هدایت شده از A.A.SH
سلام بر سرکار خانم خراسانی بزرگوار
بنده طلبه ناچیزی هستم در حوزه علمیه قم.
اخیراً بیانات شما را درباره توافقنامه ننگین شنیدم.
از ولایتمداری شجاعت و سنگر تبلیغی مهمی که دارید صمیمانه تشکر میکنم و از راه دور چادر شما را میبوسم.
همچنان که در خود اسلام عزیز دو خط ناب و قلابی وجود دارد، از ابتدای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز دو خط اصیل انقلابی و قلابی وجود داشته و دارد.
و ما متاسفانه نتوانستیم به مردم این را تبیین کنیم و بر همین اساس متاسفانه چون مردم همه مسئولین را در قالب نظام جمهوری اسلامی تعریف میکنند قضاوتشان متفاوت است.
تمام خیانتهای اصلاح طلبان را پای نظام نوشتند و مینویسند و قضاوت میکنند.
الحمدلله با بیان رهبری عزیز این خط فاصل کشیده شده است و لازم است امثال من و شما در جهادی تبیینی این دو خط را بیش از پیش واضح کنیم.
خط هاشمی و شاگردانش که به نام نظام و انقلاب و رهبری در جبهه بلیس فعالیت کرده و میکنند و خط امام راحل امام شهید و امام حاضر و امت حزب الله که در مسیر اسلام ناب محمدی هستند.
و چه فراوانند مردمی که مانند من و شما علیه جریان کثیف و رذالت بار اصلاحات سخن دارند با ما یکسان فکر میکنند و چون تحلیل درستی ندارند در انتخابات شرکت نمیکنند و از نظام روی برگردانده اند.
توفیقات بیش از پیش حضرت عالی را از خداوند متعال خواستارم و در کنار مذجع شریف حضرت معصومه سلام الله علیها دعاگوی شما هستم.
ابوالحسن احمدی شاهرختی