eitaa logo
بهتر بنویسیم
1.5هزار دنبال‌کننده
317 عکس
36 ویدیو
53 فایل
💡خیلی از ما نویسنده‌ایم؛ فقط باید تمرین کنیم تا #بهتر_بنویسیم. ارتباط با مدیر: @Pourjam
مشاهده در ایتا
دانلود
پشنهاد دیوانه‌وار! ♨️می‌توانید روی یک کاغذ بزرگ بنویسید: «من بی­‌استعدادترین نویسندۀ جهانم» و آن را بچسبانید جلوی میز کارتان که یکباره خیالتان از این بابت راحت شود! و بعد بدون استرس استعداد مشغول نوشتن شوید. ما چه مشکلی با استعداد داریم؟ حتی اگر با استعدادترین نویسندۀ جهان هم باشید بالاخره قریحۀ شما یک جایی ته می‌کشد. نویسندگی کار گِل است. نویسنده یکی از سمج‌ترین آدم‌های روی زمین است. نویسندۀ واقعی پاسدار کمیت است. او می‌داند که کیفیت فقط و فقط در اثر سخت‌کوشی و فراهم آوردن کمیت بالا فراهم می‌شود. کار نیکو کردن از پر کردن است؛ تمام اسم‌های ماندگار ادبیات به قول ارهان پاموک نویسنده نوبلیست ترک، کارگرانی سخت‌کوش بوده‌اند. اگر روی کاغذ می‌نویسید باید کیلو کیلو تولید کنید و برای خریدن کاغذ و قلم پول کم بیاورید. اگر هم تایپ می‌کنید باید آن‌قدر افراطی بنویسید که رنگ دکمه‌های کیبوردتان برود یا دکمه‌هایش بشکند! ⁉️می‌دانید چه زمانی به نویسنده‌ای پرکار تبدیل می‌شوید؟ ‼️زمانی که تولید زباله را وظیفۀ خودتان بدانید. 🖇آنی سکستون می‌گوید: «گاهی ده‌ها صفحه چرندیات محض می­‌نویسم تا به یک جملۀ درست برسم.» 📝تصور کنید فایل ورد را باز کرده‌اید و می‌خواهید یک مقالۀ مهم بنویسید. ⭕️تقریباً محال است که در همان سطرهای اول بتوانید به افکارتان جریان منظمی بدهید و جملات درستی بنویسید. 📢 بیایید بهتر بنویسیم✍: 🌐 eitaa.com/benevisim
✍پس شروع کنید به نوشتن چیزهای بیهوده، از سرو صداهای اطراف بنویسید (ظرف شستش مادرتان در آشپزخانه)، از بوهایی که به مشامتان می‌رسد (بوی غذایی که روی گاز است.)، از چیزهایی که لمس می‌کنید (دکمه‌های کیبورد، حسی که انگشت‌های شما هنگام لمس آن ‌ها دارند.)، از چیزهایی که دور برتان می‌‌بینید (کتاب‌هایی که روی میزتان گذاشته‌اید) و از مزه‌ه­ایی که حس می‌کنید (طعم آدامسی که در حال جویدنش هستید). ❇️تا جایی که می‌توانید جزییات ظاهراً اضافه را توصیف کنید. تأثیر شگفت‌انگیز آن را وقتی نویسندۀ حرفه‌ای شدید می‌فهمید. ♻️نویسندۀ تازه­‌کار غالباً ممکن است که مدام نگران استعداد خودش بشود. بخشی از مشکلاتی که قبل از حرفه‌ای شدن ما در نویسندگی به وجود می­‌آیند از این قرارند: 🔸-نوشتن هر چیزی را که آغاز می‌کنیم نمی‌توانیم به پایان برسانیم، پس چندین داستان نیمه­‌کاره داریم. 🔹-بیش از اندازه دربارۀ چاپ آثارمان رؤیاپردازی می‌کنیم و نگرانیم. 🔸-حس می‌کنیم نمی‌توانیم حرف دلمان و آن چیزی را که توی سرمان می‌گذرد به‌وضوح روی کاغذ بیاوریم. 🔹-از نوشته‌های خودمان متنفریم، درست مثل پول قلابی از آن‌ها ناامید می‌شویم. 🔸-هر وقت که ذوقش را داشته باشیم سراغ نوشتن می‌رویم. ⬅️این‌ها فقط بخشی از بهانه‌ها و مشکلات یک نویسندۀ غیرحرفه‌ای است. 💪ولی نویسنده شدن یک قاعدۀ ساده دارد، که البته هر کسی اراده و شجاعت انجام آن را ندارد. 📢 بیایید بهتر بنویسیم✍: 🌐 eitaa.com/benevisim
قاعدۀ ۱۰ برابر: ✅قاعدۀ ۱۰ برابر ایده‌ای است که گرانت کاردون مطرح کرده. 📝کاردون در کتاب قاعده ده برابر می‌نویسد: ✍قاعده ۱۰ برابر ربطی به آموزش، استعداد، ارتباطات، فرصت‌های خوب، پول، فناوری، در صنعت درست قرار گرفتن یا حتی در زمان و مکان درست قرار گرفتن ندارد. در هر موردی که شخصی در آن به سطوح عظیمی از موفقیت دست یافته است -فرقی نمی‌کند چه کسی باشد، نویسنده، کارآفرین یا سیاستمدار- تضمین می‌دهم او در زمان ترقی و کسب موفقیتش از قاعده ۱۰ برابر استفاده کرده است. 💢قاعدۀ ۱۰ برابر یعنی ۱۰ برابر بیش از چیزی که افراد آماتور انجام می‌دهند برای مهارتی که قصد حرفه‌ای شدن در آن را دارید وقت بگذارید. اگر نویسنده‌های آماتور به صورت تفننی روزی ۱۰۰ کلمه می‌­نویسند، شما ۱۰ برابر بیشتر یعنی هر روز ۱۰۰۰ کلمه بنویسید. قاعدۀ ۱۰۰ برابر تنها راه موفقیت و تمایز در دنیای  نویسندگی است.  📢 بیایید بهتر بنویسیم✍: 🌐 eitaa.com/benevisim
 تمرین هفتهٔ سوم:   ♻️تصور کنید اگر ۱۰ برابر بیشتر از چیزی که در حال حاضر انجام می‌دهید و ۱۰ برابر بیشتر از حد معمول بنویسید چه اتقاقی می‌افتد و چه میزان از رشد و موفقیت را تجربه می‌کنید. به هر ضرب و زوری شده هزار کلمه دربارۀ نویسندگیِ ۱۰ برابر بنویسید. شاید لازم باشد به نسبت بقیه تمرین‌ها  ۱۰ برابر بیشتر عرق بریزید. پیشنهاد: یک بسته کاغذ ۲۰۰ صفحه‌ای بگیرید و طی یک هفته هر طور شده،  آن را با آزادنویسی پر کنید. 📢 بیایید بهتر بنویسیم✍: 🌐 eitaa.com/benevisim
هدایت شده از نویسندگان حوزوی
محقق موفق محقق موفق کسی است که تحقیقاتش عمیق و دقیق است و به هر سخن مشهوری اتکا و اعتماد نمی‌کند. به نمونه‌ای حدیثی و ادبی و از زبان استاد محمد اسفندیاری بنگرید: گویندهٔ ”اُطْلُبوا الْعِلْمَ مِنَ الْمَهْدِ اِلَی اللَّحدِ“ «عبارت فوق به عنوان حدیث نبوی زبانزد است و غالب نویسندگانی که دربارۀ علم در اسلام قلم زده‌‌اند، آن را به پیامبر خدا (ص) نسبت داده‌اند. وزارت آموزش و پرورش نیز سال‌هاست که آن را به نقل از پیامبر شعار خود قرار داده است. اما سخن مزبور اساساً حدیث نیست و نویسنده با تتبّع گسترده در جوامع روایی شیعه و اهل سنّت منبعی برای آن نیافت. با اینکه در کتاب‌های حدیثی، از کافی تا بحارالانوار و المحجة البیضاء، فصلی به ”کتاب فضل العلم“ و ”کتاب العلم“ اختصاص یافته، ولی در هیچ‌یک از منابع دست اول و حتی دست دوم چنین حدیثی از پیامبر نقل نشده است. حتی در آثار مستقلی که که در فضیلت علم وجود دارد، مانند جامع بیان علم و فضله، از ابن عبد البرّ قرطبی، اثری از حدیث مزبور نیست.» چنین گفت پیغمبر راستگوی / ز گهواره تا گور دانش بجوی «شعر فوق را در دهه‌های اخیر به فردوسی نسبت داده‌اند و اکنون در همه جا مشهور شده که از اوست. منشأ این شهرت وزارت آموزش و پرورش است که آن را به نقل از فردوسی و به همراه حدیثِ پیش‌گفته شعار سراسری کرده است. ولی این شعر هم از فردوسی نیست و حتی در ابیات الحاقی شاهنامه نیامده است. نسبت دادن این شعر به فردوسی خطاست، و نسبت دادن مضمون آن به پیامبر خطایی دیگر و بزرگ‌تر. آری، فردوسی در جایی از شاهنامه گفته است: از آموختن یک زمان نغنوی. و در جایی دیگر گفته است: میاسای ز آموختن یک زمان. شعر فوق از سروده‌های عصر حاضر است و در هیچ‌یک از دیوان‌ها و تذکره‌های متقدمان و متأخران نیست. حتی علی اکبر دهخدا در کتاب امثال و حکم آن حدیث پیش‌گفته را آورده، ولی شعر مزبور را بدین سبب که نشنیده و در جایی نخوانده نبود نیاورده است. بنابراین، حدس می‌توان زد که از سروده‌های پس از تألیف امثال و حکم است. من برای اطمینان بیشتر، به سید محمد دبیرسیاقی، که کشف‌الأبیات شاهنامه را فراهم کرده است، متوسل شدم. وی در نامه‌ای توضیح داد که از قضا اکنون در حال تصحیح یادداشت‌های روزانهٔ علی اصغر حکمت است، که وزیر معارف (آموزش و پرورش) در دوره رضاشاه بود. در این یادداشت‌ها آمده است که مصراع دوم این شعر، سرودهٔ میرزا ابوالقاسم فخرالاسلام، از مقامات وزارت معارف است، و آن را در سال ۱۳۱۵، که سال مبارزه با بی‌سوادی بود، سرود. اما مصراع اول آن از کسی دیگر است و بعدها به آن افزوده‌اند.» آسیب‌شناسی دینی، محمد اسفندیاری، تهران، انتشارات کویر، ۱۳۹۵، ص ۳۵۹ - ۳۶۰. @HOWZAVIAN
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📢 بیایید بهتر بنویسیم✍: 🌐 eitaa.com/benevisim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از تربیت و حکمرانی
📢اگر دنبال اثرگذاری حقیقی در فضای مجازی هستید... 👈به هفت فرمان رهبر انقلاب به فعالان انقلابی در فضای مجازی توجه کنید: 1️⃣امیدآفرینی 2️⃣بصیرت آفرینی 3️⃣توصیه به ایستادگی 4️⃣توصیه به تنبلی نکردن 5️⃣توصیه به خسته نشدن 6️⃣توصیه به صبر 7️⃣توصیه به حق 🆔️ @m_rajaaei
جمعه‌ی آخر سال است کجایی آقا...
کارگاه مهارت‌افزایی نوروزی، ویژه فعالان فرهنگی فضای مجازی و رسانه‌ای (کاملاً رایگان و مشروط به ارائه یک یادداشت در پایان دوره) 📍این کارگاه تا کنون هفت بار برگزار شده و مخاطبان آن در کانون نویسندگان تربیتی با بیش از ۳۰۰ عضو فعالند. 📍شروع کارگاه: ۷ فروردین ۱۴۰۰ به صورت آفلاین 📍برای آگاهی بیشتر از محتوای دوره و ثبت نام، وارد در پیام‌رسان شوید: 🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
بهتر بنویسیم
کارگاه مهارت‌افزایی نوروزی، ویژه فعالان فرهنگی فضای مجازی و رسانه‌ای (کاملاً رایگان و مشروط به ارائه
📣قابل توجه متقاضیان شرکت در کارگاه یادداشت‌نویسی مقدماتی👇 📍محتوای کارگاه به تفکیک جلسات: ۱. یادداشت اقناعی چیست و از چه بخش‌هایی تشکیل می‌شود؟/ نگارش بندِ مقدمه ۲. انواع جمله‌های یک بندِ پشتیبان/ نگارش بند پشتیبان با روش توصیف ۳. نگارش بند پشتیبان با روش مثال‌آوری ۴. نگارش بند پشتیبان با روش استدلال ۵. نگارش بند پشتیبان با ترکیب روش‌ها ۶. نکات تکمیلی نگارش بند مقدمه/ نگارش بند نتیجه‌گیری ۷. درست‌نویسی جمله‌ها ۸. استوارنویسی جمله‌ها ۹. ساده‌نویسی جمله‌ها ۱۰. عنوان‌گذاری و زیبایی ظاهری یادداشت همچنین می‌توانید برای آشنایی بیشتر با شرکت‌کنندگان هفت دوره قبلی این کارگاه و اعضای کانون نویسندگان تربیتی، از راه لینک زیر وارد این گروه شوید: https://eitaa.com/joinchat/2345402427C6927cc007e
بهتر بنویسیم
کارگاه مهارت‌افزایی نوروزی، ویژه فعالان فرهنگی فضای مجازی و رسانه‌ای (کاملاً رایگان و مشروط به ارائه
📜درخواست شرکت در کارگاه مجازی یادداشت‌نویسی مقدماتی 📣لطفاً پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده، آن را برای مسئول ثبت نام به نشانی زیر بفرستید: @adminan ۱. نام و نام خانوادگی (اختیاری): ۲. زمینه فعالیت: 🔸️طلبه پایه چند و در کدام شهر؟ 🔸️دانشجوی چه رشته‌ای و در کدام شهر؟ 🔸️فعال فرهنگی-تربیتی در کدام مجموعه؟ ۳. بستر فعالیت در فضای مجازی: 🔸️صفحه اینستاگرام به نشانی زیر: (با نوشتن آی دی صفحه خود پس از علامت /در سطر زیر، لینک را کامل کنید) instagram.com/ 🔸️حساب کاربری توئیتر به نشانی زیر: (با نوشتن آی دی حساب کاربری خود پس از علامت /در سطر زیر، لینک را کامل کنید) twitter.com/ 🔸️کانال به نشانی زیر: (با نوشتن آی دی کانال خود پس از علامت /در یکی از سطرهای زیر، لینک را کامل کنید) eitaa.com/ sapp.ir/ ble.ir/ rubika.ir/ gap.im/ igap.net/ t.me/ ۴. شماره موبایل حساب کاربری فعال در پیام‌رسان ایتا (اختیاری): تعهد شرکت در دوره: این‌جانب شرعاً تعهد می‌کنم که پس از عضویت در کارگاه، در این دوره شرکت فعال داشته باشم و در پایان دوره، یک یادداشت حداکثر ۸۰۰ کلمه‌ای، با موضوع "نقد یکی از برنامه‌های نوروزی رسانه ملی" تحویل دهم. در غیر این‌صورت، شرعاً ضامنم که کل هزینه دوره (مبلغ ۲۰۰ هزار تومان) را به برگزارکنندگان بپردازم.
👌 حضوری ویژه و تاثیرگذار در از بین مساجد_فعال_کشور را از دست ندهید... ♻️ ارتباط و تعامل صدها و نخبه فرهنگیِ ، مسجدی و جهادی 🆘 اطلاع از طرحهای عملیاتی و ایده های کار فرهنگی و تربیتی💯 همه و همه در 👇 با بیش از 30 سال تجربه تربیتی فرهنگی •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈• 🔵 به جمع مساجد فعال بپیوندید 🔻 http://eitaa.com/joinchat/2584412179C05933e85f4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️مراقب شلیک دشمن در باشید! 🔸️امام خامنه‌ای: "حواستان باشد دشمن از این فضا علیه هویت شما، موجودیت شما، نظام شما، انقلاب شما استفاده نکند". 🔹️از شما می‌پرسم: مخاطب این فرمان رهبر معظم انقلاب برای حراست از مرزهای اعتقادی و فرهنگی نظام کیست؟ 🔸️اگر و انقلابی و بخواهند وارد این میدان شوند، باید مهارت‌های لازم را داشته باشند. 🔹️در ، می‌کوشیم تا یکی از این مهارت‌ها را به دست آوریم. برای آگاهی از محتوای دوره و ثبت نام، بیایید بهتر بنویسیم: 🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
چیستی و چرایی یادداشت نویسی.mp3
9.68M
❓یادداشت نویسی چیست؟ ❓ما ، و انقلابی چه نیازی به مهارت یافتن در یادداشت نویسی داریم؟ ❓دستاوردهای این سبک از نوشتن چیست؟ ✴در این فایل کوشیده شده تا به این پرسش‌ها پاسخ داده شود تا شنونده بتواند برای ورود به تصمیم بگیرد. ❇این دوره به مناسبت اعیاد شعبانیه است. برای آگاهی بیشتر از محتوای کارگاه و ثبت نام، بیایید بهتر بنویسیم: 🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
📌امروز حیاتی است. ✅"قوی شدن کشور جزو هدف‌های ماست؛ این هم از خطوط اصلی نسخه بعثت است، این هم از بعثت گرفته شده، این هم از قرآن گرفته شده: قرآن می‌فرماید که "و أعدوا لهم ما استطعتم من قوة"؛ هرچه می‌توانید قدرت را زیاد کنید. ✅حالا این قوت در وهله اول، در نگاه اول، ممکن است قوت نظامی به نظر برسد؛ لکن ظاهراً خیلی وسیع‌تر از دامنه قوت نظامی است. ✅ابعاد قوت، ابعاد وسیعی است: ابعاد اقتصادی دارد، قوت اقتصادی، قوت علمی، قوت فرهنگی، قوت سیاسی -که زمینه‌ساز قوت سیاسی، استقلال سیاسی است-، ... ✅امروز ، حیاتی است... فضای مجازی امروز حاکم بر زندگی انسان‌هاست در همه دنیا و یک عده‌ای همه کارهایشان را از طریق فضای مجازی پیش می‌برند؛ قوت در این (فضا) حیاتی است". (۱۳۹۹/۰۱/۰۳) 💠 بیایید : 🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ضرورت ورود فعال و جریان‌ساز و به عرصه تولید محتوا در 🔸️در زمان جنگ تحمیلی هم کسانی بودند که مخالف جبهه رفتن طلاب بودند و پوشیدن لباس خاکی بسیجیان را دور از شأن طلاب می‌دانستند! 📣 برای آشنایی با مهارت‌های نوشتاری فعالیت در فضای مجازی بیایید : 🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
📍نمونه یک (یادداشت توئیتری): ‏این رسانه دانشگاه نیست؛ دست کم یک ‎ و اسلامی نیست. پدر و مادری را تصور کنید که دغدغه ‎ فرزند دلبندشان را دارند و با اعتماد به ‎ او را پای برنامه عمو پورنگ می‌نشانند. ناگهان کودک از زبان مترسک می‌شنود: تو مزرعه مشغول کار و شُخمم اگر که محصول نمی‌ده...😱 💠💠💠 💠 بیایید بهتر بنویسیم: 🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍نمونه یک (یادداشت اینستاگرامی): افول تدریجی یک عمومی فرقی نمی‌کنه باشی، یا ؛ باشی یا ؛ حتی فرقی نمی‌کنه که خودت کاملاً مُبادی آداب باشی یا نه؛ هرچه باشی، اگر فرزندت رو دوست داشته باشی، بعیده که دوست داشته باشی و اجازه بدی که فرزندت بی‌ادب بشه. حالا اگه به‌دلیل مشغله‌های زندگی و کاری و نبود فرصت‌ها، و یا در و محدودیت‌های ناچار باشی فرزند دلبندت رو با برنامه‌های سرگرم کنی، چه حالی بهت دست می‌ده اگه ناگهان بشنوی مترسک داره می‌گه: تو مزرعه مشغول کار و شُخمم اگر که محصول نمی‌ده...😱 💠💠💠 برای مشاهده اصل این مطلب در اینستاگرام، از پیوند زیر استفاده کنید: instagram.com/m_rajaaei 💠 بیایید بهتر بنویسیم: 🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
📍نمونه یک (یادداشت مناسب کانال) ⚠️لطفاً فرزندان خود را به نسپارید! 🔸️تصور کنید در تعطیلات نوروز، کودک خود را برای تماشای بخش دوم برنامه پای تلویزیون می‌نشانید و خودتان مشغول کارهایتان می‌شوید. هنوز پنج شش دقیقه نگذشته که این شعر را از زبان مترسک می‌شنوید: "تو مزرعه مشغول کار و شُخمم، اگر که محصول نمی‌ده...". قصد سیاه‌نمایی یا بزرگ‌نمایی ندارم، ولی معتقدم برنامه‌های اخیر آقای نه‌تنها تربیتی نیست، که در بسیاری از موارد زمینه‌ساز آسیب‌های تربیتی و اخلاقی می‌شود. 🔹️نخستین ضعف برنامه‌ای مثل کلبه عمو پورنگ، ضعف محتوایی آن است. تهیه‌کنندگان این برنامه کوشیده‌اند تا مفاهیم ارزشمند اخلاقی و تربیتی را به مخاطب منتقل کنند، ولی چون حوصله پرداخت دقیق و هنرمندانه به یک مفهوم را ندارند، معمولاً خیلی سطحی و شعاری با آن برخورد می‌کنند. مخاطب هم ناچار است جملات و پیام‌ها را خیلی سریع بشنود و بیشتر مشغول تماشای بقیه بخش‌های قصه باشد. 🔸️آسیب دوم این برنامه، سوء استفاده سازندگان از شوخی‌ها و طنزهای خاص و بزرگسالانه، برای جذب مخاطب است. در آغاز برنامه کلبه عمو پورنگ نوشته می‌شود: "این برنامه را با خانواده تماشا کنید". این یعنی داریوش فرضیایی و گروهش فهمیده‌اند که در شرایط کنونی و با وجود سرگرمی‌های متنوع کودکان، آن‌ها دیگر به سادگی برنامه کودک تماشا نمی‌کنند؛ مگر آنکه والدینشان هم پای تلویزیون بنشینند. اینجاست که ناچار می‌شوند از شوخی‌های +18 و گاهی جنسی برای جذب والدین به این برنامه سوء استفاده کنند. 🔹️جز این دو، یک آسیب جدی در این برنامه و نمونه‌های مشابه آن وجود دارد و آن، استفاده بی رویه و غیر معقول از آهنگ و آواز است. ناتوانی سازندگان از جذاب‌سازی برنامه برای کودکان، آن‌ها را سوی سوء استفاده از یک میل غریزی می‌کشاند: زدن و کوبیدن و رقصیدن. 🔸️با استناد به سه آسیب پیش‌گفته، به جد معتقدم که برنامه کلبه عمو پورنگ مانند چند برنامه اخیر آقای داریوش فرضیایی، نه‌تنها مناسب کودکان و متناسب با تربیت دینی آن‌ها نیست، که زمینه‌ساز آسیب‌های اخلاقی و تربیتی در میان‌مدت و بلندمدت است. شاید کسی بگوید که اساساً توقع بسترسازی تربیت از یک توقع بیجاست، ولی ما هنوز کلام بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی را فراموش نکرده‌ایم که "اهمیت رادیو تلویزیون بیشتر از همه است. این دستگاه‌ها، دستگاه‌های تربیتی است؛ باید تمام اقشار ملت با این دستگاه‌ها تربیت بشوند". 💠💠💠 💠 بیایید بهتر بنویسیم: 🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
🎊کانال تخصصی یک ساله شد!🎊 🎁پارسال سوم فروردین بود که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی خود، جوانان انقلابی را به قوت در فضای مجازی توصیه کرد. دو روز بعد متولد شد تا بستر کوچکی باشد برای تقویت محتوایی و مهارتی فعالان فرهنگی-تربیتی برای حضور و فعالیت اثرگذار در فضای مجازی. 🎁در این یک سال، فراز و نشیب داشتیم، قوت و ضعف داشتیم؛ ولی همواره تلاش کردیم تا از اصل هدف و دغدغه‌مان دور نشویم. حتی هیچ‌گاه هدف وسیله را برایمان توجیه نکرد و دست به هر کاری و هر نوع تبلیغی برای افزایش اعضا نزدیم؛ چون برای ما هر یک عضو ارزشی و فعال، از افزایش بی‌رویه و بیهوده اعضای کانال ارزشمندتر بوده و است. 🎁از همه اعضا سپاسگزاریم که با همراهی‌شان، تذکرهایشان درباره محتواها، فرستادن محتواهای ارزشمند برای انتشار و با هدایت محتواها به گروه‌های دیگر و معرفی کانال به دوستان خود، سبب می‌شوند که زحمت‌های دوستانشان به دست نفرات بیشتری برسد و ثمره آن مضاعف شود. 🎁امیدواریم در ادامه هم بتوانیم با کمک هم یک بستر تخصصی سودمند و سالم برای تقویت محتوایی و مهارتی فعالان انقلابی فضای مجازی داشته باشیم. 🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📌روحانیت در برابر حملات مجازی دشمن سینه سپر کند! (تحلیل‌ها و توصیه‌های دربارهٔ ) بسم الله الرحمن الرحیم ✅امروز هم فضای مجازی یک صحرای بی‌پایانی است که از همه طرفش می‌شود حرکت کرد؛ دیگر مثل سابق نیست که شما بخواهید یک مطلبی را بیان کنید، ناچار باشید روی کاغذ بنویسید، آن را پلی‌کپی کنید یا فتوکپی کنید ده نسخه، صد نسخه، دویست نسخه؛ این‌جوری نیست. ✅هر یک نفری که بتواند با رایانه کار بکند یک رسانه است. می‌نشینند پخش می‌کنند شبهات را، حرف‌ها را، جوان‌های مؤمن را، جوان‌های سالم را گمراه می‌کنند. این‌ها را باید شناخت. چه کسی بایستی بیاید وسط میدان و سینه سپر کند و مانع بشود از گمراهی جوانان؟ چه کسی باید مانع بشود از اقدام دشمن برای انحراف ذهن جوانان؟ به عهدهٔ چه کسی است این کار؟ ✅جامعهٔ علمی و مذهبی، یعنی روحانیت، اولین وظیفه‌اش این است؛ مهم‌ترین وظیفه‌اش این است. (بیانات رهبر معظم انقلاب در اولین جلسهٔ درس خارج فقه در سال تحصیلی جدید ۱۳۹۱/۰۶/۱۶) 💠 بیایید بهتر بنویسیم: 🌐 eitaa.com/behtarbenevisim