7.16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به شددددت توصیه میکنم این ویدئو رو ببینید...
دعایی که هفت امام معصوم تضمین کردند که با خواندن آن دعایتان مستجاب میشود🥺♥️
زمان انجام این عمل تنها در روز عاشورا و تاسوعات
#برای_دیگران_ارسال_کنید
┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
#محرم #تاسوعا
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه ها باید توی هیات بهشون خوش بگذره...
یعنی همونجور که بازی میکنن صدای روضه هم تو گوششون باشه...
اگه بچه دارید حتما این کلیپ رو ببینید
اگه هیئتی رفتید که مدام تذکر میدادن بچه ها رو ساکت کنید بدونید اون هیئت خیلی امام حسینی نیست....هیئتی که نسل حسینی پرورش نمیده احتمالا فقط داره برا پیرمردا روضه میخونه....
https://eitaa.com/mojarzan
#تاسوعا #محرم #امام_حسین
⭕️ زنگنه سه روزه حرف خود را پس گرفت
🔹زنگنه ۲۱ تیر: سعید جلیلی بگوید چرا با بابک زنجانی دیدار کرد.
🔹زنگنه ۲۴ تیر: من هیچ جا نگفتم آقای جلیلی با بابک زنجانی دیدار کرده است.
✅@Jalili_saeed
عاشورای انتخابات را با کار زینبی تبیین و تکمیل کنیم✅
#حجاب زینبی کار را تمام خواهد کرد✌️
#محرم 🏴 #امام_حسین
7.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 #تماشایی | نذر عباس
🌷 روایت مادر شهید مصطفی صدرزاده برای رهبر انقلاب از شهادت فرزندش در ظهر تاسوعا
➕ سخنان شهید سلیمانی در وصف شهید صدرزاده
💫 آیتالله سیدعلی خامنهای و نوجوانان ایران اسلامی
🌐 Nojavan.Khamenei.ir.
🌷#شبیه_شهدا_شویم
هدیه به روح مطهر امام و شهدا صلوات
💠 دعوت به گروه "شهدا دست ما را بگیرید"👇👇
@shohadadastmarabgirand
7.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امشب یا حداقل فرداصبح صدقهای رو برای سلامتی امام زمان(عج) کنار بگذارید؛
فشار روی قلب امام زمان(عج) به حد اعلی میرسد امشب
واریز صدقات خودتون رو میتونید از چهار طریق زیر داشته باشید:
📍لینک پرداخت مستقیم:
http://B2n.ir/z20408
📍شماره کارت:
5041727010521282📍شماره حساب:
10.7888888.9📍شماره شبا:
IR320700001000127888888009جمعیت_بینالمللی_امام_رضاییها @emamrezaeeha_ir #محرم #امام_حسین #عاشورا
6.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- پرسیدم ، فهمیدم مسئول موکب شما هستید، از امام حسین چه میخواهید؟
+ من مسلمان نیستم. من ارمنی هستم. چندین سال پیش بچه ای داشتم که داشت از دستم میرفت. پنجره را باز کردم. دیدم همه میگویند ابوالفضل ، گفتم : ابوالفضل فرزند مرا شفا بده ، من تا آخر عمرم خادمت خواهم شد 💔💔💔
✅لینک کانالhttps://eitaa.com/hejabkamali
#تاسوعا #محرم #امام_حسین
👆رسانه های دنیا در اختیار صهیونیست هاس
🔴 ارزش خبری خراش گوش ترامپ از قتل عام ده ها هزار فلسطینی بیشتر است!!!
یک خراش گوش حیوانی مثل ترامپ ساعت ها در صدر اخبار دنیا است و همچنان ادامه دارد ولی کشتار وحشیانه بیش از ده ها هزار نفر از مرد و زن و کودک بی گناه فلسطین در اخبار دنیا جایی ندارد و فاقد ارزش خبری است!
#محرم
شمر امروز را دریابید‼️
#امام_حسین
#عاشورا
13.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 کربلای غزه😭😭😭
حاج_صادق_آهنگران
شاعر: علیرضا قزوه
#محرم #امام_حسین
9.92M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻منطق سرخ حسین و منطق بیرنگ ما:
ارادت دینی، ارادهی انقلابی
🖊مهدی جمشیدی
۱. روزگار عجیبیست که در آن، کسانی کربلا را در سال شصتویک هجری متوقف کردهاند و برای امام شهید، حسین -علیهالسلام- ناله سر میدهند، اما حاضر نیستند که در کربلای امروز، سر بدهند. همراهیشان با حسین، از سوگواری و گریه فراتر نمیرود؛ چنانکه اشکهای کوفیان نیز پس از کربلا جوشید، اما قیامی از آن نخروشید. نشستهاند و به گذشته مینگرند و اکنونشان، شبیه میلیونها نظارهگر سال شصتویک هجری است. نه این سو هستند و نه آن سو. در هنگامهی کربلا، خاموش و بیطرف هستند و پس از کربلا نیز، جز عزا و مویه و فغان نمیدانند. دلدادهی عزای حسین هستند و نه خط حسین. میگریند، اما فریاد برنمیآورند. تشنهی چای روضه هستند، اما از شمشیرهایی که تشنهی خونشان هستند، هراس دارند. با خون، عهد نبستهاند و جان خویش را عزیزتر از راه حسین میشمارند. از کربلا، یک داستان غمانگیز ساختهاند که فقط باید در سوگ آن گریست و محزون بود، اما اکنونشان و انتخابهای اکنونشان را به آن عرضه نمیکنند. در این روایت، کربلا نمیتواند خودآگاهی تاریخی ایجاد کند و مسئولیت اجتماعی بیافریند، بلکه در احوال و نقلیات شخصی، محدود میماند و از درس و عبرت تاریخی، تهیست. برایناساس، خط مقاومت و مخالفت و تضاد و عصیان از درون آن برنمیخیزد که هزینهدادن برای آن، معنا پیدا کند.
۲. و کاش فقط نظارهگر بودند و بیرون از معرکه، در مرداب زندگی شخصی خویش فرومیرفتند، اما بسیاری، با کربلای دیروز، همدردی میکنند و با کربلای امروز، نامردمی. زخم زهرآگین بر قلب خط مقاومت و مبارزه و انقلابیگری مینشانند و جبههی سازش و تسلیم و انقیاد را برمیگزینند. از راه رفته، بازمیگردند و تجربهی گرهگشای مقاومت را کنار مینهند. مقاومت را باطل و بیفرجام میشمارند و بیاعتنا به خط حسین، به سوی قبلهی مذاکره و التماس و ذلت، سجده میکنند. وعدهی همراهی میدهند اما اندکی بیش، دوام نمیآورند و به جبههی مقابل میگریزند. برای غربت حسین، بر سینه میکوبند، اما برای تداوم راه حسین، قدم برنمیدارند. منطق حسین را دفن کرده و قیام خونینش را به یک خاطرهی محزون فروکاهیدهاند که بازخوانی سالیانهاش، حاصل عملی و عینی ندارد. در طلب ثواب شخصی هستند نه صواب جمعی. حق را میبینند و مییابند، اما جانب لذت و منفعت و تعصب را میگیرند. هماشک و همدرد حسین هستند، نه همراه و هممنطق او. حقیقت را تنها نهادهاند و سر در لاک زندگی شخصی فروبردهاند. جز به خود نمیاندیشند و نصیبی از بیتعلقی نبردهاند. حسین را برای محرم و هیأت میخواهند و نه برای همیشه و جامعه. حزن را بر حماسه ترجیح میدهند و مذاکره را بر مقامت. به میدان رفتن حسین را میستایند، اما خودشان، دیپلماسی را برمیگزینند و حتی از احتمال جنگ میهراسند. آداب تقیه میدانند و با مبارزه بیگانهاند. برای حسین، قیام را میپسندند و برای خویش، تقیه را. از حسین، توقع خون دارند و از خویش، توقع اشک. در پوستهها و ظواهر، متوقف ماندهاند و خط و مرام و منطق حسین را دور افکندهاند. همعهد با عافیت هستند و تن به بلا نمیسپارند. رفیق منفعت هستند
۳. چه کنیم با این تعارضها و تهافتها؟! چه کنیم با این تذبذبها و تلاطمها؟! چه کنیم با این فهم تاریخیشده از حسین؟! چه کنیم با ناهمسازی ادعا و عمل؟! چه کنیم با این ارادتهای منهای ارادهی انقلابی؟! تشنگی حسین کجا و خوف اینان از تحریم کجا؟! معاملهگری اینان کجا و مقاومت حسین کجا؟! او برای دین، هم نان میدهد و هم جان، و اینان برای دنیا و لذت، دینفروشی میکنند. از دین خویش میفرسایند برای طلب دنیا. دنیایشان تا آنجا دینیست که هزینه ندارد. دینداریشان، بیهزینه و عافیتطلبانه و کاسبکارانه است. دکان گشودهاند و کیسه دوختهاند، اما حسین نیزهنشین را میستایند. هرکه به مکتب و مرام حسین، نزدیکتر باشد را افراطی و تندرو میخوانند؛ چنانکه در زمانهی حسین نیز، او را خارجی شمردند. اهل دنیا، در طلب زندگی هستند و نه مبارزه.
و حسین، چه زیبا و موجز، این حقیقت تلخ را در قالب کلمات ریخت و فرمود: «إنَّ الناسَ عَبيدُ الدُّنيا و الدِّينُ لَعقٌ على ألسِنَتِهِم يَحوطُونَهُ ما دَرَّت مَعائشُهُم، فإذا مُحِّصُوا بالبلاءِ قَلَّ الدَّيّانُونَ؛ همانا مردمان، بندهی دنيايند و دين، لقلقهی زبان آنهاست، و هر جا منافعشان بهوسيلهی دين، بيشتر فراهم آید، زبان مىچرخانند و چون به بلا آزموده شوند، آنگاه دينداران، اندكند.» این سخن حسین، اعتراض صریح و گزندهی او به جامعهای است که دین را در سایهی دنیا میطلبد و هر آنگاه که زمینهی امتحان و ابتلاء فراهم گردد و میان این دو، تزاحم رخ بدهد، دین را به کناری میافکند و دنیا را بر صدر مینشاند.
https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
#تاسوعا #عاشورا #محرم