3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بیابرگردیمکربلا؛
چاییعراقیبخوریموبریمحرمو
بههیچیفکرنکنیم ...
#اربعین
#محرم
┏━━━━━━┓
🆔 https://eitaa.com/beitolhoffaz
┗━━━━━━┛
♨️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا
بسم الله الرّحمن الرّحیم
ملّت پرشور و باوفای ایران
🔹همانگونه که مطلع شُدید، تفاهمنامهای بین رئیسجمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاشهای زیادی را بهعمل آوردند و البته این رئیسجمهور آمریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرمها برای این امر استفاده میکرد.
🔹بنده علیالاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیسجمهور محترم بهعنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازهی آن را صادر نمودم. ایشان همچنین تصریح کردهاند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیادهخواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت.
🔹از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفتهشده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّلاللهتعالیفرجهالشّریف انواع نصرتها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد.
والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته
سید مجتبی حسینی خامنهای
۲۸/خرداد/۱۴۰۵
┏━━━━━━┓
🆔 https://eitaa.com/beitolhoffaz
┗━━━━━━┛
والله معنای ولایت رو درک نکردیم
آقای زاکانی در مصاحبه ای گفته بود متن ۲۵ بار خدمت رهبری آوردند و بردند؟
یعنی ۲۵ بار مخالفت با متن اما نفهمیدند امامشان چه نظری دارند.
نه! اتفاقاً
فهمیدند و مخالفت و مقابله کردند....
https://eitaa.com/beitolhoffaz
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
.
♨️راه سید اینگونه بود.
«به مرحوم مصباح عرض کردم ما ولایت را اینگونه میفهمیم
شهید سیدمقاومت
🔹کافیست احتمال بدهیم کاری مورد رضایت ایشان است انجام میدهیم و کافیست احتمال بدهیم(فقط احتمال بدهیم) کاری مورد رضایت ایشان نیست انجام نمیدهیم...
🔹ایشان(علامه مصباح)فرمود این همان ولایت حقیقیست»
✍این حرف سید مقاومت دریایی از معناست.
ولایت برای او یک قرارداد سیاسی خشک نبود، یک نسبت قلبی بود.
اینکه حتی "احتمال رضایت ولی" برایش کافیست تا حرکت کند، یعنی اوج بندگی و عبودیت.
این نگاه، ولایت را از یک دستور بیرونی به یک شعور درونی تبدیل میکند!
به جایی میرسد که انسان قبل از هر اقدامی، قلبش را میگذارد روی ترازوی رضایت ولی.
در این نقطه دیگر اطاعت به معنای اجبار نیست، به معنای عشقست.
کسی که چنین فهمی دارد، مثل سید حسن، نه از ترس و نه از مصلحت، بلکه از عمق جان برای ادای تکلیف اطاعت میکند.
و همین راز ماندگاری و عظمت اوست. راز آن آرامش شگفتانگیز در طوفانها، آن لبخند مطمئن وسط سختترین بحرانها. او خود را در مدار و شعاع رضایت ولی تعریف کرد و همین او را به قله رساند.
این همان معناییست که علامه مصباح فرمود: "این ولایت حقیقیست."
ولایتی که نه فقط فرمانی برای گوش، که چراغی برای قلب است.
https://eitaa.com/beitolhoffaz
🔴پیام امام سید مجتبی خامنه ای روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد.
شجاعت از قلم آیتالله امام سیدمجتبی خامنهای میچکد. در عین تایید دلسوزی و حسننظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیتها بر عهده رهبری و خرجکردن از اعتبار ولیفقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمیدهند.
در چند خط هم تئوری «همه چیز با رهبری هماهنگ شده» را نفی میکند و هم «مذاکره به آقا تحمیل و اجبار شده» را زیر سوال میبرد. هم به طرفهای خارجی پیام عدم ذوقزدگی ایران از تفاهم را مخابره میکند و هم به مردم داخل کشور با تصریح به اینکه از مسئولین تعهد گرفتم و بعد اجازه تفاهم را صادر کردم،
قدرت و اقتدار رهبری و تسلطش بر امور را نشان میدهد. هم اصل دموکراسی و عدم دیکتاتوری مقام رهبری در ایران را نشان میدهد و هم پشت مردم نگران از سرنوشت تفاهم را قرص و محکم میگیرد و به آنها نقش نظارتی میدهد. هم با اسم بردن از جبههمقاومت تصریح میکند که مراقب سرنوشت شما هم هستیم و هم با اشاره به بیاعتمادی به دشمن، پیام دست به ماشه بودن و آمادگی ایران را به کسانی که باید بدانند میدهد.
جهان چشم باز کند و ببیند؛ این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان میدهد و امید دشمن به دیدگاه تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یکشبه کور میکند.
الحمدلله از این نعمت!
https://eitaa.com/beitolhoffaz
Mahmoud KarimiMahmoud Karimi - Divoone Manam.mp3
زمان:
حجم:
10.5M
دیوونه منم عاشقی که دلخونه منم
آقا تویی و اونی که پریشونه منم
مجنونم و اون که پای تو می مونه منم
به جز تو کی تو عالم برای من میمونه
تورو میخوام و هر چی که تو بخوای همونه
دیوونه منم عاشقی که دلخونه منم
آقا تویی و اونی که پریشونه منم
من نوکرتم نوکر تو و خواهرتم
من گریه کنه برادر آب آورتم
مـن سینه زنه عطش علی اصغرتم
رضایت خدا تو رضایت حسینه
دلم همیشه تحت حمایت حسینه
دیوونه منم عاشقی که دلخونه منم
ذکر یا حسین چشای منو تر میکنه
اسمش ضربان دل و شدید تر میکنه
حال من و عشق همه جوره بهتر میکنه
منی که زندگیم و برات کنار گذاشتم
نمیدونم چی میشد اگه تو رو نداشتم
دیوونه منم عاشقی که دل خونه منم
آقا تویی و اونی که پریشونه منم
مجنونم و اون که پای تو می مونه منم
#محرم
#اربعین
#پیاده_روی_اربعین
#حاج_محمودکریمی
@beitolhoffaz