هدایت شده از رادار انقلاب
💢استدلال علامه امینی در مورد #ولایت امیر المومنین(ع) در حضور علمای اهل سنت و سوالی که #بی_جواب ماند
زمانی علمای اهل تسنن مرحوم علامه امینی (صاحب کتاب الغدیر) را برای صرف شام دعوت می کنند. اما علامه امینی امتناع می ورزد و قبول نمی کند . آنها اصرار می کنند که علامه امینی را به مجلس خود ببرند.
به علت اصرار زیاد علامه امینی دعوت را می پذیرد و شرط می گذارد که فقط صرف شام باشد وهیچ گونه بحثی صورت نگیرد آنها نیز می پذیرند. پس از صرف شام یکی از علمای اهل سنت که در آن جمع زیادی از علما نشسته بود (حدود 70 الی 80 نفر) می خواست بحث را شروع کند که علامه امینی گفت : قرار ما این بود که بحثی صورت نگیرد
اما باز آنها گفتند : پس برای متبرک شدن جلسه از همین جا هر نفر یک #حدیث نقل کند تا مجلس #نورانی گردد. ضمناً تمام حضار درجلسه #حافظ_حدیث بودند و حافظ حدیث به کسی گفته می شود که صد هزار حدیث حفظ باشد. آنان شروع کردند یکی یکی حدیث نقل کردند تا اینکه نوبت به #علامه_امینی رسید . علامه به آنها گفت شرطم بر گفتن حدیث این است که ابتدا همگی بر #معتبر بودن یا نبودن سند حدیث #اقرار کنید . همه قبول کردند .
سپس علامه امینی فرمود : 👇👇👇
قال رسول الله (صلوات الله علیه ) : من مات و لم یعرف امام زمانه مات میته جاهلیه : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است .
سپس از تک تک حضار در جلسه در رابطه با معتبر بودن حدیث اقرار گرفت و #همه_حدیث_را تایید_کردند .
سپس گفت حال که همه حدیث را تایید کردید یک #سوال از شما دارم ،
بعد از کل جمع پرسید : 👇👇
آیا فاطمه الزهرا ( سلام الله علیها ) امام زمان خود را می شناخت یا نمی شناخت ... ؟
اگر می شناخت ، امام زمان فاطمه ( سلام الله علیها ) چه کسی بود ؟
تمام حضار مجلس به مدت ربع ساعت ، بیست دقیقه #ساکت_شدند و سرشان را به زیر انداختند و چون جوابی برای گفتن نداشتند یکی یکی جلسه را ترک کردند و با خود می گفتند
🔹اگر بگوییم نمیشناخت ، پس باید بگوییم که فاطمه ( سلام الله علیها ) کافر از دنیا رفته است و حاشا که سیده نساء العالمین کافر از دنیا رفته باشد
🔹اگر بگوییم می شناخت چگونه بگوییم امام زمانش ابوبکر بوده ؟ در حالی که بخاری ( از سرشناس ترین علمای اهل سنت ) گفته : ماتت و هی ساخطه علیهما - فاطمه ( سلام الله علیها ) در حالی از دنیا رفت که به سختی از ابوبکر غضبناک بود
و چون مجبور می شدند بر #حقانیت و #امامت علی بن ابیطالب (علیه السلام ) اقرار بورزند #سکوت کرده و جلسه را با #خجالت ترک کردند.
#مباهله_قرن_21
@mobahelegharn_21
هدایت شده از طنز سیاسی دکترسلام
7.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 حضور سرزده حجت الاسلام منتظری، دادستان کل کشور در بازار تهران و گفتگو با کاسبان و شنیدن مشکلات
@Drsalaam
هدایت شده از طنز سیاسی دکترسلام
🔺ستاد نماز جمعه تهران: حجتالاسلام شیخ محمدجواد حاجعلیاکبری از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان امام جمعه موقت تهران منصوب شد.
@Drsalaam
هدایت شده از طنز سیاسی دکترسلام
8.91M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 تریتا پارسی مدیر عامل نایاک و ارتباط با تیمهای مذاکرات هسته ای | بخشی از قسمت دوم مجموعه 'خارج از دید ۲'
🕙 قسمت سوم امشب بعد از خبر ۲۲ شبکه ۳
@kharejazdidtv
@Drsalaam
هدایت شده از طنز سیاسی دکترسلام
هدایت شده از خیابان انقلاب
🔴 چرا آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت شد؟
📝 #مهدی_جهانتیغی
🔹 رهبر معظم انقلاب اسلامی در حالی آیتالله آملی لاریجانی را به عنوان رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو فقهای شورای نگهبان منصوب کردند که نکات قابل توجهی در اینباره از نظر و ظن نگارنده وجود دارد:
1⃣ انتصاب آقای آملی لاریجانی در فاصله کوتاهی از وفات آیت الله شاهرودی نشان می دهد که رهبری در شرایط فعلی بر سرو سامان گرفتن، چابک تر کردن و کارآمدتر کردن مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید ویژهای دارند. این در حالیست که ایشان پیش از این نیز برکارآمدتر کردن مجلس خبرگان توصیه های کرده بودند که تشکیل هیات اندیشه ورز در این نهاد تعیین کننده و حساس یکی از خروجی های آن بود. به نظر می رسد رهبری تنها به دنبال یک فرد جامع و مدیر برای اداره جلسات مجمع تشخیص نبوده بلکه علاوه بر آن به دنبال فردی توانمند در متحول کردن ساختار و بهینه تر کردن این مجموعه مهم در کشور بودند.
🔺همچنانکه گرچه از برخی کلمات کلیدی در حکم رهبر معظم انقلاب این مساله را نیز برداشت کرد که رهبری با توجه به زمان نزدیک شدن نه چندان دور پایان حکم ریاست آیت الله آملی لاریجانی بر قوه قضاییه به سرانجام رساندن و نظم بخشی برخی امور در قوه قضاییه را همچنان مورد تاکید و توجه قرار دادند ولی ساماندهی ارکان مجمع تشخیص مصلحت در روزهای آتی را به عنوان اولویت خاص از ایشان مطالبه کردند.
2⃣ از سوی دیگر تجربه قبلی آیت الله آملی لاریجانی در شورای نگهبان و همچنین ریاست قوه قضاییه عملا از ایشان یک فرد باتجربه و آشنا و مسلط به امور و مصالح اساسی جمهوری اسلامی ساخته است. ضمن اینکه سوابق علمی برجسته و تسلط ایشان به مبانی و مصالح اسلامی که مورد توجه ویژه رهبر معظم انقلاب نیز است را باید به این مسایل اضافه کرد.
3⃣ همچنین علاوه بر سیره سیاسی مستقل ، فراجناحی و همچنین بر عهده داشتن سالها مسئولیت های کلان در نهادها و مجموعه های فراسیاسی حاکمیت، مزیت دیگری است که ریاست بر مجمع تشخیص را برای آیت الله آملی لاریجانی مناسب تر میکند.
🔻درباره عضویت آقای لاریجانی در شورای نگهبان نیز این نکته نباید غفلت شود که ایشان پیش از این نیز عضو فقهای شورای نگهبان بوده اند و به علت ریاست بر قوه قضاییه اجبارا از این مجموعه کنار رفتند. یعنی رهبری از سالها قبل ایشان را فردی مناسب برای عضویت در شورای نگهبان می دانستند و عملا ایشان به خانه اول خود بازگشته اند.
4⃣ درپایان درباره انتصاب آیت الله لاریجانی می توان یک نکته ظریف دیگری را نیز اشاره کرد؛ ایشان در حالی چند سال قبل از سوی رهبری به ریاست قوه قضاییه رسیدند که با وجود جامعیت علمی، می توان گفت چهره ای جوان در آن مقطع محسوب میشدند و اینک نیز در یک شرایط سنی مناسب به ریاست مجمع رسیده اند. این تدبیر خودبه نوعی یک نمونه از تربیت نیرو و کادرسازی رهبرمعظم انقلاب برای سطوح عالی مدیریتی در جمهوری اسلامی محسوب میشود.
➖➖➖➖➖➖➖
📡 رصد بهترین تحلیلهای روز در خیابان انقلاب 👇
http://eitaa.com/joinchat/825098246C346759229f
هدایت شده از کانال رسمی استاد حسن عباسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺سربازان گمنام امام زمان(عج)
کسانی که تا آخر در میداناند..
🔰 جلسه ۵۱۶ کرسی نظریهپردازی #کلبه_کرامت، در ۲۲ خرداد ماه سال ۹۳، ماجرای #فتنه۸۸ را در پازل کلی جنگ جهانی چهارم بررسی نمود. وجه داخلی و همینطور وجه خارجی #فتنه۸۸ و نوع مواجهی بینظیر نظام با دکترین #عمار برای خاموش کردن آتش فتنه در این جلسه بررسی شد.
#علم_هدایت_در_فتنه
🔸اثر دیدنی #قلاده_های_طلا در حضور آقای ابولقاسم طالبی نیز در همین جلسه اکران و بررسی گردید. جملهی کلیدی آقای طالبی کارگردان فیلم، چه بود؟
📹 ببینید|
❇️ جلسه ۵۱۶ کلبه کرامت
با موضوع « #دکترین_آژاکس» - ۹۳/۳/۲۲
👉 kolbeh-keramat.ir/Sessions/Single/57
کانال رسمی استاد حسن عباسی
💠 @Hasanabbasi_ir
هدایت شده از بشری
9 دی، انقلابی درون انقلاب اسلامی ایران / نقش بازیگران زن در فتنه 88 – 2
کشته سازی از زنان و دختران برای جریحه دار کردن احساسات افکارعمومی
فتنه انگیزی یک طرف ماجرای حوادث این سال بود. از سوی دیگر زنان و دختران ابزاری برای جریحه دار کردن احساسات افکارعمومی و دمیدن بر آتش فتنه شدند. درهمین زمینه کشته سازی در دستور کار ضدانقلاب قرار گرفت. یکی از قربانیان حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری که عصر ۳۰ خرداد در منطقه ای دور از مسیر تظاهرات معترضان به نتایج انتخابات، به طرز مشکوکی به دلیل اصابت گلوله به سینه اش کشته شد، ندا آقا سلطان بود که از سوی رسانه های اپوزسیون نظام و حتی نمایندگان کنگره آمریکا چون سناتور مک کین، شهید خوانده شد.
ابهامات و شبهات زیادی خصوصا درباره دکتری که بالای سر ندا آقا سلطان در همان حین حادثه حضور یافت، وجود داشت. وی پس از این حادثه ازکشور متواری شد. منافقین نیز از این فرصت برای مطرح کردن خود استفاده کردند. کشته سازی از زنان در همین زمینه در دستور کار ضدانقلاب قرار گرفت و موضوع «سعیده پورآقایی» مطرح شد. گفته شد که وی دختری بوده که دستگیر و مورد تجاوز قرار گرفته و کشته شده است.
در اوج این داستانسرایی ضدانقلاب اما، به یکباره گفتگویی پخش شد که سعیده پورآقایی به همراه مادرش در منزل پدری با خبرنگار رسانه ملی صحبت می کرد. انتشار خبر زنده بودن دختری که رهبر جریان معترض در مراسم ختم وی نیز شرکت کرده و رسانه های منتسب به وی انتقادات فراوانی را در خصوص شکنجه و قتل وی منتشر کرده بودند جنجال رسانه ای شدیدی به راه انداخت .
کشته سازی دیگر در این روند درباره زنی به نام «ترانه موسوی» بود. خبر ابتدایی بسیار رقت انگیز و وحشتناک بود. دختری به نام ترانه که اتفاقا نام فامیل آن با یکی از کاندیداهای معترض انتخابات یکی بود، در تجمع مقابل مسجد قبا توسط نیروهای انتظامی و امنیتی دستگیر شده و به دلیل شدت شکنجه و تجاوز فوت کرده بود. در این خبر تصریح شده بود که ماموران به دلیل ترس از عواقب اقدام خود پیکر ترانه موسوی را با اسید سوزانده و در بیابان های قزوین رها کرده اند.
بعدها مشخص شد که ترانه موسوی در کانادا مشغول زندگی روزمره خود است و خانواده وی در گفتگویی تلویزیونی به این امر صحه گذاشتند. با این حال تصویرمنتسب به وی مدت ها به یکی از نمادهای اصلی تجمع گروه های اپوزسیون خارج از کشور در اروپا و آمریکا تبدیل شده بود.
به رغم تمامی این دسیسه ها، افکارعمومی ایران نه تنها فریب صحنه آرایی ضدانقلاب را نخورد بلکه در ۹ دیماه 88 با خروشی حماسی نشان داد که تعیین کننده مقدرات کشور است. مردم ایران در حماسه ۹دی به طور واقعی و ملموس «لیبک یا حسین (ع)» را معنا کردند. ۹ دی در واقع، انقلابی درون انقلاب ایران برای پاکسازی بود.
✍ امیر حمزه نژاد
كميته زنان #جبهه_مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي🌿🌺
🌺 @zanan_enghelaby