هدایت شده از پاسخ به شبهات و شایعات مجازی ۲۰۲۵
کارمون دراومد😊
🚨⚠️واتساپ رفع فیلتر می شود
🪴کارمون حسااابی سخت شد
🌱کار شما هم حسابی سخت تر میشه
مجددا چهره هایی که بواسطه فیلتر شدن این فضا ازشون دور شده بودید ملاقات خواهید کرد
شبهات زیادی باهاش مواجه خواهید شد که باید پا پس نکشید
مثل اون زمانی که بزرگترین کانال واتساپ کشور رو داشتیم
مجددا تلاش می کنیم به شبهات و سوالات جوانان و نوجوانان عزیزمون پاسخ بدیم
مجددا شبهات و شایعات اعتقادی و سیاسی چند برابر خواهد شد
✅حتما در فضای واتساپ حضور داشته باشید و در جمع های دوستانه و خانوادگی در فضای واتساپ حضور فعال داشته باشید
❌سنگر رو خالی نکنید
ما هم بعنوان یار کمکی شما تا جایی که بتونیم انجام وظیفه خواهیم کرد
حتما حتما کانال واتساپ ما رو به دوستان خودتون معرفی کنید
همین الان هم حدود ۱۴ هزار نفر از عزیزانمون از ۴۲ کشور دنیا (بیشتر از ایران عزیز) در این فضا هستند
👇کانال واتساپ ما👇
https://chat.whatsapp.com/J1rAPdwO33D1pSIqCn9R9B
هدایت شده از خانه خلاق طب سنتی مشهد
#سلسله_احادیث
✨ حضرت عيسى عليه السلام:
همان گونه كه شخص بيمار به خوراک خوب و خوشمزه مىنگرد اما به سبب درد شديدى كه دارد از آن لذتى نمىبرد،
دنیا دار نیز به سبب مالدوستیش از عبادت لذت نمیبرد و طعم شیرین آن را نمیچشد.
📖 منبع: تحف العقول، ص۵۰۷
💐 سالروز ولادت حضرت عیسی علیه السلام مبارک 💐
🍏مجموعه طب اسلامی مهدیار🍏
عضو شوید 👇👇
http://eitaa.com/mahdiarteb
هدایت شده از بیداری ملت
روحالله #مومن_نسب در واکنش به اعلام غیرقانونی تصویب باز شدن پایگاههایی جاسوسی و فتنهساز آمریکایی واتساپ و گوگلپلی، در ویراستی نوشت:
🔺گام دومِ #کودتا برداشته شد!
گذشته از اشکالات حقوقی جدی که بر صلاحیت شورایعالی ولسازی فضای مجازی مبنی بر رفع موانع دسترسی سکوهای صهیونیستی به اطلاعات مردم ایران (رفعفیلترینگ) وجود دارد، اساساً مصوبات شورا بدون طی روال مشخصی که در آییننامه آمده است، قابلیت اجرا ندارد…
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
9.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آیا اعمالی که برای شادی روح اموات انجام می دهیم ثوابش به روح آنها میرسد؟
🔻غیرمحرمانه با بزرگان جبهۀ انقلاب
🖊مهدی جمشیدی
۱. فرضیۀ من این است که حاکمیّت و یا دستکم بخش عمدۀ آن، دچار مجموعهای درهمتنیده از سیاستهای فرساینده و مخرّب شده است که در پی آنها، اکنون وارد مرحلۀ بهشدّت چالشبرانگیز و مخاطرهآفرینی شدهایم که لحظهبهلحظه، امکانهای بازگشت و جبران، بیشتر زوال مییابند و شرایط قهری، ما را به محاصره درمیآورند. برای اثبات سخنم، به شواهد تجربی و عینی استناد میکنم.
۲. در همۀ انتخاباتها، دوگانۀ مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح مطرح میشود و در نهایت نیز، مشارکت حداکثری، ترجیح داده میشود و صالحان در اثر سازوکارهای سکولاریستی، از قدرت بازمیماندند. چندی که میگذرد، نارضایتیهای اجتماعی از منتخبِ متوسط یا ضعیف، سربرمیآورد و مشارکت حداکثری، دود میشود و به هوا میرود. این چرخۀ باطل، دههها در جریان بوده و انتخابات ریاستجمهوریِ اخیر نیز، نمونۀ روشن آن است. این در حالی است که حاکمیّت باید از طریق انتخاب «اصلح»، معضل دیرینۀ «کارآمدی» را علاج میکرد و آنگاه بهصورت خودبهخود، «مشارکت حداکثری» نیز در دورههای بعدی برآورده میشد.
۳. از سال آغاز دهۀ نود، جریان تجدّدی تلاش کرد تا از حجاب، بحران بیافریند. در این راستا، گامبهگام پیش آمد و در نهایت در سال نودوشش، چندین زن روسریشان را بر سر چوب نهادند و آشکارا، کشف حجاب کردند. در اینجا بود که موج شکل گرفت و اندکاندک، کشف حجاب به یک «جریان اجتماعی» تبدیل شد و در نهایت در متن اغتشاش، حالت انفجاری یافت. حاکمیّت نیز در مقابل، منفعل گردید و حجاب را رها کرد و به بهانۀ تقنین، سه سال در وضع تعلیق بهسربرد؛ قانونی که اکنون دولت لیبرال، به اجرای آن تن در نمیدهد و البته مسألۀ این دولت، خودِ «قانونیبودن حجاب» است و میخواهد از کشف حجاب، عبور کند و برهنگی را بهعنوان خط قرمز معرفی نماید. از این گذشته، کارگزارانی که در این مدت، سخن از «سازوکار فرهنگی» به میان آوردند، قدمی برنداشتند و نشان دادند کار فرهنگی، اسم رمزی برای تحقّق حجاب اختیاری است.
۴. در زمینۀ فضای مجازی نیز، حاکمیّت با وجود اینکه میداند از میانۀ دهۀ هشتاد به این سو، همواره شبکههای اجتماعیِ غربی، خاستگاه اصلی تدارک نظری و عملیِ بحرانها و تنشها بودهاند، اما اینک در مسیر گشودن دوبارۀ آنها حرکت میکند. در اغتشاش اخیر، بهعیان دیدیم که شبکههای اجتماعیِ غربی، ابتدا به تولید و بازتولید «هویّتهای دگراندیشانه» پرداختند و سپس این هویّتهای تجدّدی را در مسألۀ حجاب، متمرکز کردند و از ظرفیت آنها، «اغتشاش خیابانی» پدید آوردند. این بدان معنی است که حاکمیّت، به دیگریِ سیاسی و تمدّنیاش، مجال و میدان داده تا جامعهاش و ذهنیّت فرهنگیِ مردمانش را بهآسانی، به تصرّف خود درآورد و آنگاه بر اساس این بدنۀ اجتماعیِ استحالهشده و مخالف، طرحهای تجدّدیِ خویش را پیش ببرد. فیلترینگ، همۀ برنامۀ حکمرانی نیست، اما در زمانۀ جنگ و نزاع هویّتی، بهقطع، یکی از اضلاع مواجهه است. اکنون حاکمیّت در مسیر میداندادن به بسترها و سکوهای تجدّدی قرار گرفته و این اقدام را احیای سرمایۀ اجتماعیاش میداند، درحالیکه داستان، معکوس است؛ چون نهفقط سرمایۀ اجتماعیاش، بیشتر دچار زوال هویّتی خواهد شد، بلکه حتی لایهای از جامعه که هوادار سرسخت او هستند، با مشاهدۀ این سیاستهای لیبرالی، سرخورده و دلزده میشوند و همچون گذشته، حاضر به پرداخت هزینه نخواهند شد. ازاینرو، حاکمیّت در روزهای دشوارِ پیش رو، تنها خواهد ماند.
۵. بهنظرم همین سیاستهای ناصواب و نامعقول برای اینکه حاکمیّت را در شرایط بحرانی و موقعیّت گرهخوردگی قرار بدهند، کافی هستند. مسأله این است که کنشها و دغدغهها و سازوکارها از وجه «ساختاری»، غلط اندر غلط هستند؛ یعنی «مدار» و «مسیر»، نابجاست و امنیّت ملّی را دچار چالشهای مهلک خواهد کرد. اینک بهجای آنکه در افق «بازسازی انقلابی» حرکت کنیم و فاصلهها و زاویهها از اصالتهای انقلابی را جبران نماییم و به مبنا و منطق امام خمینی بازگردیم، در جهت معکوس آن به حرکت افتادهایم و لیبرالیسم را در همۀ اضلاع و وجوهش، محقّق میکنیم. این مسیر، به ناکجاآباد خواهد انجامید و حاکمیّت را چه از درون و چه از بیرون، دچار انسداد خواهد کرد. حاکمیّتی که ذهنیّت و هویّت جامعهاش را بهراحتی در اختیار ساختارهای ارتباطیای قرار بدهد که مخالفپرور و معارضساز هستند، روزبهروز، نحیفتر و محدودتر خواهد شد و جز پوستهای ظاهری از آن باقی نخواهد ماند. این سیاست، هرگز به احیای سرمایۀ اجتماعی نخواهند انجامید، بلکه برعکس، از جامعه، یک قلمرو غیرانقلابی و تجدّدی خواهد ساخت که بهمثابه ابزار «سکولاریزاسیون حاکمیّتی» عمل خواهد کرد؛ و مگر تاکنون، چنین نبوده است؟! روی سخن من با بزرگان جبهۀ انقلاب است؛ به صحنه بیابید.
بهترین غذا در زمستان ❄️💧
امام صادق(علیه السلام) فرمودند
در "زمستان" به خانوادهی خود چه غذایی میدهی؟ عرض کردم گوشت. و اگر گوشت نباشد، روغن زرد و روغن زیتون. فرمودند: چرا کواکب(فرنی آش) نمیخورید؟ زیرا بهترین غذاییست که در بدن هضم میشود . غذایی که از سه چیز تشکیل میشود یک اندازه برنج و به همین اندازه نخود و باقلا یا حبوبات دیگر (مانند ماش و عدس و مانند آن) سپس بکوبید و نرم کنید و بپزید.
📚کافی ج 6/ ص۳۲۶
✥⃝┄┅═◈✧❁❀🍲❀❁✧◈═┅┄✥⃝
☕️▣⃢🎤↳˹@dr_arefe_dehghani ˼
🔺کواکب
چیزی شبیه فرنی و آش امروزی است با این تفاوت که مواد آن اول کوبیده یا آسیاب میشود سپس پخته میشود.
🌟 مواد لازم:
🔸برنج ترجیحا قهوه ای یک پیمانه
🔸نخود یک پیمانه
🔸باقلا یک سوم پیمانه
🔸عدس یک سوم پیمانه
🔸ماش یک سوم پیمانه
🔸پیاز متوسط یک عدد
🔸روغن زیتون دو قاشق غذاخوری
🔸نمک دریا به مقدار لازم
✍🏻 طرز تهیه:
ابتدا باقلا ، نخود و برنج را نیم کوب می کنیم (بلغور). سپس داخل دیگ سنگی به همراه یک و نیم الی دو لیتر آب روی حرارت ملایم میپزیم(دقت کنید که این غذا زود ته می گیرد و باید هر چند دقیقه مرتبا با کفگیر چوبی هم بزنید ) بعد از حدود یک ساعت وقتی که لعاب داد و مزه خامی آن گرفته شد ادویه و نمک را اضافه می کنیم و می گذاریم ده دقیقه دیگر روی حرارت ملایم باشد .
↙️نکات مهم:
1️⃣ در صورتی که این غذا برای بیماران سرو می شود باید ادویه کمتری استفاده کرد و در صورت لزوم فقط به نمک اکتفا کنیم .
2️⃣ این غذا نباید خیلی غلیظ و یا خیلی رقیق باشد و در صورتی که غلیظ شد همان ابتدا به آن آب داغ اضافه کنید .
3️⃣ می توان به جای باقلا از حبوبات دیگر مثل عدس یا ماش یا ... استفاده کرد (پایه اصلی این غذا برنج و نخود است و نباید حذف شود).
4️⃣ از ریختن سرکه ، آبلیمو ،آبغوره و ... در این غذا پرهیز شود.
5️⃣ توصیه می شود از برگ ترب به عنوان سبزی در کنار این غذا استفاده شود.
نشر با ذکر آدرس کانال 🙏
✥⃝┄┅═◈✧❁❀🫕❀❁✧◈═┅┄✥⃝
☕️▣⃢🎤↳˹@dr_arefe_dehghani ˼