4_5850465547073883147.mp3
زمان:
حجم:
11.47M
✨ انس_باامام_زمان ✨
مناجات |
آقا بیا تا زیر پایت جا بگیرم
🎙مهدی_رسولی
🤲اَللّـهُمَّ اَرِنيِ الطَّلْعَةَ الرَّشيدَةَ
🤲لبیک یامهدی
🍏الّلهُـمَّعَجِّــلْلِوَلِیِّکَـــالْفَـــرَج وَالعَافِیَه وَالنَّصر وَاجعَلنَا مِن اَنصارِی وَاَعوَانِه ، و فرجنابه
┗━━🌷🏴🌷━━━━┛
هدایت شده از تا 2030
♨️چند روز پیش، خبر جایگزینی ۵۰ هزار تاکسی فرسوده با خودروهای برقی اعلام شد. چند نکته در این خصوص:
🔸هر خودروی برقی بهطور متوسط، برای طی یک کیلومتر به ۰/۲ کیلووات برق نیاز دارد. فرضاً اگر هر تاکسی حدود km۲۰۰ در روز در تهران حرکت کند، ۴۰ کیلووات برق مصرف خواهد کرد. لذا تأمین برق روزانه ۵۰هزار تاکسی، ۲۰۰۰ مگاوات برق اضافی از شبکه میگیرد. اگر مصرف نصف شود باز ۱۰۰۰ مگاوات نیاز است.
🔹اگر شارژ خودروی برقی تمام شود و فقط بخواهیم آنرا به اندازهء رسیدن به منزل شارژ کنیم، باید حدود ۱۵دقیقه متصل به دستگاه شارژ باشد. پس قبل از تبدیل تاکسیها به برقی، باید هزاران شارژر الکتریکی در ایستگاههای شارژ نصب شود و فضای لازم برای این ایستگاهها بقدری وسیع باشند که خودروهای متقاضی بتوانند حداقل ۱۵ دقیقه در آن توقف کنند.
🔸پر کردن باک بنزین حدود 1دقیقه زمان میبرد و ۱۵برابر شدن این زمان، به معنی ۱۵برابر شدن صف توقف خودروست. آیا ساختار شهری تهران برای چنین چیزی آماده است؟ آیا میتوان محوطههای بزرگی را در سطح شهر یافت که بشود آنها را به ایستگاههای شارژ خودرو اختصاص داد؟
🔹اگر مسئولان به وعدهء خود عمل کرده و خودروی الکتریکی را به عنوان تاکسی انتخاب کنند که در هر شارژ باتری بتواند km۵۰۰ طی کند، باید در نظر داشت که کارآیی باتری به تدریج کاهش خواهد یافت، طوری که بعد از ۵ سال به زحمت بتواند km۵۰۰ با هر شارژ برود. در آن زمان راننده یا باید زمان کار خود را محدود کند و یا هزینهء سرسام آور خرید باتری نو را بدهد. بهجز اینها، آنچه از مردم پنهان میشود، خطر آتشسوزی این ماشینهاست. ضمنا مو را نبینید! پیچش مو را در #سند2030 ببینید (جایگزینی سوختهای فسیلی با انرژی برق، ذیل هدف 7 سند توسعه پایدار 2030 یعنی اطمینان از دسترسی به انرژی مقرون به صرفه، مطمئن، پایدار و مدرن برای همه زیرهدف 7.a و نیز هدف 12 یعنی اطمینان از الگوهای مصرف و تولید پایدار، زیر هدف 12.c میباشند).
▪️پ.ن: سال گذشته هزینه شارژ خودروی الکتریکی در انگلیس چنان بالا رفته بود، که از هزینه سفر با خودروی بنزینی نیز بیشتر شده بود. به این ترتیب استفاده از خودروی بنزینی اقتصادیتر از خودروی الکتریکی شد. تا سال ۲۰۳۵ که خودروی بنزینی بطور کامل از بازار خودرو اروپا حذف شود، قطعاً قیمت برق بالاتر میرود و سفر با خودروی شخصی به صورت یک پدیدهء لاکچری، مخصوص ثروتمندان، در خواهد آمد. هدف اصلی گلوبالیستها محدود کردن تحرک مردم عادی، و ساکن نگه داشتن آنها در محدوده زندگی خودشان است (= شهرهای ۱۵دقیقهای) به این ترتیب رعیت قابل کنترلتر خواهند بود.
✍🏻مهدی منتظر مهدی (با اعمال برخی تغییرات و اضافات)
🆔@CoronaDeception
🌐لینک پیوستن به کانال:
https://eitaa.com/joinchat/93192196Cac05c503bc
10.65M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌این کلیپ را حتما حتما ببینید
✅مدیریت استراتژیک رهبر انقلاب روی تخت بیمارستان
🔺برادران و خواهران انقلابی
نشر حداکثری با شما
https://eitaa.com/joinchat/738197698C130c77be4f
هدایت شده از گاندو
29.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺هشدار ایران به الهام علیاف که از شبکه بینالمللی سحر پخش شد
«ای اسرائیل! چشمانت را باز کن، این ارتش ایران است. ما از ارس عبور می کنیم».
@GANDO_ZE
هدایت شده از بادیگارد | مَحرَمانه
🛑تمام خبرها و گزارشها حکایت از آن دارد که تجاوز نظامی رژیم علیف با مشارکت ترکیه، رژیم صهیونیستیژ تکفیریهای چند ملیتی و حضور مستقیم سازمان جاسوسی انگلیس به خاک ارمنستان جهت اشغال سیونیک و ارتباط دادن نخجوان به خاک اصلی باکو با هدف ایجاد کریدور تورانی حتمی خواهد بود. متاسفانه تمام تلاشها و رایزنیهای ایران برای خودداری رژیم علیف از جنگ افروزی و فتنهگری در منطقه راه به جایی نبرده است. اینجا نه مسئله آزادی خاک اشغالی است و نه موضوع تصرف منطقه قره باغ، بلکه هدف تجاوز غیرقانونی به خاک کشوری دیگر و جدا کردن بخشهایی از آن برخلاف قوانین بینالمللی است.
رسانههای کشور باید برای پوشش این حادثه کاملاً آماده بوده و فعالان فضای مجازی نیز جهت تولید محتوای مفید و دفاع از منافع ملی و تمامیت سرزمینی کشور و همچنین هوشیار کردن مردم با تبیین شرایط و حقیقت این تجاوز نظامی رسالت تاریخی خود را ایفا کنند. در حالی که نیروهای مسلح در آماده باش کامل برای اجرای طرحهای آماده شده در صورت ورود متجاسرین باکو به خاک ارمنستان هستند، مردم و افکار عمومی باید با دقت پشتیبان فرزندان و برادران خود در سپاه و ارتش باشند.
@GANDO_ZE_SH
🔺یکی از مسائلی که این روزها در کشور مطرح میشود که باوجود مشکلات اقتصادی، ایران نباید برای دفاع از منافع ملی خود ورود کند.
این فرضیه اشتباه اندر اشتباه که توسط جریانهای نفوذی و ضدایرانی در حال گسترش است هیچ نسبتی با دفاع از منافع ملی ندارد.
در قیاس با ترکیه، وضعیت اقتصادی کشور ما بسیار بسیار بهتر است. ایران به لحاظ منابع انرژی، غلات و دسترسی به بازارهای فروش وضعیت بهتری نسبت به ترکیه دارد.
در حالی که ترکیه به صورت همزمان در عراق، سوریه و لیبی دهها هزار نفر نیروی نظامی دارد و حالا در قرهباغ نیز دارد ماجراجویی میکند تا به نیابت از انگلیسیها ایران را به لحاظ راهبردی «خفه» کند، حساب سود و زیان و اقتصاد به شدت اشتباه است.
شاید اگر امروز برای دفاع از آینده مردم و کشور ورود نکنیم، ضررهایی که میبینیم غیرقابل جبران و هزاران برابری باشد.
بستن کریدور جنوب به شمال سالانه میلیاردها دلار برای کشور ضرر دارد، در حالی که ورود به یک جنگ محدود برای سرکوب متجاوز یک میلیارد دلار هم هزینه نخواهد داشت.
بنابراین باید با تمام قدرت برای دفاع از خود، ورود کنیم.
@GANDO_ZE
هدایت شده از کانال یالثارات الحسين🇮🇷🇵🇸
.
♻️ موکب چینیها در مسیر پیاده روی #اربعین
🔰 حمید رسایی: آیا بعد از موکب چشم بادامیها باید منتظر موکب اروپاییهای مو بور و آمریکاییهای مو مشکی با سرهای لخت باشیم! به هیچ وجه نباید از این پدیده استقبال کرد بلکه باید به آن مشکوک هم بود. ضروری است تا با مقامات دینی و سیاسی عراق رایزنی شود تا جلوی این حرکت در سالهای بعد گرفته شود.
#یا_لثارات_الحسین 🏴
@yalesaraat
هدایت شده از 🌴🇮🇷 کانال ظهور بسیار نزدیک است🇮🇷🌴
🌼منتظران ظهور
💢تشـــــــرفـــــــــــات
🌾 امام زمان عج فرمودند:بلند شو و مسجد را از این حالت دربیاور
☘سال هزار و سیصد و چهل و هفت، سحرگاه شب نیمه شعبان، مسجد جمکران ، قدرت الله در مسجد مشغول راز و نیاز بود، آن سالها مسجد اصلا وضعیت مناسبی نداشت ،مسجدی کوچک در حاشیه ی بیابان های قم، بدون هیچ امکانات، عده انگشت شماری در مسجد بودند، ساعت از نیمه های شب گذشته بود ، خادم مسجد همه را بیرون کرد، به آقای لطیفی گفت میخواهم دربِ مسجد را ببندم، بفرمایید، خواهش کرد از خادم، "اجازه بده امشب را تا صبح اینجا بمانم ، دعایت میکنم ، این هم شیرینی تو"، مقداری پول به خادم داد تا اجازه بدهد در مسجد بماند، همه رفته بودند، او ماند و مسجد، ساعت حدود سه نیمه شب
🌟 در حال دعا و نیایش بود، سنگینی دستی را روی شانه اش احساس کرد، "بلند شو و مسجد را از این حالت دربیاور، شبستانی بساز و آبرومندش کن، عنایت خداوند با شماست و ما نیز کمک میکنیم"
آقایش بود، نقشه ای به او داد و فرمودند:"این نقشه را بعدا از شما میگیریم"
یک طرف نقشه طرح فعلی مسجد بود و طرف دیگر اسما مبارکه ی الهی
☀️آفتاب طلوع کرده بود، هنوز حیرت زده بود ، قبل از این هم دیده بود مولایش را اما باز هم قلبش تند تند میزد، فکر و ذکرش شد ساخت مسجد جمکران ، کلنگ مسجد را زدند، معماری را طبق همان نقشه ای که حضرت آقا داده بودند طراحی کردند، برای ساخت و ساز مسجد چک شخصی خودش را هم میداد، گاهی حسابش را نمیتوانست پر کند، میگفت روز وصول چک شخص ناشناسی مبلغ چک را به حسابش میریخت و چک پاس میشد، آقا بود که کمکش میکرد، قبلا قولش را داده بود که کمک میکنیم ، این خانواده سرشان برود قولشان نمیرود ، مثل حسین بن علی جدش، سرش رفت ، قولش نه...
☘ باید چاه عمیق حفر میکردند برای تامین آب مسجد،با یک شرکت حفاری قرارداد بستند، محل چاه را تعیین کردند، شب جمعه ای در مسجد مشغول نماز بود، بعد از نماز آیت الله سید حسین قاضی آمد کنارش نشست، احوالپرسی کرد:"دو نفر از طرف آقا بیرون منتظرتان هستند ، دستوری از حضرت آورده اند، آمد بیرون،آن دو بزرگوار را دید،" آقا فرمودند: این نقطه برای حفر چاه مناسب نیست،و در آینده داخل مسجد قرار میگیرد. پرسید پس کجا چاه را حفر کنیم ؟با دست نقطه حفر چاه را نشان دادند، آنطرف،آنجا
🌿شرکت حفاری زیر بار نمیرفت ، آقای لطیفی نمیخواست بگوید چه کسی سفارش کرده ، خیلی کلنجار رفتند، گفت "هزینه چاه با من اگر آب نیامد ضررش را شخصا میدهم" ،چک بیعانه را داد ، چاه را کندند، همانجایی که آقای لطیفی گفت، کارشناسان حفاری دهانشان باز مانده بود ، به آقای لطیفی اصرار کردند که بگوید نقطه یابی کار کیست؟
🌹گفت: صاحب مسجد، مولایمان حجه بن الحسن ارواحنافداه
نام مبارک حضرت را که برده بود زانوهایشان لرزید کارشناسان ،اشکشان جاری شد، باقی مبلغ حفر چاه را بخشیدند...
✨دلم برای کسی می تپد بیا ای دوست
بیا که من به تو بیش از همیشه محتاجم
📙 برداشتی آزاد از تشرفات قدرت الله لطیفی
#تـشـرفـات
🍃🌹🌸🍃🌸🌹🍃🌸🌹🍃