فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 روایت #دکتر_الهه_کولایی:
🔻 متخصص انقلابهای رنگی از شباهت های حوادث سال 88 با انقلاب های رنگی.
🌷🕊
☫ @bazgashtaznimehrah
🚨یک منبع آگاه:
🔻احمدعراقچی معاون ارزی سابق بانک مرکزی باتوجه به انجام بخش عمدهای ازتحقیقات باقراروثیقه آزادشده است!
✍خیانت به کشورواختلاس بالای هزارمیلیارد
#آزادی_سریع
🌷🕊
☫ @bazgashtaznimehrah
🇮🇷بازگشت از نیمه راه🇮🇷
🎬🎞 فیلم کامل: 🔻چهارمین برنامه رو در رو درگفتگو با #دکتر_الهه_کولایی نماینده مجلس ششم و عضو حزب مشارک
✍باعذرپوزش فیلم کامل خانم دکترکولایی قابل ارسال نمی باشد لذا از تمام دوستانی که میخواهند فیلم کامل را مشاهده کنند باید به کانال بازگشت ازنیمه راه در تلگرام یا تلگرام فارسی یا تلگرام طلایی یا هاتگرام دیدن فرمائید،
دلایل پایین امدن نرخ ارز دربازار
قطعنامه 598 دیگری در راه است؟
احتمال ورشکستگی آنهاکه همه نقدینگی خودرا دلارخریدند #اقتصادی
#گفتیم واردبازی اساتیدجنگ روانی دولت نشوید،
🌷🕊
☫ @bazgashtaznimehrah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کار جدید #سوریلند
در رابطه با بعضی والدین لاکچری احمق
🌷🕊
☫ @bazgashtaznimehrah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حرف های عجیب وزیربهداشت ادامه دارد:
این باردانشگاه اهواز!
🔘به من میگیدتکفیری! تکفیری شمایید
🔘تازه مادلمان خوش بودروحانی یه وزیرباسوادداره
و فهمیدیم که سوادشعورنمی آره
🌷🕊
☫ @bazgashtaznimehrah
14.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨مجتبی محمدی، سرباز فداکار حمله تروریستی اهواز:
🔻دختری که نجات دادم خواهر شهید محمدطاها اقدامی بود
🌷🕊
☫ @bazgashtaznimehrah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️ از اینکه مجبوریم ویدیوهای ناراحت کننده بزاریم پوزش میخواهم اما چاره ای نداریم این شیخ و تیم دولتش پدری از مملکت در آورده اند که ده ها سال نیاز است تا برگردیم سال۹۲
🌷🕊
☫ @bazgashtaznimehrah
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به حدی در این دولت،خبرکشف جاسوس شنیده شده که دیگر جامعه به خبردرخواست پناهندگی یکی ازکارکنان نهادiریاست جمهوری درسفرش به سوئیس هیچ واکنش ازخودنشان نمیدهد!
🌷🕊
☫ @bazgashtaznimehrah
#دولت_جاسوسپرور
⭕️📜مراجع تقلید و همه برجامها(۱۳۹۷)
♦️بخش چهارم
✍ #سعيد_زيباكلام
🔹ضروری است بيفزايم كه اگرچه در اين تبيين، رويدادها و پديدارها در سلسلهای ظاهراً علّی قرار دارند ليكن هيچ ضرورت علّی در اينجا وجود ندارد: كاملاً امكان دارد كه انسان يا انسانهايی در مواجهه با وضعيتی زينپس به گونه ديگری، متفاوت از آنچه شرحش رفت، رفتار كنند. و اينگونه رفتار ديگر، نه غيرمنطقی است و نه غيرعقلانی. اگر بدانيم مراد از ”منطقی“ چيست و ايضاً مرادمان از ”عقلانی“ (رجوع شود به پاورقی ۲) را هم برای خود روشن كنيم، آنگاه میتوانيم به تدريج تمرين كرده ياد بگيريم بدون آويزانكردن تحليل و تبيينهای خود به ’گيره‘ منطقیِ بلااقتضاء و ’گيره‘ #عقلانیِ بسيار مبهم و ظاهراً متقن و شفاف، بيانديشيم.
🔸امكان دارد منتقدی اعتراض كند: مگر مرجع تقليد ما برای اخذ مواضع چارهای جز تقليد در موضوعات و مقولات تخصصی دارد؟ پاسخ اين است كه مرجع تقليد ما هيچ نيازی ندارد در موضوعاتی كه تخصص حرفهای ندارد #اخذ_موضع كند. آری! البته او، همچون مقلدان خود در باب احكام فرائض فردی، میتواند اگر بخواهد تقليد كند ليكن اعلام و اظهار آن موضعِ تقليدی به منزله موضعی اجتهادیْ كاری بهغايت ناروا و ناصواب است. و روشن است چرا. زيرا مقلدان وی آن موضع را حكم دين، حكم پيامبر اكرم(ص)، حكم قرآن، حكم خدا میدانند در حالی كه مرجع ما خود به روشنی تمام میداند ماجرا اصلاً و ابداً ربطی به پيامبر اكرم(ص)، به قرآن، و به خدا ندارد.
🔹امكان دارد منتقد ديگری اعتراض كند: اين تبيين، مرجع تقليد را محصور به همان احكام فرايض فردی كرده است. پاسخ اين است كه ابداً. مراجع میتوانند همچون همه متخصصان هر حوزه و تخصصی، در هر موضوع و مقوله مستحدثه اجتماعی/سياسی ورود كرده و پس از كسب تخصص لازم، نظر اجتهادی خود را همچون ساير متخصصان آن حوزه بدهند. در كسب تخصصها، هيچ حصر و منعی برای هيچ كس وجود ندارد. البته واضح است كه با راهبرد روششناختی مضمر در اين رساله، علّامگی و ”همهچيزدانی“ مراجع تقليد بنياناً فرو میريزد و منتفی میشود.
🔽 🔽 🔽 🔽 🔽 🔽 🔽
▪️پاورقی ۲:👇
▫️در اين زمينهها، ر.ك.به كتاب عقل و استدلال و عقلانيت(۱۳۹۵) و كتاب افسانههای آرامبخش(۱۳۹۶) و كتاب افسانههای بيشتر(۱۳۹۶) از همين نويسنده.
🌷🕊
☫ @bazgashtaznimehrah
▪️انتهای بخش چهارم
ادامه در بخش بعدی👇👇👇👇
⭕️📜مراجع تقلید و همه برجامها(۱۳۹۷)
♦️بخش پنجم
✍ #سعید_زیباکلام
🔸امكان دارد منتقدی اعتراض كند: اما با اين راهبرد #روششناختی، مراجع تقليد در مقولات و موضوعات اجتماعی/سياسی مستحدثه همشأن و همسان متخصصان حرفهای در حوزههای مختلف میشوند، و حال آن كه مراجع تقليد موضع يا حكم دين خدا را اعلام میكنند در حالی كه متخصصان حرفهای ابداً معلوم نيست موضع يا حكم دين خدا را اعلام كنند. پاسخ اين است كه اولاً، از پيش نمیتوان فرض كرد كه موضع مرجع به واقع حكم دين خداست. زيرا مراجع و مجتهدان ديگری هم هستند و هم بودهاند كه در همان موضوع مواضعی متغاير و بعضاً متعارض و گاه حتی كاملا #متعارض با آنِ مرجع مورد بحث دارند. ثانياً، از پيش نمیتوان فرض كرد كه جميع مواضع متخصصان حرفهای مطلقاً هيچ ربط و نسبتی با #دين خدا ندارد. در اين عرصه، باب مفتوح است برای همه متخصصان، خواه #حوزوی و خواه #دانشگاهی، تا حاصل پژوهش يا اجتهادشان را اعلام كنند. اينكه كداميك چه نسبتی، هيچ يا كم يا زياد، با دين الهی دارد، از پيش نمیتوان مصادره و تحكّم كرد. و هيچكس هم در مقام و منزلتی فوقانی و فوق تخصصی قرار ندارد تا با اَبرترازويی ماورايی ميزان #دينیبودن يا نبودن مواضع را حكم كند. ارزيابی اين نسبت به نوبه خود، موكول میشود به فرآيند ارزيابی جامعه متخصصان آن عرصه، صرفنظر از اينكه حوزویاند يا دانشگاهی (رجوع شود به پاورقی ۳).
🔹امكان دارد منتقد ديگری اعتراض كند: با اين راهبرد روششناختی، مراجع تقليد به نحوی موظف میشوند در مقولات و موضوعات مستحدثه اجتماعی/سياسی ورود كنند در حالی كه برخی از ايشان در مجموع از ورود بدين مقولات رويگردان هستند. پاسخ اين است كه: آری! نه برخی كه بسياری از مراجع تقليد و مجتهدان گذشته و حال ترجيح داده و كماكان ترجيح میدهند جولانگاه اجتهادی(همان پژوهش) خود را در موضوعات مرسوم و سنتاً تثبيتشده رسالههای عمليه قرار دهند و از ورود موضعگيرانه اجتهادیِ فعّال در مقولات/موضوعات اجتماعی/سياسی مستمراً اجتناب كنند. اين رويكرد كاملاً #سكولاريستی ـ همان جدايی دين از سياست، همان عرصه دين و ديانت يعنی رویهمرفته آنچه كه در توضيحالمسائلها گفته شده _ انحصاری به حوزههای علميه ندارد كه در دانشگاهها به طرز روزافزونی برای آن سر و دست میشكنند، به ويژه در اثر نحوه حضور حوزويان در مناصب قدرت پس از گام اول انقلاب در سال ۵۷. بايد اذعان كرد كه به رغم بدنامی متعارف دانشگاهها، شدت و غلظت و عمق سكولاريسم ابداً در حوزهها كمتر از دانشگاهها نيست.
🔸آری! درست است كه بلافاصله پس از پيروزی گام اول انقلاب، تبليغات حكومتی شروع به بازسازی تاريخ مبارزات حقطلبانه ملت ايران كرد و از جمله علیالدوام جار زده شد كه علمای اعلام و مراجع عظام همواره پيشگام و پرچمدار همه مبارزات و #جنبشهای_حقطلبانه اين ملت بودهاند ليكن بايد اين قبيل دعاوی در فضای امن و ايمن علمی و به دور از غوغاسالاریِ ”وااسلاما“ در فضاهای عاميانه مردم، با شواهد و پژوهشهای تاريخی متقن محك بخورد تا واقعيت از افسانه و اوهام تمييز داده شود.
🔽 🔽 🔽 🔽 🔽 🔽 🔽
▪️پاورقی ۳:👇
▫️تفصيل اين راهبرد روششناختی در رساله "امتزاج فقه و علوم اجتماعی"(۱۳۹۶) ارائه شده است.
▪️انتهای بخش پنجم
یادداشت ها ادامه دارد منتظر قسمت های مهم باشید .
🌷🕊
☫ @bazgashtaznimehrah
☫ eitaa.com/bazgashtaznimehrah👈ایتا
🔴ارزش #سهام_عدالت #چهار_برابر شد
🙏خدا #پدر_و_مادر_احمدی_نژاد را بیامرزد!
✍احمدی نژاد درحافظه تاریخ ایران ماندگارشد
🔥حال بدخواهان و بدطینتان هرچه میخواهندوراجی کنند
🌷🕊
☫ @bazgashtaznimehrah