eitaa logo
بصیرت زمان1
76 دنبال‌کننده
18.5هزار عکس
9.7هزار ویدیو
65 فایل
ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیرو ما بانفسهم تا قومی خود را تغییر ندهند خداوند سرنوشت آنان را تغییر نمیدهد. جهت ارتباط با ادمین کانال https://eitaa.com/ensanam66_Arezoost
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از طنز سیاسی دکترسلام
🔻نوجوانی که ققنوس دفاع مقدس لقب گرفت کانال طنز «دکترسلام»: @Drsalaam
هدایت شده از سید ابراهیم رئیسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌‌📹 🚨 #ویژه 👈بخش‌هایی از بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از شرکت ماشین‌سازی تبریز ۱۳۹۸/۸/۹ @raisi_org
هدایت شده از سید ابراهیم رئیسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
‌‌🔻رئیس قوه قضائیه: 🔹️به هیچ عنوان اجازه #تعطیل شدن هیچ کارخانه و کارگاهی داده نخواهد شد. 🔹️با اقدامات قضایی قضات و دادستان‌ها در سراسر کشور از تعطیلی حدود ۵۰۰ #کارگاه و مراکز #تولیدی جلوگیری و یا تلاش شده است #مشکلات حل شود. ۱۳۹۸/۸/۹ @raisi_org
هدایت شده از سید یاسر جبرائیلی
✨به ما رای بدهید تا دیگران مقصر وضع آینده شوند! آقای ابراهیم اصغرزاده گفته است: "راز پیروزی اصلاح‌طلبان این است که خود را متفاوت از وضع موجود نشان داده و بگویند وضع موجود در اثر عملکرد اصولگرایان است. همه می‌دانند دولت منتسب به اصلاح طلبان که ۲۴ میلیون رای آورده است فقط ۳۰ تا ۴۰ درصد قدرت را در اختیار دارد". منظور آقای اصغرزاده این است که آی مردم! اگر به ما رای داده‌اید و وضع موجود پیش آمده، مقصر ما نیستیم، بلکه دیگران مقصر هستند. در نتیجه، باز هم به ما رای بدهید تا دیگران مقصر وضع آینده شوند و در آینده، چون آنها مقصر وضع موجود خواهند شد، باز هم قاعدتا باید به ما رای بدهید. ما تَکرار می‌کنیم، شما هم تَکرار کنید، اما این را بدانید که در هر صورت، مقصر هیچ وضعی ما نیستیم. 😅 @syjebraily
هدایت شده از هفته نامه ۹ دی
چرايي عدم تعجيل ولي فقيه در عزل منصوبان نالايق 1️⃣ از 2️⃣ ✍️حجت الاسلام رحمت الله معظمی اصل شبهه به صورت واضح و صریح: چرا ولی فقیه مسئولانی را که عزل و نصب شان به صورت مستقیم در اختیار ایشان است، در صورت انحراف از خط اسلام، از ابتدای مسئولیت و قبل از آنکه باعث مشکلات بزرگ شوند، از کار برکنار نمی کنند؟ 🔺 در ابتدا باید دید آنچه به عنوان مشکل، نقطه ضعف و یا انحراف و... نسبت به یک مدیر مطرح می گردد اگر با معیارات اسلامی هم، مورد ارزیابی قرار گیرد؛ باز هم همین عناوین منفی بر آن، منطبق است؟ یعنی آیا اصل انتقاد به مدیر مذکور از نگاه اسلام نیز به او وارد است؟ که البته به دلیل بنای بر اختصار به جواب این موضوع نمی پردازیم. ♦️دوم آنکه دستور اسلام برای حاکم اسلامی در این باره چیست؟ 🔸 آنچه از موازین اسلام برای هر پیگیر و دنبال کننده ی بی غرضی فهم می شود این است که فلسفه اصلی حکومت اسلامی، ایجاد زمینه لازم، جهت سعادت دنیوی و اخروی بشر از طریق آگاهی بخشی و ایجاد تحول درونی در اوست و این هدف، زمانی ارزشمند است که عنصر اختیار در این روند، اخذ شود. یعنی عامل اصلی هدایت انسان که اراده خود اوست نقش اصلی را در این مسیر ایفا کند؛ و حکومت اسلامی فقط دست طغیان و طواغیت را از او دور کند نه اینکه حکومت اسلامی وظیفه مسلمین را نیز انجام دهد! و این دستاورد مهم منحصرا با رشد فکری و روحی انسان ها حاصل خواهد شد، نه با نگاه آمرانه رهبریت و نگاه بی تفاوت جامعه. 🔺🔺 در این نگاه، مردم واقعا در سرنوشت خود، دخیل هستند؛ چرا که فکر می کنند، تحقیق می کنند، مبارزه می کنند و به نتیجه می رسند و چون رسیدن به نتیجه مطلوب، با هزینه های زیاد، حاصل شده لذا با فداکاری از آن دفاع می کنند. همچنین در این نگاه، علاوه بر عموم، ورزیدگان فکری و تأثیرگذاران و نخبگان، به عنوان عصاره فضای واقعی جامعه و به عنوان کسانی که مردم از این ها می شنوند نیز در سرنوشت فرد و جامعه دخیل خواهند شد؛ و نمی‌توانند به بهانه وجود یک حاکم اسلامی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند. (البته زبدگان فکری در جامعه ی مسلمان که تحت زعامت و امامت حاکم اسلامی است، خود به دو دسته تقسیم می شوند؛ دسته ای که ولایت حاکم اسلامی را پذیرفته اند و کسانی که این ولایت را قبول ندارند) و بنا بر دیدگاه اسلامی که تغییرات را به تنهایی وظیفه رهبر ندانسته و جامعه را نیز در این باره، مکلف می داند هر دو دسته مذکور، در معرض انتقاد و نظارت عموم قرار خواهند گرفت و مجبور خواهند بود به وظیفه خود در قبال جامعه عمل کنند. حال با این توضیح؛ یک تفکر در جامعه مقابل این تفکر، وجود دارد و و قائلین به این نظریه، تمام کارها را وظیفه رهبری و حاکمیت می‌داند 💢یعنی نقطه مقابل این نگاه اسلامی(که مردم و نخبگان را نیز مکلّف می داند) نظریات ضد اسلامی یا غیر دینی نیست بلکه نقطه مقابل نظریه اسلامی، یک نظریه، شبیه به دیدگاه اسلام بوده و به دلیل نزدیک و شبیه بودن این نظریه، به نظریه اسلامی، تنها این تفکر، می تواند در مقام عمل با نظریه اسلامی، معارضه کند. این نظریه، نظریه منتسب به افلاطون است که برای صلاح جامعه، وجود یک رهبر صالح را لازم و کافی می داند. 🔰 ولی نظریه اسلامی اگرچه وجود رهبر صالح را برای هدایت و سعادت جامعه لازم دانسته و حتی شرط اصلی قلمداد می کند اما این شرط را شرط کافی نمی داند و علاوه بر لزوم و ضرورت وجود پیشوای صالح، سعادت انسان ها را مستلزم اقدامات و تکالیفی از جانب عموم مردم می کند. 🔸 اگر با این معیار به اداره جامعه، نگاه کنیم، به طور قطع، وجود زعیم صالح را برای تعالی جامعه کافی نخواهیم دانست ، چه اگر وجود یک انسانِ دارای کمالات نفسانیِ خاص، برای سعادت جامعه کافی بود، انبیای عظام، مشکلات و فشارهای گوناگونی را که در منابع موثق آمده، متحمّل نمی شدند. 🔺کانال هفته‌نامه ۹ دی🔻 @noheday
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
. ✔️چرا روحانی عصبانی است؟! حمید رسایی در صفحه توییتر خود با اشاره به یک‌ خبر، سئوالاتی را مطرح کرد: ▪️ ۱. مطابق شنیده‌های موثق، روحانی در هیأت دولت با هدف خطاب به آنها گفته: اینها جنایتکارند. اگر موضع نگیرید بزودی سراغ شما هم میان، نترسید و موضع بگیرید. دولت بعدی یا داعشی است که همتون حذفید یا همسو با ماست که از شما خواهش می‌کنند در پستتون بمونید، پس نترسید و موضع بگیرید. این خبر تاکنون تکذیب نشده! ▪️۲. سئوال این است که چرا روحانی از اطلاعات سپاه عصبانی است؟ هدف از تحریک وزرا چیست؟ وزرا باید نسبت به چه چیز اعتراض کنند؟ اساسا این مردم هستند که باید نسبت به ناکارآمدی، اشرافیت و عدم تحقق وعده‌های دولت معترض باشند یا روحانی؟ چرا دولت این بخش از سخنان روحانی را منتشر نکرده است اما صدا و سیما را به انتشار تقطیع شده سخنان روحانی متهم می‌کند؟ برای عضویت در توییتر حمید رسایی کلیک کنید👇 twitter.com/hamidrasaee?s=09 @rasaee
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
‍ 🔶 بزرگان مدعی انقلابی‌گری چرا ساکتند؟ 🔹جریان درون نظام تمام امکانات سیاسی و رسانه‌ای خود را برای تحمیل خواسته‌های غرب به کار گرفته و روزی نیست که ۲-۳ مصاحبه در این باب در منتشر نشود! اما بزرگان اصولگرا و منصب‌داران مدعی انقلاب روزه سکوت گرفته‌اند تا مبادا به خاطر دفاع از ارزشهای انقلابی، ترکشی به آنها بخورد! برخی مدعیان توخالی هم که به‌مانند تجربه خسارت محض ، با مملکت‌فروش‌ها هم‌پیمان شده‌اند. در این شرایط حقیقتا هیچ پیشنهادی بهتر از این نیست که آراء اعضای مجمع تشخیص به علنی شده و در تاریخ ثبت شود تا جریان انقلابی، را بهتر بشناسد و رسوا شود هرکه در او غش باشد! چنانچه شناخت ۸۸ چنین برکتی برای جریان انقلابی داشت. 🔸نمی‌شود برخی که توسط رهبر انقلاب در مجمع منصوب شده‌اند و باید سینه‌چاک و جلودار دفاع از ولایت و انقلاب باشند، از تصویب پالرمو و CFT حمایت کنند، درحالیکه ایشان به صراحت می‌فرمایند که ضرورتی برای پیوستن به کنوانسیون‌های مشکلدار وجود ندارد و از مجمع به صراحت خواسته‌اند "مصلحتی که تحت عنوان ثانویه است، طبعاً باید ، و باشد و با نظر اکثریت قاطع و قابل قبول مجمع، آن‌هم برای مدتی معین و اعمال شود" این درحالیست که کاملا مشخص است که در نگاه حداقلی حتی مصلحت بودن این لوایح، "مسجل" و "واضح" نیست و ضمناً باتوجه به مدت‌دار بودن مصوبات مجمع (۵ سال) پیوستن به کنوانسیون‌های بین‌المللی که امری دائمی است و خروج از آنها مستلزم هزینه سیاسی است عملاً میسر نیست. 🔹نمی‌شود برخی که از الان در پستوها دنبال سهم‌گیری از لیست انتخاباتی هستند، وقعی به نظرات کارشناسی و مطالبات ندهند و خواسته رهبری معظم مبنی بر لزوم انقلابی ماندن مجمع را نادیده بگیرند و سپس انتظار داشته باشند همین جوانهای حزب‌اللهی در پشت سر آنها قرار بگیرند! نمی‌شود بی‌هزینه، انقلابی بود و با سکوت، بین حق و باطل حرکت کرد و برخلاف خواسته رهبر انقلاب مقابل جریان غیرانقلابی درون نظام نایستاد، روشنگری نکرد، عمار نبود اما باز وقیحانه مدعی هم بود! فلذا باید همه اعضای مجمع را دعوت به و نظرات خود درباره این لوایح کرد تا بعداً اگر رسوایی به بار آمد، ها راحت نتوانند خود را کنار بکشند! ✍ امید نیکو 🔺کانال حمید رسایی🔻 @rasaee
هدایت شده از هفته نامه ۹ دی
چرايي عدم تعجيل ولي فقيه در عزل منصوبان نالايق 1️⃣ از 2️⃣ ✍️حجت الاسلام رحمت الله معظمی اصل شبهه به صورت واضح و صریح: چرا ولی فقیه مسئولانی را که عزل و نصب شان به صورت مستقیم در اختیار ایشان است، در صورت انحراف از خط اسلام، از ابتدای مسئولیت و قبل از آنکه باعث مشکلات بزرگ شوند، از کار برکنار نمی کنند؟ 🔺 در ابتدا باید دید آنچه به عنوان مشکل، نقطه ضعف و یا انحراف و... نسبت به یک مدیر مطرح می گردد اگر با معیارات اسلامی هم، مورد ارزیابی قرار گیرد؛ باز هم همین عناوین منفی بر آن، منطبق است؟ یعنی آیا اصل انتقاد به مدیر مذکور از نگاه اسلام نیز به او وارد است؟ که البته به دلیل بنای بر اختصار به جواب این موضوع نمی پردازیم. ♦️دوم آنکه دستور اسلام برای حاکم اسلامی در این باره چیست؟ 🔸 آنچه از موازین اسلام برای هر پیگیر و دنبال کننده ی بی غرضی فهم می شود این است که فلسفه اصلی حکومت اسلامی، ایجاد زمینه لازم، جهت سعادت دنیوی و اخروی بشر از طریق آگاهی بخشی و ایجاد تحول درونی در اوست و این هدف، زمانی ارزشمند است که عنصر اختیار در این روند، اخذ شود. یعنی عامل اصلی هدایت انسان که اراده خود اوست نقش اصلی را در این مسیر ایفا کند؛ و حکومت اسلامی فقط دست طغیان و طواغیت را از او دور کند نه اینکه حکومت اسلامی وظیفه مسلمین را نیز انجام دهد! و این دستاورد مهم منحصرا با رشد فکری و روحی انسان ها حاصل خواهد شد، نه با نگاه آمرانه رهبریت و نگاه بی تفاوت جامعه. 🔺🔺 در این نگاه، مردم واقعا در سرنوشت خود، دخیل هستند؛ چرا که فکر می کنند، تحقیق می کنند، مبارزه می کنند و به نتیجه می رسند و چون رسیدن به نتیجه مطلوب، با هزینه های زیاد، حاصل شده لذا با فداکاری از آن دفاع می کنند. همچنین در این نگاه، علاوه بر عموم، ورزیدگان فکری و تأثیرگذاران و نخبگان، به عنوان عصاره فضای واقعی جامعه و به عنوان کسانی که مردم از این ها می شنوند نیز در سرنوشت فرد و جامعه دخیل خواهند شد؛ و نمی‌توانند به بهانه وجود یک حاکم اسلامی از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند. (البته زبدگان فکری در جامعه ی مسلمان که تحت زعامت و امامت حاکم اسلامی است، خود به دو دسته تقسیم می شوند؛ دسته ای که ولایت حاکم اسلامی را پذیرفته اند و کسانی که این ولایت را قبول ندارند) و بنا بر دیدگاه اسلامی که تغییرات را به تنهایی وظیفه رهبر ندانسته و جامعه را نیز در این باره، مکلف می داند هر دو دسته مذکور، در معرض انتقاد و نظارت عموم قرار خواهند گرفت و مجبور خواهند بود به وظیفه خود در قبال جامعه عمل کنند. حال با این توضیح؛ یک تفکر در جامعه مقابل این تفکر، وجود دارد و و قائلین به این نظریه، تمام کارها را وظیفه رهبری و حاکمیت می‌داند 💢یعنی نقطه مقابل این نگاه اسلامی(که مردم و نخبگان را نیز مکلّف می داند) نظریات ضد اسلامی یا غیر دینی نیست بلکه نقطه مقابل نظریه اسلامی، یک نظریه، شبیه به دیدگاه اسلام بوده و به دلیل نزدیک و شبیه بودن این نظریه، به نظریه اسلامی، تنها این تفکر، می تواند در مقام عمل با نظریه اسلامی، معارضه کند. این نظریه، نظریه منتسب به افلاطون است که برای صلاح جامعه، وجود یک رهبر صالح را لازم و کافی می داند. 🔰 ولی نظریه اسلامی اگرچه وجود رهبر صالح را برای هدایت و سعادت جامعه لازم دانسته و حتی شرط اصلی قلمداد می کند اما این شرط را شرط کافی نمی داند و علاوه بر لزوم و ضرورت وجود پیشوای صالح، سعادت انسان ها را مستلزم اقدامات و تکالیفی از جانب عموم مردم می کند. 🔸 اگر با این معیار به اداره جامعه، نگاه کنیم، به طور قطع، وجود زعیم صالح را برای تعالی جامعه کافی نخواهیم دانست ، چه اگر وجود یک انسانِ دارای کمالات نفسانیِ خاص، برای سعادت جامعه کافی بود، انبیای عظام، مشکلات و فشارهای گوناگونی را که در منابع موثق آمده، متحمّل نمی شدند. 🔺کانال هفته‌نامه ۹ دی🔻 @noheday
هدایت شده از هفته نامه ۹ دی
چرايي عدم تعجيل ولي فقيه در عزل منصوبان نالايق 2️⃣ از 2️⃣ ✍️حجت الاسلام رحمت الله معظمی ⭕️ اگر صِرفِ حضور رهبری شایسته برای اداره جامعه، کافی بود در دوران حکومت صلحا که در طور تاریخ بسیار معدود است و به خصوص در حکومت نبوی وعلوی، کار در همان زمان به سرانجام قطعی خود می رسید در حالی که حتّی وجود انسان کامل و شخص نبیّ مکرّم اسلام صلی الله علیه و آله و سلّم هم برای به سعادت رساندن معاصران ایشان نیز کافی نبود. 🔶 لذا به نظر می رسد از جمله دلایل اینکه ولی فقیه، مدیران ناصالح یا ضعیف را با تعجیل، عزل نمی کنند و این کار را مشروط و معلّق به اقداماتی می‌کند، لزوم بیداری آحاد مردم است. البته نظریه اسلامی در تکمیل لزوم زعیم صالح برای اداره جامعه، بحث دستگاه رهبری و نظام اسلامی را مطرح می‌کند که در تعریف این دو بین فقها تفاوت‌هایی در بیان وجود دارد؛ و در واقع رهبر صالح، دستگاه رهبری، نظام اسلامی، مردم ، به خصوص تاثیر گذاران و نخبگان، با هم دیگر شرط کافی تحقق جامعه اسلامی می باشند. یکی از طرق یا حتّی شروط رسیدن به نتیجه در تحقیقات، بازخوانی و بازتعریف شبهات است به نظر نگارنده اگر شبهه را موقف ندانیم و به آن به عنوان یک معبر نگاه کنیم و حقیقتا به دنبال نتیجه گیری باشیم باید شبهه را به شکلی مطرح کنیم که حکایت از واقع کند و مشکل واقعی را بیان کند نه انچه به نظر ما مشکل است. ❓با این نگاه، شبهه مذکور را اینگونه باید مطرح کرد: چرا مردم یا جامعه، مقدمات عزل ناصالحان و حضور شایستگان را در مسئولیت ها فراهم نمی کنند؟ و حتی با توجّه به میزان تأثیر گذاری نخبگان بر عموم مردم می توان پرسش را اینگونه مطرح کرد: ❓چرا کسانی که شرایط آگاه کردن مردم را در این زمینه آن هم با نگره دینی دارند، این رسالت را انجام نمی دهند؟ (که گروه مزبور، در جامعه ما عبارتند از علما و به تعبیر فراگیر، روحانیت). و چکیده شبهه می شود: ❓چرا جامعه روحانیت با تربیت صالحان و مطالبه از ناصالحان و وارد میدان کردن مردم، زمینه کنار رفتن نااهلان و نامحرمان را فراهم نمی کنند؟ 🔸 در این نگاه اجتماعی، اصلاحات اجتماعی و تحول جوامع، هم از مردم عبور می کند هم بر دوش مردم است و در این نگاه، جایگاه دستگاه رهبری نیز نمایان و برجسته شده و از تسری قصورات و تقصیرات خواص، به امامت جامعه نیز جلوگیری می شود. در واقع کسانی که انتظار دارند رهبری در حکومت اسلامی افراد را با سرعت، برکنار کند، خواسته یا ناخواسته، عملا به یک نظریه غیر اسلامی معتقدند یا اینکه این نظریه را مطالبه می کنند. و نتیجه عملی این نگاه رفع قلم تکلیف از خواص است یعنی بیشترین سود از این نگاه نصیب خواص و نخبگان میشود. در نتیجه مردم نسبت به اموری مهم، غفلت داشته و موجب اغفال دیگران نیز می شوند; اموری مانند: وظیفه مردم در قبال جامعه، حکومت، حاکم اسلامی و حتّی در قبال خود و اطرافیان، یا امری مانند وظیفه سازمان و تشکیلات علمی و روحانی که باید زبدگان شان دستگاه هدایت و رهبری باشند، یا امر مهمی چون عنصر اختیار و انتخاب گری برای مردم ، نخبگان و حتی خود مدیران و مسئولان غیر صالح. 🌀 مطلب مهم دیگر آنکه در این نگاه اسلامی (یعنی مشروط و مرتبط بودن فرآیند تعیین و تغییر مسئولان از جانب ولی فقیه، با آگاهی و عمل جامعه) امر به معروف و نهی از منکر، معنا و عینیت و موضوعیت پیدا می کند والا اینکه یک مدیر در یک جامعه بخواهد بدون رشد فکری و روحی جامعه و بدون حضور و حتی اطلاع آحاد مردم و بدون مبارزه، فقط عزل و نصب کند، اقامه فریضتین و پیگیری ها و اقدامات مختلف از سوی مردم برای حل این‌ معضل، معنا نخواهد داشت. یعنی مسیر اصلاح ساختار و تغییر افراد عبارت است از اقامه امر به معروف و نهی از منکر توسط آحاد جامعه و تبدیل عدالتخواهی به فرهنگ عمومی 📌 بنابراین اصل این شبهه و پرسش نباید خطاب به ولی فقیه باشد و مخاطب این پرسش مردم ، خواص و به خصوص حوزویان هستند. دلیل اینکه برخی مطالب به صورت ناقص مطرح شد، رعایت حوصله مخاطب بود. 🔺کانال هفته‌نامه ۹ دی🔻 @noheday
هدایت شده از بیداری ملت
🔴آقای #خبر_آنلاین! وقتی تیتر می‌زنی برای‌ اولین بار یک کرد اهل سنت برای فلان سِمت انتخاب شده، مخاطب برداشت می‌کند اقلیت‌های قومی و مذهبی در تبعیض هستند؛ براحتی منافع سیاسی و انتخاباتی‌ات را برداشت می‌کنی اما بدون اینکه نگران تبعات چنین خبرپراکنی بی‌شرفانه‌ای روی افکار عمومی باشی! 💬 رها عبداللهی #همینقدر_تباه 🔴به کمپین #بیداری_ملت بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از بیداری ملت
8.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺صحبت های جنجالی نماینده مجلس در مورد مافیای خودرو 🚘مهندس علی علیلو (نماینده سابق مجلس شورای اسلامی): 👈«به ما می گویند غیر قانونی ست نگویید، مخفف بگید: شرکت "ک". تنها شرکتی است که در هیئت مدیره #ایران_خودرو نماینده دارد، #قطعه_ساز هم هست، همان هایی که غیرقانونی هم بهمن خودرو را دارند هم حدود 37، 38 درصد ایران خودرو را دارند. همان کسانی که الآن در دولت بر طبل #خصوصی_سازی می کوبند، این ها عوامل همان آدم ها هستند.» 📛قوه قضائیه به عنوان مدعی العموم وارد شود. پی نوشت: براساس اسناد به دست آمده توسط رسانه اختاپوس، میزان سهام #مافیای_ک در ایران خودرو 25 درصد است که آقای علیلو آن را نزدیک به 38 درصد می داند. 🦑 @octopus_auto 🔴به کمپین #بیداری_ملت بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
هدایت شده از بیداری ملت
⭕️سوال میکنند که فرقه شیرازی چه فرقه ای است و چه عقایدی دارد؟ چکیده افکار این فرقه، خلاصه کردن #اسلام در 4 چیز است:👇 1️⃣ ثواب داشتن #قمه زنی! (نتیجه: معرفی مذهب #شیعه بعنوان مذهب #خشونت و خونریزی در شبکه های جهانی و ذهن غیرمسلمانان) 2️⃣ #عزاداری پی در پی و #افراطی و دائمی ایام محسنیه و کاظمیه و.. (نتیجه: معرفی #شیعه بعنوان مذهب #عزا و ایجاد دلزدگی در جامعه) 3️⃣ توهین و #لعن مقدسات #اهل_سنت (برای شعله ور نگهداشتن جنگ شیعه و سنی و فتنه های مذهبی) 4️⃣ مخالفت با جمهوری اسلامی و گروههای مقاومت #ضداسرائیلی (لیدر این فرقه که یک "آیت الله قلابی به اسم شیرازی است"! حتی یک جمله علیه جنایات #اسرائیل ندارد. و جالب است بدانید در #عربستانی که همه شیعیان خود را میکشد، فعالیت این فرقه آزاد است!) 👈 از اینرو، این فرقه #شیعه_انگلیسی یا #شیعه_اسرائیلی خوانده میشود. 🔴به کمپین #بیداری_ملت بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13