فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥یه حرفی از یکی شنیدی،
ناراحت شدی، برای آخرتت خوبه!
مَرَارَةُ الدُّنْيَا، حَلَاوَةُ الْآخِرَةِ
16.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✅ کارشناس عمانی:
📍ایرانیها از هر نظر این توانایی را دارند که کشورهای حاشیه خلیج فارس را از روی زمین محو کنند...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حالا اون چرا فرار کرد؟😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
💪👏همینقدر حرفه ای . .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شوخی شهید رئیسی با شهید موسوی پس از پوشیدن لباس بختیاری
⭕️این همه داوطلب از جناح اصلاحطلب و اعتدالی رو تو این دوره اصلا ساده نگیرید....
بدهیها صاف شده....
خزانه پُره...
نقدینگی کنترل شده...
روابط خارجی در بالاترین سطح اقتداره...
الان اوضاع مملکت مثل یه اسب سر حال و قبراق میمونه که این جماعت برای سواری گرفتن ازش دندون تیز کردند!
و جالبتر اینجاست بعنوان کسانیکه دولت متبوعشان یک ویرانه را در سال ۱۴۰۰ تحویل دولت سیزدهم داده، سعی در منت گذاری هم دارند!!
🔴دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیسجمهور
مرکز ارتباطات ستادکل نیروهای مسلح دومین گزارش هیئت عالی بررسی ابعاد و علل سانحه بالگرد رئیس جمهور و هیئت همراه را منتشر کرد.
🔸۱. برابر گزارش دریافتی از سازمان هواشناسی در مورخه ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ هوای حاضر و پیش بینی فرودگاه تبریز (مبداء) تا مقصد اول و دوم گروه پروازی (پل آغبند و سد قیز قلعه سی) تا ساعت ۰۸.۵۰ صبح مساعد و متناسب با شرایط پرواز با دید (VFR) بوده است لکن هوای مسیر برگشت با دریافت آخرین اسناد دریافتی و اظهارات خلبانان و سرنشینان دو بالگرد دیگر نیاز به بررسی بیشتر دارد که متعاقبا اعلام میگردد.
🔸۲. بخش اعظمی از اسناد، سوابق و مدارک مرتبط با تعمیر و نگهداری بالگرد سانحه دیده مورد بررسی دقیق قرار گرفت و اشکالی که به لحاظ تعمیرات و نگهداری بتواند در وقوع سانحه موثر باشد مشاهده نشد.
🔸۳. با بررسی به عمل آمده و محاسبات صورت گرفته، ظرفیت بالگرد از جهت تعداد سرنشین و تجهیزات، متناسب با حداکثر وزن استاندارد بالگرد در شروع پرواز و به هنگام برخواستن از مبداء تا مقصد و مسیر برگشت در حد مجاز رعایت گردیده است.
🔸۴. بر اساس پیاده سازی مکالمات ضبط شده بین خلبانان گروه پروازی، آخرین تماس با خلبانان بالگرد سانحه دیده تا زمان وقوع حادثه و عدم پاسخگویی آنها ۶۹ ثانیه طول کشیده است و هیچ گونه اعلامی مبنی بر وضعیت اضطراری ضبط نگردیده است. (زمان تقریبی اعلام شده (حدود ۱.۵ دقیقه) در گزارش اوّل با پیاده سازی نوار ضبط شده در بالگرد MIL-۱۷، ۶۹ ثانیه تأیید میگردد)
🔸۵. با توجه به نمونه برداری و آزمایشات صورت گرفته از بقایا و قطعات بالگرد و نحوه پراکندگی آنها و فواصل اجزاء جدا شده از بدنه اصلی، وقوع انفجار ناشی از خرابکاری در جریان پرواز و لحظات قبل از برخورد به دامنه ارتفاعات منتفی میباشد.
🔸۶. در طول مدت مأموریت و تا ۶۹ ثانیه قبل از وقوع سانحه، تماس روی فرکانسهای مشخص شده با بالگرد سانحه دیده برقرار بوده و آخرین تماس و پیام نیز توسط فرمانده گروه پروازی (شهید مصطفوی) صورت گرفته است لذا هرگونه بروز اختلال در سامانه ارتباطی و یا تداخل فرکانسی منتفی میباشد. (لازم به ذکر است ارتباط بین دو فروند بالگرد دیگر کماکان تا فرود در معدن مس سون گون ادامه داشته است)
🔸۷. برابر گزارش کارشناسان تخصصی آثاری ناشی از اقدامات جنگ الکترونیک بر روی بالگرد سانحه دیده مشاهده نشده است.
یادآوری میگردد تا زمان کشف علت اصلی سانحه، بررسی آزمایشات و تجزیه و تحلیل دادهها ادامه مییابد و نتایج اطلاع رسانی خواهد شد.
9.67M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روشِ كارِ كندوهاى سنتى(قره چمن)
,,,
داخل كندوهاى سنتى ، هيچ مومِ پايه اى به زنبور داده نميشه ....
و مومش كامل خود بافت هست....
عسلش هم حداقل از ٣٠ نوع گل
و گياه مختلف برداشت ميشه.