eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.5هزار عکس
41.8هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 حضرت زهرا سلام الله علیها بهترین الگو در دفاع از ولایت، امامت و دغدغه داشتن برای ولی و امام، در تمام عالم هستی.. 🔵 در واقع حضرت زهرا سلام الله علیها تجلی 8 مقامی هستند که منتظران هر صبح در دعای عهد، طلب می کنند. 🔹 در دعای عهد هر روز صبح می خوانیم: «اللّهمّ اجعلني من انصاره و اعوانه»، «الذابين»، «الممتثلين» ، «المسارعين»، «المحامين»، «السابقين»، و «المستشهدين» 🔺 جلوه عملی این مقام ها در عالم، حضرت زهرا سلام الله علیهابوده اند که با همه وجود، یار و کمک رسان امام بودند و از امیرالمومنین علیه سلام حمایت و دفاع کردند... 🔺 همه ی وجود، اراده و خواست خود را در این مسیر قرار می دهند که امام زمانم چه می خواهد و کوشیدند دغدغه امام زمان خود را برطرف کنند. 🔺حضرت زهرا سلام الله علیها تنها نگفتند من عاشق امیرالمومنین علیه سلام و امام زمان خود هستم و دوست دارم یار ایشان باشم بلکه در این مسیر گام برداشتند، خواست و رضایت امام زمان ارواحنافداه را بر خواست نفس و اهل دنیا مقدم داشتند و اینگونه سرمشق برای تمام منتظران حجت خدا شده اند. 🤲 یا فاطر بحق فاطمه عجل لولیک الفرج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚠️ ✍چرا باید خجالت بکشم!؟ ۱- ﻭﻗﺘﯽ عده ای از ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺯ ﮔﻮﺵ ﺩﺍﺩﻥ ﺑﺎﺻﺪﺍﯼ ﺑﻠﻨﺪ ﺩﺭﺍﺗﻮﻣﺒﯿﻠﺸﺎﻥ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻧﻤﯿﮑﺸﻨﺪ. چرا ﺍﺯ ﮔﻮﺵ ﺩﺍﺩﻥ ﺩﺭ ﺍﺗﻮﻣﺒﯿﻠﻢ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺸﻢ؟ ۲- ﻭﻗﺘﯽ عده‌ای از ﭘﺴﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻦ آﺑﺮﻭﯼ ﺧﻮﺩ ﻭ ﺑﻨﺪ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﺑﺼﻮﺭﺗﺸﺎﻥ ﺧﺠﺎﻟﺖ نمے کشند. ﭼﺮﺍ ﻣﻦ ﺍﺯ ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﻭ ﺭﯾﺶ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺸﻢ؟ ۳ - ﻭﻗﺘﯽ عده‌ای ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﻧﺸﺎﻥ ﺩﺍﺩﻥ ﺯﯾﻨﺖ ﻭ ﺍﻧﺪﺍﻣﺸﺎﻥ ﺑﻪ ﻣﺮﺩﻡ ﺧﺠﺎﻟﺖ نمے کشند. ﭼﺮﺍ ﻣﻦ ﺍﺯ ﭘﻮﺷﺎﻧﺪﻥ ﺑﺪﻧﻢ ﻭ ﺭﻋﺎﯾﺖ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺸﻢ؟ ۴ - ﻭﻗﺘﯽ عده ای از ﭘﺴﺮﺍﻥ ﻭ ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﺍﺯ ﻫﻨﺮﭘﯿﺸﮕﺎﻥ ﻓﺎﺳﺪ ﻏﺮﺑﯽ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻧﻤﯿﮑﺸﻨﺪ. ﭼﺮﺍ ﻣﻦ ﺍﺯ ﭘﯿﺮﻭﻯ ﺍﺯ ﭘﯿﺎﻣﺒﺮﻡ ﻭ امامان معصومم ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺸﻢ؟ ۵ - ﻭﻗﺘﯽ بعضی از ﻣﺮﺩﻡ ﺍﺯ ﮔﻔﺘﻦ ﻫﺮ ﺩﺭ ﺟﻤﻊ ﺧﺠﺎﻟﺖ نمیﮑﺸﻨﺪ. ﭼﺮﺍ ﻣﻦ ﺍﺯ ﯾﺎﺩ ﮐﺮﺩﻥ ﻭ ﺭﺳﻮﻝ و خواندن احادیث اهل بیت علیهم السلام ﺩﺭﺟﻤﻊ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺸﻢ؟ ۶- ﻭﻗﺘﯽ ﺟﺎﻫﻼﻥ ﺍﺯ ﺁﯾﯿﻦ ﻫﺎﯼ ﺧﺮﺍﻓﯽ ﻭ ﭘﻮﺳﯿﺪﻩ ﺍﯼ ﻣﺎﻧﻨﺪ ﻣﺠﻮﺳﯿﺖ ﻭتفکر بظاهر روشن فکرانه ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻧﻤﯿﮑﺸﻨﺪ .ﭼﺮﺍ ﻣﻦ ﺍﺯﺩﻓﺎﻉ ﺍﺯ ﭘﺎﮎ ﺧﺠﺎﻟﺖ بکنم؟ ۷ - ﻭﻗﺘﯽ عده ای از ﭘﺴﺮﺍﻥ ﻭ ﺩﺧﺘﺮﺍﻥ ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﮐﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﺩﺭ ﺧﯿﺎﺑﺎﻥ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻧﻤﯿﮑﺸﻨﺪ و با هم در پارک آب بازی می کنند!!! ﭼﺮﺍ ﻣﻦ ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﺮﺩﻥ ﺑﻪ ﻧﺎﻣﺤﺮﻡ ﻭ ﭘﺎﯾﯿﻦ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻦ ﺳﺮﺧﻮﯾﺶ ﺟﻠﻮﯼ ﻧﺎﻣﺤﺮﻡ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺸﻢ؟ ۸ - ﻭﻗﺘﯽ عده ای ﺟﻮﺍﻧﺎﻥ ﻓﺎﺳﺪ ﺍﺯ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﻓﺴﺎﺩ ﻭ ﻫﺮﺯﮔﯽ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﻧﻤﯿﮑﺸﻨﺪ .ﭼﺮﺍ ﻣﻦ ﺍﺯ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﺩﯾﻦ ﭘﺎﮐﻢ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺸﻢ؟ ۹- ﺍﯼ ﻋﺎﻗﻼﻥ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﻧﺸﺮ ﺑﺪﯼ ﻫﺎ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﮐﺸﯿﺪﻩ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ چرا ﺍﺯ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﭘﺎﮐﯽ ﻫﺎ ﺧﺠﺎﻟﺖ ﺑﮑﺸﯿﻢ؟ 🔴 شما که خجالت نمی کشید ؟؟؟
📸تصویر تازه منتشر شده از سردار سلیمانی💔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
31.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌠☫﷽☫🌠 🎥 فیلم کامل حضور حاج قاسم در خط مقدم ▪️انتشار برای اولین بار... 🔹سال گذشته فیلمی از همراهی شهید «اصغر پاشاپور» با سردار سلیمانی در صحنه نبرد با تکفیری‌ها در سوریه پخش شد که خبرگزاری تسنیم برای اولین‌بار فیلم کامل آن را منتشر می‌کند.
🌠☫﷽☫🌠 ⭕️ سردار حاجی زاده : 💪👊 توان موشکی ما قابل مذاکره نیست و غلط می کند کسی بخواهد در این زمینه مذاکره کند . اجازه مذاکره درباره توان موشکی به هیچ مسئولی داده نمی‌شود و این خط قرمز است.  📍قابل توجه آقای حسن روحانی و محمد جواد ظریف !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠☫﷽☫🌠 🔖 رهبر معظم انقلاب : ⁦♻️⁩ کسی که توانست از من و مایِ دنیا کنار رود به راحتی میتواند سلوک الی الله نماید ...
32.14M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌠☫﷽☫🌠 ⚠️ وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد... مداحی حماسی حسین طاهری در حضور رهبر انقلاب و سردار قاآنی پس از شهادت سلیمانی
🌠☫﷽☫🌠 🔴دکتر : سهم قرارگاه خاتم از بودجه عمرانی کشور کمتر از ۳ درصد/ پارسال ۴۰۰ میلیارد تومان مالیات دادیم 🔹فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء: بودجه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ۳ درصد از بودجه عمرانی ست. ‌ما به رئیس جمهور گزارش دادیم که این امکان وجود دارد که تا پایان سال ۹۹ تعداد ۱۰۰ پروژه عمرانی تأثیرگذار ‌به پایان برسد مشروط بر اینکه تها‌ترهایی انجام شود. 🔹‌پارسال ۴۰۰ میلیارد تومان مالیات برای قرارگاه قطعی شد که بخشی به صورت نقدی پرداخت کرده‌ایم و بخشی هم همان‌گونه که گفتیم تقسیط شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠☫﷽☫🌠 🎥مایکل کانل، افسر اطلاعاتی سابق ارتش آمریکا در گفتگو با BBC: 🔸عدم پاسخ ایران به مرگ [شهادت] قاسم سلیمانی به خاطر این نیست که توانایی پاسخ ندارد بلکه به این جهت است که فرصت مناسبی که ایران می‌خواهد هنوز فرا نرسیده است. 🔹فرمانده جدید سپاه قدس در کار خودش بسیار حرفه‌ای است. 🔸از لحاظ اطلاعاتی، مرگ [شهادت] سلیمانی یک تهدید علیه آمریکا محسوب می شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‏...و چشمِ امید دولت به دست دشمنان ایران! "سیدعماد"
‏توقیف یک کِشتی کُره‌ای اگر چه با چندماه تاخیر ولی بالاخره انجام شد! کره‌ای ها که صنعت خودروسازی خودشان را به خاطر خرید چندساله پراید از "شرکت کیا" مدیون ایران هستند، نمک نشناسی کردند و ماه‌هاست ۷ میلیارد دلار ایران را نگه داشتند. بعضی مواقع "زبانِ زور"، عین دیپلماسی‌ست!
‏شهيد مصطفى احمدى روشن: من در نطنز، با شب بیداری، با کار مضاعف، با دوری از زن و بچه، با غنی سازی، با پیشرفت در انرژی هسته ای، با یو سی اف، با فلان فرمول شیمیایی و با نماز شب کنار لوله های آزمایشگاهی، مشغول مبارزه با فتنه دیگری هستم! آقا مصطفی بعد از ۴ سال غنی سازی ۲۰ درصد آغاز شد! "محمد نصوحی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢آقای زنگنه! چاره داریم اما شما دنبال چاره نبودید... 🔸سال ۲۰۱۷ سازمان ملل به همه جهان قانون IMO2020 را ابلاغ کرد که مصرف مازوت با گوگرد رو در کشتی ها ممنوع می کرد (مازوت ایران بالای ۵ درصد گوگرد دارد! ) 🔹سپس به کشور ها ۳ سال زمان داد با واحد کرک تولید مازوت را حذف کنند، یا با احداث واحد سولفور زدایی مقدار گوگرد آن را صفر کنند. 🔸زمان مورد نیاز برای احداث چنین واحد هایی حداکثر ۲ تا ۳ سال است که زمان مورد نیاز برای آن داده شده بود. 🔹ایران که بعضا به قوانین بین المللی است و کلا هم «پول نداریم» و «تحریم بودیم» را بهانه دارد، هیچ اقدامی نکرد تا سال ۲۰۲۰ رسید و دیگر کسی مازوت ایران را نخرید ... حال دو گزینه وجود دارد: 🔸تعطیلی پالایشگاه ها و عدم تولید مازوت که در نتیجه بنزین و گازوئیل نخواهیم داشت! 🔹یا سوزاندن مازوت در نیروگاه ها، کارخانه های سیمان و سایر صنایع با حداکثر توان چون توان ذخیره سازی هم محدودیتی دارد! 🔸نکته زیبای ماجرا اینجاست که ۱۵ درصد نفت خام پالایش شده در کشور به مازوت تبدیل میشود ( چیزی حدود ۳۰۰۰۰۰ بشکه در روز ) 🔹حتی بدون تحریم و وجود سرمایه لازم (هر پالایشگاه حوالی ۱ تا ۲ میلیارد دلار) هم حداقل ۳ سال زمان برای احداث چنین واحد هایی نیاز هست . 🔸۵۰ درصد آلودگی شهرهای کشوری که بر روی دریای گاز طبیعی پاک ترین سوخت جهان قرار دارد به گردن مازوت افتاده. زیبا نیست...؟ امین امیری- (محرمانه) - - - -
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. بسمه تعالی حضرت آیت‌الله رئیسی ریاست محترم قوه قضائیه سلام علیکم یک جریان سیاسی خاص که به اعتراف علنی خود، برجام را بزک کرد، چیزی غیر از آنچه تبلیغ کرده بود تحویل مردم داد و سپس خساراتش را به پای "تصمیم نظام" نوشت، امروز مجددا پروژه عملیات روانی خود را برای تحمیل خسارات بعدی به ملت آغاز کرده است. در جریان مسئله واکسن، با هیاهوی تمام فضاسازی کردند که واردات واکسن در گرو تصویب لوایح تکلیفی FATF است، حال آنکه این ادعا خلاف بود و نه تنها از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲.۵ میلیارد دلار اقلام دارویی وارد کشور شده، بلکه وزیر مربوطه به صراحت ارتباط واردات واکسن با FATF را نفی کرد. در چند روز اخیر نیز آلودگی هوای تهران به مصرف مازوت در نیروگاه‌ها به دلیل ناتوانی در صادرات به دلیل تحریم نسبت داده شد که این نیز خلاف واقع است. پس از چند روز جنجال سیاسی، وزیر محترم نفت گفته‌اند که هیچ محدودیتی در صادرات مازوت وجود ندارد و لذا آلودگی هوای تهران ناشی از تحریم نیست. این قبیل رفتارهای شنیع سیاسی، ناشی از این است که جریان همکار آمریکا در ایران، ظاهرا به این نتیجه رسیده که "خلاف‌گویی هزینه ندارد". ادامه این روند بی‌هزینه برای شارلاتانیسم سیاسی و البته پرهزینه برای آینده ملت، ظلم به مردمی است که شیشه معیشتشان زیر چرخ‌های تفکر برجامی خرد می‌شود. از حضرتعالی که با عملکرد درخشانتان امید را در دل عدالت‌جویان و ظلم‌ستیزان زنده کرده‌اید، تقاضا دارم دستور فرمایید با محاکمه خاطیان، یک‌بار برای همیشه راه بر اظهارات خلاف واقعی که امنیت ملی را تضعیف می‌کنند، بسته شود. برادر کوچک شما سیدیاسر جبرائیلی ۱۳۹۹.۱۰.۱۶
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ این سرنگ فنری دارد که نمی‌گذارد سوزن وارد بدن شود، سران بعضی کشورها برای اعتمادسازی جلوی دوربین واکسن می‌زنند ولی در حقیقت نمی‌زنند و مردم را فریب می‌دهند...!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چیزی تحت عنوان شانس وجود نداره یه راه خروجی برات قرار میدیم ...