eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
46.2هزار عکس
42.5هزار ویدیو
626 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
روانبخش این گفته سازمان استعماری_صهیونیستی who را مؤید گرفته برای حکم خداوند که چقدر حکیمانه است.... سوالی داریم : آیا مواضع چنین سازمانی استعماری حتی در حد مؤید هم می تواند باشد ؟ اگر با اعتماد به ادعاهای این سازمان پیش برویم و آن را واقعی بپنداریم، فردا روزی که مقلدان دربست داخلی این سازمان، ادعای شیوع این بیماری را در ایران نمودند، آنگاه چه خواهید گفت؟ آیا شیوع همجنس بازی را می پذیرید؟ حد و مرز و معیار اعتماد و تصدیق این سازمان ها تا کجاست ؟ پ ن حوزه انقلابی: شاید ایشان قصدشان استفاده از « إقرار العقلاء علی أنفسهم » هست که در این صورت خوب بود ایشان این اعتراف who را موضوعی برای مواخذه این سازمان استعماری قرار می داد که شما اگر واقعاً راست می گویید و واقعا به فکر بهداشت و سلامت مردم هستید ، همین ماجرا کافیست تا اقرار و اعلام کنید همجنس بازی مطلقا ضد سلامت است و چه بسا صدها عارضه دیگر هم داشته باشد و خوب است شما استعمارگران به احکام دین خدا اعتراف کنید، اما مگر قلبهای مریضتان اجازه می دهد.؟! هرچند ما موسسه ای ها بیشتر از دیگر حوزویان با علوم تخصصی غربی سروکار داریم اما از پوچ بودن این علوم غافل نشده و هیچگاه به شما اعتمادی نداریم و دچار نمی شویم به 🌹 حوزه انقلابی
📣مقام معظم رهبری: «چیزی که قدرتمندترین آدم تاریخ امیرالمؤمنین را آنگونه مظلوم کرد، نبودن تحلیل سیاسی در مردم بود و الا همه مردم که بی دین نبودند، تحلیل سیاسی نداشتند. ✍پی نوشت: ✋وقتی عده ای هنوز فرق منتقد دلسوز را با تخریبگری مأیوس کننده دشمن نمی فهمند؛ ✋وقتی عده ای هنوز فرق اوامر عمیق رهبری با رجوع عادی ایشان در امور تخصصی به اهل فن را نمی فهمند؛ ✋وقتی عده ای تا دیروزی که روحانی بر سر کار بود، هر اعتراضی را نه تنها مجاز می دانستند بلکه توهین به او را از واجبات می شمردند اما امروزی که رئیسی بر رأس کار آمده، حتی اجازه بحث درباره عملکرد دولت را نمی دهند... وقتی آنقدر قدرت تحلیل و تفکیک میان مسائل مهم را ندارند بلکه مسائل را صرفا با افراد! و با خطاهای آشکار استنتاج می کنند؛ 👈👈👈درحالیکه تمام مسئولین دولتی مخصوصا رئیس جمهور به صورت عادی در جلسات، تجمعات و بازدیدهای عمومی شرکت دارند؛ نفوذیان امام جامعه را تنها کنند و این غربت استثنایی را وقیحانه و آشکارا، به بهانه کرونا در مقابل دیدگان همه نمایش دهند اما برخی این تنهایی را بسیار عادی می بینند و نگران نمی شوند!!! ❗️چون حسابی گرفتار جبرگرایی ولایی هستند و اعتقاد دارند هر مشکلی و چالشی هم اگر است، خود رهبری آنرا حل می کند!!! !!! !!! 🏴و اینگونه شد که باز مسلم در مسجد تنها ماند 😭 سلام الله علیه برای بیدار کردن امتی، حتی طفل رضی فداء نمود اما وقتی تحلیل صحیح نباشد، بیدار کننده نیست... ⚠️حضرت چنان کرد و ملت بیدار نشدند... وای به حال دوره غیبت و غربت این زمانه
♦️مردم ایران زیر بمباران ستاد کرونا💉💉💉 و کودکان فلسطینی زیر بمباران اسراییل 👌🔍 ای کودکان مظلوم فلسطینی، مردم مسلمان کشورها و نیز مردم ایران، اسیر ماسک و واکسن و رنگ قرمز و زرد و نارنجی و آبی شدند. مردم ایران وقت ندارند به شما فکر کنند. تمام ذهنشان در تسخیر ستاد ملی کرونا و آمار دروغین مرگ و میر توسط سیستم بهداشتی مملکت است. 🌹 ای کودکان فلسطینی، شهادت گوارایتان باد! و بازگشت کروناهراسی دروغین!😡 و‌ زیر سلطه یهود نمیرویم✌️هیهات من الذلة✌️ سلام الله علیه خط قرمز صهیونیست هاست و مطمئنا کرونای خیالی هر هدفی داشته باشد، محدود کردن اربعین یکی از اهداف مهم یهود است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴🏴🏴نمی دانی که با چشمان خونی، جمال فاطمه(سلام الله علیها)دیدن چه سخت است 🏴🏴🏴 ◼آجرک الله یا بقیه الله◼ و بازگشت کروناهراسی دروغین!😡 و‌ زیر سلطه یهود نمیرویم✌️هیهات من الذلة✌️ سلام الله علیه خط قرمز صهیونیست هاست و مطمئنا کرونای خیالی هر هدفی داشته باشد، محدود کردن اربعین یکی از اهداف مهم یهود است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌👌👌فوایدعلمی سینه زنی در عزای حسینی !! هرچه علم پیشرفت می کند حکمت اداب مذهبی اسلامی از قبیل، حرکات بدن هنگام نماز خواندن و فواید روزه گرفتن و گریه کردن و سینه زدن در عزای حسینی، بیشتر آشکار می شود!! و بازگشت کروناهراسی دروغین!😡 و‌ زیر سلطه یهود نمیرویم✌️هیهات من الذلة✌️ سلام الله علیه خط قرمز صهیونیست هاست و مطمئنا کرونای خیالی هر هدفی داشته باشد، محدود کردن اربعین یکی از اهداف مهم یهود است!
جلسه برنامه هفتم توسعه با حضور پورمحمدی نماینده دولت!!! ‏اینکه بودجه‌نویس دولت روحانی و حامی همیشگی گران‌سازی و جهانی‌سازی جعلی شده همه کاره ریل‌گذاری اقتصادی در دولت رئیسی تقصیر روحانی نیست✋️ @hzamanim
36.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توجه توجه📣📣 دستورالعملی از امام صادق علیه اسلام که هفت امام ضمانت کردن که اگر انجام بدی براورده میشه، برای این دستورالعمل خود خداوند فرمودند هر کسی انجام بده نا امید و خسارت دیده برنمی گرده بلکه با براوردن شدن حاجتش چشمش روشن میشود. با عمل کردن به این دستورالعمل و خواستن این حاجتی که در فیلم گفته شده شما انجام بدید وهمون یه حاجت رو بگید، که ان شاالله به حق دستهای باب الحوائجی قمر بنر هاشم برآورده بشه، در کنارش ، یه یا علی بگو فیلم رو باز کن و این دستورالعمل رو اجرا کن🌹🖤
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢سه رنگ پرچم جمهوری آذربایجان 🇦🇿 در ستون‌های حسینیه و محل برگزاری مراسم در حضور رهبر معظم انقلاب مورد توجه رسانه‌های آذربایجان قرار گرفت. 🔹عمدی بودن این رنگ بندی می‌تواند حامل پیام برای شیعیان آذربایجان باشد. و بازگشت کروناهراسی دروغین!😡 و‌ زیر سلطه یهود نمیرویم✌️هیهات من الذلة✌️ سلام الله علیه خط قرمز صهیونیست هاست و مطمئنا کرونای خیالی هر هدفی داشته باشد، محدود کردن اربعین یکی از اهداف مهم یهود است!
چرا امسال كه همه عزاداری ها بصورت جمعی برگزار می شود، رهبرى براى سومين سال متوالى باید مراسم عزا را انفرادى برگزار کند؟! چرا هیچ صدای اعتراضی نمی آید؟ چه شده؟ چرا همه بیننده شدیم و به روی خودمان نمی آوریم؟ این بود آن شعاری که می گفتیم: ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند؟ علی ، چند سال دیگر باید تنها باشد و ما هم عین خیالمان نباشد؟ به اسم علم و سلامت، امام جامعه را از مردم جدا کرده اند، در حالی که تک تک مسئوولان دولتی که همه جا میروند و می آیند و هر دیداری با هر کسی دارند، اما به رهبری که میرسد، کروناست! جناب آقای چگونه است در یکسال گذشته وزیران، مدیران و سیاستمداران با رهبر انقلاب جلسه ی حضوری در حسینه امام خمینی ( ره) داشته اند اما در ایام محرم باید به تنهایی عزاداری کنند و‌ زیر سلطه یهود نمیرویم✌️هیهات من الذلة✌️ سلام الله علیه خط قرمز صهیونیست هاست و مطمئنا کرونای خیالی هر هدفی داشته باشد، محدود کردن اربعین یکی از اهداف مهم یهود است!
‏فقط او می فهمد علمدار نیامد یعنی چه! ای اهل حرم میر و علمدار نیامد سقای حسین سید و سالار نیامد... علمدار نیامد.... 😭بعد از علمدار حسین تنها شد... دشمن جرأت جسارت پیدا کرد... ؟!!
4_5933973506743076990.mp3
10.15M
🎧 روضه شب 🎙حجت‌الاسلام میرزا محمدی اشک چشمتون جاری شد برای فرجِ صاحب عزا دعا کنید...😭
▪️و اینک مردی کنار قتلگاه، سالهاست صبح و شب خون گریه میکند.... و در انتظار ٣١٣ علمدار که عباس وار یاریَش کنند تا ندا دهد؛ 🔅الا یا اهل العالم، انَّ جدّی الحسین قَتلوه عطشانا😭 🏴آجرک الله یا صاحب الزمان فی مصیبه جدک الحسین علیه السلام ! ◾️با سلام و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن عاشورای حسینی خدمت شما همراهان مهدوی؛
Seyed Majid Banifatemeh - Shahadatnameye Oshagh (128).mp3
7.16M
امشب شهادت نامه عشاق امضاء میشود . . .🥀💔 حاج‌سیدمجیدبنی‌فاطمه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خسته نباشی به متولیان بهداشت✋🏻 خسته نباشید به دکترهای طب شیمیائی خیلی زحمت کشیدید شب و روز کار کردید خسته نباشید مردم را بیمار کردید خسته نباشید حاصل زحمت های مردم را گرفتید خسته نباشید آمار بیماران را به حد اعلی رساندید خسته نباشید این همه سرطان در جامعه به وجود آوردید ، واقعا خسته نباشید این همه دیابت و فشار خون را زیاد کردید دستتان درد نکند این همه بیماری جدید به وجود آوردید ، واقعا زحمت کشیدید برای شمردن ده ها میلیون پول که بابت عمل های جراحی میگیرید درمانده نباشید این همه بیمارستان ساختید و پر از مریض کردید دستتان درد نکند این همه درمانگاه و مطب ساختید و ایجاد اشتغال کردید ، آفرین باید گفت این همه درمانگاهها را شلوغ کردید ، شاهکار کردید این همه داروخانه تاسیس کردید و مصرف دارو را چند هزار برابر کردید ، واقعا خسته نباشید این همه آمار عمل ها را زیاد کردید ، شکم مردم پاره کردید ، سر مردم را شکافتید ، خسته نباشید این همه پول در جیب شرکت های خارجی صهیونیست بینوا ، آمریکائیهای فقیر ریختید ، صدقه سر بچه هایتان باشد این همه مردم را از پیامبر و اهل بیت دور کردید و به غرب و اروپا نزدیک کردید ، زحمت زیادی کشیدید این همه توهین و تضعیف روایات ائمه و پیامبر را کردید خسته نباشید این همه توطئه کردید ، پول خرج کردید ، به شما آفرین باید گفت بزرگترین زحمت شما نازا کردن مردم بود ، نسل مومنین نابود کردن زحمت زیادی برای شما داشت این همه کاندوم و قرص جلوگیری مضر را به مردم دادید نشانه ی کرم شماست ترویج و تبلیغ طب استعماری و تضعیف طب پیامبر و اهل بیت ذخیره آخرتتان باشد این همه با اشتباهاتتان آدم کشتید ، این همه بیمار در بیمارستانها کشتید دیه باید بگیرید این همه پا و دست و غیره قطع کردید، این همه رحم خانم ها در آوردید ، این همه سزارین و این همه شکم خانم ها را پاره کردید دیه باید بگیرید این همه سبک زندگی مردم را عوض کردید ، سبک زندگی اروپایی را ترویج دادید و سبک زندگی اسلامی اشتباه را کنار زدید خسته نباشید هیچ فکر کردید با این کارها مقامتان در اعلی علیین با پیامبران اولی العزم خواهد بود؟!!! این همه ژلاتین خوک ، الکل ، معادن و خاک به خورد مردم دادید زحمت کشیدید این همه دندان های مردم را خراب کردید ، برای شما زحمت زیادی داشت این همه مسکن و بیماریهای مردم کنترل کردید و درمان نکردید ، دست هایتان خسته شده این همه مقاومت در مقابل طب اسلامی و سنتی شما را خسته کرد این همه دارو از خارج وارد کردید و به شکل قرص و کپسول درآوردید و نوشتید ساخت ایران ، دستتان درد نکند افرادی بی غیرت از حوزه را نیز همراه خودتان کردید واقعا خسته نباشید!!!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کابوس وحشتناک کنترل و نظارت بی نهایت شیطانی (ضد آرمانشهر) به نام کد 👁 نشان وحش 666 دجال 👁 عدد شدن انسان ها 👁تعیین مدت عمر برای هر فرد 👁تعیین نوع شغل از حکومت با هوش مصنوعی برای مردم 👁تعیین مکان و رفتار و حتی عقاید هر فرد توسط ماشین و هوش مصنوعی 👁ردیابی دائمی ➕شهر دیوارهای‌موازی آینه‌ای هوش‌مصنوعی‌ رباتیکی نئوم‌NEOM عربستان
👁 پایان مالکیت ها بزودی........ لغو مالکیت خودروها به بهانه ارزان بودن بنزین بهانه های دیگر: جبران کسری بودجه جلوگیری از تولید کربن گرمایش زمین و تغییر اقلیم واقعی کردن قیمت ها حذف یارانه پنهان جراحی اقتصادی تورم انفجاری قرنطینه ها تصویب انواع مالیات‌ها بر خودرو و تشدید چند برابری آن عوارض سفر و عبور از جاده ها و ... همه در حال اجراست...... ✍🏻 و اما شما دوست عزیز!!!!!! برو مسجد نمازتو بخوان به ~ریال و و خطرناک چه کار داری؟!!! برو سینه‌ بزن در مراسم محرم محکم طبلو بزن طوری که یک محله بترکه شما رو چه به شناخت یزیدیان زمان!!!! چنان کن آنچه خواهی کن ولی کاری با و کارتی و بانکی کردن و حذف وجه نقد و سیستم دیجیتالی جهانی و سامانه نداشته باش!!!! این است❌ شما مالک هیچ چیز نخواهید بود و خوشحال خواهید بود!!!! 🌐 🌐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یکی از دلایلی که در ایران به شدت به دنبال هوشمند سازی شهرها یا همان شهر هوشمند هستند به این خاطر است که هوشمند سازی ‌‎جز اهداف است و به هم میتوان معنایش کرد. یا برای کنترل هوشمند افراد و دستیابی به تمامی زوایای خصوصی زندگی انسان ها و به بردگی کشاندن آنها در جهت اجرای اهداف 17گانه یا همان برای بر پایی نظم نوین جهانی شیطانی!!!!!!
دنیای گلوبالیستی 👁 دجال1400 ▪️لغو مالکیت خصوصی افراد ▪️قفل و قرنطینه و محدودیت ▪️گذرنامه واکسن دیجیتالی جهانی ▪️اجبار ▪️تولید صفر خالص ▪️بحران زنجیره تامین مواد و کالاها ▪️تورم ▪️بحران هزینه های زندگی ✅زنجیره ای از رویدادهای به هم پیوسته که تنها برندگان آن سیاستمداران، تکنوکرات ها، میلیاردرها و شرکت ها هستند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥به خاک و خون کشیدن کودکان بی‌گناه فلسطینی در غزه در حمله جنگنده‌های متجاوز اسرائیلی برای فلسطینیهای بی گناه امشب دعا کنیم