eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.5هزار عکس
41.8هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
واکنش سپاه به شهادت مدافع حرم: بی‌شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.
✅هدف امام حسین (ع) با هدف امام بزرگوار ما یکی بود ✍️رهبر انقلاب: کاری که در زمان امام حسین (ع) انجام گرفت، نسخه کوچکش هم در زمان امام ما انجام گرفت. منتها آنجا به نتیجه شهادت رسید، اینجا به نتیجه حکومت. این همان است، فرقی نمی‌کند. هدف امام حسین (ع) با هدف امام بزرگوار ما یکی بود. این مطلب، اساس معارف امام حسین (ع) است. معارف حسینی، بخش عظیمی از معارف شیعه است. این پایه مهمی است و خود، یکی از پایه‌های اسلام است.
🔰 مدرسه‌ای که معلّمش امام بود ✍حاج قاسم سلیمانی: این مدرسه شکل گرفت، ملّت ایران آمد توی این مدرسه، مدرسه ای که معلّمش امام بود؛ استاد سر این کلاس امام بود. اون چیزی که تزریق شد، در این مدرسه، در سطوح گوناگون ولو امام نبود. امّا غیر مستقیم تزریق شد. شخصیّت امام ذره ذره در همه‌ی سطوح جنگ رسوخ پیدا کرد. لذا تربیّت، یک تربیّت نابی شد.
🍃امام_صادق عليه السلام: كسى كه مايل است جزء ياران حضرت مهدى(عج) قرار گيرد بايد منتظر باشد و اعمال و رفتارش در حال انتظار با تقوى و اخلاق نيكو توأم گردد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽تا وقتی مبارزه هست، فرار می‌کنند! 🔸الزامات و شروط همراهی با ولی جامعه چیست؟!
مضرات مشترک درختان و گیاهان بی ثمر به طور خلاصه موارد زیر است: 1. بومی کشور نیستند و بذرشان وارداتی است. 2. هوا را به شدت آلوده می کنند. 3. آلرژی زا هستند و باعث تنگی نفس می شوند. 4. خاصیت دگر آسیبی و ضد رشدی دارند. 5. باعث تخریب خاک و از بین بردن حاصلخیزی خاک می شوند. 6. اجزای این گونه ها سمی و غیر خوراکی هستند. 7. حیوانات و پرندگان از آنها فرار می کنند. 8. به شدت جاذب مورچه و شته و مگس و پشه هستند. 9. بی ثمر همیشه سبز معمولا تیره و یا آبی هستند و برگ ریز ها معمولا رنگ پریده اند. 10. برگریزهای بی ثمر در بهار دیرتر برگ می دهند 11. خزان زودرس دارند و برگشان تغییر رنگ نمی دهد. 12. آبدوست هستند و باعث تخلیه آبهای زیر زمینی می شوند. 13. مانع ابر و بارش می شوند. 14. باعث اتش سوزی های وحشتناک و غیر قابل مهار هستند. 15. اکثرشان حتی بدون هیچ دلیلی سقوط می کنند. 16. برخی از آنها مهاجم هستند. 17. اغلب درختان بی ثمر ریشه های تخریب کننده ای دارند.
36.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👌گفتگو با آقای بهوندی مقاومت در برابر بی قانونیِ واکسن اجباری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑اگر در زمانه‌ی ما، حضرت عباس (ع) حضور داشتند، برای امامِ زمانِ عصر خویش چه می‌کردند⁉️ 📌کوفیان با دعوت از امام حسین (ع)، آنطور عهد خویش را از یاد بردند؛ ما هم اینک در عصر غیبت امام عصر (عج) چگونه ایشان را یاری می‌کنیم⁉️ همانند کوفیان؟!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجلس انقلابی! حمایت، حمایت تجمع امروز ۱۸ اسفند ۱۴۰۰، روبروی مجلس ما خار چشم یهودیان WHO و مانع به حد نصاب رسیدن واکسن ها و اجرای فازهای بعدی کشتار با امواج5G و اکسید گرافن موجود در واکسنها هستیم ✌️ عج و نائبش منتظر تبیین و افشاگری ما و شکستن جوّ کروناهراسی و رسوائی دروغ کرونا هستند👍💪 ماه زمینه سازی برای ظهور✌️ نماد اطاعت از بیگانه و شروعی برای جنگ و بحران و قحطی برای پوشش و توجیه ریست و کشتار جهانی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴برخورد خشن نیروی انتظامی با معترضان واکسن های اضطراری در ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ روبروی مجلس شورای اسلامی 🔸از مسولینی که قدرت درک و تحلیل را ندارند، باید هم توقع دیکتاتوری داشته باشیم. داریم به کجا میریم واقعا⁉️🤔🙄 🔺قصد مقایسه ندارم ولی شما هر دیکتاتوری را در جهان نگاه کنید برای حفظ موقعیت خود همین رفتار را با مردم داشته و دارد. 🔺حالا یکی اسمش حکومت آمریکاست، یکی شاه یکی ملکه یکی هم ... نفس همه اینها یکی است لطفاً در صدد تطهیر و ماله کشی برنیائید.
🔻حملهٔ روسیه به اوکراین ثابت کرد که: 1️⃣ همه چیز در دنیای امروز سیاسی است؛ ورزش، هنر و حتی علم. مثلاََ دانشگاه ایتالیایی، واحد درسی معرفی نویسندگان روسی مثل تولستوی و داستایوفسکی را حذف کرد یا موزهٔ هنر پاریس، قصد دارد نمادهای روسی را جمع کند. 2️⃣ حقوق بشر برای چشم‌آبی‌هاست، نه ملت‌های دیگر. البته چشم‌آبی یهودی اوکراینی، نه چشم‌آبی مسلمان بوسنیایی! 3️⃣ دنیای امروز، دنیای موشک است. اگر موشک نداشته باشیم، صلح و آرامش را نمی‌توانیم با گفت‌وگو به دست آوریم. در واقع به‌قول خود آمریکایی‌ها؛ «بهترین تضمین صلح، آمادگی برای جنگ است.» رفسنجانی می‌خواست از طریق دولت سازشکار روحانی، ما را خلع سلاح کند. 4️⃣ در جهان امروز قدرت رسانه خیلی مهم است. رسانه هم‌زمان می‌تواند کودک فلسطینی و یمنی را تروریست، و کودک اوکراینی را مظلوم و ستم‌دیده جا بزند. 5️⃣ سازمان‌های حقوق بشری دنیا، همه در خدمت صهیونیسم هستند. 6️⃣ مقاوم‌ترین مردم دنیا ایرانی‌ها هستند که طولانی‌ترین جنگ و شدیدترین تحریم‌های خارجی را در کنار خیانت خواص داخلی به‌تنهایی تحمل کردند. 7️⃣ جمهوری اسلامی ایران مستقل‌ترین سیاست را دارد. آن‌وقت که غربی‌ها و کل دنیا به دروغ شعار می‌دادند که «ورزش سیاسی نیست»، ایران از مبارزه با اشغالگران کودک‌کش خودداری می‌کرد. 8️⃣وجود یک رهبر فرزانه، شجاع و حکیم که از هیچ قدرتی جز خدا نمی‌ترسد چقدر برای نجات یک ملت در جهان دروغگو و قلدر امروز لازم و حیاتی است. 🔹️جنگ اوکراین چه قضایای مهم و ثابت‌نشده‌ای را دربارهٔ دورویی غربی‌ها و استانداردهای دوگانهٔ آن‌ها برای جهانیان اثبات کرد!
نامه رهبر انقلاب به پوتین را بیاد آورید بعضی امور نیاز دارد برای محکم کاری بصورت کتبی باشد در ادامه ... بریم یه رصد کنیم : تنها 1 درصد ذخایر نفت جهان در منطقه اروپا واقع شده و حدود 10.3 درصد ذخایر نفت جهان فقط در ایران است یعنی به تنهایی ده برابر اروپا 5.3,0 درصد نفت جهان در روسیه است و 21 درصد ذخایر نفت جهان هم دست ونزوئلاست . حالا بریم سر گاز : ۲۶.۶ درصد گاز جهان دست روسیه است و رتبه اول را دارد ۲۱.۵ درصد گاز جهان دست ایران است و رتبه دوم را دارد ۱۳.۵ درصد گاز جهان دست قطر است و رتبه سوم رو دارد مابقی زیر ۵ درصد . خوب یعنی چی ؟ یعنی اینکه کشورهایی که هیچ مراوده ای با آمریکا و هم پیمانانش ندارند که هیچ حتی دشمن آمریکا هستند دارای ذخایر بزرگ نفت و گاز هستند . روسیه و ایران و ونزوئلا ۳۵ درصد نفت جهان دست فقط این سه کشور مخالف آمریکاست و ۵۰ درصد گاز کل جهان هم دست این سه کشوره . حداقل تا سال ۲۰۵۰ دنیا نمی تواند وابستگی خود از نفت را جدا کند یعنی سی سال دیگر . حالا باید دانست که هماهنگی روسیه و ایران و ونزوئلا چقدر مهم است دنیا مثل فرزندی که به شیر مادر نیاز دارد به انرژی این سه کشور نیاز دارد بیشترین نیاز به انرژی و نفت با عدد ۶۷ درصد مربوط به چین است و خودش نسبت به نیازش هیچ نفت و گازی نداره از کجا تامین کنه ؟ اینو‌ نگه دارید گوشه ذهنتون . دنیا دیگه به چی نیاز داره ؟ اقتصاد و صنعت و کار که خوب دست بر قضا چین رتبه اول را در مجموع دارد و با اون سه کشور بالا هماهنگه و در یک تیمه حالا بماند که ۳۰ درصد دیگر نفت جهان دست عربستان و عراق هست که خود عراق فعلا دو شقه شده نصفیش طرفدار ایران و روسیه و چین هستند نصفی آمریکا و .... عربستان هم با وضع موجود و رفتار آمریکا در قبال شرکاش دچار شک شده که با آمریکا باشد یا نه بکشه سمت ایران و روسیه . می بینیم که کار برای رقبای تیم بالا سخت شد پس بی حساب نیست همه تلاش ها انجام شود این تیم از هم بپاشد . پس آینده دنیا جنگ چی باید باشه ؟ و اون کشورهایی که هنوز آمریکا در آن ها نفوذ داره موقعیت خطرناک تری برای درمیر جنگ شدن دارند دیگه ادامه نمی‌خواد به نظرم ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
برخی از حوادث امروز۱۴۰۰/۱۲/۱۸ برضد واکسن اجباری بهارستان ،واکسنی که عوارض مختلف آن شناخته شده ،واقعا جای تأسف دارد😫
🔴 در دولت رئیسی چه خبر است⁉️ از لغو برنامه تا جلوگیری از مسالمت آمیز ▫️ دیشب قرار بود، برنامه انقلابی ثریا با موضوع تحلیل مذاکرات جاری هسته ای وین با حضوری جمعی از کارشناسان انقلابی برگزار شود که متأسفانه به صورت دستوری برخلاف حرف صریح حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در استقبال از نقد سازنده منتقدان که ایشان این موضوع را در جلسه هیات دولت اشاره کردند در دقیقه نود این برنامه انقلابی ثریا که قرار بود دیشب بصورت زنده از شبکه یک پخش شود، کنسل شد ▫️دیروز چهارشنبه ۱۸ اسفند هم از تجمع جمعی از فرزندان انقلابی کشور که در مخالفت با واکسن اجباری و جریمه های غیرقانونی برای افراد واکسن نزده بر اساس سیاست اقناعی مقابله با کرونا که رئیس جمهور محترم اعلام نمودند، مقابل مجلس شورای اسلامی فراخوان تجمع اعتراضی دادند نیز با حضور نیروی انتظامی از برگزاری این تجمع جلوگیری بعمل آمد، هر چند درخواست مجوز قانونی از سوی برگزار کنندگان از چند روز قبل به فرمانداری تهران اعلام شد. در همین راستا برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اظهار نظر خود اقدام ستاد ملی کرونا بر واکسن اجباری و وضع جریمه را خلاف قانون دانستند و موضوع سوال از وزیر بهداشت توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی در همین رابطه در حال پیگیری است ▫️دولت رئیسی هوشیار باشد که در صورت عدم تعامل سازنده و منطقی با جریان انقلابی منتقد که همه آنان از حامیان این دولت بودند در آینده نزدیک سرمایه اجتماعی خود را از دست خواهد داد و بسیار عجیب است که با نفوذ جریانی ذی نفع، حرف و عمل رئیس جمهور در دو موضوع اشاره شده با هم تطابق نداشت... عج و نائبش را با تبیین و افشاگری و شکستن جوّ کروناهراسی و رسوائی دروغ کرونا و شکست دشمنان یاری کنیم👍💪 ماه زمینه سازی برای ظهور✌️ نماد اطاعت از بیگانه و شروعی برای جنگ و بحران و قحطی برای پوشش و توجیه کشتار با واکسن و امواج5G...
❌ باز هم بستن دهان منتقدین برجام ! 🔺سه شنبه 17 اسفند 1400 ، برنامه زنده ثریا در سیمای جمهوری اسلامی ایران که قرار بود به بررسی مذاکرات وین بپردازد ، لغو شد ! 🔺ظاهرا همان کسانی که با سانسور اخبار و اطلاعات مذاکرات برجامی در دولت حسن روحانی ، اجازه حضور منتقدین در رسانه ملی را نمي دادند ، و با این کار خود سبب تحمیل خسارت محض برجام شدند ، باز هم درصدد هستند تا با سانسور رسانه ای ، خسارت دیگری را به نظام تحمیل کنند . 🔺مراقب باشیم ! عوامل حسن روحانی هنوز پاکسازی نشده اند . کامران غضنفری
261_Jahad_ba_Nafs_1400_10_14_Babe_53_Hadithe_20740_Shahre_Moghaddase.mp3
8.48M
* روایت امام باقر علیه السلام * رابطه دو طرفه با خداوند * نتیجه عبادت خالص * روایت حضرت زهرا سلام الله علیها در خصوص ارتباط با خدا * غضب خدا با بندگان چگونه است؟ * غضب به حق و غضب به ناحق * ارکان عبودیت در روایت امام صادق علیه السلام * انسان چه زمانی باید حلیم باشد؟ * "غیرالمغضوب علیم" اشاره به چه افرادی دارد؟! * کجا غضب کنیم؟ * کدام پیامبر برابر کافرین شدید الغضب بود؟! * غضب برای شیطان ⏰ مدت زمان: ٢٠:۴٢
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ 🎥 جنایت هسته‌ای روحانی در حق آب ایران! 📌تبعات اقدام خیانت بار روحانی این روزها که مردم ایران درگیر خشکسالی هستن بیشتر از همیشه مشخص شده!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی: 🔷حقوق بیشتر از ۳۹ میلیون تومان، نجومی نیست متفکرآزاد: 🔹کف حقوق دریافتی کارکنان دولت از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش پیدا کرد. 🔹سقف حقوق با ۷ برابر کف در نظر گرفته شد که حدود ۳۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است. بالاتر از این حقوق، جزو نجومی بگیران تلقی خواهند شد. 🔍شفافیت البرز🔎 ✍پ . ن اینم از آیا دغدغه را حل کردن ؟! آیا دیگه حرفی برای گفتن می‌مونه؟! آیا میدونید که همین حقوق های ۳۹ میلیون تومنی منتهی به دریافت های حدود ۱۰۰ میلیونی می شود؟! ارسالی 📢 اگر بدلیل تورم سی و نه میلیون تومن چیزی نیست، خواهشا یک درصد از یک درصد آن را بصورت ماهیانه بعنوان یارانه دولتی به ملت مستضعف دهید و یارانه را به لااقل لااقل به سیصد و نود هزار تومان افزایش دهید، ان کنتم صادقین. (0 دست بسیار سخاوتمند در بذل بیت المال به ثروتمندان دارید و حقوق آنان را با تورم احتساب می کنید ولی برای ملت یارانه چهل و پنج هزار تومانی دوره احمدی نژاد را می دهید؟؟؟
🇺🇸اینستاگرام صفحه‌‌ی سخنگوی دولت 🇮🇷ایران را مسدود کرد ❗️❗️❗️🤔 🇺🇸اینستاگرام(قتلگاه گرام)، صفحه آقای علی بهادری جهرمی سخنگو و رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با حدود ۸۰ هزار دنبال‌کننده را مسدود کرد. 🔹مسدود شدن صفحه سخنگوی دولت پس از انتشار استوری تبریک ولادت حضرت امام حسین (علیه السلام) و تبریک روز پاسدار اتفاق افتاد‼️ 🔹در روزهای اخیر، 🇺🇸اینستاگرام صفحه برخی دیگر از اعضای دولت همچون وزرای ارتباطات و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز، مسدود کرده است❗️❗️❗️ ✍وقتی گفته میشه که ما داریم توی زمین دشمن بازی می‌کنیم، بعنوان یه واقعیت باید اون رو بپذیریم. دشمن، دشمنه و کارش هم دشمنی کردنه. طرف میگه که من توی اینستاگرام دارم اسلام رو تبلیغ میکنم!!! ما هم میگیم که توی زمین دشمن باید جنگید، و جنگیدن هم به اینه که دست چند نفر رو بگیری و از اون باتلاق "اینستاگرام" بیرون بِکِشی، نه اینکه خودت هم بری اونجا هضم بشی دشمن، کسی رو که پستهاش واسشون ضرر داشته باشه، حذف میکنن و اگه حذف نکردن، باید بدونید که هیچ ضرری واسشون ندارید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ رسوایی مک‌آدرس در واکسن ⚠️😱 واکسن‌زده ها به وسیله تراشه‌های بلوتوثی قابلیت کنترل دارند... ✡☠ همان چیزی که گفتیم به حقیقت پیوست مک آدرس بلوتوث هر فرد واکسن زده وقتی بلوتوث روشن شود شناسایی می‌شود یعنی هر فرد واکسن زده دارای یک کد است وقتی دکل های 5G روشن شود مردم مثل برگ خزان بر روی زمین میریزند و عده ای خوی وحشگیری یا زامبی شدن دست میدهند... عج و نائبش را با تبیین و افشاگری و شکستن جوّ کروناهراسی و رسوائی دروغ کرونا و شکست دشمنان یاری کنیم👍💪 ماه زمینه سازی برای ظهور✌️ نماد اطاعت از بیگانه و شروعی برای جنگ و بحران و قحطی برای پوشش و توجیه کشتار با واکسن و امواج5G...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مطالبات مردم در تجمعات خیابانی در مخالفت با واکسن اجباری و... هر چه سریع توسط دولت مردان مورد بررسی قرار گیرد ▫️ دولت انقلابی با بررسی اشکالات و مطالبات مردمی در تجمعات خیابانی در کنار مردم قرار گیرد و با تعامل سازنده با منتقدان و مخالفان واکسن اجباری و جریمه های غیر قانونی ستاد ملی کرونا اشتباهات گذشته را جبران نماید و امید را در جامعه در دولت مردمی زنده نگه دارد و با اقدامات اصلاحی و برخورد با کارشناسان متخلف دولتی از تکرار تجمعات جلوگیری نماید. عج و نائبش را با تبیین و افشاگری و شکستن جوّ کروناهراسی و رسوائی دروغ کرونا و شکست دشمنان یاری کنیم👍💪 ماه زمینه سازی برای ظهور✌️ نماد اطاعت از بیگانه و شروعی برای جنگ و بحران و قحطی برای پوشش و توجیه کشتار با واکسن و امواج5G...