eitaa logo
بیداری اسلامی
30 دنبال‌کننده
5.1هزار عکس
5.4هزار ویدیو
174 فایل
(پجت)
مشاهده در ایتا
دانلود
16.83M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥این نه تحلیل‌گر صدا و سیماست، نه مقام رسمی کشور! "هوشنگ امیراحمدی" است که نگاهش به جمهوری اسلامی برای همه روشن است! اما آدم خواب را می‌شود بیدار کرد، نه آنکه خود را به خواب زده! ▪️کشورها و سازمان‌ها پشت پرده اعتراضات و آشوب‌ها در ایران هستند، این جریان از انگلستان با هماهنگی عرب‌ها، اسرائیل و آمریکایی‌ها پشتیبانی می‌شود! ▪️تلویزیون‌ها مخصوصا شبکه اینترنشنال در لندن رسما برای تجزیه ایران فعالیت می‌کنند؛ به اسم مسأله زن می‌خواهند ایران را نابود کنند، هدفشان سوریه کردن ایران است!
باورتون میشه رسانه های ضد انقلاب، ۱۷۳۱۲ دروغ فقط توی ۲۵ روز؟! یعنی هر دو دقیقه یک دروغ منتشر می‌کردند! از سرعت تولید این دروغ ها میشه برق کل ژاپن رو تامین کرد حقیقتا :))) 🗣محمد نصوحی
🔺انتشار سند جدیدی از سابقه بیماری مهسا امینی که توسط پدر وی نگاشته شده است 🔹در این دست‌نوشته‌ی پدر مهسا امینی، وی سال ۱۳۹۵ با استناد به بیماری دختر خود و نیاز به پیگیری درمان وی، درخواست انتقالی از محل کار خود کرده است. 🔹وی دلیل این انتقال را بیماری دخترش ذکر کرده که باید همیشه تحت مراقبت باشد و هر ماه به بیمارستانی در تبریز مراجعه کند.
سعودی عنترنشنال که تا یه ماه پیش تیتر میزد روسیه از پهپادهای ایرانی ناراضیه ، امروز گزارش ویژه میره از رسیدن پهپادهای شاهد ایرانی به پایتخت اوکراین 😅 راستی قرار بود اوکراین از اسرائیل برای مقابله با پهپادهای ایرانی مشاوره بگیره ، چی شد پس؟
7.24M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گوشه ای دیگه از شایعاتی که این چند روزه به صورت گسترده پخش میشدن
معاونت گفتمان سازی و مطالبه گری اجرا میکند: درادامه نشست های روشنگری و تبیینی در راستای اتفاقات اخیر سخنران: دکتر محمد اکبرزاده ( کارشناس سیاسی ) زمان: سه شنبه ۱۴۰۱/۰۷/۱۹- ساعت ۲۱ در بستر روبیکا_ گروه عهد 💠 لینک گروه « عهد » بسیج دانشجویی استان مازندران : https://rubika.ir/joing/CIHJJAAA0WYIRQLRXOIVXCIGBYFEQZQP
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 بخشی از اعترافات عجیب یکی از لیدرهای اغتشاشات در بندرانزلی؛ ۲۵ میلیون در ازای کشتن مامور پلیس!
2.61M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 توضیح سخنگوی قوه قضائیه به حادثه زاهدان ستایشی در نشست خبری: 🔸ما حوادث اخیر در زاهدان را به صورت دقیق، موشکافانه و کارشناسانه بررسی و ریشه یابی می کنیم و اطمینان می‌دهیم این بررسی و رسیدگی تا خشکاندن ریشه‌های پدیدآورنده حادثه تلخ زاهدان و احقاق حقوق مردم منطقه ادامه خواهد داشت. ☑️ 6 نفر از مدافعان امنیت در حادثه زاهدان به شهادت رسیدند 🔸تعدای از دستگیرشدگان اصلا بلوچی نبودند ولی لباس بلوچی به تن داشتند. 🔹تعدادی از سارقان مسلح حادثه زاهدان شناسایی و دستگیر شدند. بخشی از ریشه های وقوع حوادث اخیر در زاهدان شناسایی شدند.
☑️رسانه های عربی بعداز بمباران امروز کیف: 🔻پهپادهای ایرانی گره جنگ روسیه واوکراین را برای روسها بازکرد
3.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سخنگوی دولت: شاهد استانداردهای دوگانه در اینستاگرام هستیم 🔹تصویر حاج قاسم را حذف می‌کنند اما اغتشاشگری را آموزش می‌دهند. قطعا دولت از هر پلتفرمی که قواعد خودش و کشور ما را رعایت کند حمایت می‌کند. از ترویج کسب و کارها حمایت می‌کنیم.
5.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 به علت کمبود بنزین، پلیس مجبور است شغل و باک بنزین رانندگان را قبل از ورود به پمپ بنزین چک کند...
💠 شگرد رسانه ای اکثریت پنداری 🔹رسانه‌های خبری ماهواره‌ای و اینترنتی ازجمله ابزارهای مصادره‌ مردم است. 🔹 رسانه‌ها همان حس «ما زیاد هستیم» و حتی «ما بیشتر هستیم» یا به‌عبارتی «خود اکثریت پنداری» را با دروازه‌بانی هدفمند اخبار برای مخاطبان خود رقم می‌زنند. 🔹 یک رسانه‌ حرفه‌ای برای ایجاد چنین حسی حتی نیاز به‌ دروغ‌پردازی و پخش تصاویر تکراری و قدیمی ندارد. تنها با تاکید بر «بخشی» از حقیقت و مسکوت گذاشتن باقی آن -که به آن چهارچوب‌بندی گفته می‌شود- احساس در اکثریت بودن به مخاطبان منتقل خواهد شد. 🔹 عموم مردم از انزوا منزجر هستند و احساس همراه بودن با دیگران، یکی از مویدات ذهنی است که برای باورهای فرد در نظر گرفته می‌شود. 🔹 از آنجا که مشاهده‌ پیام‌هایی که باورهای فرد را رد می‌کند، احساسی منفی برای فرد به ارمغان می‌آورد، عموم مردم بین لذت و آزار، لذت را انتخاب و به مشاهده‌ برنامه‌هایی که باورهای قبلی‌شان را تایید می‌کند، عادت می‌کنند. شبکه‌های اجتماعی این فرآیند را به‌صورت افراطی‌تر درآورده‌اند. 🔹اگر قبلا این افراد بودند که به‌خاطر احساسات مثبت و منفی خود به انتخاب‌گری میان رسانه‌ها دست می‌زدند، حالا شبکه‌های اجتماعی به‌وسیله‌ پویش رفتارهای دقیق مخاطب خود (کدام پست‌ها را مشاهده کرد، کدام را رد کرد، روی کدام مکث کرد و...) از ابتدا تلاش می‌کند تا آنچه را او می‌پسندد، نمایش داده و از نمایش آنچه او را آزار می‌دهد، اجتناب کنند. 🔹اتفاقی که درنهایت می‌افتد، افتادن مخاطبان در «حباب فیلتر» یا «اتاق پژواک» است. مخاطب هرسو که می‌نگرد اطلاعات و پیام‌هایی موید ایده‌ خود می‌بیند (شاید به‌ندرت پیام‌های مخالف هم مشاهده کند) و در چنین حالتی به‌راحتی تصور می‌کند که افراد مشابه او بسیار زیاد هستند.