eitaa logo
محفل بیان معنوی ۱۱۰
208 دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
3.2هزار ویدیو
155 فایل
سوره آل عمران:آیه ۱۰۴ 🌹وَ لْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَ یَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ یَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَ أُولئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ   ارتباط باادمین @yanoor113
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 تاثیر معجزه آساۍ معنویت ♻️ آیا معنویت میتونه تفاوتی در فیزیڪ اشیاء ایجاد ڪنه..؟ و در اشیاء تا ڪجاست..؟ توضیح این نکته را از زبان بشنویم.. عضـویت در کــانال👇 📡 @www_irismed_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برای صحبت موثر و بهتر با همسرم چه نکاتی را باید رعایت کنم؟ 🔴 🍃❤️@SabkeZendegi6
📌سخنرانی علیرضا پناهیان در تجمع بزرگ رأی اولی‌ها 🔻جمعه ۷خرداد، ساعت ۱۸ 👈🏼میدان امام حسین(ع) @Panahian_ir
نماز،سکوی پرواز_8.mp3
4.13M
8 🎧آنچه خواهید شنید؛👇 ❣نماز، اصلی ترین پایه از پایه های دینداریه! 👌مراقب این ستون باش؛ که اگر تخریب شه... بقیه ستون ها هم، تخریب میشن.👇 @ostad_shojae_yazd
🔴 این انتخابات، فصلی ایجاد کرده برای انتخاب حقیقی‌تر؛ یعنی انتخابی که دوقطبی‌سازی دروغین در آن نباشد 🔴 انتخاباتی که رقابت تندِ جناحی و دوقطبی در آن باشد، نوعاً منجر به انتخاب صحیح نمی‌شود 🔴 دشمنان جمهوریت نظام، همان‌ها هستند که می‌گویند «اگر ما یک‌بار در انتخابات نباشیم، دیگر دموکراسی نیست!» 🔻علیرضا پناهیان در همایش مبلغین - ۱۴۰۰.۰۳.۰۵ - قسمت دوم ➖اتفاق خوبی که در این انتخابات افتاده این است که رقابت بین نامزدها، رقابت تند دوقطبی نیست. اگرچه رقابت بین برخی جریان‌های مختلف سیاسی هست. چرا این خوب است؟ برای اینکه انتخاباتی که رقابت تند جناحی و دوقطبی در آن باشد، نوعاً منجر به انتخاب صحیح نمی‌شود؛ به دلائل مختلف. ➖جناح‌کشی‌ سیاسی، دو قطبی‌سازی کاذب و دروغین، مثل دوقطبی اصلاح‌طلب و اصول‌گرا-که کاملاً دروغین است- موجب می‌شود هیچ‌وقت از مردم جامعه، رأی خوب بیرون نیاید. چون طرفداران هر دو جناح مجبورند به «مقبول‌ترین» فرد رأی بدهند نه لزوماً «شایسته‌ترین» فرد. ➖در صورتی که انتخابات، شدیداً دو قطبی شود، مردم برای پیروزی بر رقیب رأی می‌دهند نه بر اساس شایسته‌سالاری. خُب این چه طرز رأی‌دادن است؟ بگذارید مردم واقعاً تشخیص بدهند کدام فرد برای مدیریت کشور شایسته‌تر است؟ ➖این انتخابات یک فصلی را ایجاد کرده برای انتخاب حقیقی‌تر؛ یعنی انتخابی که دعواهای جناحی و دوقطبی‌سازی‌های کاذب و دروغین در آن نباشد. ➖هرچند اگر دعواهای انتخاباتی شدید باشد، نامزدها جنجال‌آفرینی می‌کنند و هیجان انتخابات بیشتر می‌شود، اما نوعاً انتخاب‌های خوبی را به‌دنبال نخواهد داشت. در هیجانات برآمده از منازعات تند انتخاباتی، هم رشد سیاسی اتفاق نمی‌افتد و هم معمولاً هر کسی بیشتر دیگران و یا نظام را تخریب کند، رأی می‌آورد، نه کسی که توان بیشتری برای حل مشکلات دارد. ➖متاسفانه برخی افراد دلسوز هم می‌گویند که الان انتخابات رقابتی نیست! درحالی‌که واقعاً رقابت بین افراد دارای سلایق مختلف هست. بله، برخی جریان‌ها نماینده در بین کاندیداها ندارند که باید به فکر می‌بودند و اشخاص واجد صلاحیت‌های اولیه را وارد انتخابات می‌کردند. ➖بله؛ این‌بار رقابت بین جناح‌های کاذب، و بین کسانی که می‌خواهند با اغواگری و تخریب در مناظرات شرکت کنند، وجود ندارد، اما باز هم اختلاف نظر بین نامزدها و اختلاف بین مشیِ مدیریتی آنها به‌طور جدی وجود دارد. ➖اگر ما بدون این دوقطبی‌های کاذب و هیجان‌های تند جناحی، و علی‌رغم عملیات روانی دشمن، یک انتخابات پرشور داشته باشیم برای ایجاد تحول در جامعه، واقعاً بُرد کرده‌ایم و مردم پیروز شده‌اند. ➖این‌بار رقیب اصلی همه نامزدها، دشمنان انتخابات هستند که می‌خواهند به بهانۀ نبود رقابت شدید و تندِ دوقطبی، مردم را از شرکت در انتخابات دلسرد کنند. دشمنان جمهوریت نظام همان‌ها هستند که می‌گویند اگر ما یک‌بار در انتخابات نباشیم دیگر دمکراسی نیست. ➖همه می‌دانند اینهایی که فریادشان درآمده است که «وای جمهوریت نظام از بین رفت!»، نامزدهای مورد نظرشان که تایید صلاحیت نشدند، در نظرسنجی‌ها مجموعاً ده درصد آراء را هم ندارند. @Panahian_ir
chera-bayad-reghabat-entekhabati-ba-doshmani-bashad.mp3
1.69M
⚠️ چرا می‌خواهید رقابت انتخاباتی حتما تند و توأم با دشمنی باشد؟ @Panahian_ir
روزی مردی از بازار عطرفروشان می‌گذشت، ناگهان بر زمین افتاد و بیهوش شد. مردم دور او جمع شدند و هر کسی چیزی می‌گفت، همه برای درمان او تلاش می‌کردند. یکی نبض او را می‌گرفت، یکی دستش را می‌مالید، یکی کاه گِلِ تر جلو بینی او می‌گرفت، یکی لباس او را در می‌آورد تا حالش بهتر شود. دیگری گلاب بر صورت آن مرد بیهوش می‌پاشید و یکی دیگر عود و عنبر می‌سوزاند. اما این درمانها هیچ سودی نداشت. مردم همچنان جمع بودند. هرکسی چیزی می‌گفت. یکی دهانش را بو می‌کرد تا ببیند آیا او شراب یا بنگ یا حشیش خورده است؟ حال مرد بدتر و بدتر می‌شد و تا ظهر او بیهوش افتاده بود. همه درمانده بودند. تا اینکه خانواده‌اش باخبر شدند، آن مرد برادر دانا و زیرکی داشت او فهمید که چرا برادرش در بازار عطاران بیهوش شده است، با خود گفت: من درد او را می‌دانم، برادرم دباغ است و کارش پاک کردن پوست حیوانات از مدفوع و کثافات است. او به بوی بد عادت کرده و لایه‌های مغزش پر از بوی سرگین و مدفوع است. کمی سرگین بدبوی سگ برداشت و در آستینش پنهان کرد و با عجله به بازار آمد. مردم را کنار زد، و کنار برادرش نشست و سرش را کنار گوش او آورد بگونه‌ای که می‌خواهد رازی با برادرش بگوید. و با زیرکی طوری که مردم نبینند آن مدفوع بد بوی را جلو بینی برادر گرفت. زیرا داروی مغز بدبوی او همین بود. چند لحظه گذشت و مرد دباغ بهوش آمد. مردم تعجب کردند وگفتند این مرد جادوگر است. در گوش این مریض افسونی خواند و او را درمان کرد. 👈 حکایت آن مرد شده حکایت این روزهای بعضی ها وقتی ذائقه مردم در بیش از سی سال زمامداری اصلاح طلبان به این عادت کرده باشد که کاندیدایی بیاید و از کنسرت و اختلاط دختر و پسر و وحشت از حزب الهی ها و غش کردن به غرب و ... حرف بزند و رای جمع کند، خب باید هم برای جذب آراء آنان به صندوق رای، سخن از پذیرفتن و تایید صلاحیت کاندیدای اون تیپی مطرح باشد. یعنی بگویند اگر میخواهید رای بیشتری جلب و جذب شود باید مطابق ذائقه این تیپ افراد هم آدم آورد و وعده و وعید داد!! به چه اسم و بهانه ای؟ به بهانه جذب حداکثری! اگر اثبات شود که اکثر مردم ما اینطور جوی می‌خواهند(که نگارنده این سطور، چنین چیزی را توهین به ملت شریف ایران میداند) و به این جور زمامداری علاقه و تمایل دارند، نه تنها نباید زیر بار آن رفت، بلکه باید حداقل سی سال تلاش کرد که ذائقه آنان اصلاح شود. شاید از واجب ترین و اساسی ترین مسائلی که باید در گام دوم انقلاب و حداقل به مدت سی سال آینده کار شود، اصلاح ذائقه مردم از طریق هنرمندانه ترین و کارآمدترین روش های اسلامی و انسانی است. @Mohamadrezahadadpour
ناامید نشوید مشكلات كودكان معمولا يك‌شبه حل نمي‌شود و تغييرات در كودكان و نوجوانان تدريجي، آرام و مرحله به مرحله صورت مي‌گيرد. برخي والدين وقتي در تغيير عادات و رفتارهاي فرزندشان به مشكل برمي‌خورند، به سرعت آشفته و نااميد مي‌شوند و اعتماد به نفس خود را از دست مي‌دهند. حال آنكه بايد به پيشرفت‌هاي كوچك و تدريجي فرزندشان توجه كنند زيرا كليد پيشرفت‌هاي بزرگ، تشويق پيشرفت‌هاي كوچك است. @nooredideh
✅عوارض خواب زیاد ✍خواب اگر از حدّ بیشتر شود، اثراتی معکوس خواهد داشت و با احتباس حرارت غریزی، قوت ها را کاسته، نیروی نفسانی را کند و کمی احساس و مغز را سنگین می‌کند. خواب زیاد به ویژه برای افراد سرد مزاج و رطوبتی بسیار مضرّ است چرا که علاوه بر افزایش رطوبت، به علّت کم شدن تحلیل موادّ و احتباس حرارت غریزی، سـرمـا را نـیـز می‌افزاید و بـیمـاری‌هـای ناشی از آن‌ها را زیاد می‌کند. ☜【طب شیعه】 🍏 @tebshia20🌿
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خواهش میکنیم به این افراد رای ندهید! اینکه یک سری نامزدها شروع میکنند مشکلات رو فهرست می‌کنند، نامزد باید بگوید حل این مشکل چطور میشود! @BisimchiMedia
namaaz9.mp3
4.04M
9 🎧آنچه خواهید شنید؛👇 ❣وضو می گیری،میری سر سجاده ات... درست همون جا روبروی چشمان تو، خدا وهمه اهل آسمون،با اشتیاق منتظرت ایستادند. ❤️با اشتیاق، سر قرار حاضر شو. @ostad_shojae_yazd
🔴 اگر جاافتاده بود که مبنای مشارکت «تکلیف» است نه «حق»، امروز نمی‌گفتند «مشارکت کم است، چون دعوای جناحی نیست!» 🔴 ما فکر می‌کردیم شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است، نگو انگیزۀ انتخابات، شرکت در یک جنگ و دعواست که اگر دعوا نباشد کسی برای تماشا نمی‌آید! 🔴 حالا اگر جنگ و دعوا باشد، معمولاً چه‌کسی می‌بَرد؟ هرکسی محکم‌تر فحش بدهد یا تیکه بیندازد. آیا چنین کسی، بهتر کار می‌کند؟! 🔻علیرضا پناهیان در همایش مبلغین - ۱۴۰۰.۰۳.۰۵ ➖در جامعۀ ما رسماً توسط برخی فرقه‌های سیاسی تلاش شده که سیاست از دیانت جدا بشود و سال‌ها کار کرده‌اند که در این کشور گفته نشود «شرکت در انتخابات یک تکلیف است». ➖شهید سید محمد باقر صدر، که تنها کسی است که امام برای او سه روز عزای عمومی اعلام کرد، می‌فرماید تفاوت آزادی در اسلام با آزادی در غرب این است: در غرب آزادی را یک «حق» می‌دانند، اما آزادی در اسلام یک «تکلیف» است! تو وظیفه‌ات است که خودت را آزاد بکنی. دوزخ الهی منتظر تو خواهد بود اگر اجازه بدهی آزادیت را مستکبران و زورگویان عالم ببرند و بدزدند. این در اسلام «تکلیف» است ولی در غرب «حق» است، و بعد ایشان می‌فرماید: وقتی گفتند حق است، یعنی آدم می‌تواند از حق خودش صرف‌نظر کند. ➖در کشور ما برای بسیاری از مردم جا انداختند که انتخابات حق است و نه تکلیف، تا در موقع خودش بگویند ما از این حق صرف‌نظر می‌کنیم، یا ما دل‌مان نمی‌خواهد از حق‌مان استفاده کنیم، یا ما دل‌مان می‌خواهد از این حق‌مان این‌جوری استفاده کنیم. حوزۀ علمیه و ما طلبه‌ها هم موفق نبودیم جلوی این تحریف بزرگ را بگیریم. ➖این‌قدر موضوع حق را در مقابل تکلیف قرار دادند تا تکلیف به محاق برود و اصلاً دِمُده بشود، و بی‌کلاسی تلقی بشود که کسی بگوید «انتخابات تکلیف الهی است». حتی انتخابات را یک تکلیف اجتماعی و عقلانی هم نمی‌خواهند معرفی کنند تا در فرهنگ سیاسی جامعه دل‌بخواهی‌ها در انتخابات تعیین‌کننده باشد. ➖ضرورت انسانی و الهی شرکت در انتخابات را انکار و پنهان می‌کنند و انتخاب‌کردن را امری عقلانی معرفی نمی‌کنند، تا بتوانند به موقع، با عوام‌فریبی در انتخاب مردم تأثیر بگذارند و منافع ملت را چپاول کنند. اینها پایه‌هایی است که باید درست بشود. ➖انتخابات را در ذهن مردم طوری جا انداختند که انگار طرف می‌خواهد رنگ لباسش را انتخاب کند! مگر شما در انتخاب مرجع تقلید می‌توانید دل‌بخواهی از روی قیافه یا هنر سخن‌وریِ او انتخاب کنید؟ ➖الان طوری شده که می‌گویند «اگر تنوع در نامزدها نباشد، مشارکت پایین می‌آید» بله تنوع اثر دارد ولی به چه قیمتی؟ آیا واقعاً باید افراد بدون صلاحیت با انواع ترفندهای دروغ و دغل وارد بشوند تا مشارکت افزایش پیدا کند؟! ما فکر می‌کردیم شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است، نگو انگیزۀ انتخابات، شرکت در یک جنگ و دعواست که اگر دعوا نباشد کسی برای تماشا نمی‌آید! ➖حالا اگر جنگ و دعوا باشد، معمولاً چه‌کسی می‌بَرد؟ هرکسی محکم‌تر فحش بدهد یا تیکه بیندازد. اما مگر کسی که محکم‌تر فحش بدهد و بدتر تیکه بیندازد، بهتر کار می‌کند؟! دیدید که مملکت را این جماعتِ تیکه‌بینداز و عوام‌فریب به چه روزی رساندند. ➖اگر در مناظره‌ها، تیکه انداختن و فحش‌دادن، بیشتر از «داشتنِ برنامه» نقش دارد و مناظره‌گری مهمتر از داشتن برنامه است، پس ما هنوز به انتخابات حقیقی نرسیده‌ایم. اگر حتماً و حتی با زیر پا گذاشتن قانون، باید همۀ فرقه‌های سیاسی در انتخابات حضور داشته باشند، پس هنوز به انتخابات مطلوب و صحیح نرسیده‌ایم. ➖در یک جامعه سالم، برای یک انتخابات حقیقی، اصلاً تبلیغات زیادی مضر است، اغواگری هم ممنوع است، چه‌رسد به دوقطبی‌سازی‌های کاذب که بدتر از همه است. انتخابات حقیقی، انتخاباتی است که بستر انتخاب صحیح برای مردم پدید بیاید. ➖اگر در جامۀ ما جابیفتد که اصل شرکت در انتخابات یک تکلیف است، آن‌وقت دچار خیلی از این چالش‌ها نمی‌شویم، مثلاً اینکه الان برخی می‌گویند «از همۀ فرقه‌های سیاسی حضور ندارند!» ➖خب همۀ فرقه‌های سیاسی آدم‌های دارای صلاحیت می‌فرستادند! آیا نمی‌توانستند کسانی را بفرستند که عزیزترین کسان‌شان مقیم کشورهای استکباری نباشند؟ این دیگر تقصیر نظام که نیست! مردم که نباید تاوانش را پرداخت کنند! ➖اصل مشارکت و مسئلۀ انتخابات نباید تحت تاثیر جنگ و دعوای فرقه‌های سیاسی مخرب قرار بگیرد. انگیزۀ مشارکت باید یک انگیزۀ سالم انسانی و الهی باشد تا جامعه به سعادت و به منافع خودش برسد. @Panahian_ir