eitaa logo
بازارچه تخصصی ایده کسب و کار
3.6هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
5.8هزار ویدیو
313 فایل
ما به شما نگاهی نو در خصوص افزایش درآمد و دارایی و رشد کسب و کار نشان خواهیم داد. ارتباط با ادمین: @TamiziFar1400
مشاهده در ایتا
دانلود
33.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
﷽ 🎞 اشتباه اغلب تولیدکنندگان 🏅 حیدر خلیلی آموزش کسب و کار و کارآفرینی ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ❤️ کانال 🆔http://eitaa.com/bazarche_kasbokar_vip
🔶 کارگاه آموزشی حضوری و آنلاین ورود به بازار کشور چین 📆 تاریخ برگزاری: ۱۱ خرداد ماه ۱۴۰۲ 👨‍💻 مدرس: آقای مجید مضطرزاده 🔷 سرفصل ها: - جایگاه اقتصادی و سیاسی چین - فرهنگ شناسی چین - انواع مارکت های بین المللی - فرصت های صادراتی به چین - نقشه ی راه صادرات به چین - نحوه قیمت گذاری کالای صادراتی - فرصت های وارداتی از چین - نقشه راه واردات از چین - اهمیت زبان چینی و انگلیسی در ارتباط سازی در مارکت چین - آشنایی با سایتها و اپلیکشن های مرتبط - نحوه و اصول ارتباط گیری و مذاکره با تامین کننده یا خریدار در چین - نحوه اعتبارسنجی تامین کننده در واردات و یا مشتری در صادرات - روش های بازاریابی و مشتری یابی کالای صادراتی یا وارداتی - دراپ شیپینگ - proforma invoice - Terms of payment - روش های پرداخت در شرایط تحریم - Terms of delivery - اینکوترمز - نکات مهم در تنظیم قرارداد های بین المللی - روش های حضور فیزیکی در بازار چین، مهاجرت با هدف تجارت - نحوه برنامه ریزی و هدف گذاری در تجارت 🔷 لینک ثبت نام کارگاه حضوری https://meidoun.ir/home/workshop/4125 🔷 لینک ثبت نام کارگاه آنلاین https://meidoun.ir/home/workshop/4126 ❤️ کانال 🆔http://eitaa.com/bazarche_kasbokar_vip
50.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در کشور عراق، شهر نجف • برای سومین دوره متوالی میزبان کسب و کار های ایرانی در این نمایشگاه بین المللی خواهیم بود. ‌ • ۲۵ خرداد الی ۴ تیرماه ۱۴۰۲ ‌ • این نمایشگاه خرده فروشی است و مناسب طیف گسترده کسب و کار شامل: صنایع غذایی، پوشاک، کیف و کفش، فرش و تابلو فرش، لوستر، اسباب بازی، صنایع دستی، لوازم منزل و آشپزخانه، پلاستیک، گل و گیاه، آرایشی بهداشتی و... میباشد. • همچنین فرصت مناسبی برای شناخت بازار، برنامه ریزی صادرات و برقراری ارتباط با تجار است. ‌ ‌• پکیج تور شامل هتل، ترانسفر نمایشگاه و فرودگاه، صبحانه، نهار و شام • امکان ارائه غرفه (خارج از پکیج) • تور بازاریابی با شرایط ویژه ‌ برای شرکت در این رویداد به لینک درج شده مراجعه و یا با شماره های 02188176081 و 09102235827 تماس بگیرید. ‌❤️ کانال 🆔http://eitaa.com/bazarche_kasbokar
33.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍍در این کلیپ از کاشت تا برداشت آناناس را به صورت خلاصه و مفید مشاهده می‌کنید. 🍍کاشت میوه خوشمزه آناناس به صورت گلخانه‌ای در برخی از نقاط کشور شروع شده است. محیط رُشد آناناس بسیار شبیه موز می باشد. لذا در جاهایی که موز با موفقیت تولید شده، میوه آناناس نیز می‌تواند با رعایت شرایط به ثمر بنشیند. ❤️ کانال 🆔http://eitaa.com/bazarche_kasbokar_vip
ارتباطات بازاریابی در دنیای امروز ما تغییر کرده است . برای موفقیت در بازارهای رقابتی باید با مخاطبان هدف و حتی کل جامعه رابطه برقرار کنید. به این کار ارتباطات بازاریابی گفته می شود که تبلیغات بخشی از آن است. در ارتباطات بازاریابی ابتدا باید به سوالات پاسخ بدهید : 1- چه چیزی را بگوییم؟ 2- چگونه و چه وقتی بگوییم؟ 3- به چه کسی بگوییم؟ 4- چند بار بگوییم؟ در این نوع نگاه به بازاریابی دیگر این وظیفه مختص بخش مارکتینگ شرکت نیست و تمام اجزا شرکت در آن می توانند و باید نقش و سهم داشته باشند. ارتباطات بازاریابی مدرن 2 ویژگی اصلی دارد: 1- فقط منحصر به تبلیغات نیست بلکه اجزای مختلفی دارد و شرکت باید تمام این ابزارها را با هم هماهنگ و استراتژی «ارتباطات بازاریابی یکپارچه» را طراحی کند 2- هدف فقط افزایش فروش نیست بلکه وظیفه ارتباط با کل مخاطبان هدف و تقویت برند شرکت را بر عهده دارد. ⁉️شما به عنوان مدیر وکارآفرین در این فرایند چه نقشی دارید؟ ❤️ کانال 🆔http://eitaa.com/bazarche_kasbokar_vip
وظایف مدیر بازاریابی و مدیر فروش ۱) شناسایی مشتریان فعلی و طبقه بندی آنها برحسب سن، جنس، درآمد،موقعیت جغرافیایی،حساسیت ها نسبت به رنگ،قیمت،خدمات و پیش بینی نوع و مقدار تقاضای سالانه هر گروه و توان تامین بنگاه خود بشرح وظایف مدیر بازاریابی ۲) رجوع و فراخوانی مشتریان گذشته و کشف علت عدم خرید و قطع ارتباط آنها و حل مشکلات فی ما بین ۳)اندازه گیری رضایت مشتریان وطراحی برنامه هایی برای افزایش رضایتمندی آنها ۴)شناسایی فرصت های افزایش تولید،افزایش فروش،افزایش سود و تجزیه و تحلیل وطراحی برنامه های اجرایی برای بهره گیری ازفرصت ها ۵) انجام تحقیقات بازار و جمع آوری و طبقه بندی اطلاعات مورد نیاز ازمصرف کنندگان،رقبا،عوامل توزیع(عمده فروش ها و خرده فروش ها) ۶) شناسایی مصرف کنندگان دولتی و سازمانی مانند انجمن ها،اتحادیه ها،فروشگاه های زنجیره ای،هتلها،بیمارستان ها،مراکز بزرگ خرید و فروش وطراحی برنامه های خاص برای آنان ۷) ایجاد رابطه (مکاتبه،مصاحبه،تماس حضوری یا تلفنی،..) با مشتریان،تصمیم گیرنده گان اصلی در مورد خرید و تدارکات،مسئولین مالی و مدیران موثر ۸) تخمین و پیش بینی فروش انواع محصولات به تفکیک در ماه ،فصل،شش ماهه بعد وسال بعد به گروههای مشتریان ۹) هم فکری وهماهنگی با مدیر تولید در مورد افزایش تولید،تنوع محصول و ساخت محصولات جدید ۱۰) طراحی و توسعه ی محصولات جدید به کمک واحدهای طراحی یا R&D ۱۱) شناسایی وآنالیز محصولات رقبا ( از نظر ابعاد،اندازه،رنگ،قیمت،بسته بندی،ویژگی های مربوط به فصل و..) و تجزیه و تحلیل swot ۱۲) مطالعه ی سوابق هر محصول و رسم منحنی عمر آن(plc) ۱۳) تصمیم گیری یا ارائه نظر مشورتی در مورد تغییرات محصولات یا ادامه ی تولید آن با توجه به مراحل عمر محصول در plc ۱۴) تصمیم گیری یا ارائه نظر مشورتی در مورد قیمت،بسته بندی،روشهای توزیع،تبلیغات،بهبود کیفیت،و…محصولات ۱۵) همکاری وهماهنگی به مدیران فروش،مالی،تولید،تدارکات و…در جهت بهبود کیفیت ،رضایت مشتری،تغییرات در تعداد تولید و قیمت ها و… ۱۶) شناسایی و تجزیه و تحلیل عملیات رفبا و توصیه های لازم به سایر مدیران ۱۷) شناسایی وتجزیه و تحلیل بازارهای جدید(مشتریان جدید) ۱۸) برنامه ریزی برای جذب مشتریان جدید ۱۹) برنامه ریزی برای ایجاد تمایز نسبت به رقبا ۲۰) تعیین بودجه عملیاتی فروش ۲۱) طراحی چارت سازمانی واحدهای بازرگانی و فروش ۲۲) مطالعه و برنامه ریزی در مورد انتخاب،همکاری و ارزیابی نمایندگان فروش (عمده فروش یا خرده فروش) و فروشندگان ثابت و سیار ۲۳)مطالعه و برنامه ریزی برای خلق،توسعه و حمایت از نام تجاری فعلی (BRAND موجود) و ثبت برند های جدید برای مواقع اضطراری ۲۴) طراحی محصولات سفارشی برای مشتریان خاص و تنظیم برنامه بازاریابی ویژه آن محصولات. ۲۵) برنامه ریزی و اجرای برنامه های تماس و بازدید از مشتریان عمده ونمایندگان،هم چنین دعوت از آنها و بهبود اطلاعات. ۲۶) مطالعه و برنامه ریزی در مورد تخفیف ها،جوایز و انگیزه های افزایش خرید توسط مشتریان ۲۷) برنامه ریزی و کنترل امور شعب،فروشگاه ها و نمایشگاه ها ۲۸) طراحی و به روز کردن سایت اینترنتی و اجرای بازاریابی الکترونیکی ۲۹) تعیین هدف فروش و هدف سود،هم چنین تخمین بودجه تبلیغاتی و بودجه عملیاتی فروش برای رسیدن به اهداف فوق ۳۰) ایفای نقش مشاور بازاریابی مدیر عامل در کلیه ی زمینه های بازرگانی،بازاریابی؛فروش،تدارکات،صادرات،تولید،سرمایه گذاری و…در صورت لزوم. ❤️ کانال 🆔http://eitaa.com/bazarche_kasbokar_vip
نیازی نیست؛ برای کسی که نمیفهمه توضیح بدی که چه کارهایی براش انجام دادی و چقدر باهاش ساختی ! و چقدر به فکرش بودی ... نگران نباش ، گذر زمان بهش میفهمونه !! زمانی به پختگی روانی می رسی که احساس نیاز نکنی به هرچیزی جواب بدی ...! ❤️ کانال 🆔http://eitaa.com/bazarche_kasbokar_vip
💐شناسایی_شته ها: تصویر شماره 1⃣ 👇 برای شناسایی شته ها می توانید بر روی سطح ساقه و برگ گیاه، به دنبال عسلک باشید. عسلک، مواد دفعی شته هاست که شیرین است و مورچه ها را به خود جذب می کند. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ تصویر شماره 2⃣ 👇 برای شناسایی و کنترل شته ها، به برگ های زرد و تخریب شده توجه کنید. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ تصویر شماره 3⃣ 👇 به گال های ایجاد شده توسط شته ها روی گیاهان توجه کنید. توجه: گال ها در اثر رشد و برآمدگی غیرطبیعی و بیش از حد بافت گیاه ایجاد می شوند. ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ تصویر شماره 4⃣ 👇 برای پیدا کردن شته ها، قسمت زیرین تمام برگ ها را بررسی کنید. شته ها تمایل به زندگی در زیر برگ ها دارند، بنابراین شما این حشرات کوچک را می توانید آنجا ببینید. ❤️ کانال 🆔http://eitaa.com/bazarche_kasbokar_vip
9.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سواد اقتصادی/ متنوع سازی دارایی یعنی چه؟ ◻️حتما این ضرب المثل را شنیده‌اید که نباید تمام تخم‌مرغ‌ها را در یک سبد گذاشت اما این موضوع در مورد سرمایه‌گذاری چطور معنی پیدا می‌کند؟ ◻️تماشای این ویدئوها، قدرت تجزیه و تحلیل مباحث اقتصادی و پیش‌بینی تحولاتی همانند تورم، شوک‌های اقتصادی، فراز و فرود قیمت‌ها و حباب بازارها را برای همه افراد افزایش می‌دهد. ❤️ کانال 🆔http://eitaa.com/bazarche_kasbokar_vip