eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
46.2هزار عکس
42.5هزار ویدیو
626 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‌رهبرجآن شکرنعمت‌رجب! - yasfatemii .mp3
5.81M
📼 |مقام‌ معظم‌ رهبری ☺️ماه رجب و شعبان مقدمه ماه رمضان، که ماه عروج و تزکیه است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رکورد یک مادر(متخصص زنان و زایمان) 🤱۴۴سال طبابت 👼۲۲هزار نوزاد متولد شده 😍تولد ۱۰نوزاد در یک روز 😇دو بار اخراج از دانشگاه 👩‍⚕ویزیت و جراحی همسران شهدا رایگان ۶فرزند و ۱۹نوه موجود و یک نوه قریب الورود😄 (ماشاالله)
🚨 آذری جهرمی، به واسطه ارتباط با علیرضا اکبری هم اکنون در زندان است 🔹 کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس چند روز پیش اعلام کرده بود یکی از وزرای دولت روحانی که با علیرضا اکبری ابر جاسوس انگلیس که اعدام شد، مرتبط بوده در زندان است. 🔹 پیگیری ها نشان میدهد، آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی به دلیل ارتباط با این ابرجاسوس هم اکنون در زندان می باشد.
َای داد! توام زیر پروبال شمخانی بودی؟! بگو پس 😏...
🅾استاد صفایی حائری (ره): این مهم نیست چه داری و در چه موقعیتی هستی. مهم این است که دارایی­های تو چه­ قدر بازدهی داشته است و در موقعیت­ها چه ­نوع موضع­گیری داشته­ ای. ♦️آدمی محکوم شرایط و موقعیت­ها نیست که فرزند انتخاب خویش و زاده موضع­گیری­ هاست ...
🔹شهادت امام هادی علیه السلام تسلیت باد 💠حدیث انگیزشی امام هادی علیه السلام: اُذکُر حَسَراتِ التَّفریطِ بِأَخذِ تَقدیمِ الحَزمِ به جای حسرت و اندوه برای عدم موفقیت های گذشته ات،با گرفتن تصمیم و اراده قوی جبران کن (بحارالانوار، جلد ۷۵ )
🔻با پدرت حرف بزن! از هرجای عالم که سخن بگویی می شنود ! + شخصي براي امام هادی(عليه السلام)نوشت: شخصی دوست دارد كه با امامِ خود راز و نياز كند و مشكلات خود را با او در ميان بگذارد، همانطور كه با خدای خودش راز و نياز مي كند و حوائجش را اظهار مي كند - امام هادی (ع) پاسخ او را اينگونه نوشتند‌: (ان كان لك حاجه فحرك شفتيك،فان الجواب ياتيك.) هرگاه حاجتي داشتی فقط لب های خود را حركت بده ومطمئن باش كه جواب به تو ميرسد. +امام رضا (علیه السلام) : اَلْإِمَامُ اَلْأَنِيسُ اَلرَّفِيقُ وَ اَلْوَالِدُ اَلشَّفِيقُ وَ اَلْأَخُ اَلشَّقِيقُ وَ اَلْأُمُّ اَلْبَرَّةُ بِالْوَلَدِ اَلصَّغِيرِ وَ مَفْزَعُ اَلْعِبَادِ - امام همدل و همراه پر مهر است و پدرى است خيرخواه و برادرى با عاطفه و مهربان، و چون مادرى است نيكوكار نسبت به فرزند خردسال خويش، و پناهگاه بندگان در سختی ها و مصيبت‌هاى بزرگ... 📚[الکافی، جلد۱، صفحه۱۹۸]
@dars_akhlaq.mp3
1.77M
کلیپ صوتی|شرح حدیث اخلاقی 🔴👈 آثار دنیوی و اخروی سخن نیکو:👇 ✨🍃 افزایش رزق ✨🍃 تأخیر در اجل انسان ⚡️🍃 محبوبیت درمیان خانواده ⚡️🍃 ورود به بهشت
جاهلیت مدرن در آخرالزمان🤢🤮
📌 آیا مشغول کردن عاملان و مبلّغان دین به شبهات خود یک دام و فریب نیست؟ یکی از عملیات‌های رایج دشمنان دین القای شبهات متنوع است. اما در برابر تهاجم شبهات دشمنان چه باید کرد؟ آیا باید همیشه منتظر باشیم تا آنان با طرح شبهات به مطالعات، تولیدات علمی و تعلیمات دینی ما جهت بدهند؟ آیا مشغول کردن عاملان و مبلّغان دین به شبهات خود یک دام و فریب نیست؟ آیا مشخص نیست که برخی از این شبهات حتی ارزش پاسخ دادن را هم ندارند؟ آیا راهی برای دور زدن بسیاری از شبهات وجود ندارد؟ آیا نباید با ارائۀ مباحث قوی و مناسب به مخاطبان، ساختار فکری مطلوبی ایجاد کنیم که زمینۀ پیدایش و پذیرش بسیاری از شبهات از بین برود و بدین وسیله از حالت انفعال خارج شویم؟ آیا نمی‌دانیم که مجموعه‌ای از پاسخ به شبهات، یک منظومۀ کامل معرفتی برای دینداران ایجاد نمی‌کند؟ آیا حضور انبوهی از اصطلاحات علوم وارداتی در ادبیات دینی -که گاهی در جریان نقد نظریات غربی پررنگ‌تر هم می‌شوند- خود آثار مخرّب مستقلی در ذهن مردم ندارند؟ آیا نباید گاهی از اوقات با توجه دادن به ریشۀ روانی بسیاری از ایراداتی که به دین وارد می‌کنند، فضا را برای القائات مسموم دشمنان محدود کنیم؟ پاسخ همۀ این سؤالات مثبت است و همۀ این موارد نیاز ما را به تولید محتوای هوشمندانه و مؤثر برای تبلیغ بیشتر می‌کند. 📗بخشی از کتاب «حلقۀ مفقوده در تولید علم در حوزه‌های علمیه» اثر علیرضا پناهیان panahian.ir/post/7543 @Panahian_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️🎞اتمام حجت شهید باقری با کسانی که فرمان را جدی نمی‌گیرند... 📍ولایت فقیه شده شعار... 📍از میلیشیای منافقین هم بدتر شدیم! 📍بابا ولی‌فقیه یعنی اگه از فرمانش عقب موندی، نمازت بدرد نمی‌خوره!
+راستی، پسرت کلاس چندمه؟! -درستش رو بخوای، باید چهارم باشه؛ ولی تو کرونا یه سال عقب افتاد. +چرا؟! -چون نمی‌خواستم گوشی موبایل و اینترنت بدم دستش، اون سال فقط بازی کرد؛ خیلی هم بهش خوش گذشت. دوست نداشتم اختیار فکر و ذهنش رو بدم دست چیزی یا کسی که درست نمی‌شناسمش! ✍برام خیلی جالب بود شنیدن این حرف‌ها از قول یه مادر خانه‌دار کم‌سواد. شما رو نمی‌دونم، و ممکنه بعضی‌هاتون مخالف باشید؛ ولی من که خوشحال شدم و در دلم تحسینش کردم. به نظرم پسرش تو این یه سال چیز خاصی از دست نداده و هیچ هم عقب نیفتاده؛ اگه نگم حتی جلوی خیلی از ضررها و عقب‌افتادگی‌های احتمالی‌ش گرفته شده.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پویش 🆘 این کلیپ را آنقدر دست به دست کنید تا برسد به دست مسئولین قوای سه گانه کشور
🔴هزینه تقریبی حج ۱۴۰۲ اعلام شد 🔹نواب، نماینده ولی فقیه در حج و زیارت:هزینه حج سال آینده حدودا ۱۵۰ میلیون تومان است
30.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
: ⚠️اگـر امــر به معــروف ترڪـ بشـود، در اون جامعـه دعــا مستجاب نمۍشــود...
🔻دلار از آمریکای لاتین حذف می‌شود؟ 🔹رئیس‌جمهور ونزوئلا از پیشنهاد سران برزیل و آرژانتین برای ایجاد واحد پولی مشترک در آمریکای لاتین حمایت کرد.
🚨واقعیتِ جریان انقلابی قلابی را ملاحظه کنید 🔹️حقوق نجومی برای مسؤول‌زادهٔ دهه‌هشتادی‌ کم بود، این موارد هم اضافه شده که امیدواریم دروغ باشه! اون انگشت‌هایی که باهاش به اینها رأی داده شد به بهانهٔ اینکه فلان جناح رأی نیاره رو..... باید بگیرن طلا!
🔻پیشنهاد مهم و راهبردی پناهیان برای تحول در ساختار فرهنگی کشور: 🔸بعد از دورۀ دبستان، جوانان طی هفت‌سال در جایی به‌نام «دانش‌سرا» مشغول کار و تحصیل بشوند 🔸 آماده کردن جوانان برای حل مشکلات کشور، به یک وزارتخانه مستقل از آموزش و پرورش نیاز دارد 🔸 همۀ امور جوانان از درس تا ورزش و کار و مسئولیت اجتماعی، باید در یک وزارتخانه تجمیع و ساماندهی شود 🔸 الان تنها مسئلۀ جدی‌ای که دبیرستانی‌ها مشغول آن هستند، موضوع اسفناک «کنکور» است! 🔸 تصمیم‌گیری برای زندگی با کنکور، نوعی قمار است که باعث صدمات گوناگون بر جوان‌ و جامعه می‌شود 📌 نقد جایگاه دبیرستانی‌ها در ساختار فرهنگی کشور 🚩 تهران؛ اجتماع دهه‌هشتادی‌ها - ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ سپاه و بسیج بگوش باشند🚨 دوباره بازی نخورند❌⛔️ واکسن اجباری واقدامات خائنانه سند۲۰۳۰ را با استفاده از کمک آنان تطهیر نکنند🚨 منتظر بیداری ماست..
1401.10.23-Panahian-FatemieBozorgTehran-NaghdJaygahDabirestaniha...-32k.mp3
9.3M
⚠️ در جامعۀ ما به دبیرستانی‌ها توهین می‌شود، آن توهین هم این هست که نام‌شان را می‌گذارند دانش‌آموز! 📌 جدیدترین سخنرانی مهم و راهبردی علیرضا پناهیان 🔻در اجتماع دهه هشتادی‌ها ▫️با موضوع: نقد جایگاه دبیرستانی‌ها در ساختار فرهنگی کشور ▫️تهران، ۱۴۰۱/۱۰/۲۳ 🔻بشنوید و به گوش مسئولین برسانید!
🔰این روزها، مدارس به اسم "آلودگی هوا" تعطیلند. سال‌های قبل البته تعطیلی به اسم کرونا بود (و حال آن‌که کودکان، پایین‌ترین آمار ابتلا به کرونا را در تمام دنیا داشتند؛ منبع: 1، 2 , 3). داستانی که از قبل پیش‌بینی شده بود: 💢حذف کامل آموزش حضوری: به تدریج و تا چند سال آینده، کل آموزش، مجازی خواهد شد. ❓اما این داستان با همکاری چه نهادی جلو می‌رود؟ ❓چه نهادی مرتباً اعلام وضعیت اضطراری آلودگی هوا می‌کند و متعاقب آن، حکم تعطیلی مدارس می‌آید؟ ✖️مطابق آیین‌نامهء اجرایی قانون هوای پاک (مصوب سال 1397، یک سال قبل از شروع کرونا) هواشناسی باید 96 ساعت قبل از وقوع شرایط اضطرار جوی به وزارت بهداشت هشدار دهد، سپس وزارت بهداشت شرایط اضطرار را تأیید می‌کند. همان‌جایی که در دوران کرونا، حکم به قرمز بودن و قرنطینه می‌داد، دقیقاً همان نهاد، اکنون حکم به اضطراری بودن وضعیت آلودگی هوا می‌دهد: وزارت بهداشت! ✖️اکنون وزارت بهداشت (در معیت WHO) پای ثابت مباحث اقلیمی است. ✖️البته 1 نکته را هم نباید فراموش کرد: در زمان ثبت نام، همه موظند در محدودهء خانهء خود، فرزندشان را ثبت نام کنند، این یعنی عملاً افراد به دلیل نزدیک بودن مدرسه، پیاده تردد می‌کنند، لذا تعطیلی مدرسه هیچ تأثیری بر کاهش آلودگی هوا ندارد، چیزی که خود مسوولان هم به آن اذعان دارند. ❓پس هدف چیست؟ ❌همان که گفته شد: حذف کامل آموزش حضوری (که یکی از بخش‌های هدف چهارم ، یعنی آموزش با کیفیت! است) ذیل عناوین فریبنده‌ای چون: آموزش برابر برای همه/ دسترسی به آموزش برای همه، یا آموزش در تمام طول عمر. ✔️دسترسی به این هدف در جمهوری اسلامی ایران، این بار هم با واسطه‌گری وزارت بهداشت، به خوبی در حال انجام است.
🔴 سازمان جهانی بهداشت در حال بررسی ارتباط مرگ صدها کودک با شربت‌ سرفه 🔹سازمان جهانی بهداشت در حال بررسی "سموم غیرقابل قبول" در محصولات دارویی است که توسط شش تولید کننده دارو در هند و اندونزی تولید شده اند و گفته می شود مرگ بیش از ۳۰۰ کودک ناشی از مصرف این داروها بوده است. 🔹مرگ کودکان ناشی از آسیب حاد کلیه در ژوئیه سال گذشته میلادی (۲۰۲۲) در گامبیا آغاز شد و پس از آن مواردی در اندونزی و ازبکستان نیز مشاهده شد. سازمان جهانی بهداشت گفته است که این مرگ و میرها به شربت های سرفه غیرنسخه‌ای مربوط می شود که کودکان برای بیماری های معمول مصرف می کردند و حاوی یک سم شناخته شده موسوم به "دی اتیلن گلیکول" یا "اتیلن گلیکول" بودند./ایسنا ✍ رفته از هند دارو آورده ... خیلی مواظب باشید‼️نظم نوین شیاطین تا وقتی ایران مثل چین نشده کامل نیست‼️🔥 سپاه و بسیج بگوش باشند🚨 دوباره بازی نخورند❌⛔️ واکسن اجباری واقدامات خائنانه سند۲۰۳۰ را با استفاده از کمک آنان تطهیر نکنند🚨 منتظر بیداری ماست..
♦️ چند نکته به بهانه فیلم احضار روح مهسا امینی 🔸 از پیدا شدن طلسم و دعا در خیابان ولی عصر در ناآرامی‌ها تا امید بستن به جن‌گیرها و رمال ها و پناه بردن به "موکل" ، حقیقت عجیب و غریبی در این صد روز رخ داد # ۱۴۰۱/۱۱/۳ . 🔺 برخی موارد است که ورود به آن و صحبت کردن پیرامونش، گاه ممکن است عجیب، حیرت آور و حتی احمقانه به نظر برسد. ما معمولا تلاش میکنیم پیرامون مواردی از این دست صحبت نکرده و به آنچه اثبات و ردِ آن برای شنونده سخت است ورود نکنیم. با این وجود در نا آرامی های اخیر و در رفتار چند سال اخیر وطن فروش‌ها در برابر ایران تغییراتی (به ویژه از سال 96 به بعد) رخ داده که ما را وادار کرد کمی در این خصوص صحبت کنیم. 15 آذرماه سال 1401 و در اوج نا آرامی‌های تهران تصاویری از پیدا شدن طلسم و دعاهایی در خیابان ولی عصر که در آن چیزهایی بر ضد نیروهای امنیتی نوشته شده بود به سوژه ی خنده ی بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شد. آن موقع عمده ی کاربرها با طنز به این پرداختند که کار به جایی رسیده که برای مبارزه با جمهوری اسلامی به چنین چیزی پناه برده اند. 🔺 این تصویر در حالی در شبکه های اجتماعی درحال دست به دست شدن بود که بطور همزمان چند خبر از تهران و همدان و شهرهایی در شمال کشور منتشر شد که نشان میداد چند فرقه ی انحرافی توسط نیروهای امنیتی ایران شناسایی و متلاشی شده اند. حدود 50 روز بعد از این ماجرا (در همین روزهای اخیر) خبری در رسانه‌ها منتشر شد که نشان می‌داد یک تیم 9 نفره از اعضای یک فرقه‌ی انحرافی که عوامل آن اقداماتی شیطانی و تلاش برای انجام کارهایی ماورایی را در پرونده دارند در همدان بازداشت شده اند. در متن این خبر به این اشاره شده بود که وزارت اطلاعات 9 عضو فرقه ی انحرافی "عرفان حلقه" را که زیر عنوان "تشعشع درمانی" فعالیت میکردند بازداشت کرده است. (فرقه ای که عواملش بازداشت شده اند همان فرقه ای ست که سرکرده ی آن در حال حاضر در خارج از کشور بوده و اخیرا مصاحبه ای با سعودی اینترنشنال داشته است.) 🔺 همزمان با این خبر ، فیلمی هم از یک رمال (در روز گذشته) منتشر شد که مدعی بود در حال احضار روح مهسا امینی است. رمالِ مورد نظر با این ادعا که روح مهسا را احضار کرده به مخاطبین خود میگفت او از شما خواسته به خیابان بریزید و شورش کنید و... اگر از ماه های اخیر فاصله بگیریم و کمی به عقب تر برگردیم متوجه میشویم که تمرکز بر روی فرقه های انحرافی – شیطانی برای بسیج کردن آنها علیه حکومت ایران، در سال‌های اخیر شدت گرفته است. از رسمیت دادن به فرقه ی دراویش بی دختی (گنابادی) تا عرفان حلقه و گروه های شیطان پرستی (که عمدتا در شمال کشور بازداشت شده اند) تا موارد دیگر... در همین خصوص در سال‌های قبل روح الله زم فرزند محمد علی زم جمله ای معروف دارد که در جای خود به سوژه ی خیلی ها تبدیل شده بود. جمله ای که ظاهرا اردشیر امیر ارجمند از او خواسته بود که در مقابل دوربین بگوید. جمله ای به این شرح: ما نمیتوانیم جمهوری اسلامی را به این شکل شکست دهیم. باید "موکل" بگیریم... (باید برویم سراغ جن گیری و رمالی و کارهای ماورایی و ...) 🔺 اینکه اپوزیسیون تا چه حد درگیر "خرافات" شده یا در چه سطحی به رمال ها و سران فرقه ها پناه برده چیزی ست که باید در جای خود مورد بحث قرار بگیرد اما فارغ از آن واقعیت این است که سازمان سیا و سرویس اطلاعاتی اسرائیل سال‌هاست روی طرحی تمرکز کرده است که بر اساس آن بتوانند از ظرفیت های ماورایی در حوزه اطلاعاتی-امنیتی-نظامی بهره ببرند. ایران در این سال‌ها شاهد رخدادهای عجیب و غریبی بوده که بعضی از آنها و چگونگی رخدادنش نیاز به تامل بسیار بسیار زیادی داشته و عادی به نظر نمیرسد. رهبر ایران در همین خصوص در روز سوم فروردین 1399 گفته بود: ما دشمن زیاد داریم، تعجّب نباید کرد. در قرآن خدای متعال میفرماید که «وَ کَذٰلِکَ جَعَلنا لِکُلِّ نَبِیٍّ عَدُوًّا شَیٰطینَ الاِنسِ وَ الجِنِّ یوحی بَعضُهُم اِلیٰ بَعضٍ زُخرُفَ القَولِ غُرورا»؛ هم دشمنان جنّی، هم دشمنان انسی وجود دارند و اینها به هم، کمک هم می‌کنند؛ سیستم‌های اطّلاعاتیِ خیلی از کشورها علیه ما با همدیگر همکاری میکنند. 🔸 آنچه تا اینجا به آن پرداختیم شاید عجیب به نظر برسد. فارغ از دلقک بازی های این روزهای اپوزیسیون و جریان غربگرا و پناه بردن آنها به رمال و جن گیر، نکاتی در همین خصوص در محیط های آزمایشگاهی در غرب در حال بررسی ست...