eitaa logo
༺•ııl شھیـــــددیالمھ lıı•༻
260 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
404 ویدیو
60 فایل
گروه فرهنگی-سیاسی پادزهر تقدیم میکند: آموزش رفع شبهات مهدویت آموزش روش صحیح برخورد با مسائل سیاسی روز بصیرت افزایی عملیاتهایی که انجام میدیم باهدف روشنگری در کلیه رسانه ها تبادل فقط با کانالهای ارزشی سوال: @ghods313
مشاهده در ایتا
دانلود
دوستان پادزهری یکبار بگم طریقه عکس گذاری رو برای دوستانی که یادشون رفته:
بعد از انتخاب عکس، هی بزنید بعدی بعدی
فقط توی کپی کردن متن؛ دقت کنید که اسم من نیفته، اینحوری نشه: محیـــــی الدیــــــــــن: عزت ملی: روابط خارجۍ: مرزبندۍ بادشمن: این هرسه شاخه هایۍ ازاصل((عزت،حڪمت ومصلحت)) درروابط بین المللۍ اند
داغاداااااااغ رسیــــــــــد: بسم الله؛
در طول این چهل سال -و اکنون مانند همیشه- سیاست تبلیغی و رسانه‌ای دشمن و فعّال‌ترین برنامه‌های آن، مأیوس‌سازی مردم و حتّی مسئولان و مدیران ما از آینده است. خبرهای دروغ، تحلیل‌های مغرضانه، وارونه‌ نشان دادن واقعیّتها، پنهان کردن جلوه‌های امیدبخش، بزرگ کردن عیوب کوچک و کوچک نشان دادن یا انکار محسّنات بزرگ، برنامه‌‌ی همیشگی هزاران رسانه‌ی صوتی و تصویری و اینترنتی دشمنان ملّت ایران است؛ و البتّه دنباله‌های آنان در داخل کشور نیز قابل مشاهده‌اند که با استفاده از آزادی‌ها در خدمت دشمن حرکت میکنند.
دنیا به جوان ایرانی و پایداری ایرانی و ابتکارهای ایرانی، در بسیاری از عرصه‌ها با چشم تکریم و احترام مینگرد. قدر خود را بدانید و با قوّت خداداد، به سوی ‌آینده خیز بردارید و حماسه بیافرینید.
انقلاب اسلامی همچون پدیده‌ای زنده و بااراده، همواره دارای انعطاف و آماده‌ی تصحیح خطاهای خویش است، امّا تجدیدنظرپذیر و اهل انفعال نیست.
دستاوردهای دانش و فنّاوری ما در این مدّت که ما را به رتبه‌ی شانزدهم در میان بیش از دویست کشور جهان رسانید و مایه‌ی شگفتی ناظران جهانی شد و در برخی از رشته‌های حسّاس و نوپدید به رتبه‌های نخستین ارتقاء داد، همه‌وهمه در حالی اتّفاق افتاده که کشور دچار تحریم مالی و تحریم علمی بوده است.
از سویی نگاه امیدوارانه‌ۍ ملّتهای زیر ستم و جریانهای آزادی‌خواه جهان و برخی دولتهای مایل به استقلال، و از سویی نگاه کینه‌ورزانه و بدخواهانه‌ی رژیم‌های زورگو و قلدرهای باج‌طلب عالم، به ما دوخته شد. این گونه مسیر جهان تغییر یافت و زلزله‌ی انقلاب، فرعونهای در بسترِ راحت آرمیده را بیدار ڪرد؛ دشمنی‌ها با همه‌ۍ شدّت آغاز شد
جمهوری اسلامۍ، متحجّر و در برابر پدیده‌ها و موقعیّتهاۍ نو به نو، فاقد احساس و ادراڪ نیست، امّا به اصول خود بشدّت پایبند و به مرزبندی‌هاۍ خود با رقیبان و دشمنان بشدّت حسّاس است. با خطوط اصلی خود هرگز بی‌مبالاتی نمیڪند و برایش مهم است ڪه چرا بماند و چگونه بماند
▫️شهید دکتر محمدحسینی بهشتی: از سال ۴۱ با انقلاب همراه شد.‌ تشکیل کانون دانش‌آموزان قم، با همراهی محمد مفتح. تشکیل هسته‌ای پژوهشی برای پژوهش پیرامون حکومت اسلامی، پس از سخنرانی او در جشن روز مبعث در دانشگاه تهران. به دستور ساواک، از قم به تهران فرستاده شد. در آن‌جا با اعضای هیئت‌های موتلفه اسلامی ارتباط برقرار کرد. با پیشنهاد شورای مرکزی مؤتلفه، امام خمینی برای این گروه شورای روحانیت و فقاهت تعیین کرد که شهید بهشتی به همراه شهید مطهری، محی الدین انواری و مهدی مولایی تشکیل دهندهٔ آن بودند. در سال ۱۳۴۳ در اثر فشار ساواک از آموزش و پرورش منتظر خدمت شد. رفتن به آلمان در اسفند ۱۳۴۳ و تشکیل  مرکز اسلامی هامبورگ و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا. پس از پیروزی انقلاب اسلامی: دبیر شورای انقلاب تاسیس حزب جمهوری اسلامی  به همراه سید عبدالکریم موسوی اردبیلی، آیت الله خامنه‌ای و محمد جواد باهنر  و آغاز مخالفت سرسخت با بنی صدر. در ۴ اسفند ۵۸ : رییس قوه قضاییه شد. و در ۷ تیر ۱۳۶۰ بوسیله بمبگذاریِ منافقین در دفتر حزب جمهوری همراه با ۷۲ یارش به شهادت رسید....
اسامی شهدای ۷۲تن:
۱- آیت الله دکتر سیدمحمد حسینی بهشتی؛ رییس دیوان عالی کشور ۲- رحمان استکی ۳- دکتر سید محمد باقری لواسانی ۴- دکتر سید رضا پاک‌نژاد ۵- علیرضا چراغ‌زاده دزفولی ۶- حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی ۷- حجت‌الاسلام محمد علی حیدری ۸- حجت‌الاسلام سید محمدتقی حسینی طباطبایی ۹- عباس حیدری ۱۰- دکتر سید شمس‌الدین حسینی نایینی ۱۱- سید محمد کاظم دانش ۱۲- علی اکبر دهقان ۱۳- دکتر عبدالحمید دیالمه ۱۴- حجت‌الاسلام دکتر غلامرضا دانش آشتیانی ۱۵- حجت‌الاسلام سید فخرالدین رحیمی ۱۶- سید محمد جواد شرافت ۱۷- میربهزاد شهریاری ۱۸- حجت‌الاسلام محمدحسین صادقی ۱۹- دکتر قاسم صادقی ۲۰- حجت‌الاسلام سید نورالله طباطبایی‌نژاد ۲۱- حجت‌الاسلام حسن طیبی ۲۲- سیف‌الله عبدالکریمی ۲۳- حجت‌الاسلام عبدالوهاب قاسمی ۲۴- حجت‌الاسلام عمادالدین کریمی ۲۵- حجت‌الاسلام محمد منتظری ۲۶- عباسعلی ناطق نوری ۲۷- مهدی نصیری لاری ۲۸- حجت‌الاسلام علی هاشمی سنجانی ۲۹- دکتر حسن عباسپور ۳۰- دکتر محمد علی فیاض‌بخش ۳۱- دکتر محمود قندی ۳۲- موسی کلانتری ۳۳- دکتر جواد اسدالله‌زاده ۳۴- عباس ارشاد ۳۵- مهدی امین‌زاده ۳۶- محمد صادق اسلامی ۳۷- مهندس محمد تفویضی زواره ۳۸- دکتر هاشم جعفری معیری ۳۹- ایرج شهسواری ۴۰- عباس شاهوی ۴۱- دکتر حسن عضدی ۴۲- حبیب‌الله مهمانچی ۴۳- غلامعلی معتمدی ۴۴- سید کاظم موسوی ۴۵- حسن اجاره‌دار (حسنی) ۴۶- عباس ابراهیمیان ۴۷- حجت‌الاسلام علی‌اکبر اژه‌ای ۴۸- علی اصغر آقازمانی ۴۹- محمود بالاگر ۵۰- حسن بخشایش ۵۱- محمد پورولی ۵۲- رضا ترابی ۵۳- مهندس مهدی حاجیان‌مقدم ۵۴- محمد خوش‌زبان ۵۵- علی درخشان ۵۶- جواد سرافراز ۵۷- حجت‌الاسلام حسین سعادتی ۵۸- حبیب‌الله مهدی‌زاده طالعی ۵۹- سید محمد موسوی‌فر ۶۰- محسن مولایی ۶۱- جواد مالکی ۶۲- حجت‌الاسلام عبدالحسین اکبری مازندرانی ساروی ۶۳- مهندس حسین اکبری ۶۴- مهندس هادی امینی ۶۵- سید محمد پاک‌نژاد ۶۶- محمد رواقی ۶۷- مهندس توحید رزمجو ۶۸- علی‌اکبر سلیمی جهرمی ۶۹- جواد سرحدی ۷۰- محمد حسن محمد عینی ۷۱- حبیب مالکی ۷۲- مهندس محمد علی مجیدی
شهید عبــــــــــد الحمـــــــــیـد دیــــــــــالمه تولد: اردیبهشت ۱۳۳۳ / در تهران و در خانواده‌ای مذهبی. مرحوم دکتر حمید دیالمه پدر شهید، قبل از انقلاب با حضور در جلسات انجمن اسلامی پزشکان که شهید مطهری از گردانندگان آن بود، باعث شد فرزندش عبدالحمید (که وحید صداش می‌کردند)، با مباحث سیاسی، مواضع و افراد فعال در عرصه‌های سیاسی و انقلابی آشنا بشه. در اون جلسات از حضور سیاسیون و روحانیون مطرح آن زمان برای سخنرانی بهره گرفته می‌شد؛ افرادی همچون شهید دکتر بهشتی. تحصیلات: پس از طی دوره دبستان، آغاز دوره متوسطه در دبیرستان هدف شماره ۳ / اخذ دیپلم طبیعی و شروع تحصیل علوم حوزوی. سیره و حدیث را نزد اساتید حوزه علمیه قم و علوم مختلف منطق، فلسفه و عرفان را نزد استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری آموخت. سال ۱۳۵۲ به دانشگاه فردوسی مشهد وارد شد. اخذ مدرک دکترای از این دانشگاه در تاریخ ۱۴ اسفند ۱۳۵۸. فعالیت‌های پیش از پیروزی انقلاب: ارتباط مستمر با علمای تهران و شرکت درجلسات شهید مطهری، شهید بهشتی و دکتر بازرگان از دوران نوجوانی. از سال ۱۳۵۲ تا اواخر سال ۱۳۵۶ شروع به مبارزه مخفی با رژیم شاه نمود. در سال ۱۳۵۴ به همراه چند تن از دوستان، برای بررسی اوضاع منطقه و ساخت مستندی پیرامون وضعیت فقر در نقاط محروم ایران، به استان سیستان و بلوچستان سفر و از اوضاع کپرنشینان فیلمبرداری و با ایشان درباره وضع بد زندگی مصاحبه کردند، که در چابهار توسط ساواک دستگیر ولی به علت موجود نبودن مدرک، پس از مدتی آزاد می‌شوند. تولید چند فیلم مستند که اکثراً ناتمام ماند؛ مانند مستند فقر در سال ۵۴ که بعد از انقلاب بخش‌هایی از آن از تلویزیون جمهوری اسلامی پخش شد. در سال اول تحصیل، در خوابگاه دانشگاه مشهد اقدام به تأسیس کتابخانه اسلامی نمود و از این طریق افراد را شناسایی و جذب می‌کرد. برپایی جلسات دعای کمیل در سطح دانشگاه، برای اولین بار در ایران. این جلسات بعدها در سطح عمومی و گسترده‌تر در حرم مطهر حضرت امام رضا علیه السلام تداوم یافت. تشکیل گروه‌های چندین نفری و مدیریت آن‌ها جهت نشر افکار ناب اسلامی شیعی، با آموزش‌های عقیدتی و سیاسی. چندین بار دستگیری توسط ساواک. نشرفرامین امام خمینی (ره) مبنی بر دوری جستن از حزب رستاخیز و هشدارهای ایشان در مورد صهیونیسم ، در دانشگاه. رهبری و طراحی تظاهرات علیه شاه معدوم در اوج خفقان سالهای ۵۴-۵۵ در شهر مشهد و اعلام مرجعیت و رهبریت امام خمینی (ره) و مدیریت حرکت‌های دانشجویی انقلابی در مبارزه علیه رژیم و تلاش برای همگرایی گروه‌های دانشجویی دیگر. انتشار اعلامیه‌هایی جهت افشای جریان انحرافی منافقین در سال ۱۳۵۴ در دانشگاه مشهد. فعالیت‌های پس از پیروزی انقلاب: اعلام موجودیت رسمی و علنی، «مجمع احیاء تفکرات شیعی » در سطح دانشگاه و شهر مشهد و مدیریت و تشکیل کلاسهای عقیدتی برای جوانان مشهدی. عضو شورای انقلابی تزکیه در دانشگاه. عضو شورای اولیه هفت نفره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان خراسان عضو شورای اولیه حزب جمهوری اسلامی در خراسان بهمراه بزرگانی همچون شهید هاشمی‌نژاد، شهید کامیاب و آیت الله واعظ طبسی و… . تشکیل جلسات مناظره وگفتگوی اعتقادی- سیاسی و جلسات آزاد پرسش و پاسخ با نمایندگان گروه‌های انحرافی در سطح شهر و جمع‌های دانشگاهی. ادامه افشاگری در مورد اندیشه‌های التقاطی منافقین. سخنرانی‌های متعدد اعتقادی سیاسی در تهران، مشهد و قم که ابتدا بیشتر در دانشگاه و فضاهای دانشجویی صورت می‌پذیرفت و همزمان با کاندیداتوری شهید و انتخاب به عنوان نماینده مردم مشهد در مجلس، کم‌کم به شکل گسترده‌ای در میان مردم انقلابی دیگر شهرهای استان خراسان و کشور گسترش یافت که حدود ۴۰۰ ساعت از نوارهای آن جلسات توسط دوستان شهید جمع آوری شده است. نقد نظرات، تفکر و خط مشی سیاسی و مذهبی بنی‌صدر. این مساله به صورتی بود که مدت‌ها پیش از مطرح شدن بنی صدر به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری، انحراف بنی‌صدر از خط امام برای شهید دیالمه محرز شده بود و این در حالی بود که بسیاری از بزرگان کشور و انقلاب در رده‌های مختلف از بنی‌صدر حمایت می‌کردند. تشکیل گروه مطالعه مدارک، بر ضد بنی‌صدر و کشف مدارک فراوان و نشر آن برای اشکار نمودن چهره واقعی بنی‌صدر از ابتدای اتقلاب. شکل‌دهی تحصن اعتراض آمیز دانشجویی در مقابل روزنامه انقلاب اسلامی در تهران. شرکت در اولین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و حمایت علمای برجسته مشهد از وی و انتخاب ایشان از سوی مردم به عنوان نماینده مردم مشهد. ریاست کمسیون شوراها در مجلس شورای اسلامی. تلاش برای ارائه مدارک عدم کفایت سیاسی بنی صدر به مجلس با همکاری برخی از نمایندگان و موفقیت در این امر. و در نهایت شهادت در حادثه خونین بمب گذاری در دفتر حزب جمهوری اسلامی و دفن در حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ای آستان قدس تو تنها پناه من 💚 ای چلچراغ چشم تو، خورشید راه من 💚 ای مظهر عنایت حق هشتمین امام 💚 ای خاک پاک مرقد تو بوسه گاه من💚   🎊 میلاد باسعادت امام رضا علیه السلام مبارک باد🌸🌸 @bia_ta_begooyamat
سلام خدمت پادزهرهای معظم خسته که نیستین؟ خب اگه خسته این، اومدیم تا به فضل الهی با یه عملیات بزرگ خستگی رو بچسبونیم به تن دشمن! محتواهایی که دوستان تولید کردن رو توی سه قسمت براتون میفرستم. و شما هم توی سه روز بکوبید اینستا رو با پیامهاتون. اسم رمز عملیات به رسم قدیم: بسم الله القاصم الجبارین یا علی
رفقا! اتاق فرمان (کانال) رو از سکوت بردارید که موسم جهاد است......
اگرچه برنامه حیازدایی از قرن ۱۵-۱۶ شروع می شود، اما تا قرن ۲۰ زنان اروپایی در اجتماع بطور محسوس تغییر پوشش نشان ندادند و فقط در قرن ۱۸ اندکی دامن­هایشان از زمین فاصله گرفت. تاریخچه حجاب در جهان _ قرن بیستم در نهایت، ترویج سیاست‌های حیازدایی و فرهنگ بی‌بند و باری همراه با زمینه سازی‌هایی که پس از انقلاب صنعتی صورت گرفت، در اوائل قرن بیستم _که برای اولین بار شاهد پوشش‌های نیمه برهنه زنان در اروپا هستیم_ به ثمر رسید. از سال ۱۹۲۱ به بعد دامنها کوتاه تر شد تا به زانو رسید و این، امری بی‌سابقه در تاریخ پوشاک به شمار می‌رفت. در دوران جنگ جهانی دوم [به بهانه] صرفه جویی در مصرف پارچه، قد پیراهن زنان کوتاه شد ولی پس از جنگ، لباس‌ها دوباره مقداری بلندتر شدند.(تاریخ لباس، روت ترنر)
امروزه نه در کشورهای شرقی خبری از کیمونو هست و نه در کشورهای غربی خبری از لباس­های پرنسسی و دامن­های بلند. با سیاست­های فرهنگی صهیونیستی که مبتنی بر آزادی بی حد بشر و ارضای بدون محدودیت غریزه جنسی بود، تغییر سبک لباس پوشیدن ابتدا در کشورهای غربی کلید خورد و سپس در کشورهای شرقی پیگیری شد. ترویج برهنگی یا سیاست «حیازدایی» ابتدا در قرن پانزدهم و در غالب جنبشی ضد دین موسوم به «رنسانس» آغاز شد.