🔴 بوی کبابی که به مشام محسن هاشمی رسیده است!
🔹 طبق خبرهای رسیده،چندی پیش جلسه ای در دفتر "اسحاق جهانگیری" با "محسن هاشمی" بر سر مسئله شهردار تهران "پیروز حناچی" برگزار شده، در این جلسه مسئله پیگیری روحانی برای برکناری حناچی به خاطر حواشی ملک جماران و اخراج حناچی از جلسات هیئت دولت مطرح شده و در نهایت توافقی بین آنها برای برکناری حناچی شکل گرفته است.
🔹 بعد ازاین جلسه محسن هاشمی مسئله را با حناچی مطرح کرده و ازاو خواسته محترمانه استعفا دهد تاآبروی خود ومجموعه شهرداری حفظ شوداما حناچی فعلا قبول به استعفا نکرده و اعلام کرده که تنهادرصورتی که مجموعه شورای شهر او را برکنار کند،کنار خواهد رفت.
🔹 بعد از این توافق و طراحی برای کنار گذاشتن حناچی افراد نزدیک به هاشمی همچون "احسان مازندرانی" نیز در فضای مجازی فعال شده و برای شهردار شدن هاشمی فضا سازی کرده اند، بوی کبابی که از گستردگی منابع مالی شهرداری تهران به مشام محسن هاشمی و اطرافیان او خورده همه آنها را مست کرده است.
🔹 البته پروپاگاندای رسانه ای هاشمی پا را فراتر گذاشته اند و میخواهند او را به عنوان کاندیدای انتخابات۱۴۰۰ معرفی کنند!
🔥
7.85M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰تشکر رهبر انقلاب از هیئتیها
#ما_ملت_امام_حسینیم
گلایه دوباره امام خامنه ای در خصوص واگذاری مدیریت فضای مجازی به دشمنان و عدم اجرای شبکه ملی اطلاعات: ۱۳۹۹/۶/۲
مسائل دیگری هم البتّه در کشور وجود دارد. یک مسئله که من اصرار دارم روی آن تکیه بکنم، مسئلهی فضای مجازی است؛ خب فضای مجازی خیلی مهم است. آقایانی که در زمینهی فضای مجازی نظراتی دارند و ابراز میکنند و گاهی میگویند که این جزو زندگی اصلی مردم است -که ما هم قبول داریم؛ الان واقعاً فضای مجازی، یک بخش حقیقی از زندگی مردم شده؛ حالا دولت الکترونیک و از این قبیل که به جای خود محفوظ است- شکّی نیست [امّا] آنچه عرضِ من است و من روی آن تکیه میکنم این است که فضای مجازی بدون اختیار ما، از بیرون از اختیارِ ما دارد مدیریّت میشود؛ بحث این است. فضای مجازی یک چیزی نیست که آدم بتواند مثل یک آب روانی هر جور که میخواهد از آن استفاده بکند؛ دیگران دارند این آب را به یک سمتی که خودشان میخواهند هدایت میکنند؛ آنها دارند مدیریّت میکنند این فضا را. خب وقتی که ما میدانیم کسانی از بیرون دارند فضای مجازی را -که ما هم دستاندرکارش هستیم و مبتلابهِ ما است- هدایت میکنند و مدیریّت میکنند، ما نمیتوانیم بیکار بنشینیم در مقابل او؛ ما نمیتوانیم مردممان را که با فضای مجازی ارتباط دارند، بیپناه رها کنیم در اختیار آن مدیری که دارد پشت پرده، فضای مجازی را اداره میکند. عوامل مسلّط بینالمللی در این زمینهها بشدّت فعّالند: از لحاظ خبردهی، خبررسانی، تحلیل دادهها و امثال گوناگون؛ هزاران کار دارد انجام میگیرد روی فضای مجازی. برای خاطر این است که بنده روی مسئلهی شبکهی ملّی اطّلاعات این همه تأکید میکنم. این شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملّی فضای مجازی که تشکیل دادهایم و بنده اصرار داشتم و دارم که این [شورا] تشکیل بشود و رؤسای محترم در آن شرکت کنند و تصمیمگیری کنند و اجرا کنند، به خاطر اهمّیّت این مسئله است؛ نمیشود این مسئله را رها کرد. و من میبینم که آن اهتمام لازم به خرج داده نمیشود. خب الان شبکهی ملّی اطّلاعات اجزائی دارد، این اجزا باید در زمانبندیهای مشخّص تحقّق پیدا کند؛ آدم میبیند که تحقّق پیدا نمیکند، از زمانبندیها عقبند؛ یا سیاستهای اصولیای در زمینهی پهنای باند وجود دارد که مکرّر ابلاغ شده، خب این سیاستها باید رعایت بشود و اینها مورد درخواست و تأکید مؤکّد اینجانب است.
🌀نسخه pdf
🛑 یادداشت اختصاصی
✍️ وجوه مشترک مطالبات رهبر حکیم انقلاب از قوای سهگانه
❇️به قلم: دکتر علی مرادزاده-کارشناس مسایل سیاسی
#نشستهای_بصیرتی
#شهیدکمالی
#ثامن
☝️☝️
🔔حلقات مخفی
⁉️ در هور لاک پشتهایی زندگی میکنند که لاک ندارند و زمانی که کنار هور مینشینی، احساس میکنی که چیزی شبیه موش است که به این سو و آن سو میرود.
⭕️ این لاکپشتهای بدون لاک برای گرفتن طعمه از یک #استراتژی هدفمند استفاده میکنند، ابتدا به طمعه نزدیک میشوند و شروع به لیس زدن آن میکنند.
⭕️ شاید این لمس زبانش ابتدا برای طمعه لذتبخش باشد اما این کار او موجب میشود که بیحسی موضعی در طمعه ایجاد شود. زمانی که بیحسی رخ داد، کاملا بدون اینکه طعمه متوجه شود، دست یا پا را میکند و با خود میبرد.
🔔 اوضاع و احوال امروز ما دقیقا شبیه به این اتفاقات است و بی حسی موضعی #جریان_انقلابی خبر از فردایی دردناک دارد. جریانهای مختلف فعالیتهای زیادی را شروع کرده اند.
۱. حلقات مخفی #انجمن_حجتیه
۲.حلقات مخفی شاگردان #حوزه_سکولار
۳. حلقات مخفی طیف #تشیع_انگلیسی
۴.حلقات مخفی #اصلاح_طلبان
۵.حلقات مخفی #احمد_الحسنی_ها
۶.حلقات مخفی احمدینژادیها
۷.حلقات مخفی کارگزارانیها
۸.جلسات مخفی #لابی_قدرت و رسانهایهای وابسته به دولت
۹. جلسات مخفی #جریان_فقه_سکولار
◾️ عزاداریِ امام حسین که بهحقّ در بارهاش گفته شده:
«مَنْ بَکی اوْ ابْکی اوْ تَباکی وَجَبَتْ لَهُ الْجَنَّةُ»، که حتّی برای خود را شبیه گریهکننده ساختن هم، «ارزشِ فراوان» قائل شده، فلسفهاش تهییجِ احساساتِ بر ضدّ «یزیدها» و «ابنزیادها» و بهسودِ «حسینها» و «حسینیها» بوده است.
در شرایطی که «حسین» بهصورتِ یک «مکتب» حضور دارد و «نمادِ راه و روشِ اجتماعیِ معیّن»، و «نفیکنندۀ راه و روشِ اجتماعیِ معیّنِ دیگر»ی است، حتّی «یک قطره اشک» برای ایشان ریختن، بهواقع، نوعی «سربازی»، و تظاهر به گریهکردن، نوعی «اعلامِ وابستهبودن به گروهِ اهلِ حقّ» و «اعلانِ جنگ با گروهِ اهلِ باطل»، و در حقیقت، نوعی «از خود گذشتگی» است.
اینجاست که عزاداریِ حسینبنعلی، یک «حرکت/ موج/ مبارزۀ اجتماعی» است.
امّا بهتدریج، «روح» و «فلسفۀ» این دستور فراموش میشود و «محتوا»ی این ظرف، بیرون میریزد و مسئله، شکلِ یک «عادت» به خود میگیرد؛ بهاینصورت که مردمی، به مراسمِ عزاداری مشغول شوند، بدونِ اینکه عملِ آنها نمایانگرِ یک «جهتگیریِ خاصِ اجتماعی» باشد
دراینحالت، آنها فقط برای کسبِ ثواب، مراسمی را «مجرّد از وظایفِ اجتماعی» و «بیرابطه با حسینها و یزیدهای زمان»، بهپا دارند.
در چنین مراسمی است که اگر شخصِ یزیدبنمعاویه هم از گور بهدرآید، حاضر است که در آن شرکت کند، بلکه بزرگترین مراسم را بهپا دارد! و در چنین مراسمی است که نهتنها، «تباکی» اثر ندارد، بلکه اگر «یک مَن اشک» هم نثار کنیم، بهجایی برنمیخورد!
🔸 (مرتضی مطهری، نهضتهای اسلامی در صدسالۀ اخیر، صص 82-83).
➡️