﯿﮑﺶ ﺍﻭ ﺭﺍ ﺷﺎﺩﻣﺎﻥ ﺳﺎﺧﺖ ، ﻣﺆﻣﻦ ﺍﺳﺖ.»
☘ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﮐﻪ ﺍﻭ ﺑﺎﻭﺭ ﺩﺍﺭﺩ ﺛﻮﺍﺏ ﻭ ﻋﻘﺎﺏ ﺭﺍ
📚 اصول کافی ، ج 2 ، ص 232
📚 قلب قرآن ، آیت الله دستغیب ، ص 4
#امام_زمان_سرباز_میخواد
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#عباسِ_حضرت_مهدی_باش
☀️ به ما بپیوندید 👇
@basiratemahdaviat
1.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 یک نذر عجیب! اما کارساز و راهگشا
#امام_زمان_سرباز_میخواد
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#حجاب #مدافعان_حرم
☀️ به ما بپیوندید 👇
@basiratemahdaviat
#منتخب_روز
🌷 اميرالمومنين امام علی (عليه السلام) فرمودند :
✍ مَنْ اَخَذَ دينَهُ مِنْ اَفْواهِ الرِّجالِ اَزالَتْهُ الرِّجالُ، وَ مَنْ اَخَذَ دينَهُ مِنَ الْكِتابِ وَ السُّنَّةِ، زالَتِ الْجِبالُ وَ لَمْ يَزُلْ.
🖌 هر کس دین خود را از دهان مردم بگیرد ، (همان) مردم ، او را از دین بر مىگردانند و هر کس دین خود را از قرآن و سنّت رسول خدا صلی الله علیه و آله فراگیرد ، کوهها از بین مىروند ، ولى ایمان او ماندگار است.
📒 روضه الواعظین ، ج1 ، ص28
#امام_زمان_سرباز_میخواد
#حسین_زمانه_را_دریابیم
#حجاب
☀️ به ما بپیوندید 👇
@basiratemahdaviat
11.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام علیکم
💢از دست ندین...
از اون کلیپ هایی که بعد دیدینش میگین خدارو شکر که بازش کردم و دیدم...
📌 حاجت گرفتن از امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)
▫️استاد
#عالی
🔸در این کلیپ کوتاه استاد عالی اشاره به داستانی جالب از ملاقات یکی از عاشقان با حضرت ولی عصر (ارواحنافداه) و حاجت گرفتن از حضرت دارند ..
اللهم عجل لولیک الفرج بحق بی بی حضرت زهرا سلام الله علیها
#امام_زمان
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#عباسِ_حضرت_مهدی_باش
✅️به ما بپیوندید👇
@basiratemahdaviat
8.03M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️خودتان را عادت بدهید که با زبان خودتان با #امام_زمان عجل الله حرف بزنید...
#امام_زمان_سرباز_میخواد
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#لبیک_یاصاحب_الزمان
✅️به ما بپیوندید👇
@basiratemahdaviat
9.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 کلیپ «آوارهی تنهای راندهشده»
👤 #سربازمهدی
او کسی است که آواره، رانده شده، بدون همنشین و تنهاست. 😔
#امام_زمان علیهالسلام: در تعجيل فرج بسیار دعا كنيد كه تعجيل در فرج، گشايش كار خود شماست.
#امام_زمان_سرباز_میخواد
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#مدافعان_حرم
✅️به ما بپیوندید👇
@basiratemahdaviat
4.47M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منتظر به چه کسی می گویند⁉️
آیا شما امام زمانی هستید.....
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#منتظران_ظهور
#امام_زمان
✅️به ما بپیوندید👇
@basiratemahdaviat
9.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥استاد رائفیپور
فیلمها و تصاویر لو رفته از فرقه ضاله دراویش گنابادی
با ارسال این پست برای دیگران در ثواب آن شریک باشید
#امام_زمان_سرباز_میخواد
#اللهم_عجل_لولیک_الفرج
#لبیک_یاصاحب_الزمان
✅️به ما بپیوندید👇
@basiratemahdaviat