eitaa logo
بهتر بنویسیم
1.4هزار دنبال‌کننده
317 عکس
36 ویدیو
53 فایل
💡خیلی از ما نویسنده‌ایم؛ فقط باید تمرین کنیم تا #بهتر_بنویسیم. ارتباط با مدیر: @Pourjam
مشاهده در ایتا
دانلود
نیم‌فاصله، به معنای ایجاد فاصله بین کلمات دو بخشی، بدون ایجاد فضای خالی در میان آن‌ها است. برای مثال با ایجاد نیم فاصله کلمه دو بخشی «می گذاریم» را شکل درست «می‌گذاریم» می‌نویسیم. 🆔 @benevisim ✍️بهتر بنویسیم
1.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حتما از تایپ کردن خسته می شوید! پس این را تماشا کنید و به دوستان خود نیز هدیه بدهید! 👆👆👆👆👆👆 🆔 @benevisim ✍️بهتر بنویسیم
مراحل تبدیل فایل2 pdf به word.pdf
حجم: 786K
📢 مراحل تبدیل فایل pdf به word 🆔 @benevisim ✍️بهتر بنویسیم
7.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به مناسبت سالگرد شهادت سردار : یاد تو را، نام تو را، در کوچه‌ها و خیابان‌ها جاری می‌کنیم تا ظهور... تهیه کننده: امیرحسین عزت زمانی کارگردان: حسین حسنی https://eitaa.com/joinchat/1379663915Ce68dbc3592
💠 چگونه در رسانه یادداشت بنویسیم؟ یادداشت رسانه ای مطلوب چه ویژگی هایی دارد؟ 🔷 کانون فرهنگی،تبلیغی منار برگزار می کند: ✍️ دوره یادداشت نویسی رسانه ای استاد: آقای حسن طاهری،روزنامه نگار و فعال رسانه ای به صورت حضوری و مجازی اطلاعات بیشتر را از شناسه @Manaar_admin دریافت کنید. https://eitaa.com/joinchat/281804844C1f3585f204
🌀 نشانی سایت‌های مهم و ضروری برای پژوهشگران و نویسندگان🌀 🔰🔰🔰🔰🔰 ☑️ دسترسی آزاد و رایگان به تمام مقالات، کتابها و پایان نامه ها. 1. ieeexplore.ieee.org 2. acm.org 3. link.springer.com 4. wiley.com 5. sciencedirect.com 6. acs.org 7. aiaa.org 8. aip.org 9. ajpe.org 10. aps.org 11. ascelibrary.org 12. asm.org 13. asme.org 14. bioone.org 15. birpublications.org 16. bmj.com 18. emeraldinsight.com 19. geoscienceworld.org 20. icevirtuallibrary.com 21. informahealthcare.com 22. informs.org 23. ingentaconnect.com 24. iop.org 25. jamanetwork.com 26. joponline.org 27. jstor.org 28. mitpressjournals.org 29. nature.com 30. nrcresearchpress.com 31. oxfordjournals.org 32. royalsocietypublishing.org 33. rsc.org 34. rubberchemtechnol.org 35. sagepub.com 36. scientific.net 37. spiedigitallibrary.org 38. springermaterials.com 39. tandfonline.com 40. theiet.org 💠 معرفی سایت‌هایی برای دانلود رایگان کتاب www.ketabnak.com gen.lib.rus.ec کتاب و مقاله انگلیسی www.urbanity.ir www.takbook.com www.irpdf.com www.parsbook.org www.irebooks.com www.farsibooks.ir www.ketabesabz.com www.readbook.ir 💠 سایتهای مهم علمی،پژوهشی www.digitallibraryplus.com www.daneshyar.net 💠 بانک های اطلاعاتی www.umi.com/pqdauto www.search.ebscohost.com www.sciencedirect.com www.emeraldinsight.com www.online.sagepub.com www.springerlink.com www.scopus.com http://apps.isiknowledge.com www.anjoman.urbanity.ir 💠 پایان‌نامه‌های داخلی و خارجی www.irandoc.ac.ir www.urbanity.ir www.umi.com/pgdauto www.mhrn.net www.theses.org 💠 مقالات فارسی www.urbanity.ir ricest.ac.ir www.shahrsaz.ir www.magiran.com www.civilica.com www.sid.ir ensani.ir 💠 دسترسی آزاد روانشناسی و آموزش و پرورش: http://eric.ed.gov 💠 اطلاعات عمومی کشورها: www.worldatlas.com 💠 مقالات رایگان کتابداری و اطلاع رسانی: www.infolibrarian.com 💠 آرشیو مقالات از سال ۱۹۹۸ www.findarticles.com 💠 کتابخانه الکترونیک www.digital.library.upenn.edu/books 💠 رایانه و بانکهای اطلاعاتی فارسی: www.srco.ir 💠 دانشنامه آزاد اینترنتی: www.wikipedia.org 💠 دسترسي به متن کامل پايان نامه هاي 435 دانشگاه از24 کشور اروپایی: http://www.dart-europe.eu/basic-search.php 💠 دسترسي رايگان به بانک مقالات دانشگاه کاليفرنيا: http://escholarship.org/ 💠 دسترسي رايگان به بانک مقالات دانشگاه TENNESSEE: http://www.lib.utk.edu:90/cgi-perl/dbBro...i?help=148 💠 دسترسي رايگان به 1,550,632 مقاله‌ی دانشگاهی: http://www.oalib.com/ 💠 دسترسي به پايان‌نامه‌های الکترونيکی دانشگاه ناتينگهام: http://etheses.nottingham.ac.uk/ 💠 دسترسی رايگان به کتاب‌ها و ژورنال‌های سايت In Tech: http://www.intechopen.com/ 💠 دسترسی رايگان به مقالات علمی، دانشگاه McGill: http://digitool.library.mcgill.ca/R 💠دسترسی رايگان به مقالات علمي، مقالات 1753 ژورنال- دانشگاه استنفورد: http://highwire.stanford.edu/ 📚📚 خانه طلاب جوان 🔰🔰 http://eitaa.com/joinchat/2731802626C6597703c2f 💠💠💠💠💠💠💠💠💠💠 به "بهتر بنویسیم" بپیوندید.👇 https://eitaa.com/joinchat/281804844C1f3585f204
٣ 🔰 در نوشتن پَرِش نکنید! خواننده متن شما نباید احساس کند که شما او را نمی فهمید. گاهی در نوشتن از اتفاقات، حوادث، زمان و... پرش می کنیم به گونه ای که مخاطب دچار ابهام و سردرگمی می شود. مخاطب را باید آهسته آهسته و مرحله به مرحله پیش برد. نمی شود یک دفعه ای به پله آخر رسید و حرف نهایی را زد؛ بدون این که همه مقدمات لازم فراهم شده باشد. باید این احساس برای مخاطب ایجاد شود که نوشته شما سیر منطقی دارد و او را به آرامی در کنار خودش پیش می برد. دست خواننده را بگیرید و پله پله با او جلو بروید؛حتی یک دفعه او را از دو پله بالا نبرید. این باعث زدگی و خسته شدن مخاطب می شود. https://eitaa.com/joinchat/281804844C1f3585f204
📣 کانال تخصصی "بهتر بنویسیم✍" تقدیم می‌کند: 📚 دوره آموزش مدیریت کانال در فضای مجازی: آموزش گام به گام وظایف هفت‌گانه مدیر کانال 📕 هدف‌گذاری؛ 📕 تعیین موضوع؛ 📕 راه‌اندازی کانال؛ 📕 عضوگیری اولیه و معرفی کانال؛ 📕 تولید محتوا؛ 📕 بارگزاری محتواها؛ 📕 حفظ و افزایش اعضا. 💡 ۲۵ درس کوتاه و کاربردی در قالب متن، صوت و تصویر. 💡 به همراه تحلیل‌ها و توصیه‌های راهبردی رهبر معظم انقلاب درباره فضای مجازی. 🎯🎯🎯 در «بهتر بنویسیم✍» حرفه ای شوید.👇 https://eitaa.com/joinchat/281804844C1f3585f204
📚دورهٔ آموزش مدیریت کانال در فضای مجازی 📄 1️⃣: هفت قدم تا موفقیت یک کانال (وظایف مدیر کانال) 🧮 ۳۲۴ کلمه 📆 ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ 📎 پیوست: 🎧1️⃣ بسم الله الرحمن الرحیم تصمیم گرفته اید یک کانال داشته باشید؟ پس خودتان را برای کارها آماده کنید: 1. هدف‌گذاری؛ 2. تعیین موضوع؛ 3. راه‌اندازی کانال؛ 4. عضوگیری اولیه و معرفی کانال؛ 5. تولید محتوا؛ 6. بارگزاری محتواها؛ 7. حفظ و افزایش اعضا. ✅هدف‌گذاری منظور از هدف‌گذاری، تعیین رویکرد کانال است. باید به‌روشنی بدانید که انگیزه‌تان چیست: سرگرمی، درآمدزایی، امور عام‌المنفعه یا غیره. اگر ضرورت راه‌اندازی کانال برایتان ثابت نشده، بهتر است این کار را کنار بگذارید. ✅تعیین موضوع زمینه یا زمینه‌های فعالیت محتوایی کانال را مشخص کنید. دقیق و شفاف کردن موضوع کانال، نقش مهمی در موفقیت شما در انجام دیگر وظایف مدیریتی دارد؛ پس نباید به‌سادگی از کنار آن بگذرید. برای تعیین موضوع کانال، شما به چند مؤلفه نیاز دارید: 1. شناخت توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود؛ 2. تعیین مخاطب؛ 3. شناسایی مهم‌ترین نیازهای مخاطب؛ 4. اطمینان از نبود کانال‌های مناسب برای پاسخگویی به این نیازها. ✅راه‌اندازی کانال هنگام راه‌اندازی کانال، باید به ترتیب به چهار مسئله توجه داشته باشید: 1. نام؛ 2. تصویر؛ 3. توضیحات؛ 4. نشانی لینک. ✅عضوگیری اولیه و معرفی کانال به نظر بعضی ها، از جمله من، این کار پیش از تولید محتوا اصولی نیست؛ درنتیجه باید آن را با وظیفۀ بعدی مدیریت کانال در نظر بگیرید. با این وجود، ترفندها و نکاتی دربارهٔ معرفی کانال و عضوگیری در آغاز راه وجود دارد که توجه نکردن به آن‌ها، آیندهٔ کانالتان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. ✅تولید محتوا مهم‌ترین وظیفهٔ شما برای مدیریت یک کانال، تولید محتواست. اگر فقط محتواهای دیگران را ارائه کنید، موفق نخواهید بود. پس هرطور شده این چند مهارت را به دست آورید: 1. سوژه‌یابی؛ 2. زاویه‌شناسی؛ 3. تولید محتوا؛ 4. گزینش قالب مناسب؛ 5. عنوان‌گذاری؛ 6. هشتگ‌نویسی؛ 7. ایجاد جذابیت بصری. ✅بارگذاری محتواها پس از تولید و یا گردآوری محتوا، نوبت بارگذاری آن‌ها در کانال است. این کار قواعدی دارد که حتماً باید یاد بگیرید. ✅حفظ و افزایش اعضای کانال چگونگی حفظ مخاطب و راه‌های افزایش اعضای کانال، آخرین بخش آموزش‌هایی است که برای مدیریت یک کانال به آن نیاز دارید. 🎯🎯🎯 در «بهتر بنویسیم✍» حرفه ای شوید.👇 https://eitaa.com/joinchat/281804844C1f3585f204
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
درس۱.m4a
زمان: حجم: 1.62M
📚 دوره آموزش مدیریت کانال در فضای مجازی 🎧1️⃣ هفت قدم تا موفقیت یک کانال (وظایف مدیر کانال) ⌛️ ۳دقیقه 📆 ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ 📎 پیوست: 📄 🎯🎯🎯 در «بهتر بنویسیم✍» حرفه‌ای شوید.👇 https://eitaa.com/joinchat/281804844C1f3585f204
📚دورهٔ آموزش مدیریت کانال در فضای مجازی 📄2️⃣ چه کسی گفته اگر تو راه بیفتی، راه خودش هدف را به تو نشان می دهد؟! (اهداف مختلف کانال ها) 🧮 ۳۰۰ کلمه 📆 ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ 📎 پیوست: 🎧2️⃣ بسم الله الرحمن الرحیم ✅در درس قبل گفتم که منظور از هدف‌گذاری برای یک کانال، تعیین رویکرد آن است. باید قبل از هر کاری به این سؤال جواب بدهید که چرا تصمیم گرفته‌اید یک کانال داشته باشید؟ انگیزه‌تان چیست؟ ✅به نظرتان این یک پرسش بیهوده است؟! چند دقیقه تحمل کنید و این چند خط را بخوانید؛ حتماً نظرتان عوض می‌شود. اگر این درس را تا آخر خواندید و نظرتان عوض نشد، برگردید و آن را دوباره بخوانید؛ چون مطمئنم دفعهٔ اول آن را خوب نخوانده‌اید.😃 ✅فکر نمی‌کنم شما از کسانی باشید که وقت اضافه دارند و برای پر کردن اوقات فراغت خودشان به فکر کانال داری افتاده‌اند. ولی بعضی‌ها هستند که فقط برای سرگرمی کانال راه می‌اندازند؛ نتیجهٔ این رویکرد هم در نوع کانال و مخاطبان آن دیده می‌شود. ✅شاید باورش برای کسی که با این فضا چندان آشنا نیستند کمی سخت باشد، ولی بیش‌ترین تعداد کانال‌ها و شلوغ‌ترین آن‌ها، کانال‌هایی هستند که با هدف کسب‌وکار و درآمدزایی فعالیت می‌کنند. در فضای مجازی از تبلیغ محصولات خود یا دیگران در یک کانال می‌توانید پول درآورید تا مدیریت کانال اطلاع‌رسانی. حتی برگزاری دوره‌های آموزشی در کانال‌ها هم می‌تواند پول‌ساز باشد. ✅شاید شما از جمله کسانی باشید که ترجیح می‌دهند به داشتن یک کانال اقتصادی و سودآور، کارهای خیریه بکنید. در این صورت، «اطلاع‌رسانی محرومیت‌ها و نیازها»، «جلب کمک‌های نیکوکاران» و «بازتاب کمک‌های مردمی»، مهم‌ترین محتواهای شما خواهند بود. ✅اما اگر اهلش باشید، کانال‌ها ظرفیت بسیار خوبی برای دستیابی به دو هدف «شبکه‌سازی» و «تربیت نیرو» هستند. در کانال‌های مبتنی بر شبکه‌سازی، مدیران بیشتر به دنبال ایجاد یک شبکهٔ تبلیغی منسجم برای نشر یک اندیشه هستند. اما وقتی مدیر کانال یک روند مشخص اقناع بینشی و جهت‌دهی گرایشی در مخاطبان را دنبال کند، در حقیقت به دنبال تربیت نیرو است. ✅هدف کانال شما کدام‌یک از این‌هاست؟ 1. سرگرمی؛ 2. درآمدزایی؛ 3. کارهای خیریه؛ 4. شبکه‌سازی (نشر یک اندیشه)؛ 5. تربیت نیرو. 🎯🎯🎯 در «بهتر بنویسیم✍» حرفه‌ای شوید.👇 https://eitaa.com/joinchat/281804844C1f3585f204