eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
46.2هزار عکس
42.5هزار ویدیو
626 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: دغدغه قلبی امروز من طب اسلامی ایرانیست، به آن بپردازید. پ؛ن:در ماجرای کرونا هم با تمام قوا وزارت بهداشتی های با طب سنتی مخالفت کردن چه رسد به طب اسلامی ایرانی!! انصافا رسانه های مدعی انقلابی خیلی خوب در زمین بازی انها برای سرکوب طب سنتی ایرانی اسلامی بازی کردن!! کاری کردن که باورمان شد اسلام ما هیچ نسخه ی درمانی نداره!!! و امروز همان ها که ضد کلام رهبری عمل کردن شدن منبع موثق!و رسانه ها استناد میکنن به حرف اونا! دکتر طریقت منفرد در حال افشاگری نقشه های صهیونی مسئولین فعلی بود که متأسفانه دچار سانحه ای مشکوک شد ... برای سلامتی او دعا میکنیم 🤲 صهیونی نخواهیم زد و آنقدر روشنگری میکنیم تا همه بفهمند واکسن های کواکس همه اصالتا امریکائی و انگلیسی هستند و با هزاران روش به مهمترین حکم رهبر انقلاب خیانت شده است !
محمدحسن طریقت منفرد دچار سانحه شد 🔺 اخبار غیر رسمی رسیده به واحد سلامت مؤسسه مصاف حاکی از آن است که محمد حسن طریقت از طبقه دوم منزل‌شان سقوط کرده و حالشان وخیم بوده و در حالت کما هستند. 🔹 طریقت منفرد، وزیر بهداشت ماه‌های پایانی دولت احمدی‌نژاد و از مدافعان طب سنتی و جز تحول‌خواهان حوزه سلامت است. 🔹 گفتنی‌ست که وی در هفته‌های اخیر در حال جمع آوری اسناد و مدارکی علیه دو تن از اعضا شبکه مافیای دارو بوده و جنبش مقابله با واکسیناسیون اجباری در کانون پیگیری‌های ایشان قرار داشت / مصاف 🔷🔹🔷🔹🔷 صهیونی نخواهیم زد و آنقدر روشنگری میکنیم تا همه بفهمند واکسن های کواکس همه اصالتا امریکائی و انگلیسی هستند و با هزاران روش به مهمترین حکم رهبر انقلاب خیانت شده است !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙 گفتگوی دیدنی دکتر طریقت منفرد (وزیر بهداشت دولت دهم) و استاد نادرطالب زاده 📺 برنامه کامل عصر شبکه افق https://www.telewebion.com/episode/2433429 ⭕️ با موضوع چرایی تبعیت از سازمان صهیونیستی-آمریکایی جهانی بهداشت (WHO) 💠 استاد نادر طالب زاده: WHO زیر مجموعه ی سازمان ملل و اکثر بودجه ی آن از آمریکاست. در واقع یک سازمان آمریکایی است. ایران از بین ١٩٧ کشور، جزو ٢٠ کشوری است که تابع این سازمان است. 💠دکتر طریقت منفرد :در داستان ، از بین کشورهای جهان، فقط ٣٠ کشور از پروتکل های سازمان جهانی بهداشت تبعیت می کند. ایران رتبه اول است. باید به مبانی امامین انقلاب برگردیم و مستقل شویم. نشرحداکثری 🔷🔹💉🔹🔷 واکسن صهیونی نخواهیم زد و آنقدر روشنگری میکنیم تا همه بفهمند واکسن های کواکس همه اصالتا امریکائی و انگلیسی هستند و با هزاران روش به مهمترین حکم رهبر انقلاب خیانت شده است ! تمام حقایق راجع به کرونا و واکسن ها را با سرچ هشتک در این کانال جستجو کنید 👇 @roshangariakharalzamani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ فوری و تلخ/ محمد حسن طریقت منفرد در کما 🔹 اخبار غیر رسمی رسیده به واحد سلامت مؤسسه مصاف حاکی از آن است که محمد حسن طریقت از طبقه دوم منزل‌شان سقوط کرده و حالشان وخیم بوده و در حالت کما هستند. ✍ طریقت منفرد وزیر بهداشت ماه‌های پایانی دولت احمدی‌نژاد و از مدافعان طب سنتی و جز تحول‌خواهان حوزه سلامت است. 💡 گفتنی‌ست که وی در هفته‌های اخیر در حال جمع آوری اسناد و مدارکی علیه دو تن از اعضا شبکه مافیای دارو بوده و جنبش مقابله با واکسیناسیون اجباری در کانون پیگیری‌های ایشان قرار داشت. ✅ کانال واحد سلامت مؤسسه مصاف 🔴 احتمال حذف فیزیکی یکی از منتقدین اصلی روند فعلی واکسیناسیون در کشور این اقدام به روشنی نشان داد عزم سیستم نفوذی و مافیای دارو برای ضربه به این مملکت جزم شده و امیدواریم نیروهای امنیتی بالاخره بیدار شوند و در این موضوع ورود جدی داشته کنند. صهیونی نخواهیم زد و آنقدر روشنگری میکنیم تا همه بفهمند واکسن های کواکس همه اصالتا امریکائی و انگلیسی هستند و با هزاران روش به مهمترین حکم رهبر انقلاب خیانت شده است !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴🏴🏴🏴🏴 💠 شور/ ما نباشیم هم روضه ها برپاس 🎤کربلایی محمدحسین_فیروزجایی 🎥 کلیپ تصویری 🔺️پیشنهاد دانلود کلیپ
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹 مجلس طرح_ممنوعیت_واکسن_اجباری را آماده کند 👌نزدیک 45 هزار امضا جهت امضا👇 https://www.farsnews.ir/my/c/64957 صهیونی نخواهیم زد و آنقدر روشنگری میکنیم تا همه بفهمند واکسن های کواکس همه اصالتا امریکائی و انگلیسی هستند و با هزاران روش به مهمترین حکم رهبر انقلاب خیانت شده است !
👆کشته های واکسیناسیون صد سال پیش با قلم چرخانی استعمار پیر🇬🇧 علت مرگ نصف ایرانیان قحطی بوده یا زکام فرنگی(آنفولانزای اسپانیایی1918 ) یا ؟ 🤔نکات زیر در مورد این عکس پرده از این راز کثیف بردارد🤫 ❌ سربازان انگلیسی بدون هیچ گونه ترس یا ماسک یا رعایت فاصله بالای سر جنازه ایرانیان نشسته اند. ❌اجساد افراد مرده بمانند فردی نیست که از قحطی و گرسنگی مرده باشند بلکه سالم و فربه هستند و ظاهرا ناگهانی فوت کرده اند. ❌بر روی سر و صورت های آنان تاول های درشت وجود دارد که ناشی از مسمومیت شدید شیمیایی است نه گرسنگی🤥 ❌بیشتر بافت مردم آن رمان ایران کشاورز و دامدار بودند و قطعا برای مصرف شخصی سالانه خود غذا انبار می کردند. حتی از کاه های زیر پای خودشان هم می خوردند زنده می ماندند. ❌6مرحله آبله کوبی توسط اطبا فرنگ رفته برای اقشار متعدد مردم آن روز انجام شده بود که نیمی از مردم تزریق نکردند و جان سالم به در بردند و گرنه هدف اصلی حذف جمعیت کامل بود. ❌انگلیس در همین زمان با حذف جمعیتی بومیان، بدون جنگ و درگیری این کشورها را به مستعمره هایش اضافه می کند.👇 🇦🇮🇦🇺🇻🇬🇧🇲🇰🇾🇮🇴🇨🇰🇫🇰🇹🇫🇫🇯🇫🇴🇫🇮🇬🇪🇮🇸🇬🇬🇲🇸🇳🇿🇵🇳🇬🇸🇸🇭🇹🇨🇹🇻 التماس تفکر نمیزنیم
Amir Kermanshahi - Cheshmato Beband 1 (128).mp3
4.6M
چشماتو ببند؛ خیال کن که با زائرایی! چشماتو ببند؛ خیال کن که الان کربلایی! 😭😭😭😭😭😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وزیر بهداشت منتخب: طب سنتی جریان انحرافی مثل بهاییت...! اگر طب سنتی اسلامی یک توهم است پس چرا به اندازه ی یک هفته یا یک ماه به اساتید این طب سنتی اجازه ی فعالیت در حوزه ی درمان کرونا داده نمیشه تا این شک و شبهه ها برطرف بشه و تکلیف کارآمدی یا ناکارآمدی این طب برای همه روشن بشه؟؟؟از چی میترسن؟؟؟ صهیونی نخواهیم زد و آنقدر روشنگری میکنیم تا همه بفهمند واکسن های کواکس همه اصالتا امریکائی و انگلیسی هستند و با هزاران روش به مهمترین حکم رهبر انقلاب خیانت شده است !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥حضور رئیسی در بین زاغه نشینان منطقه مرادآباد چابهار ( سیستان و بلوچستان) 🕊دل تنگ حاج قاسم🕊
alimi.mp3
3.82M
داره میاد .. دل من حـــرم میخـواد...😭💔 (ع) 🕊دل تنگ حاج قاسم🕊
@shahid_torajizadeh5.mp3
3.12M
تو‌چه‌جورے‌زندگے‌مےڪنی‌‌ڪربلا‌نرفتے💔🥀 /
🔺 تاریخ کرونا - 55 شرح تصویر : محاصره‌ی درازمدت شهر روسی «لنینگراد» در نخستین جنگ جهانی، موجب قحطی در آن شهر شد و بسیاری از شهروندان را به آدم‌خواری واداشت. گردانندگان ناپیدای زمین، هر چند دهه و یا هر سده یک‌بار، جمعیت این سیاره را ریسیت می‌کنند و دست‌کم 90 درصد از نفوس را کاهش می‌دهند. پاک‌سازی غیر یهودیان، هر بار، از الگویی ثابت پیروی می‌کند؛ مدلی با چهار بخش، یعنی همه‌گیری خیالی، واکسیناسیون اجباری، جنگ جهانی و قحطی. واکسیناسیون اجباری در این فهرست همواره قطعه‌ی اصلی است. قطعات دیگر، در واقع فقط پوششی برای اختفای «کشتار وسیع با واکسن» است. حالا ریسیتی دیگر را کلید زده‌اند اما این‌بار برای شش‌ونیم میلیارد نفر که اغلب نیز خود را تحصیل‌کرده و استاد و مطلع و فهمیده فرض می‌کنند... چرا موجودات دوپا از روزی که به زمین انتقال یافتند، تا کنون رشد و تکامل نداشته‌اند و هنوز نمی‌توانند قتل‌عام به این سادگی و وضوح را دریابند؟ [«تاریخ کرونا»ی قبلی] [کرونا را با «افشای حقایق» شکست دهیم] @nonewwar https://t.me/nonewwar صهیونی نخواهیم زد و آنقدر روشنگری میکنیم تا همه بفهمند واکسن های کواکس همه اصالتا امریکائی و انگلیسی هستند و با هزاران روش به مهمترین حکم رهبر انقلاب خیانت شده است !
27.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔺نقش مهندسی آمار در کرونا هراسی(1) 🎙استاد قاسمی صهیونی نخواهیم زد و آنقدر روشنگری میکنیم تا همه بفهمند واکسن های کواکس همه اصالتا امریکائی و انگلیسی هستند و با هزاران روش به مهمترین حکم رهبر انقلاب خیانت شده است !
یکی بود مثل رئیسی آخوند هم بود، اما...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گفتگوی رئیس جمهور با صیادان بندر کُنارک رئیسی باز هم در سفری اعلام نشده وارد سیستان و بلوچستان شد