eitaa logo
بازی جان
47 دنبال‌کننده
119 عکس
3 ویدیو
0 فایل
✔گلچینی از بازی ها و محصولات فرهنگی هنری آموزشی سالم برای کودک و نوجوان ✔وابسته با مرکز کتاب جان ✔فروش فقط به صورت غیرحضوری
مشاهده در ایتا
دانلود
❇️بازی فکری زنبورک 👌زنبورک یک بازی شاد و گروهی برای کودکان ۴ سال به بالاست 🔸شرح بازی: این بازی شامل ۶ کندو، ۶ زنبورک رنگی، ۳۶ کارت و راهنمای بازی است. روی هر زنبورک یک کندو قرار می‌گیرد و بازیکنان جای هر رنگ را به خاطر می‌سپارند. هر بازیکن به نوبت کارت می‌کشد و مطابق رنگ زنبور کارت، کندویی را که فکر می‌کند زنبورک زیر آن است برمی‌دارد؛ اگر درست بگوید کندو را برای خودش برمی‌دارد. اگر بازیکنی کارت کندو بکشد، یک کندو را بدون توجه به رنگ زیر آن برای خود برمی‌دارد و اگر کارت خرس بکشد، باید یکی از کندوهای خودش را به وسط بازی برگرداند. 📌هدف بازی: تقویت حافظه کوتاه مدت، افزایش دقت یادگیری، افزایش هوش و اعتماد به نفس، بالا بردن مهارت یادگیری در کودکان و یک ابزار آموزشی ارزشمند جهت تقویت حافظه کوتاه مدت کودکان 💰قیمت بازی زنبورک: ۲۴۰.۰۰۰تومان 🐝🍯🐝🍯🐝🍯🐝🍯🐝🍯🐝 🛍خرید اینترنتی از سایت باسلام👇 https://basalam.com/sahifehnoor/product/106488?ref=830y 🔹ارتباط با ما👇 👤@Milad_m25 🔸بازی جان👇 🆔@Bazijan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹بازی فکری جیم پلاس Jim Plus بازی فکری جیم پلاس یک بازی جذاب سبک استراتژیک است که به تقویت قدرت ذهن و تمرکز کمک می کند. صفحه بازی با 33 حفره، 16 گوی آبی رنگ و 16 گوی قرمز رنگ محتویات جعبه این بازی هستند. بازی فکری جیم پلاس دو نفره انجام می شود و مناسب گروه سنی 8 سال به بالا است. در بازی جیم پلاس بازیکنی که بتواند همه‌ی مهره‌های حریف را از بازی خارج کند برنده‌ بازی محسوب می‌شود.  💰قیمت: ۸۰.۰۰۰تومان ......................................... 🛍خرید آنلاین از طریق سایت باسلام👇 https://basalam.com/sahifehnoor/product/2374627?ref=830y 📲سفارش از طریق پیام رسان ایتا👇 @Milad_m25 🆔@bazijan
💥بازی جیم پلاس💥 ▪️شیوه بازی: 🔺هر بازیکن به دلخواه یک رنگ را انتخاب کرده و بازیکنان به نوبت در همه جای زمین به جز حفره مرکزی مهره را قرار میدهند. (این مرحله از بازی صرفا پیش زمینه شروع بازی میباشد.) حرکت مهره‌ها فقط در راستای خطوط رسم شده بر روی صفحه بازی انجام میشود و حرکت به صورت ضربدر صحیح نمیباشد. 🔺بازی با حرکت مهره ی قرمز شروع می شود . هر بازیکن در نوبت حرکت خود باید یکی از حرکات زیر انجام دهد: 1- مهره خود را برداشته و در اولین خانه خالی مجاور (عمودی – افقی ) قرار دهد. 2- مهره ی خود را برداشته و با پرش از روی چند مهره ( خودی یا حریف) آن را در اولین حفره خالی قرار دهد. 3- مهره ی خود را برداشته و با پرش از روی فقط یک مهره ی حریف آن را در اولین حفره ی خالی قرار داده و مهرهی حریف را حذف کند. بازیکنی که بتواند همه‌ی مهره‌های حریف را از بازی خارج کند برنده ‌بازی محسوب می‌شود. در صورت تساوی یک بر یک در پایان بازی رنگ قرمز (آغازگر بازی) بازنده است. 💫بازی مناسب گروه سنی بالای ۸سال است. 🆔@bazijan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا