🔴پزشکیان: آنچه در متن توافق نوشته شده، دستاورد یک کار جمعی است. در شورایعالی امنیت ملی تقریباً همه اعضا متفق بودند که این اتفاق باید رخ دهد و تنها یک نفر نظر متفاوت داشت که وجود یک نظر مخالف در یک مجموعه نیز ایرادی ندارد
+همون یکنفر از طرف رهبر بوده جناب بقیه طرف دولت اصلاح طلب شما اینم بگووو✊🇮🇷
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
🔴برگردید آقایون، از این مسیر بن بست و خسارت باری که دنیا و آخرتتون رو به باد میده برگردید
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
هدایت شده از روحالله ایزدخواه 🇮🇷
بسم الله الرحمن الرحیم
♻️ ملت مبعوث، پرشور، باوفا و ولایی ایران اسلامی!
🔹 حدود چهار ماه است که شما در خیابانید و مجلس شورای اسلامی به دلایل نامعلوم از انجام کامل وظایفش در قبال ملت بازداشته شده و بخش عمده وظایف نظارتی و تقنینی نمایندگان شما در اثر سو تدبیر رییس و هیئت رئیسه در این شرایط خطیر بر زمین مانده است!
🔹 تعطیلی بیسابقه خانه ملت، علیرغم صدور پیام امام سیدمجتبی خامنهای خطاب به مجلس و تأکید بر الگو گرفتن از مردم مبعوث در میدان و لزوم کار و تلاش بیشتر، باز هم استمرار یافت!
🔹 اکنون علیرغم امضای تفاهمنامه و بلاوجه شدن بهانههای بسته ماندن مجلس، همچنان هیچ ارادهای در هیئت رئیسه برای شروع فعالیت مجدد خانه ملت و شروع جلسات دیده نمیشود.
🔹 ما نمایندگان در طول مدت بسته نگاه داشتن مجلس، تمام تلاش خود را برای حل این موضوع به عمل آوردیم، لکن اکنون با توجه به شرایط فوقالعاده حساس مرتبط با مذاکرات مربوط به توافق با دشمن آمریکایی_صهیونیستی که علی الاصول، مورد نظر رهبر معظم انقلاب هم نبوده و طبق اصول ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی، شرط مشروعیت و قانونی بودن آن تایید مجلس شورای اسلامی است، تنها راه بازگشایی خانه ملت را اقدام عملی میبینیم.
🔹 بنابراین اعلام میداریم ساعت ۸ صبح یکشنبه ۷ تیرماه، طبق روال همیشگی، جهت حضور در مجلس و تشکیل جلسه به خانه ملت خواهیم رفت و امیدواریم دربهای مجلس تا آن روز باز شده باشد، والا در مقابل مجلس و در حضور شما ملت مبعوث خواهیم ماند تا ساعتی که درب خانه شما باز و صدای شما در دفاع از امام و امت از تریبونهای مجلس شنیده شود.
والسلام علیکم و رحمتالله و برکاته
خادمان شما ملت مبعوث در خانه ملت
🇮🇷@dr_izadkhah
بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
بسم الله الرحمن الرحیم ♻️ ملت مبعوث، پرشور، باوفا و ولایی ایران اسلامی! 🔹 حدود چهار ماه است که شم
ظاهرا نمایندگان مجلس قصد دارند مقابل دیکتاتوری ایستادگی کنند
دمشون گرم 👏👏👏👏
🔴نه ظریف نه روحانی نه خاتمی نه پزشکیان و نه عراقچی؛
هیچکدوم هرگز نمیتونستن مذاکره مستقیم یا غیرمستقیم با آمریکا رو بعد جنگ عادیسازی کنن!
+ اونم فقط یک ماه بعد از ترور رهبرمون
+ اونم در حالی که حرف ولی فقیه جامعه رو برعکس جلوه دادن
+ اونم در حالی که خطوط قرمز رهبری رو رد کردن
+ اونم در حالی که دست انتقام نیروهای مسلح رو بخاطر وعده ترامپ بستن
+ اونم در حالی که با قراردادی بدتر از برجام امتیاز نقد دادن و وعده نسیه گرفتن!
+ اونم در حالی که حضرت آقا گفتن نظر من این نیست و خیر دنیوی و اخروی برای شما نداره
اگه ظریف و روحانی و پزشکیان حتی قصد این کارها رو میکردن، مداحها و منبریها بلایی سرشون میآوردن که عبرت تاریخ بشن!
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
😏اون پروژه که قرار بود بگید هرکی مخالف توافق هست موسادی و همفکر نتانیاهو هست رو کلمه ی علی الاصول کنسل کرد
+دنبال راه جدید باشید برای خراب کردن منتقدین
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
🔴مهمترین کاری که #علی_الاصول انجام گرفت
این بود که جلوی غربال حزب اللهی های مخلص گرفته شد
همچنین حزب اللهی نماها تو سراشیبی رسوایی رفتند
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️ علیرضا خوش منظرم🖐🏻
⚠️ تو ویدیو گفتم چرا ارتباط
با #امام_حسین برای بچهها و
نوجوونامون انقدر سخت شده!
توی کانالم گفتم چطوری باید
به سوالات نسل جدید درباره
امام حسین جواب بدیم؟⬇️
http://eitaa.com/joinchat/955187263Ce043bc8071
نوجوان امروزی رو امام حسینی کن!
ولی با تبیین درست
و به زبان خودش✅
🔴 هر #پدر_و_مادر و #دغدغهمند_فرهنگی باید این کانال رو داشته باشه☝️☝️
علیرضا از رفقای گلم هست و کاراش واقعا قوی هست👌
🔴 تهدید عجیب ترامپ علیه تیم مذاکرهکننده ایرانی در گفتگو با فاکس نیوز:
🔹"اگر ایران تنگه هرمز را ببندد، مذاکرهکنندگان ایرانی نمیتوانند به کشورشان بازگردند."
✅ #حسین_ابراهیمیان |بیـکـران👇
♾️ @bikarran ♾️
☫
بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
🔴 تهدید عجیب ترامپ علیه تیم مذاکرهکننده ایرانی در گفتگو با فاکس نیوز: 🔹"اگر ایران تنگه هرمز را ببن
خیالتون راحت هیچی نمیشه دکتر پزشکیان تضمین داده با گفتگو ایران رو آباد میکنیم و انتقام میگیریم
اگرم مذاکرهکننده ها رو اسیر کنند پاسخ ما بیشتر آباد کردن ایران و همدلی است