هدایت شده از کانال حسین دارابی
4.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸به من میگن نگو عربستان از ایران شکست خورد!
فرامرز دادرس - افسر سابق گارد پهلوی:
🔹دائما به من زنگ میزنند که نگو ایران پیروز میشه! نگو عربستان تو یمن از ایران شکست خورد نگو ایران در سوریه و یمن پیروز شد!
✍ برانداز جماعت چرا فکر نمیکنه به این مسائل؟
ایران تو یمن، تو عراق، تو سوریه، تو لبنان پیروز شد، اونوفت بیاد تو ایران شکست بخوره؟ 😑
#حسین_دارابی | عضوشوید 👇
@hosein_darabi
هدایت شده از ویراستی انقلابی
بیش از ۵۰ درصد کل دلار چاپ شده در طول تاریخ آمریکا مربوط به دو سال کرونایی بوده!باز هم به ماجرای کرونا مشکوک نشدید؟
👤حسین زمانی میقان
ــــــــــــــــــــ
🇮🇷گلچین ویراستهای انقلابی 👇
@virastyenghelabi
هدایت شده از شمارش معکوس ظهــ🌺ــور
9.98M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 دیدن این فیلم واجب است بر همه ایرانیان
من ژاپن،کره جنوبی، کل اروپا بودم،هشت ساله آمریکا هستم،
✅آمریکا را آمریکاییها بهش میگن عمری کار‼️
هر کس حداقل دوهفته یک بار در آمریکا چکش را نگیره خیابون خواب میشه‼️
اگر زنان ایرانی اندازه زنان ژاپنی کار می کردند همشون نازا می شدند‼️
✳️زن ایرانی در بالاشهر تهران چهار تا کارت چهار میلیونی کشید،اگر لباسش را می فروخت می تونست ماشین من را بخره داشت خامنه ای را فحش می داد‼️
➖➖➖➖➖➖➖
⏰ @Shomareshmakooszohor
هدایت شده از تمدننگار | شکوهیانراد
1402-05-31_رسانههای شناختی.mp3
زمان:
حجم:
29.67M
📢 بشنوید
🔶🔹 کارگاه دانشجویی دورهی حامیم با عنوان «رسانههای شناختی»
💢 محورهای موضوعی:
1️⃣ مهمترین بستر و منبع برای کسب اطلاعات در عصر حاضر، چیست؟
2️⃣ چرا استفاده از فضای سایبر برای کسب اطلاعات، بیشترین رواج را دارد؟
3️⃣ ارائهی یک تعریف کاملاً عملیاتی برای مفهوم رسانه؛
4️⃣ سرآغاز جنگ شناختی، آنجا است که چه منبعی را بهعنوان رسانهی خود انتخاب میکنید!
5️⃣ چرا اهمیت دارد «وخامت موضوع» از سطح سؤال شروع شود، نه تهدید؟ (معرفی و تشریح هرم پوراد از سؤال تا فاجعه)؛
6️⃣ تبیین مافیای اطلاعات در کشور: کدام جریانات، شناخت مردم را برای قدرت خود گروگان گرفته است؟
7️⃣ نقش مافیای اطلاعات و فضای سایبر در ممانعت از ملی شدن اطلاعات و بومی شدن فضای سایبر؛
8️⃣ در کدام هستیم؟ عصر اطلاعات یا عصر شناخت؟
9️⃣ امروز عصر رسانههای شناختی است نه اطلاعاتی، چون عصر شناخت است، نه عصر اطلاعات.
🔟 رسانههای اطلاعاتی شبههساز بودند در حالی که رسانههای شناختی، باورساز هستند!
1️⃣1️⃣ رسانههای اطلاعاتی به دستگاه محاسبات ذهنی مخاطب، اطلاعات ارائه میکردند در حالی که رسانههای شناختی، خود دستگاه محاسبات ذهنی را در ذهن مخاطب ایجاد میکنند!
2️⃣1️⃣ جمعبندی: غرب چگونه از طریق رسانههای شناختی، مشکلات خود را پنهان و دشمنان خود را تخریب میکند؟
🔰 کارگاه فوق به همت مجموعه دانشگاههای استان ایلام، ذیل دورهی حا-میم، مورخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ و در شهر همدان برگزار شده است.
✍️ تمدننگار | شکوهیانراد
@SHRChannel
🌐 لینک:
https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
💠✨ مثل گلدان ✨💠
🌹🌿 گلدان که باشد بالاخره دیر یا زود پای گل هم به میان خواهد آمد.
ذکر و یاد خدا شبیه گلدان است و شکر خدا شبیه گل. وقتی انسان اهل ذکر شد در پی آن به شکر هم خواهد رسید یعنی انسان ذاکر ، شاکر هم خواهد بود چون ذکر ، زمینه ی شکر را فراهم می سازد
مگر می شود انسان به یاد خداوند بیفتد و نعمت ها در ذهن و خیالش خطور نکند. مگر می شود نعمتهای خدا را در خاطر خطور دهد اما شاکر و سپاسگزار او نباشد. این است که خداوند بنی اسرائیل را ابتدا به ذکر دعوت می کند :
« يَا بَنِي إِسْرَائِيلَ اذْكُرُواْ نِعْمَتِيَ الَّتِي أَنْعَمْتُ عَلَيْكُمْ »
ای بنی اسرائیل ، نعمتی را که بر شما ارزانی داشتم به یاد آورید. 🌿🌹
📚 از کتاب مثل حبه های قند | محمد رضا رنجبر 📚
https://eitaa.com/bavelayat_ta_shahadat_ir