بهتر بنویسیم
کارگاه مهارتافزایی نوروزی، ویژه فعالان فرهنگی فضای مجازی و رسانهای (کاملاً رایگان و مشروط به ارائه
📣قابل توجه متقاضیان شرکت در کارگاه یادداشتنویسی مقدماتی👇
📍محتوای کارگاه به تفکیک جلسات:
۱. یادداشت اقناعی چیست و از چه بخشهایی تشکیل میشود؟/ نگارش بندِ مقدمه
۲. انواع جملههای یک بندِ پشتیبان/ نگارش بند پشتیبان با روش توصیف
۳. نگارش بند پشتیبان با روش مثالآوری
۴. نگارش بند پشتیبان با روش استدلال
۵. نگارش بند پشتیبان با ترکیب روشها
۶. نکات تکمیلی نگارش بند مقدمه/ نگارش بند نتیجهگیری
۷. درستنویسی جملهها
۸. استوارنویسی جملهها
۹. سادهنویسی جملهها
۱۰. عنوانگذاری و زیبایی ظاهری یادداشت
همچنین میتوانید برای آشنایی بیشتر با شرکتکنندگان هفت دوره قبلی این کارگاه و اعضای کانون نویسندگان تربیتی، از راه لینک زیر وارد این گروه شوید:
https://eitaa.com/joinchat/2345402427C6927cc007e
بهتر بنویسیم
کارگاه مهارتافزایی نوروزی، ویژه فعالان فرهنگی فضای مجازی و رسانهای (کاملاً رایگان و مشروط به ارائه
📜درخواست شرکت در کارگاه مجازی یادداشتنویسی مقدماتی
📣لطفاً پس از تکمیل اطلاعات خواسته شده، آن را برای مسئول ثبت نام به نشانی زیر بفرستید:
@adminan
۱. نام و نام خانوادگی (اختیاری):
۲. زمینه فعالیت:
🔸️طلبه پایه چند و در کدام شهر؟
🔸️دانشجوی چه رشتهای و در کدام شهر؟
🔸️فعال فرهنگی-تربیتی در کدام مجموعه؟
۳. بستر فعالیت در فضای مجازی:
🔸️صفحه اینستاگرام به نشانی زیر:
(با نوشتن آی دی صفحه خود پس از علامت /در سطر زیر، لینک را کامل کنید)
instagram.com/
🔸️حساب کاربری توئیتر به نشانی زیر:
(با نوشتن آی دی حساب کاربری خود پس از علامت /در سطر زیر، لینک را کامل کنید)
twitter.com/
🔸️کانال به نشانی زیر:
(با نوشتن آی دی کانال خود پس از علامت /در یکی از سطرهای زیر، لینک را کامل کنید)
eitaa.com/
sapp.ir/
ble.ir/
rubika.ir/
gap.im/
igap.net/
t.me/
۴. شماره موبایل حساب کاربری فعال در پیامرسان ایتا (اختیاری):
تعهد شرکت در دوره:
اینجانب شرعاً تعهد میکنم که پس از عضویت در کارگاه، در این دوره شرکت فعال داشته باشم و در پایان دوره، یک یادداشت حداکثر ۸۰۰ کلمهای، با موضوع "نقد یکی از برنامههای نوروزی رسانه ملی" تحویل دهم.
در غیر اینصورت، شرعاً ضامنم که کل هزینه دوره (مبلغ ۲۰۰ هزار تومان) را به برگزارکنندگان بپردازم.
👌 حضوری ویژه و تاثیرگذار در #بزرگترین_شبکه_تشکیلاتی_محتوایی از بین مساجد_فعال_کشور را از دست ندهید...
♻️ ارتباط و تعامل صدها #طلبه و نخبه فرهنگیِ #حوزوی، مسجدی و جهادی
🆘 اطلاع از طرحهای عملیاتی و ایده های کار فرهنگی و تربیتی💯
همه و همه در 👇
#مهد_کار_فرهنگی_مساجدکشور با بیش از 30 سال تجربه تربیتی فرهنگی
•┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
🔵 به جمع مساجد فعال بپیوندید 🔻
http://eitaa.com/joinchat/2584412179C05933e85f4
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️مراقب شلیک دشمن در #فضای_مجازی باشید!
🔸️امام خامنهای:
"حواستان باشد دشمن از این فضا علیه هویت شما، موجودیت شما، نظام شما، انقلاب شما استفاده نکند".
🔹️از شما میپرسم:
مخاطب این فرمان رهبر معظم انقلاب برای حراست از مرزهای اعتقادی و فرهنگی نظام کیست؟
🔸️اگر #طلاب و #دانشجویان انقلابی و #فعالان_فرهنگی_تربیتی بخواهند وارد این میدان شوند، باید مهارتهای لازم را داشته باشند.
🔹️در #دوره_یادداشت_نویسی_مقدماتی، میکوشیم تا یکی از این مهارتها را به دست آوریم.
برای آگاهی از محتوای دوره و ثبت نام، بیایید بهتر بنویسیم:
🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
چیستی و چرایی یادداشت نویسی.mp3
9.68M
❓یادداشت نویسی چیست؟
❓ما #طلاب، #فعالان_فرهنگی_تربیتی و #دانشجویان انقلابی چه نیازی به مهارت یافتن در یادداشت نویسی داریم؟
❓دستاوردهای این سبک از نوشتن چیست؟
✴در این فایل کوشیده شده تا به این پرسشها پاسخ داده شود تا شنونده بتواند برای ورود به #دوره_یادداشت_نویسی_مقدماتی تصمیم بگیرد.
❇این دوره به مناسبت اعیاد شعبانیه #رایگان است.
برای آگاهی بیشتر از محتوای کارگاه و ثبت نام، بیایید بهتر بنویسیم:
🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
📌امروز #قوت_در_فضای_مجازی حیاتی است.
✅"قوی شدن کشور جزو هدفهای ماست؛
این هم از خطوط اصلی نسخه بعثت است، این هم از بعثت گرفته شده، این هم از قرآن گرفته شده:
قرآن میفرماید که "و أعدوا لهم ما استطعتم من قوة"؛ هرچه میتوانید قدرت را زیاد کنید.
✅حالا این قوت در وهله اول، در نگاه اول، ممکن است قوت نظامی به نظر برسد؛ لکن ظاهراً خیلی وسیعتر از دامنه قوت نظامی است.
✅ابعاد قوت، ابعاد وسیعی است: ابعاد اقتصادی دارد، قوت اقتصادی، قوت علمی، قوت فرهنگی، قوت سیاسی -که زمینهساز قوت سیاسی، استقلال سیاسی است-، #قوت_تبلیغی...
✅امروز #قوت_در_فضای_مجازی، حیاتی است...
فضای مجازی امروز حاکم بر زندگی انسانهاست در همه دنیا و یک عدهای همه کارهایشان را از طریق فضای مجازی پیش میبرند؛
قوت در این (فضا) حیاتی است".
(۱۳۹۹/۰۱/۰۳)
#قوت_تبلیغی
#قوت_در_فضای_مجازی
#فضای_مجازی
#گام_دوم_انقلاب
#تمدن_اسلامی
💠 بیایید #بهتر_بنویسیم:
🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ضرورت ورود فعال و جریانساز #طلاب و #فعالان_فرهنگی_تربیتی به عرصه تولید محتوا در #فضای_مجازی
🔸️در زمان جنگ تحمیلی هم کسانی بودند که مخالف جبهه رفتن طلاب بودند و پوشیدن لباس خاکی بسیجیان را دور از شأن طلاب میدانستند!
#فضای_مجازی
#تبلیغ_مجازی
#قوت_در_فضای_مجازی
📣 برای آشنایی با مهارتهای نوشتاری فعالیت در فضای مجازی بیایید #بهتر_بنویسیم:
🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
📍نمونه یک #یادداشت_خیلی_کوتاه (یادداشت توئیتری):
این رسانه دانشگاه نیست؛ دست کم یک #دانشگاه_سالم و اسلامی نیست. پدر و مادری را تصور کنید که دغدغه #تربیت فرزند دلبندشان را دارند و با اعتماد به #رسانه_ملی او را پای برنامه عمو پورنگ مینشانند. ناگهان کودک از زبان مترسک میشنود:
تو مزرعه مشغول کار و شُخمم
اگر که محصول نمیده...😱
💠💠💠
#دوره_یادداشت_نویسی_مقدماتی
#بهتر_بنویسیم
💠 بیایید بهتر بنویسیم:
🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍نمونه یک #یادداشت_کوتاه (یادداشت اینستاگرامی):
افول تدریجی یک #دانشگاه عمومی
فرقی نمیکنه #مذهبی باشی، یا #غیر_مذهبی؛ #انقلابی باشی یا #ضد_انقلاب؛ حتی فرقی نمیکنه که خودت کاملاً مُبادی آداب باشی یا نه؛ هرچه باشی، اگر فرزندت رو دوست داشته باشی، بعیده که دوست داشته باشی و اجازه بدی که فرزندت بیادب #تربیت بشه.
حالا اگه بهدلیل مشغلههای زندگی و کاری و نبود فرصتها، و یا در #تعطیلات_نوروزی و محدودیتهای #کرونا ناچار باشی فرزند دلبندت رو با برنامههای #رسانه_ملی سرگرم کنی، چه حالی بهت دست میده اگه ناگهان بشنوی مترسک #برنامه_کلبه_عمو_پورنگ داره میگه:
تو مزرعه مشغول کار و شُخمم
اگر که محصول نمیده...😱
#مطالبه_گری
#حق_الناس
💠💠💠
برای مشاهده اصل این مطلب در اینستاگرام، از پیوند زیر استفاده کنید:
instagram.com/m_rajaaei
#دوره_یادداشت_نویسی_مقدماتی
#بهتر_بنویسیم
💠 بیایید بهتر بنویسیم:
🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
📍نمونه یک #یادداشت (یادداشت مناسب کانال)
⚠️لطفاً #تربیت فرزندان خود را به #عمو_پورنگ نسپارید!
🔸️تصور کنید در تعطیلات نوروز، کودک خود را برای تماشای بخش دوم برنامه #کلبه_عمو_پورنگ پای تلویزیون مینشانید و خودتان مشغول کارهایتان میشوید. هنوز پنج شش دقیقه نگذشته که این شعر را از زبان مترسک میشنوید: "تو مزرعه مشغول کار و شُخمم، اگر که محصول نمیده...". قصد سیاهنمایی یا بزرگنمایی ندارم، ولی معتقدم برنامههای اخیر آقای #داریوش_فرضیایی نهتنها تربیتی نیست، که در بسیاری از موارد زمینهساز آسیبهای تربیتی و اخلاقی میشود.
🔹️نخستین ضعف برنامهای مثل کلبه عمو پورنگ، ضعف محتوایی آن است. تهیهکنندگان این برنامه کوشیدهاند تا مفاهیم ارزشمند اخلاقی و تربیتی را به مخاطب منتقل کنند، ولی چون حوصله پرداخت دقیق و هنرمندانه به یک مفهوم را ندارند، معمولاً خیلی سطحی و شعاری با آن برخورد میکنند. مخاطب هم ناچار است جملات و پیامها را خیلی سریع بشنود و بیشتر مشغول تماشای بقیه بخشهای قصه باشد.
🔸️آسیب دوم این برنامه، سوء استفاده سازندگان از شوخیها و طنزهای خاص و بزرگسالانه، برای جذب مخاطب است. در آغاز برنامه کلبه عمو پورنگ نوشته میشود: "این برنامه را با خانواده تماشا کنید". این یعنی داریوش فرضیایی و گروهش فهمیدهاند که در شرایط کنونی و با وجود سرگرمیهای متنوع کودکان، آنها دیگر به سادگی برنامه کودک تماشا نمیکنند؛ مگر آنکه والدینشان هم پای تلویزیون بنشینند. اینجاست که ناچار میشوند از شوخیهای +18 و گاهی جنسی برای جذب والدین به این برنامه سوء استفاده کنند.
🔹️جز این دو، یک آسیب جدی در این برنامه و نمونههای مشابه آن وجود دارد و آن، استفاده بی رویه و غیر معقول از آهنگ و آواز است. ناتوانی سازندگان از جذابسازی برنامه برای کودکان، آنها را سوی سوء استفاده از یک میل غریزی میکشاند: زدن و کوبیدن و رقصیدن.
🔸️با استناد به سه آسیب پیشگفته، به جد معتقدم که برنامه کلبه عمو پورنگ مانند چند برنامه اخیر آقای داریوش فرضیایی، نهتنها مناسب کودکان و متناسب با تربیت دینی آنها نیست، که زمینهساز آسیبهای اخلاقی و تربیتی در میانمدت و بلندمدت است. شاید کسی بگوید که اساساً توقع بسترسازی تربیت از #رسانه_ملی یک توقع بیجاست، ولی ما هنوز کلام بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی را فراموش نکردهایم که "اهمیت رادیو تلویزیون بیشتر از همه است. این دستگاهها، دستگاههای تربیتی است؛ باید تمام اقشار ملت با این دستگاهها تربیت بشوند".
#رسانه_ملی
#عمو_پورنگ
#کلبه_عمو_پورنگ
#نقد_فرهنگی_تربیتی
#تربیت_دینی
💠💠💠
#دوره_یادداشت_نویسی_مقدماتی
#بهتر_بنویسیم
💠 بیایید بهتر بنویسیم:
🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
🎊کانال تخصصی #بهتر_بنویسیم یک ساله شد!🎊
🎁پارسال سوم فروردین بود که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی خود، جوانان انقلابی را به قوت در فضای مجازی توصیه کرد. دو روز بعد #کانال_بهتر_بنویسیم متولد شد تا بستر کوچکی باشد برای تقویت محتوایی و مهارتی فعالان فرهنگی-تربیتی برای حضور و فعالیت اثرگذار در فضای مجازی.
🎁در این یک سال، فراز و نشیب داشتیم، قوت و ضعف داشتیم؛ ولی همواره تلاش کردیم تا از اصل هدف و دغدغهمان دور نشویم. حتی هیچگاه هدف وسیله را برایمان توجیه نکرد و دست به هر کاری و هر نوع تبلیغی برای افزایش اعضا نزدیم؛ چون برای ما هر یک عضو ارزشی و فعال، از افزایش بیرویه و بیهوده اعضای کانال ارزشمندتر بوده و است.
🎁از همه اعضا سپاسگزاریم که با همراهیشان، تذکرهایشان درباره محتواها، فرستادن محتواهای ارزشمند برای انتشار و با هدایت محتواها به گروههای دیگر و معرفی کانال به دوستان خود، سبب میشوند که زحمتهای دوستانشان به دست نفرات بیشتری برسد و ثمره آن مضاعف شود.
🎁امیدواریم در ادامه هم بتوانیم با کمک هم یک بستر تخصصی سودمند و سالم برای تقویت محتوایی و مهارتی فعالان انقلابی فضای مجازی داشته باشیم.
#بهتر_بنویسیم
#جشن_یک_سالگی
🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
📌روحانیت در برابر حملات مجازی دشمن سینه سپر کند!
(تحلیلها و توصیههای #رهبر_انقلاب دربارهٔ #فضای_مجازی)
بسم الله الرحمن الرحیم
✅امروز هم فضای مجازی یک صحرای بیپایانی است که از همه طرفش میشود حرکت کرد؛ دیگر مثل سابق نیست که شما بخواهید یک مطلبی را بیان کنید، ناچار باشید روی کاغذ بنویسید، آن را پلیکپی کنید یا فتوکپی کنید ده نسخه، صد نسخه، دویست نسخه؛ اینجوری نیست.
✅هر یک نفری که بتواند با رایانه کار بکند یک رسانه است. مینشینند پخش میکنند شبهات را، حرفها را، جوانهای مؤمن را، جوانهای سالم را گمراه میکنند. اینها را باید شناخت.
چه کسی بایستی بیاید وسط میدان و سینه سپر کند و مانع بشود از گمراهی جوانان؟ چه کسی باید مانع بشود از اقدام دشمن برای انحراف ذهن جوانان؟ به عهدهٔ چه کسی است این کار؟
✅جامعهٔ علمی و مذهبی، یعنی روحانیت، اولین وظیفهاش این است؛ مهمترین وظیفهاش این است.
(بیانات رهبر معظم انقلاب در اولین جلسهٔ درس خارج فقه در سال تحصیلی جدید ۱۳۹۱/۰۶/۱۶)
#بهتر_بنویسیم
#دوره_یادداشت_نویسی_مقدماتی
#ضرورت_فعالیت_در_فضای_مجازی
💠 بیایید بهتر بنویسیم:
🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
بهتر بنویسیم
🎊کانال تخصصی #بهتر_بنویسیم یک ساله شد!🎊 🎁پارسال سوم فروردین بود که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نورو
🔸️در سالروز راهاندازی کانال تخصصی #بهتر_بنویسیم، صفحه این کانال در #اینستاگرام هم راهاندازی شد.
🔸️خوشحال میشویم آنجا هم همراه ما باشید.
🔸️سپاسگزارتان خواهیم بود اگر صفحه اینستاگرامی بهتر بنویسیم را به دوستان خود هم معرفی کنید.
instagram.com/behtarbenevisim
بهتر بنویسیم
کارگاه مهارتافزایی نوروزی، ویژه فعالان فرهنگی فضای مجازی و رسانهای (کاملاً رایگان و مشروط به ارائه
نخستین دوره مجازی کارگاه یادداشت نویسی مقدماتی، با ۱۱۰ نفر شرکتکننده، امروز ساعت ۱۷ در گروه ایتایی کارگاه آغاز میشود.
یادداشت نویسی مقدماتی، جلسه۱.mp3
10.77M
📚#کارگاه_مهارت_یادداشتنویسی_مقدماتی
جلسه یکم
❓برای نوشتن یک یادداشت از کجا باید شروع کنیم؟
❓روش درست آغاز نگارش یک یادداشت چیست؟
❓انواع یادداشت کداماند و انتخاب هر نوع به چه چیزی بستگی دارد؟
#بهتر_بنویسیم
#دوره_یادداشت_نویسی_مقدماتی
✍ بیایید بهتر بنویسیم:
🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠ضرورت پایبندی به املای درست واژهها در شکستهنویسی
🔸️همانطور که در گفتوگوهای روزمره، بسیاری از واژگان معیار تغییر میکنند و به شکل محاورهای به کار میروند، در برخی از نوشتارهای غیر رسمی (مثل پیامکها و در فضای مجازی) هم شکستهنویسی رایج است و غلط هم نیست.
🔸️آنچه غلط است، تغییر املای کلمات در هنگام شکستهنویسی است.
#بهتر_بنویسیم
#درست_نویسی
#شکسته_نویسی
#املا
✍ بیایید بهتر بنویسیم:
🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
جلسۀ2-چکیده.pdf
159.8K
📚کارگاه یادداشت نویسی مقدماتی، جلسه دوم
چکیده نموداری جلسه دوم
#بهتر_بنویسیم
#دوره_یادداشت_نویسی_مقدماتی
✍ بیایید بهتر بنویسیم:
🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
یادداشت نویسی مقدماتی، جلسه۳.mp3
10.95M
📚کارگاه یادداشتنویسی مقدماتی، جلسه سوم
🔸️بندنویسی با روش مثالآوری
🔸️انواع مثال
🔸️ویژگیهای یک مثال خوب
#بهتر_بنویسیم
#دوره_یادداشت_نویسی_مقدماتی
✍ بیایید بهتر بنویسیم:
🌐 eitaa.com/behtarbenevisim
🔆کاش درد نبود اماممان را حس میکردیم. کاش طوری از درد این فراق زجر میکشیدیم، که صدای نالهمان به آسمانها بلند بود. کاش عرش خدا از صدای ضجههای ما به لرزه در میآمد و ملکوتیان با دیدن گریههایمان دست به دعا میشدند، تا پروردگار بقیه غیبت امام را به ما ببخشد. کاش #فلسفه_غیبت را درک میکردیم و برای #زمینهسازی_ظهور هرچه در توان داشتیم به کار میگرفتیم.
🔆اگر #انتظار_فرج برترین اعمال است، پس منتظر بودن یعنی کاری کردن و به میانه میدان آمدن، نه گوشهای نشستن و فقط چشم به راه بودن. باید تمرین کنیم هر کاری که میتوانیم برای #امام بکنیم و هرچه میتوانیم از بارهای بر زمین ماندهی امام برداریم و به دوش بگیریم. هر کس به اندازه وسع و توانش؛ حتی اگر توان او، نوشتن یک متن کوتاه یا سرودن یک شعر برای رساندن دست یک #یتیم به دامان امامش باشد؛ که انسان جدا مانده از امام، از هر یتیمی یتیمتر است.
🔆باید جمع شویم تا غیبت تمام شود. باید دلهایمان حول محور امام جمع شود و توانهایمان با هدف #نصرت_امام در هم ضرب شود تا غیبت تمام شود. باید اجتماعهای منظمی از منتظران تشکیل دهیم تا غیبت تمام شود. پس بیایید تمرین کنیم همه چیزمان برای اماممان باشد و هرچه میتوانیم از مال و هنر و ذوق و قریحه و قلممان در راه امام #بذل کنیم.
🔆چه خوب است از همین امروز این تمرین را شروع کنیم و دور هم جمع شویم و فقط از #امام_عصر و برای امام عصر بنویسیم. دست هر کس را هم که سر سوزن ذوقی و قلمی دارد بگیریم و با خودمان بیاوریم. مهم نیست که چقدر نویسندهایم؛ همین که اماممان را دوست داریم و دلمان برایش تنگ شده، کافی است. این که قلبمان برای #مهدی_فاطمه میتپد و دستمان برای او به قلم میرود خیلی ارزشمند است.
🔆باید اجتماع کنیم و دستهجمعی برای اماممان کاری کنیم تا غیبت به ظهور برسد. بیایید با هم برای اماممان بنویسیم. اینجا همه میخواهند ذوق و قریحه و توان خود را طوری تربیت کنند که فقط برای زمینهساز ظهور امامشان و تربیت یاران مهدی فاطمه بگویند و بنویسند و قدم بردارند. اینجا #کانون_نویسندگان_تربیتی است:
https://eitaa.com/joinchat/2345402427C6927cc007e
✍ بیایید بهتر بنویسیم:
🆔️ @behtarbenevisim
💠هشت غلط املایی رایج!
بسیاری از غلطهای املایی برای نوشته چندان خطرناک نیستند و خواننده را در فهم معنا دچار مشکل نمیکنند، ولی همواره برای نویسنده خطرناکاند و آبرو و اعتبار او را پیش خواننده میبرند.
شکل درست این چند غلط املایی رایج را یاد بگیریم تا درست بنویسیم.
1️⃣ اگر کسی از جایش برخیزد، باید بنویسیم: از جایش "برخاست"، نه "برخواست".
2️⃣ بعضیها بلد نیستند "سوت" بزنند تا بقیه را متوجه خود کنند، نه اینکه بلد نیستند "صوت" بزنند.
"صوت" یعنی صدا.
3️⃣کسی که نماز به جا میآورد، "نمازگزار" است، نه "نمازگذار".
کسی نماز را در جایی نمیگذارد تا بنویسیم "نمازگذار".
مصدر "گزاردن" به معنای به جای آوردن است.
4️⃣ما ظهرها "ناهار" میخوریم، نه "نهار".
نهار واژهای عربی به معنای روز است.
5️⃣بعضیها "غلغلکی"اند، نه "قلقلکی".
6️⃣به لطف سیاستمداران ناکارآمد و اقتصاد بیمار، این روزها دیگر اسکناس ۱۰هزار تومانی هم پولِ "خُرد" است، نه پول "خورد".
"خورد" فعل ماضی مصدر "خوردن" است.
7️⃣اگر کسی موقعیت شغلیاش را نپسندد، باید "استعفا" دهد، نه "استیفا".
استیفا یعنی به دست آوردن تمام و کمال چیزی.
8️⃣امروزه پرچم اقتدار جمهوری اسلامی ایران بر قلههای افتخار دنیا در "اهتزاز" است، نه در "احتزاز".
فارسی زبان مادری و ناموس ماست؛
آن را دوست بداریم و پاسدارش باشیم.
#بهتر_بنویسیم
#درست_نویسی
#غلطهای_املایی
✍بیایید بهتر بنویسیم:
🆔️ @behtarbenevisim
یادداشت نویسی مقدماتی، جلسه۴.mp3
11.46M
📚کارگاه یادداشتنویسی مقدماتی، جلسه چهارم
🔸️روش بندنویسی استدلالی
🔸️دو نوع استدلال
🔸️بایستههای نوشتن یک بندنوشت استدلالی خوب
#بهتر_بنویسیم
#دوره_یادداشت_نویسی_مقدماتی
✍ بیایید بهتر بنویسیم:
🆔️ @behtarbenevisim
یادداشت نویسی مقدماتی، جلسه۵.mp3
9.63M
📚کارگاه یادداشتنویسی مقدماتی، جلسه پنجم
🔸️روش بندنویسی ترکیبی
🔸️چهار نوع بندنویسی ترکیبی
🔸️عوامل اثرگذار بر انتخاب یک روش بسیط برای بندنویسی یا ترکیب چند روش
🔆هنگام گوش کردن به صوت جلسه، حتماً فایل متنی چکیده جلسه را داشته باشید تا بتوانید مثالها را تطبیق دهید.
#بهتر_بنویسیم
#دوره_یادداشت_نویسی_مقدماتی
✍ بیایید بهتر بنویسیم:
🆔️ @behtarbenevisim
جلسۀ5-چکیده.pdf
165.7K
📚کارگاه یادداشت نویسی مقدماتی، جلسه پنجم
چکیده نموداری جلسه پنجم
#بهتر_بنویسیم
#دوره_یادداشت_نویسی_مقدماتی
✍ بیایید بهتر بنویسیم:
🆔️ @behtarbenevisim