6.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دزدی آمریکا از مردم سوریه!!!😠
#لکه_آمریکا
📝 پاورقی
📌 هر روز
🕗 ساعت ۱۹:۴۵
📺 شبکه دو سیما
🔴 پاورقی | @pavaraghi_tv2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بال بال زدن چند وطن فروش وقتی وحید سعادت عکس حاج قاسم و عماد مغنیه رو بالا میبره :))))))
💦🔥
@BisimchiMedia
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نباید دختران به مدرسه بروند
چون این آمار و ارقام نمی گذارد آنها کاسبی کنند
حتی تو شبکه فارسی زبان من و تو یک کارشناس منصف از زیر دست شان در می رود
و این گونه رسوا می شوند...
🔵 یک نکته مهم تربیتی و اثر روحی آن
✅ من مکرر این حرف را به فرزندانم گفتهام که اگر بزرگتر، پدر، مادر، استاد، یا معلم در دبستان، مربی، دستوری به شما داد و گفت: این کار را بکن و این کار را نکن، مقید باشید که سریع بگویید: «چشم».
✅ اگر «چشم» نگویید و دنبال کار بروید، آن اثر در شما به وجود نمیآید که زبان شما از آن فرمان تبعیت کند و «چشم» را سریع بگوید و بعد راه بیفتد و برود.
✅ بعضی از بچهها «چشم» نمیگویند، میروند کار را انجام میدهند. برو یک لیوان آب بیاور، میرود و آب میآورد. اما بعضیها اول سریع میگویند «چشم» و بعد میروند، آب میآورند.
بعضیها تأمل میکنند و میگویند «چشم».
✅ آثار این سه نوع عملکرد انسان در روحش مختلف است. اولین اثر مثبت و فائده مطلوب برای آن کسی است که بلافاصله اراده میکند که زبان خودش که یکی از اعضایش است، آن را استخدام میکند و اظهار اطاعت میکند و میگوید: «چشم». این از همه جلو است.
✅ کسانی که از علماء که معتقد به عالم «ذر» هستند، در «قَالُوا بَلَى»ای که ارواح در آن عالم نسبت به دعوت به توحید که شدهاند، گفتهاند که سؤال شده از آنها «أَلَسْتُ بِرَبِّكُمْ»؟ من خدای شما نیستم؟ گفتهاند بله. آنها مختلف هستند.
✅ بعضیها نگفتهاند؛
بعضیها گفتهاند ولی دیر گفتهاند؛
بعضیها گفتهاند و زود گفتهاند. این شد بستر. بعد از اینکه در این نشئه و در این دنیا آمدند، آثار کیفیت و «بَلَى» گفتنشان و کمیتش، اینجا معلوم میشود.
✅ منقول از سیدبنطاووس رضواناللهتعالیعلیه است که فرموده است: من «بَلَى» گفتن خودم را در عالم «ذر» یادم است که وقتی گفتند: «أَلَسْتُ بِرَبِّكُمْ»، من گفتم «بَلَى». این هم که سریع گفتم یا دیر گفتم، کیفیتش هم یادم است.
✅ ما در زندگیمان این اختلاف و کیفیت روحها را در افراد داریم و اینها اثر خودش را روی انسان در ساخته شدنش میگذارد.
✅ بعضیها خیلی کامل میشوند؛
بعضیها نیمهکاره میشوند؛
بعضیها بعد از هفتاد سالگی هم مثل جوانیشان هستند.
✅ اینها همهاش حساب دارد. اگر روند یک روند طبیعی باشد، به آن آثاری که عرض کردم میرسد، مگر اینکه به تور یک مربی بخورد و صاحب نفسی باشد و در او مؤثر واقع بشود و راه وی را عوض کند.
✅ بد بوده و خوب شود.
مثلا دلش سنگ بوده، رقت قلب پیدا کند؛
نفهم بوده، فهیم بشود.
✅ اینها بیحساب نیست.
🎤سخنرانی ۲۰ مرداد ۹۰
آیتالله حاجآقا مرتضی تهرانی رحمتاللهعلیه:
#درس_اخلاق
═══✼🍃💖🍃✼══
🌹کــانال درس اخلاق🌹
✨✨✨✨
🆔 @dars_akhlaq
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لطفا این کلیپ رو نشر بدید
خیلی از مذهبی های ماهم این احکام رونمیدونن
ومتاسفانه روز به روز شاهد نسلی خواهیم بود که از بدنهای ناپاک به وجود می آیند 😔
🌀زود رنجی در کودکان، حاصل یک زخم روحی است!
زخمهایی که ممکن است از ۴ "ت" آسیب رسان حاصل شده باشد؛
🔸 تهدید
🔸 تحقیر
🔸 توهین
🔸 تمسخر
مراقبشان باشیم.
#تربيت_فرزند
🌀@tamym_ir
🔻قحطی بزرگ
✍در طول سالهای
۱۲۹۶ تا ۱۲۹۸ شمسی
قحطی بزرگی در ایران
توسط دولت انگلیس شکل گرفت.
روسها وعثمانیها ایران را ترک کرده بودند
ولی انگلیس با خرید آذوقه وخارج کردن آن
کشور را با بحران کمبود مواد غذایی مواجه کرد.
همزمان نیز مانع واردات غله شد.
حدود ۹میلیون نفر از جمعیت ایران از گرسنگی وعوارض آن تلف شدند.
در برخی مناطق، مردم به آدم خواری رو آورده بودند.
📚منبع : کتاب قحطی بزرگ
📜 اساطیر نامه | مروری بر تاریخ
هدایت شده از حامیان انقلاب
9.71M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸مسئولین مسمومیت دانشآموزان را با جدیت دنبال کنند/این جنایت بزرگی است/عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند
امام خامنهای در حاشیه مراسم روز درختکاری:
🔹مسئولین باید موضوع مسمومیت دانشآموزان را با جدیت دنبال کنند؛ این یک جنایت بزرگ و غیر قابل اغماض است.
🔹اگر مسمومیت دانشآموزان اثبات شود، باید عوامل این جنایت به اشد مجازات برسند. در مورد این افراد هیچ عفوی نخواهد بود.
اخرین اخبار هواشناسی مشهد در 👇🏻
eitaa.com/joinchat/927858745C691ef0085d
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبتهای دختر شهید رضایی نژاد در برابر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی
آرمیتا رضایی نژاد:
🔹️تا یازده سال پیش زندگی عادی داشتهام اما شش گلوله زندگی ما را تغییر داد.
🔹️زمانی که پدرم به شهادت رسید دانشمندی بود که هیچ کاری به خشونت نداشت و من تنها نیستم و این فقط بخشی از ماجرا است.
🔹️بسیاری از بیماران به دلیل عدم دارو جان خود را از دست میدهند و برخی به دلیل شرایط بد اقتصادی حاصل از تحریم ها زندگی خود را ازدست میدهند، تحریمهایی که ایالات متحده آن را اعمال کرده است.
📡KhabarOnline•خبرآنلاین
🔗 https://eitaa.com/joinchat/34734178Ced8163c358
🔰 نقش کلام
🔹حرفهای خود را با کلام مطرح کنید؛ نه با رفتار چرا که از کلام همان برداشت میشود که شما میگویید؛ ولی از رفتارتان هزاران برداشت میشود.
🔹رفتارهای توام با کم محلی و قهرگونه باعث میشود که کینهها، سوءظنها و اختلافات تشدید پیدا کند!
🔹فقط صحبت کنید با همسرتون تا او بداند ناراحتی شما دقیقا از چیست!
🔹برای گلایه کردن نیز، با آرامش و بدون طعنه و با احترام به همسرتان صحبت کنید.
#خانواده #همسرداری #همسرانه
🔰@tamym_ir
🔰فهرست تعقیبات نماز
دعاها و زیارت هر روز
دعاهای معروف و...
https://eitaa.com/ajjjel/9486
🔰فهرست اعمال ماه شعبان المعظم
https://eitaa.com/ajjjel/9726
🔰فضیلت و اعمال نیمه شعبان
https://eitaa.com/ajjjel/3731
روی قسمت انگلیسی آبی ضربه بزنید👆👆
#فَرَج، #ظهور
┄┅═❁💠
🌤أللَّھم عجل لولیڪ ألفرج والعافیةوالنصر💠 ❁═┅✨
🦋@ajjjel
🌿
🌺🌿✨
#بسته_تبلیغی
🔰 لیست پوسترها و بروشورهای مهدوی که توسط کارشناسان مرکز تخصصی مهدویت و بنیاد حضرت مهدی موعود ع برای نیمه شعبان امسال مهیا گردیده تقدیم می شود. (با عنایت به مخاطب بین الملل)
استفاده و انتشار این موارد کاملا مجاز و رایگان و انشاالله مورد رضایت امام عصر علیه السلام می باشد.
🔵 الف- پوسترها
🔹 آیات مهدوی (انگلیسی):
▶️ https://b2n.ir/k38559
🔹 احادیث امام مهدی ع (انگلیسی)
▶️ https://b2n.ir/d09695
🔹 مختصر نگین آفرینش (انگلیسی)
▶️ https://b2n.ir/q84274
🔹 آیات مهدوی (فارسی)
▶️ https://b2n.ir/y07697
🔹 احادیث امام مهدی ع (فارسی)
▶️ https://b2n.ir/x86935
🔹 مختصر نگین آفرینش (فارسی)
▶️ https://b2n.ir/e72513
🔹 آیات مهدوی (فرانسه):
▶️ https://b2n.ir/p72336
🔵 ب- بروشورها
1⃣ تولد مبارک امام مهدی علیه السلام
🔹 The Auspicious Birthday of Imam Mahdi
▶️ https://b2n.ir/t19075
2⃣ تولد امام مهدی در نگاه علمای سنی:
🔹 The Birth of Imam Mahdi from the Viewpoint of Sunni Scholars
▶️ https://b2n.ir/j05129
3⃣ امام مهدی علیه السلام در نهج البلاغه:
🔹 Imam Mahdi in Nahj al-Balaghah
▶️ https://b2n.ir/e71137
#تبلیغ #بین_الملل #امام_مهدی
https://eitaa.com/joinchat/2517303572C11f3e01858