eitaa logo
🇮🇷🏴با ولایت تا شهادت🏴🇮🇷
259 دنبال‌کننده
20.3هزار عکس
12.7هزار ویدیو
15 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام بر تو ای مولایی که هرکس تو را یافت به تمام خیر و خوبی ها رسیده. سلام بر تو و بر روزی که با آمدنت، زمین از خیر و خوبی لبریز خواهد شد. 🟢 السَّلامُ عَلَيْكَ يا عَديلَ الْخَيْرِ 📚 صحیفه مهدیه، زیارت حضرت بقیة الله ارواحنا فداه در سختیها @bavelayattashahadat2
🏴سلام بر آقایی که آب می دید به فکر فرو میرفت نوزاد می دید اشک میریخت طفلان و کودکان را می دید ناله میکرد. 🏴شهادت (به روایتی) مولا و سرورچهارم شیعیان امام سجاد(ع) تسلیت. @bavelayattashahadat2
🏴هفت مصیبتِ شام از زبان امام سجادعلیه السلام ◾️از امام سجاد علیه السلام پرسیدند: ‌ سخت ترین مصائب شما در سفر کربلا کجا بود؟ ▪️در پاسخ سه بار فرمودند: الشّام، الشّام، الشّام... امان از شام ! ◾️در شام هفت مصیبت بر ما وارد آوردند که از آغاز اسیری تا آخر ، چنین مصیبتی بر ما وارد نشده بود: ▪️1.ستمگران در شام اطراف ما را باشمشیرها احاطه کردند و بر ما حمله می‌نمودند و در میان جمعیت بسیار نگه داشتند و ساز و طبل می‌زدند. ▪️2.سرهای شهداء را در میان هودج‌های زن‌های ما قرار دادند. سر پدرم و سر عمویم عباس(علیه السلام) را در برابر چشم عمه‌هایم زینب و ام کلثوم(علیها سلام) نگه‌داشتند و سر برادرم علی اکبر و پسر عمویم قاسم(علیه السلام) را در برابر چشمان خواهرانم سکینه و فاطمه می‌آوردند و با سرها بازی می‌کردند، و گاهی سرها به زمین می‌افتاد و زیر سم سُتوران قرار می‌گرفت. ▪️3.زن‌های شامی از بالای بام‌ها، آب و آتش بر سر ما می ریختند، آتش به عمامه‌ام افتاد و چون دست‌هایم را به گردنم بسته بودند نتوانستم آن را خاموش کنم. عمامه‌ام سوخت و آتش به سرم رسید و سرم را نیز سوزاند. ▪️4.از طلوع خورشید تا نزدیک غروب در کوچه و بازار با ساز و آواز ما را در برابر تماشای مردم در کوچه و بازار گردش دادند و می‌گفتند: «ای مردم! بکُشید این‌ها را که در اسلام هیچ گونه احترامی ندارند؟!» ▪️5.ما را به یک ریسمان بستند و با این حال ما را در خانه یهود و نصاری عبور دادند و به آن ها می‌گفتند: این‌ها همان افرادی هستند که پدرانشان، پدران شما را (در خیبر و خندق و ...) کشتند و خانه‌های آن‌ها را ویران کردند . امروز شما انتقام آن‌ها را از این‌ها بگیرید. ▪️6.ما را به بازار برده فروشان بردند و خواستند ما را به جای غلام و کنیز بفروشند ولی خداوند این موضوع را برای آن ها مقدور نساخت. ▪️7.ما را در مکانی جای دادند که سقف نداشت و روزها از گرما و شب‌ها از سرما، آرامش نداشتیم و از تشنگی و گرسنگی و خوف کشته شدن، همواره در وحشت و اضطراب به سر می‌بردیم... ▪️صلی الله علیک یا سیدالساجدین ، الامام العارفین،زین العابدین.. 📚برگرفته از:‌‌ تذکرة الشهداء ملاحبیب کاشانی @bavelayattashahadat2
🏴اندر اين دشت بلا آتش پرستارم شده... 🏴شهادت مولا و سرور چهارم شیعیان امام سجاد(ع) تسلیت باد. @bavelayattashahadat2
2.35M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایی دم شهردار تهران آقای زاکانی و مجموعه عواملی که این خلاقیت رو به کار بردن خیلییی خیلیییییی گرم... 👌 این یعنی مسیر و حُرّیت به منتهی میشه . "اِنّ الحُسين مِصباحُ الهُدى و سَفينةُ النّجاة به امید فرج اقا عج @bavelayattashahadat2
متوسط نرخ رشد اقتصاد در ۶ دولت گذشته 🔹طبق آمار بانک مرکزی، طی ۴۵ سال گذشته، کمترین متوسط نرخ رشد اقتصادی در دولت موسوی ۰.۹ درصد و حسن روحانی ۱.۱ ثبت شده است 🔹بر اساس این گزارش، متوسط نرخ رشد اقتصادی از دولت مرحوم هاشمی رفسنجانی تا پایان دولت حسن روحانی همواره روند نزولی داشته و طی دولت سیزدهم مجدد روند صعودی به خود گرفت. @bavelayattashahadat2
🔻مقایسه عملکرد رؤسای کل بانک مرکزی در مدیریت نقدینگی 🔹مقایسه عملکرد رؤسای کل بانک مرکزی در دولت‌های روحانی و رئیسی در زمینه کنترل نقدینگی بیانگر موفقیت صالح‌آبادی و فرزین در این زمینه و فاجعه مدیریتی همتی است. 🔹محمدرضا فرزین در ۷ ماهی که رئیس‌کل بانک مرکزی بوده توانسته متوسط رشد ماهانه نقدینگی را به ۱.۸ درصد کاهش دهد. در دوره صالح‌آبادی هم متوسط رشد ماهانه نقدینگی ۲.۵ درصد بود در حالی که در دوره کمیجانی این رقم به ۳.۱ درصد افزایش یافته بود. 🔹در دوره حدودا ۳ ساله ریاست همتی رشد ماهانه نقدینگی به ۲.۴ درصد رسیده بود در حالی که در دوره سیف این رقم ۲ درصد بود. @bavelayattashahadat2
⭕️فقط اندکی صبر لازم بود تا دشمنان قسم خورده ایران به عمق فرمایش مقام معظم رهبری درسال۱۳۹۴ برسند. امام خامنه ای هشت سال قبل فرمود: اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. @bavelayattashahadat2
1.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همه چیز از بین رفت؛ تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی‌های مرگبار در آمریکا زمین‌های سوخته و خانه‌های ویران شده پس از آتش سوزی‌ مرگبار در هاوایی دیده می‌شود؛ بسیاری از شهر تاریخی لاهاینا ویران شده است. مقامات هاوایی می‌گویند که تا این لحظه ۵۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند و انتظار می‌رود این تعداد افزایش یابد. @bavelayattashahadat2
4.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 یکی به این آقازاده بگه، پدر گرامی قبل از اینکه در استخر کاخ فرح بمیرد در سن ۸۳ سالگی همچنان رییس مجمع تشخیص مصلحت بود و همفکرای شماها هیچ وقت اعتراض نکردن و نمک نریختن که چرا چنین کسی با این سن بالا باید رییس مجمع تشخیص مصلحت باشه، حالا که در حال نمک ریختن برای آیت الله جنتی هستی... حجت احسان بخش @bavelayattashahadat2
از سرگیری قطارهای ترکیبی تهران - کربلا 🔹مدیرعامل شرکت راه‌آهن: به منظور خدمت‌رسانی به زائرین امام حسین (ع) قطار ترکیبی تهران - کربلا در هفته‌های آینده راه‌اندازی شده و ظرفیت آن هم افزایش خواهد یافت. @bavelayattashahadat2
🔴رخنه لیبرالیسم در جبهه انقلاب ۱. برخی نیروهای تجدیدنظرطلب در درون جبهه‌ی انقلاب، نسبت به غیرانقلابی‌ها، ملایم و منعطف و مدارایی‌اند اما انقلابی‌های اصیل را به‌شدت، طرد و‌ نفی و سرکوب می‌کنند. اگر اینان به انقلابی‌های اصیل بگویند «سوپرانقلابی»، اختلاف و انشقاق ایجاد نکرده‌اند، ولی اگر انقلابی‌های اصیل به آنها بگویند «صورتی»، گسست‌آفرین و وحدت‌شکن هستند. در واقع، سیئات انقلابی‌های اصیل، حسنات اینان است. پس با معیارهای دوگانه و خودخواهانه مواجه هستیم. ۲. تعبیر دقیق‌تر و‌ زیباتری که می‌توان درباره‌ی اینان به کار برد، «انقلابی نمایشی» است؛ چون انقلابی‌گری‌شان، از برخی ظواهر و صورت‌ها فراتر نمی‌رود و عمق هویتی ندارد. وانمود می‌کنند که انقلابی‌اند، اما دچار چرخش و دگردیسی شده‌اند. ۳. شاید اولین برچسب را به این جماعت، شهید بهشتی زد که به آنها گفت «نیروهای بینابینی». یعنی هم این طرف هستند و هم آن طرف. آدم‌های دوشخصیتی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند چه باشند.‌ ۴. در دهه‌ی اخیر، عده‌ای رفتند زیر پرچم «اسلام رحمانی». آیت‌الله خامنه‌ای هم‌ در مقابل‌شان گفت اسلام رحمانی، همان معارف نشأت‌گرفته از «لیبرالیسم» است. این هم از برچسب غلیظ ایشان. بعد از مطهری و بهشتی، دیگر چندان اصطلاح «التقاط» را به کار نمی‌برند. من اینان را التقاطی می‌دانم؛ همان «اسلام رحمانی» که ترکیب اسلام و لیبرالیسم است. ۵. برخی از انقلابی‌ها کوشیدند ادای اصلاح‌طلبان درآورند. شدند کپی کپی. از اصالت‌ها بریدند و به اصیل‌ها گفتند تندرو. البته درباره صورت مشترک و مخرج مشترک داشتن‌شان با اصلاح‌طلبان، هیچ‌گاه توضیح ندادند. نرم‌نرمک چرخیدند. ۶. درباره‌ی «برجام» و «فضای مجازی» و‌ «حجاب»، مانند خاتمی و اصلاح‌طلبان فکر می‌کنند. فقط مشکل اینجاست که برخلاف اصلاح‌طلبان، تعبیر «حضرت آقا» را هم ضمیمه‌ی استدلال‌های اقتباسی خود می‌کنند. ۷. حاج‌قاسم را نیز از آن خود می‌دانند؛ همان کسی‌که می‌گفت دختر شهید، فقط به قصد «هدایت» می‌تواند با دختر بدحجاب، ارتباط داشته باشد نه به قصد «رفاقت»؛ یعنی حتی رفاقت با اینان را نیز نمی‌پسندید. نمی‌دانند سیاست حاج‌قاسم، «سیاست هدایت» بود نه «سیاست تمایز». هم برجام را تصمیم نظام می‌دانستند و هم فتوحات منطقه‌ای حاج‌قاسم را می‌طلبیدند. ۸. رهبر انقلاب از سه مرحله سخن گفته‌اند: خودسازی، جامعه‌سازی و تمدن‌سازی. اینان چون در مرحله‌ی خودسازی، شکست خورده‌اند، اراده‌ی انقلابی ندارند و به‌جای جامعه‌سازی، در پی جامعه‌سنجی هستند تا مطابق ذائقه، حکومت کنند. ۹. در اغتشاش سال گذشته دیدید که «مواضع دوپهلو» داشتند. هرچه فریاد داشتند بر سر نظام و نوع حکمرانی کشیدند؛ مانند خاتمی. دوگانه‌ی نظام/ مردم را پذیرفته بودند؛ همانند اصلاح‌طلبان. ۱۰. حداقل یک دهه است که کسانی در درون جبهه‌ی انقلاب، التقاطی شده‌اند. کلیدواژه‌هایی هم دارند: وحدت/ خلوص، همبستگی/ دوقطبی‌شدن، عقلانیت/ تندروی، فرهنگ/ امنیت، جذب حداکثری/ طرد، و ... . از همه‌ی اینها روایت غلط دارند. ۱۱. از اصول بریده‌اند اما انتظار دارند که همچنان در هسته‌ی مرکزی گفتمان انقلاب باشند. به ما می‌گویند «تنگ‌نظری» نکنید ولی مسأله این است که خودشان «تجدیدنظر» کرده‌اند. دایره‌‌ی انقلاب و خودی نیز باید متناسب با بازاندیشی‌های دوره‌ای آنها گشاد شود؛ چون معیار، اینانند نه ارزش‌ها. ۱۲. به همان معنا که امام خمینی به بازرگان، «برچسب لیبرال» زد، من هم این اصطلاح را به اصول‌گرایی نسبت می‌دهم. روح بازرگان در بخش عمده اصول‌گرایان، حلول کرده است. «اسلام رحمانی»، فصل مشترک اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان شده است. اسلام رحمانی، یعنی لیبرالیسم و هر کس به مؤلفه‌های آن معتقد باشد، دچار التقاط شده است؛ چه اصلاح‌طلب و‌ چه انقلابی. ۱۳. جالب اینکه میان «بدنه» و «بالایی‌ها»، تفاوت آشکار وجود دارد؛ بدنه‌ی انقلابی که در کف هستند، وفادارند اما هرچه فراتر می‌رویم و به نخبگان می‌رسیم، موارد استحاله بیشتر می‌شوند. گویا وضع اجتماعی (قدرت) و وضع فکری (حقیقت)، تا حدی با یکدیگر نسبت عکس دارند. ازاین‌رو، جماعت از راه انقلاب بازگشته و به تفکر اصلاحات پیوسته، اکثریت نیستند که «واسازی فکری‌»ام به «واگرایی اجتماعی» برسد. ۱۴. از هرچه که واسازی‌شان کند متنفرند؛ مثل همین متن! بی‌درنگ، واکنش منفی نشان می‌دهند و برآشفته می‌شوند. نگرانند که مبادا نسبت‌های فکری و هویتی پنهان‌شان با اصلاح‌طلبان آشکار شود. می‌گویند خودمان هستیم ولی تاریخ اصلاحات می‌گوید تکرار آنهایند. تجدیدنظرطلبی را از سطر نخست آغاز کرده‌اند. ۱۵. راه «بازسازی انقلابی» از «واسازی اصول‌گرایی» می‌گذرد. اینان برای تداوم قدرت خویش، امکان‌های انقلاب را به زنجیر بسته‌اند و مردم را در انتظار جهش تاریخی، دلسرد کرده‌اند. @bavelayattashahadat2