هیأت حَسَنیه بیت الزهرا سلام الله علیها
🔈 #جهاد_با_نفس 📚برگرفته از کتاب #وسائل_الشیعه 📣 جلسه شصت و هشتم 🔸 حق مایوس شدن نداریم! 🔸 گری
Jalase 68 Jahad Ba Nafs.mp3
4.81M
🔈 #جهاد_با_نفس
📚برگرفته از کتاب #وسائل_الشیعه
📣 جلسه شصت و نهم
▫️ با تقوا چه کارها که نمیشه کرد!
▫️از خدا بترسیم که فایدهاش برای خودمان است!
▫️ چله اخلاص با زهد
⏰ مدت زمان: ۰۶:۵۳
📗 متن کامل کتاب 👈🏼 در پیامهای قبلی
🌐 @beytol_zahra_hasaniye
💎 سه ویژگی #شیعه از نگاه #امام_باقر علیهالسلام
🔻عنْ أَبِی عَلِیٍّ الْأَشْعَرِیِّ عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ سَالِمٍ عَنْ أَحْمَدَ بْنِ النَّضْرِ عَنْ أَبِی إِسْمَاعِیلَ قَالَ: «قُلْتُ لِأَبِی جَعْفَرٍ (عَلَیْهِالسَّلاَمُ) جُعِلْتُ فِدَاکَ! إِنَّ الشِّیعَةَ عِنْدَنَا کَثِیرٌ.»
فَقَالَ (عَلَیهِالسَّلَامُ): «فَهَلْ یَعْطِفُ الْغَنِیُّ عَلَی الْفَقِیرِ وَ هَلْ یَتَجَاوَزُ الْمُحْسِنُ عَنِ الْمُسِیءِ وَ یَتَوَاسَوْنَ؟»
فَقُلْتُ: «لاَ.» فَقَالَ (عَلَیهِالسَّلَامُ): «لَیْسَ هَؤُلاَءِ شِیعَةً؛ اَلشِّیعَةُ، مَنْ یَفْعَلُ هَذَا.»
❇️ یکی از اصحاب امام باقر (علیهالسّلام) میگوید به امام محمد باقر علیهالسلام عرض کردم: «قربانت شوم! شیعه در نزد ما بسیارند.»
حضرت فرمود: «آیا (در بین اینها) توانگر به بینوا توجه دارد؟ و نیکوکار از بدکار میگذرد و با هم همدردی و #مواسات (بذل و بخشش مالی) دارند؟»
گفتم: «نه.»
حضرت فرمود: «اینها شیعه نیستند؛ شیعه کسی است که این کارها را انجام دهد.»
📚وسایل الشیعه، ج۹، ص۴۲۸
🌐 @beytol_zahra_hasaniye
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امام خامنهای:
🎥 اینها اگر جرأت میکردند قبر مطهر پیغمبر (صلی الله علیه و آله) را هم ویران میکردند، با خاک یکسان میکردند ..
◾️#هشتم_شوال سالروز تخریب بارگاه ائمه علیهمالسلام در #بقیع
#تخریب_قبور_ائمه_بقیع
🌐 @beytol_zahra_hasaniye
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 وضعیت| #هشتم_شوال
من بقیعم
پر از دل شکسته هستم
پر از درهای بسته هستم
😢😭
🎙حاج میثم #مطیعی
🖤 سالروز تخریب قبور #ائمه_بقیع علیهمالسلام
#خادمین_الحسن علیهالسلام
🌐 @beytol_zahra_hasaniye
هدایت شده از @jrasht
فراخوان 📢📢📢
با سلام 🌹🌹
موسسه جامعه القران رشت در نظر دارد به منظور گسترش فعالیت های فرهنگی خود گروه سرود تشکیل و شعر سلام فرمانده را اجرا نماید بدین منظور از علاقه مندان دعوت میشود جهت عضویت به مدیریت محترم موسسه جامعه القران سرکار خانم شریفی در ایتا و واتساپ به این شماره پیام ارسال نمایید🌹🌹
۰۹۱۱۹۲۸۲۲۴۶
هدایت شده از فروشگاه بانویِ قُرَیش2️⃣ قم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#گزارش_تصویری
🔹کلاس همسرداری خانم دکتر #نیلچیزاده 🔹
🔹با حضور همسر شهید #پورابراهیمی🔹
۱۴۰۱/۲/۱۹
#کلاس_همسرداری
#سالروز_تخریب_حرم_ائمه_بقیع_علیهالسلام
#امامحسنیام
#قم_پردیسان
#مسجد_امام_حسین_علیهالسلام
🌐 @Banooye_Qoraysh_Qom
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#گزارش_کار
◾️ به یاری خدا و عنایت کریم اهل بیت آقا #امام_حسن مجتبی علیهالسلام، هیأت حَسنیه بیت الزهرا سلام الله علیها در سالروز تخریب حرم #ائمه_بقیع علیهم السلام در چندین نانواییهای محلههای مستضعف شهرستان رشت و فومن #نان_صلواتی توزیع کرد.
۱۴۰۱/۲/۱۹
🌾🌾🌾🌾🌾
برکت نان بهخاطر حسن است شاطران از قدیم میگویند
تاجران بزرگ صبح به صبح زیر لب #یا_کریم میگویند
🌾🌾🌾🌾🌾
#خادمین_الحسن_علیه_السلام
#قرارگاه_جهادی_فدائیان_حسن_علیهالسلام
#امامحسنیام
#هشتم_شوال
#بقیع
🌐 @beytol_zahra_hasaniye
هیأت حَسَنیه بیت الزهرا سلام الله علیها
#گزارش_کار ◾️ به یاری خدا و عنایت کریم اهل بیت آقا #امام_حسن مجتبی علیهالسلام، هیأت حَسنیه بیت ال
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تاریخچه قبرستان بقیع از تأسیس تا تخریب
#ما_بقیع_را_میسازیم
#تخریب_قبور_ائمه_بقیع علیهمالسلام
#هشتم_شوال
🌐 @beytol_zahra_hasaniye
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 دانشهای بیفایدهای که در دبیرستانها و دبستانها تدریس میشود را شناسایی و حذف کنید
🔰 رهبر معظّم انقلاب در دیدار معلمان:
الآن در دبیرستانهای ما و شاید در دبستانهای ما دانشهایی تدریس میشود که هیچ فایدهای به حال امروز و آیندهی این دانشآموز ندارد. یک چیزهایی است که ذهنیاتی است که یادشان هم میرود. در هیچ مسألهی زندگی به اینها کمک نمیکند در پیشرفت علم به اینها کمک نمیکند اینها را شناسایی کنید #حذف کنید.
▫️#علم_نافع آن علمی است که بتواند استعداد جوان و نوجوان را شکوفا کند. استعداد او را شناسایی کند آن را در جهت استعداد خودش رشد بدهد آن استعداد را شکوفا کند اینها علم نافع است.
🗓 ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱
🌐 @beytol_zahra_hasaniye
🔰 چرا افتخارات ملی خودمان را نمیشناسیم؟ | در مدارس نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی آشتیانی را میشناسند چند درصد رونالدو را؟ 😐
🔻 رهبر معظم انقلاب در #دیدار_معلمان :
ما بایستی کاری کنیم که دانشآموز ما دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علمآموزی یا لااقل در حد علمآموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. از عمق جان کودک ما با افتخارات کشور آشنا بشود این چیزی است که امروز وجود ندارد خیلی از افتخارات حالا ایشان اسم مرحوم آقای کاظمی آشتیانی را آوردند شما بین بچههای مدرسهتان، مدارستان نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی آشتیانی را با آن همه خدمات، با آن ارزش وجودی که این مرد، این جوان، جوان هم بود داشت میشناسند چند درصد، رونالدو را چند درصد میشناسند، ما چرا افتخارات ملی خودمان را نمیشناسیم؟ این خیلی مهم است یک بخش از این چیزهایی که میگوییم هویت ملی همین است که افتخارات ملی را، گذشتهی علمی را، گذشتهی سیاسی را، گذشتهی بینالمللی را بشناسند.
🗓۱۴۰۱/۲/۲۱
🌐 @beytol_zahra_hasaniye
هدایت شده از فروشگاه بانویِ قُرَیش2️⃣ قم
کلاس همسرداری جلسه ششم 22 اسفند 1400.pdf
185.3K
همسرداری و سبک رفتاری
📝 متن سخنان سرکار خانم دکتر نیلچیزاده
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
جلسهی ششم
#کلاس_همسرداری
#مجلس_ماهانه
#قم_پردیسان
#مسجد_امام_حسین_علیهالسلام
#هیات_بیت_الزهرا_سلاماللهعلیها_پردیسان
🍎 @Banooye_Qoraysh_Qom
🔴 امام زمان چه ذکری را برای توسل به خودشان به شیعیان یاد دادند ؟
🔵 آیت الله مظاهری در درس اخلاق خود فرمودند:
🔹 یکی از علمای بزرگ، در زمان قدیم در تخت فولاد خدمت امام زمان«عج» رسیده بود و از آن حضرت درخواست «علم اکسیر»کرده بود، در حالیکه یاد گرفتن علوم غریبه حرام است و گفت و شنود و تعلیم و تعلّمش نیز حرام است.
🔺آن حضرت به او فرموده بودند:
علوم غریبه به تو چه ربطی دارد؟
من به جای آن ختمی به تو یاد میدهم که بهتر از اکسیر است،
بعد فرموده بودند:
به پنج تن و امام زمان«عج»توسّل پیدا کن و در توسّلهایت بگو:
🔹 «یا محمّد یا علی یا فاطمه یا حسن یا حسین، یا صاحب الزمان ادرکنی و لا تُهلکنی».
🔺 آن عالم نقل میکند:
وقتی حضرت فرمودند:«ادرکنی»، به ذهنم خطور کرد که باید بفرمایند:«ادرکونی»، یعنی برای درخواست کمک از پنج نور مقدّس، باید فعل جمع به کار ببریم، پس چرا ایشان فعل مفرد به کار برده و میفرمایند: «ادرکنی و لاتهلکنی»؟!
وقتی چنین تصوری کردم، امام زمان«عج» تبسّم کردند و فرمودند: همین است که گفتم. برای اینکه واسطه فیض این عالم، اکنون من هستم🌷
یعنی اگر در زمان حاضر توسّلی به پیغمبر اکرم «ص» یا سایر حضرات معصومین «ع» بشود، فیض الهی به واسطه وجود مقدّس امام زمان به بندگان میرسد.
🌷 الّلهُــمَّ عَجِّــلْ لِوَلِیِّکَــــ الْفَــرَج🌷
#توسلات_مهدوی
🌐 @beytol_zahra_hasaniye
عاشقانی که مدام از فرجت میگفتند
عکسشان قاب شد و از تو نیامد خبری
الّلهُـمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَج
روحت شاد استاد عزیز💔
☑️ @beytol_zahra_hasaniye
هیأت حَسَنیه بیت الزهرا سلام الله علیها
عاشقانی که مدام از فرجت میگفتند عکسشان قاب شد و از تو نیامد خبری الّلهُـمَّ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ ال
استاد #فاطمینیا :
در همه عمرم تا کنون دعایی به لطافت این دعا ندیدهام ...
متن دعا (صلوات خاصه حضرت زهرا سلام الله علیها)
اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلَى الصِّدّيقَةِ فاطِمَةَ الزَّكِيَّةِ حَبيبَةِ حَبيبِكَ وَ نَبِيِّكَ ، وَ اُمِّ اَحِبّائِكَ وَ اَصْفِيائِكَ ، الَّتِي انْتَجَبْتَها وَ فَضَّلْتَها وَ اخْتَرْتَها عَلى نِساءِ الْعالَمينَ ، اَللّـهُمَّ كُنِ الطّالِبَ لَها مِمَّنْ ظَلَمَها وَ اسْتَخَفَّ بِحَقِّها ، وَ كُنِ الثّائِرَ اَللّـهُمَّ بِدَمِ اَوْلادِها ، اَللّـهُمَّ وَ كَما جَعَلْتَها اُمَّ اَئِمَّةِ الْهُدى ، وَ حَليلَةَ صاحِبِ اللِّواءِ ، وَ الْكَريمَةَ عِنْدَ الْمَلاَءِ الاَْعْلى ، فَصَلِّ عَلَيْها وَ عَلى اُمِّها صَلاةً تُكْرِمُ بِها وَ جْهَ أبيها مُحَمَّد صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَ آلِهِ ، وَ تُقِرُّ بِها اَعْيُنَ ذُرِّيَّتِها ، وَ اَبْلِغْهُمْ عَنّي في هذِهِ السّاعَةِ اَفْضَلَ التَّحِيَّةِ وَ السَّلامِ
😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔
☑️ @beytol_zahra_hasaniye