eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.5هزار عکس
41.8هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من به مادرهای فرزند از دست داده تسلیت عرض میکنم من به پدرهای جوان داده من به اونها تسلیت عرض میکنم وزارت بهداشت بیش از 130 هزار جنازه درست کرد
شما یاد دارید در ۸ جنگ دفاع مقدس فرمانده بگوید چون من بیشتر کار میکنم جانم بیشتر در خطره حقوق بیشتر بهم بدید؟! حاج قاسم‌منتظر میماند تا همه نیرو ها غذا بخورند؛شهید حسن باقری غذا تمام‌میشد نان خشک میخورد!شهید رجایی از زمان دست فروشی تا ریاست جمهوری تغییری نکرد؛شهید چمران نه خونه ای داشت ؛نه پس اندازی ؛شهید لاجوردی آجر میزاشت زیر سرش ؛حاج آقا ابوترابی بچه هاش را به کسی معرفی نمی کرد! شهید صیاد با ماشین خودش رفت و آمد میکرد؛شهید باکری شهردار بود لباس بسیجی ها را می شست! شهید ابراهیم از کولر ماشین استفاده نمی کرد میگفت نیروی های من تو جبهه زیر آفتاب دارن می جنگند من از کولر نمیتونم استفاده کنم ... حالا وزیر بهداشت غربگرا با ظاهر انقلابی میگه حقوق ۸۰ میخواهیم! اینا که تو اوج مشکلات و سختی مردم دنبال حقوق نجومی هستن با مکر و حیله تونستن مردم رو فریب بدن که ما دوست دار شما !صدای شما!خیر خواه شما!...نگران سلامت شما !...هستیم از ماو نسخه ی کدخدامون فقط پیروی کنید!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
در استرالیا کارکنان در اعتراض به الزامی بودن واکسن و کارت واکسن ،لباس های کار خود را زمین گذاشته و استعفا می دهند. چون حفظ جان و سلامتی مهمتر از درآمد و پول و شغل است. # عقلانیت
در حالی رکورد تزریق واکسن میشکنیم وضعیت کشور قرمز تره میشه!!! بله واکسن یعنی ایمنی بیشتر!جلوگیری از شیوع کرونا میکنه!کرونا رو کنترل میکنه! با زور سرنیزه که هم شده باید به مردم تزریق کرد!! باور نمیکنید؟! اگه نمیکنی ببینید با ۹۱ میلیون تزریق واکسن در یک کشور ۸۰ میلیونی ۲۹ شهر دیگه قرمز شده !!این معجزه واکسنه!عینی گفته بود واکسن سراسری کرونا رو کنترل میکنه!!و بارها گفتن با ۷۰ درصد واکسن سراسری بیماری ریشه کن و کنترل میشه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا جمهوری اسلامی!اینم وزیر دولت مدعی انقلابی اعتراض شدید به وزیر بهداشت و رفتار توهین‌آمیز محافظان وزیر در دامغان ویدئویی از سفر امروز "عین‌اللهی" به شهر دامغان منتشر شده که در آن افرادی با تجمع مقابل خودروی وزیر در حال انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت هستند.وزیر هم بی اهمیت به انها! خدا پدر قاضي زاده هاشمي رو بيامرزه! حداقل ميگفت خودت بمال! اين يكي مردم رو در اين حد هم راهنمايي نميكنه!حقوق ۸۰ میلیونی هم میخواد!
دوستان متأسفانه امروز پدر همسر بنده دوهفته پس از تزریق دز دوم واکسن سینوفارم ناگهان سکته قلبی کردند 🖤😭 بدون هیچ مشکل قبلی اعم از سکته قلبی ، فشار خون ، چربی خون و با وجود تحرک بسیار و کار کشاورزی و تغذیه سالم و... ایست قلبی وفوت در عرض سه دقیقه‼️ دلیل ناهماهنگی و مشکلات کانالم و کم شدن فعالیتم در این چند روز رو خواستم پیشاپیش گفته باشم و از شما عذر بخوام 😔😢 بنده عزمم برای بسیار بیشتر از قبل شده و به محض اینکه بتونم از هیچ کوششی برای افشای خیانت قاتلان جانی و جنایتکار وزارت بهداشت فروگزار نخواهم کرد مطمئن باشید نمیگذاریم خون مظلومینی که بر اثر واکسن های کرونای دروغین ساخته تبعه انگلیس سکته میکنند ، هدر بره به یاری خدا تا آخرین قطره خونمون رو هم برای این جهاد مقدس خواهیم داد و دل رهبرمون رو شاد خواهیم کرد ان‌شاءالله نشان داد جریان صهیونی و حسن فریدونی در دولت انقلابی بیداد میکند همان نفوذی که رهبری بارها به آن تأکید کرد @bidari313yar
خلخال در آوردن از پای زن یهودی...... امام علی..... خفقان...... سکوت..... ظلم.... اگر در خانه کس است،یک حرف بس است.....😡 قیام_علیه_سازمان_کشتار_جهانی نه_به_قتل_عام_با_واکسن طب_استعماری انگار مثل پدرهمسر من زیاده فقط دکتر باشعور و باوجدان کمه که بیاد افشاگری کنه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 هشدار : بیل گیتس نسبت به حملات بیوتروریستی هشدار داده و از مقامات بین المللی، از جمله سازمان بهداشت جهانی خواسته است تا با شرکت در "مانورهای میکروبی" آماده شوند‼️ 👈دنیای وحشتناکی شده ، که رئیس دزدان هشدار میدهد که برای سرقت از منازلتان آماده باشید ! چه کسی جز او میتواند این عملیات انتشار ویروس را سازماندهی کند ؟! اطلاعات بیشتر: https://cutt.ly/sR4sFPt
✦ تَرانا نَحُفُّ بِكَ ؟ آيا می‌رسد روزی که دورت را گرفته باشیم و تو تماشایمان کنی؟ ⚡️ قصه بی‌سروسامانی ما، قصه‌ی خانه‌ایست که پدر ندارد و هر کس به کار خویش مشغول است! ما پراکندگان یک خانه‌ی آشفته‌ایم ؛ که مجموع می‌شویم در حرارت آغوشت! آیا روزی می‌رسد که تو نشسته باشی و ما دورت را بگیریم ؟ 💫
معاویه : سراغ داری ؟ عمروعاص : آری ! صهیونیزم و وزارت بهداشت خائن با استفاده از جهل مردم کاری کرد که حتی وقتی سکته و مرگ پس از واکسن را با چشم خود میبینند ، کتمان کنند و بگویند نه واکسن پاک و منزه است از هر عیبی و تقصیری ندارد و مرگ دست خداست و پیمانه عمرش پس از واکسن تمام شده و آخرالزمان است و مرگ ناگهانی طبیعیست و ربطی به واکسن ندارد‼️‼️ خط قرمز ما واکسن است و از هر عیب و ایرادی مبراست‼️‼️
🅰 واکسن تو از خودت محافظت نمی کند. 🅱 آنوقت فریبت می دهند که واکسن من از تو محافظت می کند!!! شبه_علم
♦️چند روز پیش در جلسه مناظره بین موافقان و مخالفان واکسن، یکی از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی که موافق واکسن بود در توجیه واکسن گفت: تنها راه مقابله با کرونا واکسن هست و برای ادعای خودش دوتا کشور را مثال زد؛ چین و انگلیس! ‌ گفت انگلیس با ۴۰هزار مبتلا، آمار فوتی‌هایش رسیده به۵۰ نفر! ♦️انگلیس را که مشاهده میفرمایید: با آمار بالای واکسیناسیون، اکنون بیش از ۴۱هزار مبتلا و ۲۱۷ کشته دارد و بالاتر از ایران و بیش از ۱۵۰ کشور دیگر است که آمار واکسیناسیون پایین‌تری دارند ♦️اما چین: این کشور قبل از اینکه اصلا واکسنی برای کرونا وجود داشته باشد، کرونا را با قرنطینه هوشمند مهار کرد، درواقع در قرنطینه هوشمند فقط افراد مبتلا و اطرافیان وی که با او تماس داشته‌اند قرنطینه می‌شوند، نه همهٔ مردم و کرونای چین اینگونه مهار شد؛ نه با واکسن! ⛔️آقایان کاسب واکسن! این دوسال به خوبی نشان داد که جان مردم برایتان مهم نیست، حداقل برای ادامه و ، با ملت صادق باشید. البته نان شما به مردم وابسته است!
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 خلبان خطوط هوایی تجاری پس از واکسن فایزر دچار تورم مغزی می شود و نمی تواند پرواز کند❗️ 🔻او میگوید من در طی 8 ماه 6 سوراخ در ستون فقراتم ایجاد کردم تا فشار داخل جمجمه‌ام را کنترل کنم. نمی‌دانم می‌توانم دوباره با هواپیما پرواز کنم یا نه.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💬رسانه مستقل 👈 حجره انقلاب شهید مطهری از دست چه کسانی در قم فرار کرد؟ اکثر روحانیون با امام همراه نبودند… الآن در عمل با ولی فقیه همراه هستند؟ ؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑اوج احترام وزیر بهداشت به مردم 🎥اعتراض شدید به وزیر بهداشت و رفتار توهین‌آمیز محافظان وزیر در دامغان 🔹 ویدئویی از سفر امروز عین‌اللهی به شهر دامغان منتشر شده که در آن افرادی با تجمع مقابل خودروی وزیر درحال انتقاد از عملکرد وزارت بهداشت هستند. 🔺تمام کارهای شما ظاهرا اینجور پیش میره جناب وزیر؟؟؟؟ واکسیناسیون هم اینجور پیش بردید؟؟
صدا و سیما با سفیر مرگ عین الاهیِ حامی دستورالعمل های صهیونیستی ، همصداست و خیال ندارد به کرونا هراسی خاتمه بدهد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ مرحوم طریقت منفرد قبل از شهادتش می فرمود : ❌❌❌ هرگاه در وزارت بهداشت درصدد یک حرکت اصلاحی بودیم ۳ نفر سدّ راه میشدند : نام این سه نفر 👇👇👇😡 1⃣ عین اللهی وزیر فعلی بهداشت(که معاون لنکرانی جبهه پایداری هم بوده) 2⃣مصطفی قانعی(عضو کمیته علمی و هیأت علمی بقیةاله سپاه) 3⃣ملک زاده( معاون معزول که مردم را موش آزمایشگاهی تجارتخانه اش کرد) 🔯 خلاصه خوب در همه نهادهای خودی نفوذی who آمریکایی را میبینیم 🔰دوستان امنیتی اطلاعاتی یکوقت میگفتند ما گاهی یک نیرو‌ی خارجی را ۲۰ سال پشتیبانی میکنیم تا بعد از آن فقط یک بار مثلا یک نامه روی میز ترامپ بگذارد والسلام... قطعا صهیونیستها هم در وزارت بهداشت ما و پزشکان چنین نیروهایی دارند ⚠️مرندی همه جا مافیایی است که عالی نقش شهروند را بازی میکند و ۲-۳ جا نامه تأثیرگذار داشته : 1⃣نامه به مجلس برای متوقف کردن طرح تشکیل سازمان طب ایرانی اسلامی 2⃣نامه به وزیر که دیگه نگه واکسیناسیون ۷۰٪ کافیه( چون اگر همه واکسن نزنند و بعدش سالمتر بمانند همه میفهمند واکسن چه خیانتی بوده) 💢 نگید این مطالب بیت آقا رو زیر سؤال میبره،چون بااین حساب نفوذیهای بیت پیامبر هم همه علیه السلام بودند و بدانید گاهی این نفوذی ها ،به اراده خدا، مانند سوراخی اند که خضر در کشتی ایجاد کرد و باعث حفظ آن شد و مصداق مکر الهی اند که دشمن با امید به آنان برخی کارها را نکند
⭕️ جهان صنعت منتشر کرد/ این هم سند ! 🔹تصویری از سند مجوز "برکت" برای واردات واکسن سینوفارم ⚠️روزنامه «جهان‌صنعت» در پاسخ به تکذیبیه وزارت بهداشت درباره واردات سینوفارم توسط هولدینگ برکت، تصویر نامه‌ای که در گزارش مورد اشاره قرار گرفته را منتشر کرد تا مبنای ادعای گزارش اظهار شود. 🔹نکته جالب و البته قابل توجه در پاسخ وزارت بهداشت آن است که این پاسخ نه وجود نامه را انکار یا تکذیب می‌کند و نه واردات واکسن توسط بنیاد برکت را رد می‌نماید.
❌ وقتی مردم را مجبور به واکسیناسیون می کنید و عده ای از آنها بر اثر واکسن فوت میکنند. ⬅️ آیا این قتل عمد نیست؟ ⬅️ آیا دادگاه و محاکمه ندارد؟ ⬅️ آیا دیه ندارد؟
حسن کاتب_۲۰۲۱_۱۱_۰۵_۱۱_۴۹_۱۴_۲۹۵.mp3
17.09M
اۍ‌منجۍ‌دل‌هاۍخزان‌‌دیده‌کجایۍ ؟ کۍ‌مۍرسد‌آن‌جمعه‌موعود‌که‌بیایی . .💚 پیشنهاد_دانلود 👌 والعافیه والنصر
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
71.9K
به قول یکی از توییتری ها جمعه ی دیگری هم گذشت و باز نیامدی...