eitaa logo
بصیرطبس
1.1هزار دنبال‌کننده
11.5هزار عکس
15.9هزار ویدیو
58 فایل
❤🌹🇮🇷
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 راهبردهای رسانه ای جریان تحریف در انتخابات 1400 ✍️ 🔹 در آستانه انتخابات بسیار مهم و حساس 28 خرداد 1400 قرار داریم. این انتخابات از جهات بسیاری برای ایران اسلامی مهم است و شاهد صف آرایی و اتحاد تمام مخالفان، معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی در آن هستیم. 🔸 اما این جریان که هنرش در بهره گیری های ناصواب از فضای مجازی و رسانه است چند راهبرد رسانه ای-شناختی را همزمان و بصورت ترکیبی مورد استفاده قرار داده است که به اختصار به آنها اشاره میکنم: 1️⃣ دروغ بزرگ معروفترین مورد استفاده‌ای که از این راهبرد شده، در زمان هیتلر و به وسیله گوبلز بوده است. گوبلز می‌گوید: «دروغ هر قدر بزرگتر باشد، باور آن برای توده‌های مردم راحت‌تر است.» ✅ در انتخابات سال88 شاهد استفاده از این راهبرد رسانه ای(دروغ بزرگ تقلب) بودیم که منتج به فتنه88 شد. در انتخابات 96 هم با دروغ بزرگ برجام سایه جنگ را از کشور دور کرد روبرو شدیم که البته بعدها با شهادت سردار دلها همگان نقش میدان در دور کردن سایه جنگ از کشور را دیدند که البته با رسوایی جریان تحریف که با دیپلماسی انفعالی و برجام به کشور آسیب های بسیاری رسانده بود همزمان شد. 2️⃣ دو قطبی سازی آزادی - فیلترینگ، وین - معیشت، برق- مذاکره با کدخدا دومین راهبرد رسانه ای جریان تحریف در انتخابات پیش رو استفاده از این راهبرد است. این جریان با پروپاگاندای سیاه و بهره گیری از فضای مجازی رها در کشور و با دروغ خود را طرفدار آزادی نشان داده و رقیب را دشمن آزادی و حامی بستن اینترنت! جالب اینجاست که این جریان حتی از کدخدای خود یعنی آمریکا هم خود را لیبرال تر نشان می‌دهند! در قدم بعدی خود را با مذاکرات وین ناجی مردم نشان داده و با تبلیغات بسیار رقیب را مخالف مذاکره و معیشت مردم معرفی می‌کند. 3️⃣ اهریمن سازی جریان تحریف با طراحی راهبردهایی نظیر" اگر طرف مقابل رای بیاورد در پیاده رو دیوار می کشد" که پوچ بودن این حرف مفت! توضیح نمیخواهد با سو استفاده از فقر سواد رسانه ای مردم و با اهریمن سازی دنبال تخریب رقیب خود است که البته نتیجه 8 سال توسل به تخریب و دروغ را این روزها در ناکارآمدی شدید سران این جریان و کوچک شدن سفره مردم می‌بینیم. 4️⃣ تکنیک پاره حقیقت‌گوئی در این راهبرد رسانه ای یک خبر به‌صورت آگاهانه و مغرضانه‌ای، ناقص مطرح شود؛ به عبارت دیگر تمام عناصر خبری که عبارتند از چگونه؟ کجا؟ کی؟ چه کسی؟ چه چیزی؟ چرا؟ در خبر بیان نشوند؛ این روش درباره نقل قول مطبوعات و رسانه‌ها از سخنان افراد و شخصیت های مهم فراوان به کار می‌رود. 💢 در انتخابات 96 شاهد بودیم با تقطیع سخنان کاندیداهای انقلابی در خصوص قیمت دلار چگونه با این راهبرد رسانه ای برخی از جامعه را فریب دادند. @basirtabas
❣ بیا که با تو بگویم غم ملالت دل💔 چرا که بی تو👤 ندارم گفت و شنید بهای تو💞 گر بود خریدارم که جنس خوب به هر چه دید خرید✅ 🌸🍃 🌹🍃🌹🍃 @basirtabas
51.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️ افشاگری در مورد واکسن حتما ببینید..از اول تا اخر رو حتما حتما ببینید @basirtabas
4.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مدیران اشرافی با رفتار‌ متکبرانه و ادعای حقوق مردم!!! نسخه های اقتصادیشان زندگی مردم را نابود /استقلال را از ایران میگیره خطی که در سیاست دفاعی داره قدرت نظامی ما را میگیره/خط سازش کدوم خط میتونه مشکل مردم را حل کنه؟ شهریار زرشناس @basirtabas
نگاه به رسانه اصلاح طلب که کنید شب و روز کارشون شده فقط مسخره کردن، توهین و تخریب حرفی از برنامه و کارنامه انها نخواهید شنید برای مدیریت کشور و حل مشکلات!تنها برنامشون با کدخدا ببندیم هست!!! ۳۲ سال مملکت ما دست این جماعت بوده هیچ برنامه ای جز با کدخدا ببندیم، بیخیال موشک!بیخیال بیحجابی .... ندارن!! ازشون هم میپرسی برنامتون چیه یه من من میکنه یهویی با مغالطه گری میگه مشکل اس ام اس دادن به دختر بی حجاب است!!!(مثل همتی!اخه بی انصاف بگو اصلا راه و کارت برای بی حجاب نشدن چی هست؟ بجای توجیه کردن بیحجابی برا جلب رای بیحجاب ها چه برنامی برای بیحجاب نشدن داری؟چه برنامه ای برای ازدواج انها داری؟چه برنامه ای برای شغل انها داری؟چه برنامه ای برای امنیت انها داری؟ در موارد دیگه هم همینطور و چقدر و برازنده نام شماست!!!...برای رسیدن به قدرت حاضرن خاک وطن بفروشن،منافع ملت را بفروشن..راه فساد جوان ها را باز و...... @basirtabas
دقیقا همین طوره حرف حساب.......... @basirtabas
5.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 | ✅ موضوع: انتخابات۱۴۰۰ 🌺 رهبر معظم انقلاب: اگر میخواهید این احساس، این عظمت، این مصونیّت باقی بماند برای ما، باید در انتخابات شرکت کنید. ۱۳۹۶/۰۲/۱۷ @basirtabas
9.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 صدای آژیر روحانی در انتخابات ۱۴۰۰ ⭕️ سال ۹۶ نام یکی از فیلم‌های انتخاباتی بود. تیم تبلیغاتی روحانی در این فیلم تلاش کرد تا به مردم القا کند کشور در است و تنها با آمدن روحانی، وضعیت سفید حاکم می‌شود. ⭕️‌ حالا اما روزهای پایانی عمر دولت روحانی است و عملکردش در مقابل چشم مردم، با این وجود برخی کاندیداها همسو با دولت، تلاش می‌کنند تا مجددا خودشان را ناجی وضع موجود نشان دهند. @basirtabas
2.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر وقت برنامه جهانگیری جواب داد مال همتی جواب میده امروزه که همتی از ادبیات جهانگیری و روحانی استفاده میکنه برای فریب مردم یادی از برنامه جهانگیری در ۹۶! جهانگیری۹۶ ما برنامه‌ای تهیه کرده‌ایم که با اجرای آن هیچ کس در هیچ نقطه‌ای از ایران سر گرسنه به بالین نخواهد گذاشت! و هیچ کارتن‌خواب و هیچ کودک کاری نخواهد بود.! ایا برنامه جهانگیری جواب داد؟!جواب نداده که امروزه همتی از همون مشکل گرسنه سر گذاشتن بر بالین سوء استفاده میکنه برای جلب رای مردم اقای همتی در همین بانک مرکزی چه کردی؟ از دلار تا بورس ،تورم...هیچ کدوم ازینا را به گردن نمیگیری!فردا هم رئیس جمهور بشی مثل روحانی میگی اختیاری ندارم!!! @basirtabas
10.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️چرا رهبری در برابر مسئولین فاسد سکوت میکند؟! ❌آیا علی(ع) از ترس جانش جنگ‌ برده را با حکمیت عوض کرد یا برای تمکین به رای مردم؟! ❌بچه حزب اللهی های منتقد رهبری ببیند مدعیان دیکتاتوری رهبری هم ببینند 👈 @basirtabas
5.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 افشاگری رائفی‌پور از عملیات رسانه‌ای حسام‌الدین آشنا، مشاور پرحاشیه روحانی علیه آیت‌الله رئیسی ۱۰۰ تا کلیپ آماده کردن تا علیه آیت‌الله رئیسی منتشر کنن... @basirtabas