📢📢تحویل محصولات📢📢
محصولات درخواست شده توسط کلیه اندیشه جویان مراحل اول و دوم و چهارم، در مرحله دوم سفارشات، برای متقاضیان قرچک امروز تحویل خانم سیلسپور شد لذا از مؤسسه اولوالألباب تحویل گرفته شود.
برای متقاضیان ورامین تحویل دفتر مرکز طلوع خرداد می شود از فردا صبح می توانند از آقای قمی تحویل گرفته شود.
و برای متقاضیان پیشوا در کلاس صبح پنجشنبه در پردیس تحویل داده خواهد شد.
بسم الله الرحمن الرحیم
☘☘کلاس بینش مطهر نوجوانان دختر ان شاءالله پنج شنبه پانزدهم آذر ماه برگزارمی گردد.
🌺ساعت ۱۵_۱۴
🌺مکان: پایگاه علمی پژوهشی بنی فاطمه (س)پیشوا
بینش مطهر شهرستانهایتهران
بسم الله الرحمن الرحیم 🔔کلاس های بینش مطهر این هفته🔔 ✅مرحله دوم: مقرری جلسه اول سیره نبوی پنجشنبه
✅لطفا حتما مقرری را مطالعه بفرمائید
✅حضور در مباحثه الزامی است و باید قبل از کلاس برگزار گردد.
✅لطفا به موقع حضور داشته باشید.
👆👆👆👆👆👆👆👆
هدایت شده از بنیاد شهید مطهری
✅ قبل از اینکه به فکر مسلمان کردن دیگران باشیم، به فکر اصلاح افکار دینی خود باشیم!
@motahari_ir
بینش مطهر شهرستانهایتهران
بسم الله الرحمن الرحیم 📢📢آخرین آمار ثبت نام مرحله اول📢 با عنایت به آخرین آمار ثبت نام مرحله اول به ش
بسم الله الرحمن الرحیم
📢تشکیل یک کلاس جدید مرحله اول در قرچک
✳️با عنایت به برگزاری جلسه هم اندیشی و توجیهی طرح با ثبت نام کنندگان مرحله اول از شهرستان قرچک در ساعت ۹:۳۰ روز پنجشنبه ۱۵ آذر ماه و نظر اکثریت ثبت نام کنندگان مبنی بر تشکیل کلاس مستقل در قرچک با حضور یکی از اساتید دبیرخانه بینش مطهر دیار ۱۵ خرداد، کلاس ذیل از هفته آینده برگزار خواهد گردید.
✅ زمان: پنجشنبه ها صبح ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲
🔆🔆استاد: برادر مهدی جنیدی
فارغ التحصیل دانشگاه امام صادق(ع)
و دانشجوی دکترای مدیریت در دانشگاه تهران
@bineshmotahar1542
🍃🌸🍃
🍂آفرینندگان تاریخ🍂
از ویژگی های جامعه بشری دعوت و فراخواندن افراد به اعتقادات، مرام و مسلک خویش است. البته تاثیرگذاری این دعوتها از نظر طول، عرض و عمق متفاوت است. برخی از این دعوت ها گاهی قرن های زیادی در مردم نفوذ می کنند. از این رو در خور تحلیل و گاهی تجلیل اند.
دعوتی که در هر سه بُعد پیشروی می کند مخصوص پیامبران است. این تاثیرگذاری سبب گردیده پیامبران آفریننده اصلی تاریخ باشند.
ناموس آفرینش، جهان را مسخّر انسان، و انسان را مسخّر ایمان و پیامبران را سلسله جنبان این نیرو قرار داده است.
برگرفته از کتاب سیری در سیره نبوی، صص۱۴_۱۳
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نامه یک دختر قبل از خودکشی
🔹همه چیز داشتم اما...
#خدا_در_زندگی_انسان
@bineshmitahar1542
بسم الله الرحمن الرحیم
✳️با توجه به تحویل مرحله دوم سفارشات اندیشه جویان و با توجه به وجود نواقص احتمالی در بسته های تحویل داده شده ، خواهشمند است تا رو چهارشنبه ۲۱ آذر ماه موارد ناقصی را به ادمین کانال اعلام بفرمایید.
هدایت شده از بینش مطهر/محتوای علمی
🌿🌿🌿🌿
🌿🌿🌿
🌿🌿
پیام حضرت امام روح الله(ره) به مناسبت شهادت استاد مطهری:
تسلیت در شهادت مردی که در اسلام شناسی و فنون مختلفه اسلام و قرآن کریم کم نظیر بود.
🌿🌿🌿🌿
بینش مطهر/محتوای علمی
https://eitaa.com/elmi_binesh
هدایت شده از بنیاد شهید مطهری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اشکال: انسان نسبت به چیزی که از او گرفته می شود حریص تر می شود پس در مسائل عفاف افراد را آزادتر بگذاریم تا چشم و دلشان سیر شود!
پاسخ استاد مطهری در کلیپ فوق:👆
@motahari_ir
🍃شهيد مطهرى يك تعبيرى دارد در كتاب هايش كه من ديدم آقاى مصباح در بحث هاى راجع به فلسفه حق و اخلاق، آن را به زيبايى پرورانده و منطقى آن را پيش برده اند و آن يك نوع مچ گيرى تئوريك است .
🍃حرف ايشان اين است كه چرا غرب، در حوزه منافع مادى، الزام را جایز می داند؟ مثلا می گويند بهداشت اجبارى، ويروس سارس يا ايدز می آيد، آزادى و اختيار فردى و حقوق بشر و دلم می خواهد و دلم نمی خواهد و از اين حرف ها نداريم، بايد واكسينه بشوى، بايد قرنطينه بشوى ، به فلان كشور حق سفر ندارى و ... سربازى را اجبارى می كنند، براى اين كه امنيت مادى برايشان محترم است، آزادى افراد را سلب می كنند و به او می گويند بخواهى يا نخواهى، بايد چند سال اجبارى بروى، هر چقدر هم بگويى كه من آمادگى ندارم و كف پايم صاف است، فايده ندارد، بحث امنيت اجتماعى و سود محسوس مادى است براى همين آزادى و انديويجواليسم و مدارا و تسامح و تساهل نداريم.
آموزش اجبارى ! بايد بچه هايتان را بگذاريد درس بخوانند ...
تا اين جايش را همه می فهمند كه يك ارزش هايى وجود داردكه بالاتر از آزادى است و همه دنيا اين را قبول دارند.
👈براى همين است كه ميگويند ارزش امنيت از آزادى بالاتر است، براى همين بايد بروى سربازى، ارزش سلامتى از آزادى بيشتر است، براى همين بايد اين واكسن را بزنى.
مگر اين الزام ها و قوانين معنى اش اين نيست كه يك چيزهايى ارزش اش از آزادى بيشتر است؟ پس تا اين جا می فهمند كه يك ارزش هايى وجود دارد كه می تواند آزادى را محدود كند، اما تا نوبت به مفاهيم ارزشى و مباحث اخلاقى ميرسد، يك مرتبه همه آزادي خواه می شوند و می گويند به چه حقى آزادى انسان ها را محدود می كنيد؟! آزادى عقيده را چرا محدود می كنيد؟! آزادى بيان را چرا محدود می كنيد؟! وقتى نوبت بهداشت و امنيت و آموزش است، شديدترين ديكتاتورى ها موجه است؟
ما اشكالى هم به آن نداريم، بايد هم اين طور باشد اما چرا وقتى نوبت به اخلاق و دين و توحيد می رسد، يك مرتبه آزادى ارزش و اعتبار پيدا می كند!؟
" آزادى براى آزادى؟" سال١٣٨٣
✅ کانال نشر مردمی آثار استاد رحیم پور ازغدی👇
@Ostad_Rahimpour_Azghadi