eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.5هزار عکس
41.8هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
امروز بدترین مخلوقاتی که خداوند می‌توانست خلق کند و نام آنها را بشر بگذارد و برای دنیا جز شر چیزی ندارند و ای کاش حشر بودند تا بشر، در ابوظبی با هم دیدار کردند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی تنها ساعاتی پس از حمله پهپادی در شهر أربیل در شمال عراق به خودرویی که از کنسولگری امارات خارج شده بود،به ابوظبی رفت تا با توله زاید که حالا رییس دولت‌شهرهای چندگانه امارات خوانده می‌شود، دیدار و گفت‌وگو کند. هرچند رسانه‌های صهیونیستی دیدار بنت از ابوظبی را بدون اعلام قبلی و ناگهانی گفته شده به دلیل موضوع هسته‌ای ایران و صدور قطعنامه در شورای حکام دانسته‌اند اما حقیقت چیز دیگری است و به زودی شما ابعاد جدید آن را خواهید شنید.
کمپین حذف ستاد ملی کرونا ✅دنبال این باشید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هزاران بار هم بشنوید باز کمه👆👆👆 جهاد تبیین👆👆👆 لعنت خدا و رسولش بر کادر درمانی که به دستور وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی دستش به چنین جنایتی آلوده شده و همچنان به اسم غربالگری همکاری می‌کند الهی که خودشان مقطوع النسل شوند🤲
بارها گفتیم سیاست های وزارت بهداشت همون سیاست های دهه هفتاد هست ولی بجای کنترل جمعیت بنام واکسیناسیون چند سال دیگه اینم صداش درمیاد هرچند صدای رسواشدنش الانم دراومده ولی خیلیا متاسفانه نمیخوان بشنون. مراجع و روحانیون که دهه هفتاد مروج کنترل جمعیت بودن الان هم در واکسیناسیون پیشتاز بودن وباعث شدن با کمال تأسف همون روند طی بشه. 😔
⁉️چطور بچه‌ها رو با امام زمان(عج) آشنا کنیم⁉️ 🤲 از کودک‌تون بخواید برای سلامتی و ظهور امام زمان دعا کنه تا امام هم اون رو تو کارهاش کمک کنه. 💖 نذارید شخصیتی باورناپذیر یا ترسناک از امام زمان (عج) تو ذهن کودک شکل بگیره. 💖اجازه بدید کودکان درباره احساس خود به امام زمان (عج) صحبت کنن. 📗 احادیث امام زمان (عج) رو در قالب نقاشی به کودکان یاد بدید. 💖روزهای خوش ظهور امام رو با موضوعاتی که برای بچه‌ها آشناست، تصویرسازی کنید. 💖 مفهوم یاری امام رو با انجام کارهای خوبی مثل احترام به بزرگترها، درس خوندن و کمک به همنوع پیوند بزنید. 📗 قصه افرادی که با امام ملاقات داشتند رو تعریف کنید و در آخر بگید چه ویژگی‌هایی داشتن که تونستند امام رو ملاقات کنن. 💖درباره امام زمان (عج) بیشتر مطالعه کنید تا بتونید به سوالات کودک پاسخ بدید. 💖 در روزهای مرتبط با امام زمان (عج)، به کودکان هدیه بدید تا این ایام براشون خاطره‌‌انگیز بشه.
🔴 ورق در منطقه برگشت؛ آغاز فعالیت های انتقام‌جویانه ایران 🔹عبدالباری عطوان سردبیر روزنامه رای الیوم در توئیتی نوشت: اگر خبرها درباره ترور رئیس یگان ترور موساد بر اثر حمله پهپای در اربیل درست باشد، که به نظر می آید که این خبر صحت داشته باشد،در این صورت می توان گفت ایران, عملیات انتقامجویانه خود را آغاز کرده است 🔹 دوره پاسخ در زمان و مکان مناسب قطعا پایان یافته است و تحولات آینده بزرگ تر خواهد بود و قواعد درگیری تغییر می کند و سازشکاران پشیمان خواهند شد.
آری این چنین بود برادر... هم‌پیاله شدن با صهیونیست‌ها آخر و عاقبتش همین است. اینکه کنسولگری امارات بشود لانه آدمکش‌ها روز انتقام خودت هم تلف خواهی شد. سفر نخست وزیر رژیم صهیونسیتی به ابوظبی کاری نبود، دلیلش بماند برای بعد...
🔴 گزارش عجیبی که سوالات بسیاری را در مورد آبله‌ی میمونی مطرح می کند! 🔻این گزارش توسط بنیاد بیل گیتس و کنفرانس امنیتی مونیخ در مارس 2021 منتشر شده است، در صفحه 10 گزارش بیان شده است که آبله میمون در 15 می 2022 گسترش خواهد یافت‼️ t.me/antiluminati ✍ جالبه که در ماه می ۲۰۲۲ تعداد فوتی ها از آبله میمونی ۴ نفر اعلام شده و در تاریخ دسامبر ۲۰۲۳ تعداد فوتی ها ۲۷۱ میلیون نفر اعلام شده لذا از پدافند غیرعامل و نیروهای امنیتی درخواست داریم هرچه زودتر را رقم بزنند وگرنه کشور ما هم توسط ستاد کرونا وارد بازی آبله میمونی خواهد شد و درصدی از فوتی ها هم از ایران خواهد بود.
✡اینستاگرام هشتک سلام فرمانده را از دیده ها پنهان کرده!🔻 ♨️برادرش واتس آپ اسرائیلی هم حساب کسانی رو که زیادی سلام فرمانده رو فورواد کردن، مسدود کرده!❌ ❗️این بنده خدا می‌گفت تو واتس آپ ۷ سال کار فرهنگی می‌کرده به گفته خودش! 🆘حالا بعد از انتشار این هم خوانی تاثیر گذار اخراج شده!! 💯🛑کلا از کار فرهنگی تو برنامه های یهودی اسرائیلی این نتیجه رو میشه گرفت : 1⃣🗑اگه حذف شدی یعنی خوب کار کردی و به نقطه یا آسیب رساندن به دشمن رسیدی و ضرر تو برای دشمن بیشتر از منفعت هست! 2⃣ ولی اگه از طرف این احمق ها حذف نشدی و داری فعالیت میکنی مطمئنا سودرسانی تو بیشتر از زیانت هست!! و باعث رونق اقتصادی،اطلاعاتی برنامه های این یهودی ها هستی و کاری باهات ندارن!‼️ ⁉️پس باید ببینی چند چندی ؟! و به حال خودت فکری کنی!!
🚨دیشب صابرين نيوز عکس ماتی از یک شخصیت منتشر کرد و هیچ توضیحی نداد، فقط نوشت خوش میگذره؟ احتمالا تصویر بدون سانسور شخصی که دیشب به هلاکت رسیده میباشد(عکس های بعدی) منتظر اطلاعات بیشتر میمانیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻فرهنگ مردم فرانسه را ببینید که عدهای خود تحقیربین غربزده سالهاست آن را برا سر مردم ایران می کوبند
🚨اتفاقات عجیب خرداد ماه تا الان: ۱خرداد : تیراندازی و گروگان گیری در ایلام / ترور مدافع حرم شهید صیاد خدایی ۲ خرداد: فروریختن متروپل در آبادان ۵ خرداد: لغو بازی ایران کانادا ۷ خرداد: تیراندازی در خیابان طالقانی تهران 9خرداد:حادثه پارچین و شهادت یکی از دانشمندان ۱۲ خرداد: هک سیستم‌های شهرداری تهران ۱۵ خرداد: سرقت از صندوق امانات بانک ملی / فوت دعایی ۱۸ خرداد: خروج قطار مشهد یزد از طبس پ ن: دشمن همه این کارها را برای ایجاد آشوب در کشور انجام میدهد تا بتواند با عصبانی کردن ملت کشور را دچار درگیر و اغتشاشات کنند. سلبریتی ها بازوان اجرایی دشمن در این زمینه هستند
🔴 قصّه پر غصّه سرسپردگان 🔹در مباحث بین المللی بدون کوچکترین اعتراضی می گویند هرچه سازمان ملل و شورای امنیت یا فلان سازمان بین المللی بگوید! 🔹در مسائل اقتصادی بدون کمترین چون و چرا می گویند هرچه صندوق بین المللی پول IMF و گروه اقدام ویژه مالیFATF بگوید! 🔹در موارد بهداشتی و کرونا بدون ذره ای تردید می گویند هرچه سازمان جهانی بهداشت WHO بگوید! 🔹در موضوعات فرهنگی بدون هرگونه شک و ابهامی می گویند هرچه یونسکو بگوید! 🔺و این قصه پرغصه در همه جا جاری و ساری است و متاسفانه با سلطه رسانه ای و همه این ها را عین علم و نماد پیشرفت و تمدن معرفی کرده اند و هرگونه ابهام و اعتراض را ضد علم و تمدن جازده اند!! به قول حضرت (رض) : "ما از شرّ رضاخان و محمدرضا خلاص شدیم ، لکن از شرّ تربیت یافتگان غرب و شرق به این‌ زودی ها نجات نخواهیم یافت! اینان برپادارندگان سلطه ابرقدرت‌ها هستند و سرسپردگانی می‌باشند که با هیچ منطقی خلع سلاح نمی‌شوند" ... ✍"قاسم اکبری"
تکینگی هوش مصنوعی _ موسسه موعود.mp3
40.7M
استاد حسن عباسی 🔺 موضوع: تکینگی هوش مصنوعی 🔹 دولت واحدجهانی با روش تلکراسی 📌 به همت موسسه فرهنگی هنری موعود 🗓 ۲۹ اردیبهشت ۱۴٠۱ ۱۴۰۱ مرجع نشر صوت و فیلم استاد حسن عباسی
💢 ضرورت دارد نمایندگان مردم در خانه‌ی ملت که مرجع تقنینی نظام است، هر چه سریع‌تر به موضوع ورود نمایند، پیش از آنکه به بهانه‌ی بیماری، استقلال بخش‌های بیشتری از حاکمیت به‌واسطه‌ی اعمال نظر سازمان بهداشت جهانی از طریق این ستاد، نقض گردد. 🔴 در تاریخ انقلاب اسلامی سابقه نداشته یک مرجع حقوقی، خود را فراقانون فرض‌ کند و علنا و صراحتا، از قانون اساسی گرفته تا نهادها و ساختارهای حقوقی کشور را دور بزند‼️ 💠 تمامی افرادی که در این خصوص، به هر نحوی می‌توانند مؤثر باشند، بدون فوت وقت به پیگیری و عملیاتی شدن انحلال ستاد کرونا ورود نمایند. 🔶🔹 در دو سخنرانی ذیل، یکی مربوط به آذر ۱۳۹۹ و دومی مربوط به اردیبهشت ۱۴۰۱، تشریح شده که ستاد کرونا چگونه به نقض حاکمیت ملی و اعمال نظر سازمان‌های جهانی بر ساختارهای رسمی کشور منجر شده است: 1⃣ نشست تبیینی «کرونا، کودتای سایبرنتیک برای تحقق نظم نوین جهانی» https://eitaa.com/SHRChannel/516 2⃣ جلسه‌ی سخنرانی «برنامه‌ریزی دشمن برای نقض سیستماتیک قاعده‌ی نفی سبیل» https://eitaa.com/SHRChannel/650 ✍️ مهندس شکوهیان‌راد @SHRChannel
🔴 | ترور دو افسر موساد در ابوظبی 🔺بعد از ترور افسر سپاه در تهران ، خبر ترور دو افسر موساد در ابوظبی معادله قدرت در منطقه را تغییر داد. 🔺هرچند این خبر توسط رسانه های محور غربی و عبری بایکوت شد اما شبکه ی دوازده رژیم صهیونسیتی اعلام داشت تا اطلاع ثانوی از سفر به امارات خودداری کنید. تحلیلگران بر این باورند انتقام ایران در هر نقطه و هر زمانی قابلیت اجرای شدن دارد. 🔺اخیرا نفتالی بنت به طور پنهانی به امارات سفر کرده است.
فعلا باید پشت در بمانید...